Háááát... :)), nézz be a kluboldalra, megy a keverőgép rendesen :D (persze csak vicces értelemben).
StationW írta, hogy esetleg közösen megszerveznénk a Balatont, de sajnos ebben én most nem tudok részt vállalni, bármennyire szívesen megcsinálnám, mivel a következő 5 hétvégém tutira le van kötve (még a környéken se leszek), hétközben meg este 6-ig melózok, az eleve kiesik. Bizonytalanra meg nem merek vállalni semmit.
Vannak olyan földművesek, akik ilyenkor eszevesztett villogásba kezdenek...mert előzni viszont már sovver lenne. Az a baj, hogy ilyenkor télleg el kell lépni, aztán tíz perccel később a paraszt lendületből egy hajszálelőzéssel elmegy, és még rád is dudál...
Marhára értelmetlen dolognak tartom ezt az utcai közlekedés szintjén.
Én nem tudom, hogy kit tudok lenyomni az úton, de nem is nagyon érdekel (csak néha akkor amikor izmoznak mögöttem 2 méter követési távolságot tartva). Amikor szükségét érzem és a feltételek adottak, akkor megelőzöm. Ennyi. De nem az előzés élményéért, hanem mert más tempóban haladnék.
A cink bevonat végülis olyan, mint egy festék, spré formában ugyanúgy kapható.
(Árát nem tudom, mert haver hozta, de biztosan nem vészes. Festékboltban kérdezz utána!)
A frissen homokfújt, vagy csiszolt, zsír és pormentes (nyers) fémfelületre azonnal rá kell fújni és !!!állítólag!!! kémiai kötésbe lép a fém felülettel, megóvja a rozsdásodástól.
De ez megint olyan dolog, hogy van szakember, aki használja és dícséri, meg van fényező ismerősöm, aki hülyeségnek tartja.
Az én véleményem meg az, hogy amelyik acélfelnimet horganysprével (az hasonló a cinkhez, de nem olyan hatékony) alapoztam, azt később és kevésbé kezdte ki a rozsda, mint amelyiket hagyományos alapozóval kentem le.
Sok karosszériás már dolgozik vele, érdemes néhányat megkérdezni.
Ha jól tudom, az új autókat is valami ilyesmiben merítik meg a gyárban, csak ott elektrolízist használnak, hogy a legapróbb barázdába is behatoljon.
(Ha jobban belegondolok, nem is lenne hülyeség szórás közben sztatikusan feltölteni a munkadarabot, mint a porfestésnél, és akkor kevesebb anyag menne mellé. :)))
A motor összerakásról meg annyit, hogy nagyon szerettem volna egy nyomatékkulcsot, de akkoriban még nem lehetett kapni olcsóbb darabokat, így a szerelő haverom rutinból húzta meg az összes csavart. Fasza is volt, de egy pár hónap után kellett volna utánhúzni és az elfelejtődött. Volt egy nagyon csekély olajszivárgás a hengerfej körül, de nem foglalkoztunk vele, mert egyébként 10.000 km-t elment úgy az autó, hogy max 1-2 dl-t kellett rátölteni. Nem is tartottam nagyon pótolajat. :)))
Azt javaslom, hogy használj nyomatékkulcsot, ha csak lehet, mindenhez!
Van pl egy "Így csináld - Mazda 626" című könyv, amiben minden le van írva.
Tény hogy rajtnál nagy előny, főleg a hazai szar pályákon. De fent ugyanez vmennyi hátrány is. Erős wankellel megfogható lenne, csak sajnos (szerencsére) nem ez az elsődleges cél az életemben :))
Az a cinkbevonat mit tud? Még nem is hallottam ilyenről. Ez valami festékféleség? Mi a termék neve és kb mennyibe kerül, hol kapni, aeroszolos vagy dobozos? :))) Komolyan érdekel! :)
Még korábban írtad, hogy meggyűrűzted a GC blokkját. Visszatételnél a csapágycsészéket, meg a többi rögzítésnél nyomatékkulcssal húztad meg az előírt értékkel, vagy csak érzésre? Én tartanék tőle, hogy valami befeszül, vagy esetleg nincs jól meghúzva. Aztán kikopik ott valami, netán még el is törik.
Lesz, lesz :D Évek óta mondogatom... Az idei konfigom még nem lesz erős, max 300LE lehet ha hinni lehet az internetes irodalomnak. De minden benne van már szinte (vagy fent van a polcomon) ami a nagy teljesítményhez kell. Csak tudom hogy a váltóm is szar, és előbb utóbb foglalkoznom kell vele (elég drága lesz)
nnaja, valószínűleg egy gyári kivitelben nemigen szakadt volna le az ajtó :DD dehát láttam azt az autót, belül gyak. semmi sincs :)) egy darab ülés, egy darab kormány, a váltó és a kézifék. that's all :) a probléma hogy innen a légellenállás persze pocsék lett, de azt hiszem még így is 13 körül futotta a negyedet :)
jelentős különbség van egy 1.2-es Punto és egy 1.4-es Civic között :) valóban vannak ebben a kategóriában autók amik szánalmasan futnak, de vannak olyanok amiknek nem kell nagyon szégyenkezniük :)
Fogelsinger (sorry ha rosszul írtam :(( ) barátunk Hondájára gondolsz? :) Volt szerencsém szombaton élőben látni gyorsulni a találkozón. SZegény.. franc se tudja hogy történt, de kizuhant az utasoldali ajtó futás közben.. szerencsére semmi baj nem lett belőle, csak mindenki meglpődött :) amit sajnálok, hogy többet nem is futott aznap :(( legalábbis addig nem amíg mi ott voltunk..
Az utca nem versenyzésre való. El kell járni pályanapokra és gokartozni és ott lehet versenyezni. Persze ekkor derül ki mennyire nincs vezetési tudása sok embernek. :)
igaz hogy mazda fórum de megint Hondás videót linkelnék :) http://www.youtube.com/watch?v=Or5qif80xQo Ez sem egy nagy motor, de hogy mennyit bír, az ezután a videó után elgondokodtató :)
Voltam Honda találkozón és láttam több ezer meseszép állapotban lévő VTI-t, azért az túlzás, hogy szinte mindegyik szét van csapva. Aki pedig nem bírja a meleget, ne menjen a Napra, illetve ha már valaki ott van, ne panaszkodjon ha hülye volt és leégett a bőre. Aki VTI-t vesz, legyen okos és ne törje össze magát. Véletlen baleset meg előfordul 50el a Puntoban is.
nem szakmaszerűen akarnak versenyezni, csak hobbiból :) amúgy szerintem aki már bütyköli, az ki is próbálja hogy mit tud. Versenyek meg nincsenek minden héten hogy lehessen próbálgatni, marad az utca.
a thököly valóban egy kalap f×s, de azért vannak utak ahol nem kell attól tartani hogy szétrázkódik az autó :)
Pedig nem artana egy wankel a mezonybe. Par eve Rabara/Fertoszentmiklosra viszonylag rendszereseb eljarok, de nem lattam egyet sem. Audi lassan annyi lesz mint egen a csillag, kell oda egy wankel is, ami korbeautozza oket!:)