Nem vagyok nagy májer autó témában, ezért is kérek fórumon segítséget. Vissza tekertem két oldalt, nem láttam semmit ezzel kapcsolatban. Miért nem veszünk autót osztrákból? A magyar mivel jobb?
Mától fogva alfa tulaj vagyok, első alfám. 156 SW (fészliftes) 1.9jtd 8v 116le, 2003 .
Ma délelőtt hoztam el. Osztrákból behozott , egy tulajos példány (számlák, szerviz könyv alapján). Hazafele volt időm alaposan tesztelni, kipróbálni. Két hiba jött elő eddig. Első; Indítás után villog az izzítás lámpa, ahogy elindulok, kialszik, mi lehet ez?
Második; Víz nem megy 70 fok fölé, termosztátra gyanakszom. Gondolom ezeknek is 90 az üzemi hő?!
Szerelőnél nem volt még , jövőhéten viszem. Érdekelne még, hogy a vezérlés, olaj , szűrők cseréjén kívül mit ajánlatos átnézetni, cserélni?
Függetlenül attól, hogy spekuláció, lenne benne ráció. Szerintem egy ilyen megoldás lehetne sikeres. A Maserati-ban kijönne a nagy autó és a GT kategória, Alfában a kis, alsó és felső közép + a GTI kategória. A SUV vonalat meg a trolikat simán fel lehetne megint csak osztani ésszerűen.
4 platformra, és 3 motorcsaládra + egy aksipakkra fel lehetne az egészet húzni.
Akkora helyen simán elfért volna egy halom széria sorozat is. De legalább a legsikeresebbek. Pl vicces volt a 75 alatt a rozsdás kipuff. :D
Lehet arra számítottam, hogy sok izgi darabot látok a kedvencemből.
De csak ez az 1db volt. :/
Az is lehet, hogy pont akkor volt az auto classica show is. kb 4h re értünk át. Spontán "nézzük meg" mentünk át. Az azért besza-behu volt a múzeumhoz képest. Még, ha nem csak alfák/ olaszok voltak csak. Sajnos már mindenkinek szinte lemerült fényképezője/ telója volt addig. :/ 155 is több volt ott ,mint amit akár az utcán is láttunk. :O
Nekem nagyon tetszett, de sok szempontból csalódás is volt.
Nagyon hiányoztak a ki nem állított széria modellek. Nagyon hiányoztak az Alfás cuccok a shopból. Egy nyomorult kulcstartót hoztam, pedig azt hittem fel tudom újítani az Alfás ruhatáramat.
Ettől függetlenül, ha tehetem elmegyek még egyszer.