Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Balukapitány70 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 70901

Szerinted mi lenne a jó megoldás? Köszi!

Előzmény: Papalac (70894)
Balukapitány70 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 70900

Igen én szereltembe,de nem vettem észre,hogy a porvédő megsérült sajnos.

Előzmény: Papalac (70894)
metropityu1 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 70899
Sziasztok! A segítségeteket kérném. 1,4 16- os thaliám egy hengere hidegen nem megy . Melegen semmi baja. Csak annyit tudtak kiolvasni, hogy 1 henger nem megy, de hogy melyik, nem írja ki a műszer Ha nyomom a gázt, ameddig a motor egy kicsit felmelegszik, utána jó.. Ha valakinek volt ilyen hibája, és leírná, hogy mi volt a hibás, megköszönném. Ui: ma 270km-t mentem vele. Köszönöm.
almaata66 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 70898

Jaj 2002-es 1,4-es benzines k700

Előzmény: almaata66 (70897)
almaata66 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 70897

Sziasztok, mennyire nehéz a féltengely gömbcsukló porvédő gumiharang cseréje? Szerszámaim vannak meg elszántságom, de ez nem az én autóm hanem a vejemé és nem vágom a francia autókat. Le lehet szedni a külső csuklót? Vagy inkább szerviz? Köszi.

sünsanyi Creative Commons License 2019.10.26 0 0 70896
Előzmény: sünsanyi (70895)
sünsanyi Creative Commons License 2019.10.26 0 0 70895

Szia!

Univerzális porvédőt lehet kapni.

Felső átmérő: 10mm

Alsó átmérő  : 34mm

Előzmény: Balukapitány70 (70892)
Papalac Creative Commons License 2019.10.26 0 1 70894

Te cserélted? Az a porvédő sokkal koszosabbnak tűnik mint a csavarok és a gömbfej. Mintha a régi porvédő lenne rátéve.

Tudtommal külön porvédőt nem árulnak. Vagyis árulnak "univerzálisakat", ami semmire nem illeszkedik.

Előzmény: Balukapitány70 (70892)
Murva84 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 70893
Ha nyitásnál és zárásnál is csak pl. B1 kap jelet akkor impulzus relével oldották meg azaz csak B1 ről kell levened a jelet. Ilyenkor a távírányitón 1 gombbal fogod vezérelni a nyitás, zárást mint az eredetin. Szerintem igy lesz bekötve. Azt meg neked kell elődönteni melyik gombra kötöd. Rajzolok majd egy kötési rajzot ha gondolod. Megpróbálom úgy hogy te is értsd. De most valamiért nem tölti fel a képeket. De előtte ki kell mérned. Ha megvan akkor lerajzolom. Persze ha csak neked nem gond, nem szeretném erőltetni.
Előzmény: Murva84 (70891)
Balukapitány70 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 70892

Ez a támasztó gömbfej 2019.10.18-án lett cserélve és ma 10.25-én láttam,hogy milyen a porvédő.Külön porvédőt lehet kapni valahol? Köszi!

Előzmény: Papalac (70889)
Murva84 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 70891
Szia. A multiméter álitsd be feszültségmérőbe ott is egyenfesz legyen. Ha nem automata akkor a méréshatár legyen 20 volt. A3 as pont a pozitív ide tedd a piros merőzsinort A1re a fekete mérőzsinort. Nyomd meg a gombot, jelezni kell neki a feszültséget egy pillanatra. Ismeteld meg a B1 el is. Attol függ hogy mikor jelez ha nyitod vagy ha zárod az ajtókat. A másik megoldás, lecsatolod a stekkert és a kapcsoló zárását vizagálod, ugyanúgy ahogyan az előbb írtam csak azzal a kivétele, hogy most a multit dioda vizsgálásra állítod és ha sípol akkor zárodik a kapcsoló. Multimeter kozott is van különbség, valamelyiknél szakadásvizsgálatnál sipol csak. 3 kis vonal a jele, ha összeérinted a két mérőzsinort akkor sípol azaz zarodott az áramkör. A stekker utánni vezetékeket kell megcsapolni. És akkor működni fog. Ha mondjuk az A1 a zárás akkor ide kell neki adni a negatívot azaz a testet a vezérlőről, negatívot huzhatsz külön is ide vagy a kasztniról veszed le.
Előzmény: Ajven1985 (70890)
Ajven1985 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 70890

Szia! Van multiméterem, abban tudnál segíteni mit kell mérjek? Amikor zárok és amikor nyitok melyik lábon van "jel"? Hogy melyik a test vezeték azt hogy tudom megállapítani? Nem vagyok nagy zseni ezekben :(. Köszi. G.

Előzmény: sünsanyi (70883)
Papalac Creative Commons License 2019.10.25 0 0 70889

Nekem nem 1 hetesnek tűnik az a porvédő. A féltengely gumiharang is szét van menve, onnan jön a zsír.

Előzmény: Balukapitány70 (70884)
Balukapitány70 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 70888

Köszi!

Előzmény: Murva84 (70886)
Balukapitány70 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 70887

Köszönöm!

Előzmény: sünsanyi (70885)
Murva84 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 70886
Szerimtem, csere mert belemegy a por. De én nem cserélném addig mig nem lötyög mert egyszeregvetted akkor hasznald addig míg jó. Utána cserélni kell.
Előzmény: Balukapitány70 (70884)
sünsanyi Creative Commons License 2019.10.25 0 0 70885

Hello!

 

A gömbfejet nem kell cserélni, elég a szakadt gumi porvédő cseréje. Ha meg van a régi és az nem szakadt mehet az rá. Vagy talán lehet új porvédőt is kapni.

Előzmény: Balukapitány70 (70884)
Balukapitány70 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 70884

Sziasztok! Érdeklődnék,hogy az új támasztógömbfej porvédője elvan szakadva (1 hete lett cserélve) mit lehet tenni vagy megint cserélni kell az egész gömbfejet? Köszi!

sünsanyi Creative Commons License 2019.10.25 0 0 70883

Szia!

 

Vezérlés szett (Ina szíj+feszítő görgő, Dolz vízszivattyú) meg van, hosszbordás szíjak megvannak a feszítőkkel együtt. Olaj (ELF 5w40) meg van olajszűrő megvan és a levegőszűrő is. Mindez 60e ft-ba került, 20% kedvezménnyel. Meg van az a pöcök, a tükör alján van. Erre gondolsz? Ma lesz fénykép az ominózus részről amiről tettél fel te is képeket a sárvédőnél levő "sár" károkozásáról. Szóval ma fogom kitakarítani, mert ott van sajna az fránya sár. Főleg a jobb oldalon. De ennél más képen van megoldva ez mint a régi Thaliánál.

Előzmény: Murva84 (70880)
Murva84 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 70882
Szia. Nem jól érted. A1 nem használatos azaz nincsen bekötve. A kontaktus mindig A2 és B1 kozott jön létre. De most elbizonytalanitottál. Lehet, hogy ez megint tipusfüggő lesz. Lehet, hogy a te kapcsolodnál olyan lesz ahogy írtad. Ezt ki kell mérni multiméterrél. Ez a rajz Clio - é, lehet hogy különbözik. Ha van multimétered akkor a kapcsolónál érdemes lenne kimérni.
Előzmény: Ajven1985 (70881)
Ajven1985 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 70881

Szia! Semmi gond, köszönöm a visszajelzést. Ha jól értem, akkor A1 és B1 a nyit-zár, illetve a két testet köthetem az A2 testelésre? Köszi. G.

Előzmény: Murva84 (70879)
Murva84 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 70880
Szia. A fedélzeti csak külső hőmérsékletet mutat. Az ntc a jobb oldali tükörben van, alulról egy fekete pöcköt keres az az ntc vagy másképpen a hőfokszenzor. A vezérléshez több fajta szíj is van. Van 60 ezres és 100 ezres szij is. De mindenképpen érdemes cserélni mert az a tutui.
Előzmény: sünsanyi (70877)
Murva84 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 70879

Szia. Bocs a késői válaszért. Én speciel a belső kapcsoló rol venném le mind a kettőt a jelet és a vezérlőt is. Küldök képet. Igy nem kell gondolkodni raja. A2 és B1 mint a képen a relé egyik és a masik kivezetesere. Remélem segítettem.

Előzmény: Ajven1985 (70878)
Ajven1985 Creative Commons License 2019.10.23 0 0 70878

Sziasztok!

 

A bekötéssel kapcsolatban kicsit elbizonytalanodtam. Tudomásom szerint nekem a negatív verziót kell nézni, de nem tudom, hogy a képen nyíllal jelölt (sárga) vezetéket testre kell kötnöm, vagy hová? Tudnátok segíteni? Köszi előre is. G.

Előzmény: Ajven1985 (70828)
sünsanyi Creative Commons License 2019.10.23 0 0 70877

Szia!

 

Köszönöm! Renault "B" Thalia, így szerepel a forgalmiban. Viszont vezérlés szett nem volt cserélve rajt a szervizkönyv szerint. A könyve azt írja,hogy 6 év után csere. Megtett km-re utalást nem találtam, illetve igen, de nem erre a motortípusra. Van fedélzeti számítógép is benne (jobboldali kapcsoló végén levő gombbal kell "manőverezni"). Viszont külső-belső hőfokot nem mutat.

Az átíratás után azonnal vezérlés csere+olajcsere+ hosszbordás szíj csere az összes feszítő vezető görgővel együtt.

Előzmény: Murva84 (70875)
nagya2 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 70876

Hali!!

 

Nemkeményedik……(mármint a guma)   :-)

Üdv Nagya

Előzmény: Renaultmánia (70871)
Murva84 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 70875
2010 es, akkor ez is már a 2 es Thalia. Nekem is ilyen van. Amivel nem vagyok kibékülve az az első index. Miért kellet belülre rakni?? De különben elmegy. Az autóhoz meg grat. Jó sok balesetmentes Km-et kívánok
Előzmény: sünsanyi (70872)
Murva84 Creative Commons License 2019.10.22 0 0 70874
Szia
Nézzük az okfejtésed : Teli gumi 60 ezer Ft nyári gumi 60 ezer ft. Plusz acélfelni szett 50 ezer, ha fel le szerelem egy évben 2 szer akkor évente 10 ezer. Összesen felnivel 170 ezer fel le szerelve 200 ezer. 8 évre kivetítve mert 8 éves gumit azért cserélni kell hiába 30 % os. Négyévszakos gumi 4 évente 65 ezer, 8 évre kivetítve, 130 ezer szereléssel együtt. Az meg sztereotípia, hogy felkeményedik nyáron, mert akkor én már beton gumikon járnék. A második 4 évszakos gumiszettemnél amikor az enyém 0 km es, akkor az 5 éves téligumi ami kb 50 %os lenne. Hmmmmm lehet, hogy egy 5 éves 50% os téli gumi jobb mint egy zsír új 4 évszakos? Személy szerint nem hiszem. Persze ehez kevés km-rt kell megtenni évente, 15 ezer alatt szerintem nem éri meg a két gumizás, peraze ha nem az Alpokban laksz. Ha évi 20-30 ezret mennénk akkor mindenképpen téli és nyári lenne. A 4 évszakos gumi összetétéle teljesen más.
Kompromisszumot kell kötni. A telefonodon szoktál Facebook, Chet, Viber, sms, navigáció használni? A számitógépen sokkal jobb de ha nincsem kéznél akkor a telefon is megteszi. Ugyqnígy van a 4 évszakossal is. Kompromisszumot kell kötni.
De mindenki maga döntse el mit rak fel.
Előzmény: Renaultmánia (70871)
Renaultmánia Creative Commons License 2019.10.22 0 0 70873

Jszp szolgáltatáson át kérdezd le. 

Előzmény: sünsanyi (70872)
sünsanyi Creative Commons License 2019.10.22 0 0 70872

Úgy néz ki meg lesz a szekér. 1,2-es Thalia. (Sandero rángat mint az állat 2-es fokozatban) Otthagytuk ezért. Sajnálom nagyon, de az ember nem ellensége a pénzének.

A Thalia 2010-es, 89xxxkm, tele extrával, magyarországi, téli,nyári gumi szett, vezetett szervizkönyv, és tulajtól. Remélem beválik!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!