Szerintem egy BMW-ben pont az a jó,hogy a régi modelljeire épülnek az újak.
Akinek régebbi kocsija van és újabbra cseréli az is úgy érzi valamit áthozott a régi autójából is.
A BMW nem akar minden 5-6 évben teljes formai megújulást,mert evvel azt sugallná,hogy eddig nem a jó úton haladt és sok régi vásárlót elvesztene.
Ha van egy bevált kedvelt forma,miért áldozza csak azért fel,hogy a megjelenéskor 3 hónapig azt csodálják ,hogy merte ezt kihozni.
Nem hiszem,hogy például a ford KA-ról bárki megmondaná,hogy ugyanaz a gyár gyártotta ami a granadát.(lehet,hogy ez nem is negatív szempont)
Szóval szerintem nem baj a hasonlóság,ezzel a BMW szerintem csak azt hangsúlyozza ,hogy az autók minősége azonos csak a méret más.
Ez a 'fapados német' egy régi tévhit, ma már nem állja meg a helyét. Igaz, hogy a magyar piacra érkeznek csupaszabbak is, de pl. No.ban egy astra/golf 4 légzsákkal, ABS-sel satöbbivel jön ki, olyan extrákat rendelhetsz bele amiket sok gyártó hírből sem ismer (pl. ESP) stb.
Persze ez nem ebbe az agresszív kismalacos topikba tartozik :-)
VW? ezt meg ki kérdezte?
azért tudd, hogy nem a magyarországra szánt fullfapad verziót kell nézni.
Golf IV-ben németo.-ban alap a 15-coll alufelni, a el. abalak, meg egy csomó minden amit az igénytelen magyar vásárlóknak a kedvezőbb ár miatt kihagynak.
Egyszer felsoróljam a 77-es golfomban milyen extrák vannak? :)))
Most erre szerinted mit írjak?
Hogy a hozzáasszólásod minősít?
Egyébként mindenki azt a topicot olvassa, amire kiváncsi, de ha azt a hozzászólást neked szántam volna, akkor az Alfa topicba vagy ide küldtem volna be 'Joe' megjelöléssel...:(((
Ha meg további problémád van, akkor ajánlom az ideggyógyászt illetve az e30-as topic olvasásának a felfüggesztését, különben naponta mocskolódhatsz itt vagy ott, nekem 8.
Nekem egy autó van ami jobban tetszik. Az pedig a Jaguár XK-8. Ezt is volt szerencsém vezetni, sajnos csak röviden, és sajnos egy automatát.
Ennek a formatervére aztán végképp nem lehet mondani semmi rosszat. Klasszikus és gyönyörű
Megmondom a 6-os nekem is nagyon tetszett/ik. Ez volt az egyetlen BMW, amit valaha is vettem volna. De ez még mindig nem változtat azon, hogy gyakorlatilag lego módjára, ugyanazokból a "kockákból" építik fel öket.
GTI 16V.
Csak a rend kedvéért. A 8.32. Motorja le van folytva 205 LE. Így került forgalomaba, de bármelyik márkaszervíz sec perc alatt minden tuning nélkül, kiszedi belőle a folytást, és máris bőven 300 LE fölött van a kicsike. A folytást főleg a Német piac miatt követték el ahol a polgár a teljesítmény alapján perkálja a zsozsót!
Azért tudnak a bajorok, el kell ismerni. Sokáig a bömös volt nálam is az etalon. De most már nem kellene. Más, mint amilyen én vagyok, és hát az ember legyen összhangban az autójával.
Egy Lotus-Omegát azért kipróbálnék.
Amúgy az opelnál fapadosabb alapban talán csak a VW...
Na ez gromek!
A 635 CSI talán a valaha gyártott legszebb BMW !
És abba még nem volt ez a idióta leszabályozósdi!
Ah pedig kezelésbe vette az Alpina igazi vaddisznót csinált belőle! Bár az alap se volt piskóta!
Természetesen lehet, csakhát ennyi idö után SZVSZ kicsit unalmas. Söt ha igazán belemegyünk, akkor már a 60-as évek beli BMW-k is beletartoznak a sorba: az 1500, 1502, 2002, 3.0, 3.0 CSL.
És így azért valamelyest szürkévé válik a márka. Van a Mitsubishik között néhány, ami eléggé hasonlít a BMW egyes modelljeire, vagy a BMW mostani 3-asának a kettövel ezelötti Civicre emlékeztetö hátsó része, lámpái. Nézz meg egy Alfát, soha nem tévesztheted össze semmilyen más márkával, kivéve a 2 évig Nissannal kooprodukcióban gyártott Nissan Cherry-Alfa Arna duót!
A tényeknél maradva egy 90-es M5 majdnem 3 milkát ér, talán nem véletlenül. Az árakat a PIAC szabja meg, nem a BMW örűltek verik fel a saját kedvenceik árát.
Akkor a menet teljesítmények:
Gyorsulás: M5: 5,9
Lancia thema 8.32: 6,8
ie turbo: 7,2
Az M5-ös tulaja a vétel után 1 hónappal kivetette a 250 korlátot a kocsiból. Amikor én próbáltam ki az M7-en (az M5 stílusosabb lett volna), akkor mentünk vele 270 környékén. Egy Opel Calibra 2.2 turbó probálkozott egy kicsit, de amikor 240-nél elrajtoltunk róla akkor csalódottan beállt a sorba :o)
Mcc
Ui.: A próba hétköznap kora reggel történt, a nappali forgalomban már 200 is életveszély
Nekem az egyik legmegrázóbb élmény egy Lancia Delta Integrale volt. Kényelemről persze ott szó sem lehet, node a gyorsulás, meg a stabilitás. Hááááááát...
A BMW-nél ezt az "egykaptafa formatervet", lehet egységes arculatnak is tekinteni. Nem?
Ja igen, azt még nem is mondtam, hogy az Alfa pörgös széthajtott motorjára 1980-ban 2 év vagy 100.000 km garit adtak!
Ganxsta!
Én örülök neki, hogy így érzed Magad az autódban. Nekem is nagyon jól esik, amikor megállok valahol és még odajönnek érdeklödni az autóról. Mostanában egyre gyakrabban megesik :))). Épp tegnapelött történt, hogy egy srác a Váci úton befelé jövet egy szivar 100 Audiból jött mellettem és ott gyönyörködött és dícsérte az autót.
Ez érdekes probléma, mert a FIAT-ot utálom (a MATÁV-nál évekig nyomultam Tipoval), az Alfa-val elvagyok, a Ferrarit viszont szeretném (ha lenne rá pénzem). De a BMW az igazi álom.
Erről hallottam egy sztorit, vmi nagy BMW "üldözte" a srácot az M3-on, "túrtak" szépen felfelé, 200-nál kinyílt egy kis stabilizátor szárnyacska a csomagtartóból, és a BMW-s neki állt gondolkodni, hogy most ő tulajdonképpen megy, vagy csak azt hitte idáig :)
De a pontos tipus-megjelölést nem tudtam.
Köszi Joe!
Nemrég az Autórákónál próbáltuk ki azt a 2000-es Themát (Turbó) amiről az előbb írtam, full extra, bőr, krómozott küszöbök, "faberakás", gyönyörű állapot, elektromosan X irányba állítható ülések, és a poén: Amelyik hátsó ajtót kinyitottad, azon az oldalon "bújt elő" (elektronikus vezérlés) a fejtámasz. Ha mégsem ülté be, kis idő múlva "magától eltünt".
hmmmm.... Mindezt 990-ért vesztegették. (Biztos mert 1990-es évjárat volt :))
Próbáltál már egy 2000-es Turbo Lancia Thema-t, a maga kis 200 lovas motorjával, full extrájával? Háááát. Igen. Luxusautó kényelmével rendelkező rakéta. Találó jelző...
SPd.
Képzeld szoktam olvasni az E30-s topicot is, de itt reagálok rá csak a te kedvedért!
Szóval eddig megpróbáltam fimonmkodni veled, de most azt kell hogy mondjam, sajnos olyan sötét vagy, hogy a kutya mellédharap este! Nem vagyunk "Alfabuzik" vagy legalábbis nem jobban mit te BMW buzi! Nem tudsz érvelni, szellemi szinted valahol a rágcsálók szintjén ragadt, csak sajnálni tudlak érte! Azt hiszem a te fajtád miatt alakult ki negatív kép a BMW tulajokról, de mivel én nem szeretek álltalánosítani, hiszem hogy a többségük totál normális fazon!
Hát ennyi!
Igazad van Joe!
Amúgy ezt a történetet Így is el lehetett volna mesélni:
Ment a BMW-s Nápoly felé az autópályán, sacc 200-al, és nem vette észre a Carabinerit a kanyar mögött, aztán már csak azt látta, ahogy a fekete-fehér 156-os Alfa "letereli" a leállósávba, majd a kiszálló Carabineri a BMW-s "nagyembert" kirángatja, a kocsijából, (kezeket a magasba) szétrúgja a lábait, megmotozza, miközben gerincre nyomva a "kis uzzi" majd amúgy déliesen megkérdezi: Mi van kis pöcs, ugrálunk, ugrálunk?
Szvsz. Az ilyen sztorik semmit nem bizonyítanak, csak azt, hogy bizonyos "nagyemberek" pisztollyal hadonászva milyen kurva bátrak, nem mondom, szép teljesítmény.
De mi köze ennek az autósporthoz, meg a "menéshez"? Pisztollyal venni revansot mert jobb a másik? Nem durva egy kicsit?
Azért még valami érdekelne:
Honnan "jött" ez a történet? Ki is osztotta meg velünk? Nna, szóval, vagy ott ült ő is az Alfában :) és tele volt a gatyája, vagy a haverja találta ki, csak hogy "bunkósítsa" a BMW-seket. Szvsz, "nagyfiú" nem száll ki a kocsiból, mert nem akar balhéba keveredni, vagy ha igen, akkor nem pisztollyal hadonászik, hanem lenyomja a másikat, mint a bélyeget, mert nem akar balhéba keveredni.
De szerintem ennek a sztorinak a valóságtartalma a nullához közelít. Látjátok, még nem is ittam semmit, és pikk-pakk legyártottam az "ellensztorit".
Mindegy.
De azért ne hülyítsük egymást, ha lehet.
PhoeniX.
Nem látogattam a doom.hu-t de ahogy más beírásaidat olvasgatom, mindent értek. 18 éves fejjel nem lehet a szemedre hányni a stílusodat. Valószínűleg ha lett volna 18 éves koromba Internet, én is hasonló stílusba írogattam volna. Mára azért már lényegesen lenyugodtam, nem vagyok olyan hirtelen mint 12 évvel ezelött. A topic hölgy tagja viszont talán mégis megérdemelne egy bocsánatkérést tőled! Nem lennél kissebb tőle!!!