Itt ha jól tudom, senkinek nincs Cougarja. Amúgy asszem az alkatrészek 90%-a (motor, váltó, ilyesmik) ugyanaz, mint az MK3-as Mondeojé, kicsit erősítve, meg rövidebb váltókiosztással. V6 motor nagyon frankó, csak jól át kell nézetni vásárlás elött. Menj át a www.mondeo.hu fórumra, ott többet is tudnak neked mondani.
Személyes tapasztalatok érdekelnének a Cougar tipussal kapcsolatban. Amin gondolkodom az Mercury kivitel, 2,5 V6. Az alkatrészek egy része jól tudom, hogy egyezik a mondeo alkatrészeivel? +megbízhatóság stb.... Ezt a tipust a Mercury kezdte gyártani csak később a Ford átvette és "lebutítva" Európában árulják? Üdv,Ben
A cromax-nál kérdezték, hogy az inditókúlcson van-e piros jelölés. Nem azért tették, mert valahogy össze van kapcsolva a csomagtérajtózár is a központizár rendszerrel?
Próbáld megtekerni a komp. elejét, kézzel el kell tudnod tekerni, ha nem megy, akkor készülj fel egy kb. 30-60e-s kiadásra. Keress olajnyomokat a rendszeren, főleg a klímahűtőn. Ha a hűtőn találsz, akkor vidd el Erzsébetre a Hüllőhöz, ott megcsinálják, és fel is töltik a rendszered.
Tudtok nekem ajánlani egy olyan szerelőt Budapesten (Pesten), ahol klímával foglalkoznak (emberi áron). Fater autóját szeretnénk eladni, de csak úgy akarják beszámítani, ha működik a klímája. Amióta megvettük nem működik... Escort 1.6 16v GHIA
esetleg a jól bevált két hátsó vákumcső... Nekem az egyik ki van cserélve újjra, a másiknak meg mindig megígérem, hogy rárakok egy bilincset, de mindig elfelejtem:) Én, ha elkezd a kocsi rángatni, meg az alapjárat vacakolni, akkor első lendületből szállok is ki, és dugom vissza azt a buzi vákumcsövet. Kb. havonta egyszer leesik:) Visszadugom, megjavul:) Érdemes kipróbálni, nulla forint és kb két perc, tapasztaltaknak:))
Hát igen, ez általában dilemma szokott lenni... Mégis kb. mikor tervezed az eladást? Ha a közeljövőben, akkor talán érdemes cserélni, hogy tényleg ne veszítsen az értékéből.. Ha még nincs tervben, a javítást ajánlanám (6-10e Ft), mert bármikor kaphatsz még rá újabb sérüléseket.. Ha pedig úgy alakul eladás előtt, hogy jobban megérné cserélni, mint az árat kissé lejjebb vinni, még mindig át lehet gondolni..! Elérhetőségét küldöm mailban!
Nem a műszaki a gond, az friss, hanem maga a repedés igedesít. Igaz az anyós ülés előtt van, kb. a szélvédő aljától 10 centi-re megy fel. Tehát nem annyira zavaró. De a kocsi értékét csökkenti, ronda is, esetleg tovább reped.
A dilemmám inkább az hogy megéri-e megragasztatni szélvédőssel. Így elvileg nem reped tovább, de továbbra is ronda marad és eladáskor is minuszt jelent. Ha nem kerül sokkal többe akkor talán egy bontott szélvédő+munkadíj jobban megéri. Szerinted?
Tudsz esetleg a mail-omra küldeni egy elérhetőséget a szélvédősről?
Általában a javított sérüléseket nem szokták megvágni műszakin, persze azért vannak kirívó esetek (általában ha pont a vezető orra előtt van, nagy fénytöréssel...)
Ismét alapjárati gondok! Csak a probléma most az ellenkezőjére váltott. Nem felpörög a motor hanem az alapjárat leesik ugy 500-600-ra. Főleg hidegen. Gázadásra le is áll. 1.6-os Zetec. Szerintetek??
Szasztok!Van egy törött 84-es Xr3-asom,1.6-os injektoros mocival.Ki akarom vonatni a forgalomból,de előtte minden használható dologtól meg szeretnék válni,hogy ne bukjam be az egész gépet,ha már sikerült összetörnöm.Esetleg nem tudtok rá valakit,akinek kellenének alkatrészek?Egyben elvihető az egész 20000-ftért,alkatrészenként biztosan meg tudunk egyezni.A mocijának semmi baja,105 lovas központi injektoros,váltó 5-sebességesftóművek tavaj lettek újítva.Ha valakit érdekel a gép,a 06306838873-as telefonszámon elér.Komárom-Esztergom megyében lakom.