Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nettudky Creative Commons License 2000.09.22 0 0 149
Szerintem egy BMW-ben pont az a jó,hogy a régi modelljeire épülnek az újak.
Akinek régebbi kocsija van és újabbra cseréli az is úgy érzi valamit áthozott a régi autójából is.
A BMW nem akar minden 5-6 évben teljes formai megújulást,mert evvel azt sugallná,hogy eddig nem a jó úton haladt és sok régi vásárlót elvesztene.
Ha van egy bevált kedvelt forma,miért áldozza csak azért fel,hogy a megjelenéskor 3 hónapig azt csodálják ,hogy merte ezt kihozni.
Nem hiszem,hogy például a ford KA-ról bárki megmondaná,hogy ugyanaz a gyár gyártotta ami a granadát.(lehet,hogy ez nem is negatív szempont)
Szóval szerintem nem baj a hasonlóság,ezzel a BMW szerintem csak azt hangsúlyozza ,hogy az autók minősége azonos csak a méret más.

Csá

lore Creative Commons License 2000.09.22 0 0 148
Ez a sebességőrült megelőzött :-)))))))))
Előzmény: GTI 16V (146)
lore Creative Commons License 2000.09.22 0 0 147
A lotus omega nekem is az elsők közt van :-)

Ez a 'fapados német' egy régi tévhit, ma már nem állja meg a helyét. Igaz, hogy a magyar piacra érkeznek csupaszabbak is, de pl. No.ban egy astra/golf 4 légzsákkal, ABS-sel satöbbivel jön ki, olyan extrákat rendelhetsz bele amiket sok gyártó hírből sem ismer (pl. ESP) stb.
Persze ez nem ebbe az agresszív kismalacos topikba tartozik :-)

Előzmény: Törölt nick (140)
GTI 16V Creative Commons License 2000.09.22 0 0 146
Happy_Hunter!

VW? ezt meg ki kérdezte?
azért tudd, hogy nem a magyarországra szánt fullfapad verziót kell nézni.
Golf IV-ben németo.-ban alap a 15-coll alufelni, a el. abalak, meg egy csomó minden amit az igénytelen magyar vásárlóknak a kedvezőbb ár miatt kihagynak.

Egyszer felsoróljam a 77-es golfomban milyen extrák vannak? :)))

Előzmény: Törölt nick (140)
SPd Creative Commons License 2000.09.22 0 0 145
Joe:

Most erre szerinted mit írjak?
Hogy a hozzáasszólásod minősít?

Egyébként mindenki azt a topicot olvassa, amire kiváncsi, de ha azt a hozzászólást neked szántam volna, akkor az Alfa topicba vagy ide küldtem volna be 'Joe' megjelöléssel...:(((
Ha meg további problémád van, akkor ajánlom az ideggyógyászt illetve az e30-as topic olvasásának a felfüggesztését, különben naponta mocskolódhatsz itt vagy ott, nekem 8.

Uff

Előzmény: Joe 155 (124)
mccheese Creative Commons License 2000.09.22 0 0 144
Nekem egy autó van ami jobban tetszik. Az pedig a Jaguár XK-8. Ezt is volt szerencsém vezetni, sajnos csak röviden, és sajnos egy automatát.
Ennek a formatervére aztán végképp nem lehet mondani semmi rosszat. Klasszikus és gyönyörű

Mcc

Előzmény: Törölt nick (140)
GTI 16V Creative Commons License 2000.09.22 0 0 143
Joe 155!

Ezt nem tudtam...
De a német adófizetési határ nem 200-nál ugrik egyet?

Miért hagyták abba ennek a Thema gyártását? Ma már nincs hasonló paripájuk (sajnos)

Előzmény: Joe 155 (141)
fastcar Creative Commons License 2000.09.22 0 0 142
Megmondom a 6-os nekem is nagyon tetszett/ik. Ez volt az egyetlen BMW, amit valaha is vettem volna. De ez még mindig nem változtat azon, hogy gyakorlatilag lego módjára, ugyanazokból a "kockákból" építik fel öket.
Előzmény: Nettudky (133)
Joe 155 Creative Commons License 2000.09.22 0 0 141
GTI 16V.
Csak a rend kedvéért. A 8.32. Motorja le van folytva 205 LE. Így került forgalomaba, de bármelyik márkaszervíz sec perc alatt minden tuning nélkül, kiszedi belőle a folytást, és máris bőven 300 LE fölött van a kicsike. A folytást főleg a Német piac miatt követték el ahol a polgár a teljesítmény alapján perkálja a zsozsót!
Előzmény: GTI 16V (134)
Törölt nick Creative Commons License 2000.09.22 0 0 140
Azért tudnak a bajorok, el kell ismerni. Sokáig a bömös volt nálam is az etalon. De most már nem kellene. Más, mint amilyen én vagyok, és hát az ember legyen összhangban az autójával.
Egy Lotus-Omegát azért kipróbálnék.
Amúgy az opelnál fapadosabb alapban talán csak a VW...
Előzmény: mccheese (139)
mccheese Creative Commons License 2000.09.22 0 0 139
Bocs, Opelben nem vagyok otthon.

Mcc

Előzmény: lore (135)
Törölt nick Creative Commons License 2000.09.22 0 0 138
Azért ne szomorkodj. Az optikai tuning tényleg jól néz ki :))
Előzmény: Nettudky (133)
Joe 155 Creative Commons License 2000.09.22 0 0 137
Na ez gromek!
A 635 CSI talán a valaha gyártott legszebb BMW !
És abba még nem volt ez a idióta leszabályozósdi!
Ah pedig kezelésbe vette az Alpina igazi vaddisznót csinált belőle! Bár az alap se volt piskóta!
Előzmény: Nettudky (133)
fastcar Creative Commons License 2000.09.22 0 0 136
Természetesen lehet, csakhát ennyi idö után SZVSZ kicsit unalmas. Söt ha igazán belemegyünk, akkor már a 60-as évek beli BMW-k is beletartoznak a sorba: az 1500, 1502, 2002, 3.0, 3.0 CSL.

És így azért valamelyest szürkévé válik a márka. Van a Mitsubishik között néhány, ami eléggé hasonlít a BMW egyes modelljeire, vagy a BMW mostani 3-asának a kettövel ezelötti Civicre emlékeztetö hátsó része, lámpái. Nézz meg egy Alfát, soha nem tévesztheted össze semmilyen más márkával, kivéve a 2 évig Nissannal kooprodukcióban gyártott Nissan Cherry-Alfa Arna duót!

Előzmény: mccheese (131)
lore Creative Commons License 2000.09.22 0 0 135
Csak 2.0 turbo...
Előzmény: mccheese (132)
GTI 16V Creative Commons License 2000.09.22 0 0 134
Happy _Hunter!

A tényeknél maradva egy 90-es M5 majdnem 3 milkát ér, talán nem véletlenül. Az árakat a PIAC szabja meg, nem a BMW örűltek verik fel a saját kedvenceik árát.

Akkor a menet teljesítmények:
Gyorsulás: M5: 5,9
Lancia thema 8.32: 6,8
ie turbo: 7,2

végseb.: M5 : 250 (leszabályzott, amúgy 280-akket mennek)
8.32: 240
ie turbo: 218

Nettudky Creative Commons License 2000.09.22 0 0 133
Itt egy szar lefutott 76-os tucatbmw ,ráadásul
Maruszja-baba is:

mccheese Creative Commons License 2000.09.22 0 0 132
Az M5-ös tulaja a vétel után 1 hónappal kivetette a 250 korlátot a kocsiból. Amikor én próbáltam ki az M7-en (az M5 stílusosabb lett volna), akkor mentünk vele 270 környékén. Egy Opel Calibra 2.2 turbó probálkozott egy kicsit, de amikor 240-nél elrajtoltunk róla akkor csalódottan beállt a sorba :o)

Mcc

Ui.: A próba hétköznap kora reggel történt, a nappali forgalomban már 200 is életveszély

Előzmény: Törölt nick (128)
mccheese Creative Commons License 2000.09.22 0 0 131
Nekem az egyik legmegrázóbb élmény egy Lancia Delta Integrale volt. Kényelemről persze ott szó sem lehet, node a gyorsulás, meg a stabilitás. Hááááááát...

A BMW-nél ezt az "egykaptafa formatervet", lehet egységes arculatnak is tekinteni. Nem?

Mcc

Előzmény: Törölt nick (125)
fastcar Creative Commons License 2000.09.22 0 0 130
Ja igen, azt még nem is mondtam, hogy az Alfa pörgös széthajtott motorjára 1980-ban 2 év vagy 100.000 km garit adtak!

Ganxsta!

Én örülök neki, hogy így érzed Magad az autódban. Nekem is nagyon jól esik, amikor megállok valahol és még odajönnek érdeklödni az autóról. Mostanában egyre gyakrabban megesik :))). Épp tegnapelött történt, hogy egy srác a Váci úton befelé jövet egy szivar 100 Audiból jött mellettem és ott gyönyörködött és dícsérte az autót.

mccheese Creative Commons License 2000.09.22 0 0 129
Ez érdekes probléma, mert a FIAT-ot utálom (a MATÁV-nál évekig nyomultam Tipoval), az Alfa-val elvagyok, a Ferrarit viszont szeretném (ha lenne rá pénzem). De a BMW az igazi álom.

Mcc

Előzmény: Inner Circle (118)
Törölt nick Creative Commons License 2000.09.22 0 0 128
Erről hallottam egy sztorit, vmi nagy BMW "üldözte" a srácot az M3-on, "túrtak" szépen felfelé, 200-nál kinyílt egy kis stabilizátor szárnyacska a csomagtartóból, és a BMW-s neki állt gondolkodni, hogy most ő tulajdonképpen megy, vagy csak azt hitte idáig :)
De a pontos tipus-megjelölést nem tudtam.
Köszi Joe!
Nemrég az Autórákónál próbáltuk ki azt a 2000-es Themát (Turbó) amiről az előbb írtam, full extra, bőr, krómozott küszöbök, "faberakás", gyönyörű állapot, elektromosan X irányba állítható ülések, és a poén: Amelyik hátsó ajtót kinyitottad, azon az oldalon "bújt elő" (elektronikus vezérlés) a fejtámasz. Ha mégsem ülté be, kis idő múlva "magától eltünt".
hmmmm.... Mindezt 990-ért vesztegették. (Biztos mert 1990-es évjárat volt :))
Előzmény: Joe 155 (126)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2000.09.22 0 0 127
Happy_Hunter!

Én már vezettem ilyet, hát nem volt rossz. Igaz a mostani gépem jobb nála. :-)

Előzmény: Törölt nick (125)
Joe 155 Creative Commons License 2000.09.22 0 0 126
Jobbat tudok.
Lancia Thema 8.32. A V8-s Ferrari motorral! Kb. annyi fut belőle mint az M5-ből!
Csúnya dolgokra képes!
:))

Előzmény: Törölt nick (125)
Törölt nick Creative Commons License 2000.09.22 0 0 125
Próbáltál már egy 2000-es Turbo Lancia Thema-t, a maga kis 200 lovas motorjával, full extrájával? Háááát. Igen. Luxusautó kényelmével rendelkező rakéta. Találó jelző...
Előzmény: mccheese (108)
Joe 155 Creative Commons License 2000.09.22 0 0 124
SPd.
Képzeld szoktam olvasni az E30-s topicot is, de itt reagálok rá csak a te kedvedért!
Szóval eddig megpróbáltam fimonmkodni veled, de most azt kell hogy mondjam, sajnos olyan sötét vagy, hogy a kutya mellédharap este! Nem vagyunk "Alfabuzik" vagy legalábbis nem jobban mit te BMW buzi! Nem tudsz érvelni, szellemi szinted valahol a rágcsálók szintjén ragadt, csak sajnálni tudlak érte! Azt hiszem a te fajtád miatt alakult ki negatív kép a BMW tulajokról, de mivel én nem szeretek álltalánosítani, hiszem hogy a többségük totál normális fazon!
Hát ennyi!
Törölt nick Creative Commons License 2000.09.22 0 0 123
Igazad van Joe!
Amúgy ezt a történetet Így is el lehetett volna mesélni:
Ment a BMW-s Nápoly felé az autópályán, sacc 200-al, és nem vette észre a Carabinerit a kanyar mögött, aztán már csak azt látta, ahogy a fekete-fehér 156-os Alfa "letereli" a leállósávba, majd a kiszálló Carabineri a BMW-s "nagyembert" kirángatja, a kocsijából, (kezeket a magasba) szétrúgja a lábait, megmotozza, miközben gerincre nyomva a "kis uzzi" majd amúgy déliesen megkérdezi: Mi van kis pöcs, ugrálunk, ugrálunk?
Szvsz. Az ilyen sztorik semmit nem bizonyítanak, csak azt, hogy bizonyos "nagyemberek" pisztollyal hadonászva milyen kurva bátrak, nem mondom, szép teljesítmény.
De mi köze ennek az autósporthoz, meg a "menéshez"? Pisztollyal venni revansot mert jobb a másik? Nem durva egy kicsit?
Azért még valami érdekelne:
Honnan "jött" ez a történet? Ki is osztotta meg velünk? Nna, szóval, vagy ott ült ő is az Alfában :) és tele volt a gatyája, vagy a haverja találta ki, csak hogy "bunkósítsa" a BMW-seket. Szvsz, "nagyfiú" nem száll ki a kocsiból, mert nem akar balhéba keveredni, vagy ha igen, akkor nem pisztollyal hadonászik, hanem lenyomja a másikat, mint a bélyeget, mert nem akar balhéba keveredni.
De szerintem ennek a sztorinak a valóságtartalma a nullához közelít. Látjátok, még nem is ittam semmit, és pikk-pakk legyártottam az "ellensztorit".
Mindegy.
De azért ne hülyítsük egymást, ha lehet.
Előzmény: Joe 155 (102)
Joe 155 Creative Commons License 2000.09.22 0 0 122
PhoeniX.
Nem látogattam a doom.hu-t de ahogy más beírásaidat olvasgatom, mindent értek. 18 éves fejjel nem lehet a szemedre hányni a stílusodat. Valószínűleg ha lett volna 18 éves koromba Internet, én is hasonló stílusba írogattam volna. Mára azért már lényegesen lenyugodtam, nem vagyok olyan hirtelen mint 12 évvel ezelött. A topic hölgy tagja viszont talán mégis megérdemelne egy bocsánatkérést tőled! Nem lennél kissebb tőle!!!
Előzmény: PhoeniX (110)
Inner Circle Creative Commons License 2000.09.21 0 0 121
Helyesen:

- Kérek egy zsebkendőt!
- KÉRJÉL NEKEM IS!!!

:)

Előzmény: tihu (120)
tihu Creative Commons License 2000.09.21 0 0 120
Üsd, vágd, nem apád!

Fiúk, kifogyott a szusz???:)))

Az agresszív kismalac és a testvére megy az erdöben, a testvér tüsszent egyet, aztán megkérdi:
-Van zsebkendöd?
-Van! De nem adok!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!