Keresés

Részletes keresés

ujfigura Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15736

Hú, Rika, nőzöl, hát nem szép..:-))))

 

Primitívekkel ne állj le beszélgetni, mert felveszed a stílusát és téged is utálnak majd.

 

Volánbarát haverunknak vannak erre jó szólásai, majd kérj tanácsot:-)))

 

ON

Előzmény: DLala (15735)
DLala Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15735
És még én offolok...
Arra neki esélye nem lenne. Nálad sikerrel járt?
Előzmény: RIKA424 (15734)
RIKA424 Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15734
Óóó, hát ezért utálod ennyire? Lenyúlta a csajodat? :-P
Előzmény: DLala (15733)
DLala Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15733
Pontosan ezirányú, kifejezetten ontopik érdeklődésem merül fel, nem is a nőügyeire vagyok kíváncsi. Mivel tevékenysége ezen topik alapját képezi.
Sokan könnyebbülnének meg nagy sóhajjal, ha tényleg nyugdíjas lenne. Sajnos csak a vakítás megy még mindig, ahogy szokott.
Előzmény: RIKA424 (15727)
Andó Gergely Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15732
Helyesen:

"Küzdöttél azÉRT, hogy a csoportodhoz nem tartozó "turistákra" is kiterjeszd a hatalmad!"
Előzmény: Andó Gergely (15731)
Andó Gergely Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15731
Igen, sikeresen küzdöttél az ellen, hogy a csoportodhoz nem tartozó "turistákra" is kiterjeszd a hatalmad!

De küzdöttünk ám ez ellen - mi KBK-s ifjak - derekasan, a kiskatonák legnagyobb aggodalmára - féltek hogy kikapnak az dandártábornok/vezérkari főnök úrtól... :)
Előzmény: Törölt nick (15730)
f_k Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15729
Nagyon szép képet raktál be!
Előzmény: kis59 (15728)
kis59 Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15728
Ez itt kissé OFF!
De azért ide írom, mert azért az írottak mások is tartoznak...
Kedves László!
Távol áll tőlem, hogy Téged megbántsalak.
De szeretném a figyelmedet felhívni, hogy mint sokan mások, általánosítasz....
A "zöldeket" ma már egy izgága, hőbörgő csoportosulásokkal azonosítod Te is és sokan mások. Talán joggal. Ezeket kapja fel a média, illetve ők is erre játszanak.
Én tizenöt évvel ezelőtt kiszálltam az egészből, már csak távolról figyelem az eseményeket.
DE vannak komoly, nagy tudásbázissal rendelkező környezetvédő-természetvédő egyesületek is. Ezek nem kerülnek a médiafigyelem középpontjába. Egyszerűen végzik a dolgukat.
Hogy példával is alátámasszam:
Természetbúvár Egyesület
Ismertebb vezetői:
Dr. Láng István akadémikus, kut.
Dr. Tardy János, egy. tanár, többek között a Környezetvéd. Minisztérium megteremtője és "motorja", aktív környezetvédő
Elhunyt: Dr. Balogh János akadémikus, többek között számos magyar természetfilm "szerzője" és "motorja", a "magyar Attenborough"
Vagy maradjunk "vasútközelben"
A KASZÓI KISVASÚT csodálatos környezetének a megmaradása is egy civil szervezet érdeme. Jó 10 éves harc eredménye.
Jártál már Kaszón?

Üdvözlettel:
Kis Ferenc
Előzmény: Törölt nick (15692)
RIKA424 Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15727
Ebben a topicban a vicinálisokkal kapcsolatos érdeklődésednek kellene felmerülnie.
Előzmény: DLala (15725)
RIKA424 Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15726

Egy 8 osztályos utas szerint aláírást kell gyűjteni, és akkor foglakoznak vele.
1 ember hiába jelzi a bajt, ha a többi "birka"

 

Ha ír egy levelet a jegyzőnek, (és beleírja, hogy x gyár, x számú dolgozója, stb), azt a levelet iktatják, kivizsgálják a panaszát, és kap rá választ.

Előzmény: f_k (15724)
DLala Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15725
Nos, ha valaki a magánlevelezését, melyet "nyugdíjas"-ként ír alá, a széles nyilvánosság elé tárja, ne lepődjön meg, ha érdeklődés merül fel a topik abszolút ON vonatkozását képező munkaviszonya tekintetében.
Előzmény: RIKA424 (15723)
f_k Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15724
Mivel eddig nyomorogtak a buszon, meg nem érték el, meg autóztak ezután is ezt fogják tenni.

Egy 8 osztályos utas szerint aláírást kell gyűjteni, és akkor foglakoznak vele.
1 ember hiába jelzi a bajt, ha a többi "birka"

Szerződéses buszhoz:

Van wegy ablakgyár Füzesabonyban.
Van egy Ik 211 aki munkásjáratozik.

A dolgozók egy része túlórázik, és szép számmal vonatozni is láttam őket.
Előzmény: RIKA424 (15720)
RIKA424 Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15723
Köszönjük, hogy személyeskedő hozzászólásoddal belerondítottál a békés beszélgetésbe.
Előzmény: DLala (15719)
RIKA424 Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15722
Igen. :-)))
Előzmény: gumpy (15706)
f_k Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15721
Mellékvonalakon van 5-6-7 vonatpár.
pl 13, 11-es bizonyos Bakonyszentlászló-Veszprém szakaszon 6vonatpár, 27,84,88,94,95,87,153, ezeken 5-6 van átlagban.

Ez 60 mellékvonal esetében cca nem éri el a 400-at.

Előzmény: Törölt nick (15718)
RIKA424 Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15720

Mi van, ha nincsenek tisztában?

 

Kik nincsenek tisztában, és mivel?

 

Nem biztos hogy a települési vezetők, érdekeltek abban, hogy mikor menjen a közlekedési eszköz.

 

Miért?

 

Nagyon off: nem értem, hogy a választást miért kevered ide, de a dolgozónak és a diáknak is van szülője, családtagja, aki ismeri a családtagjai utazási igényét.

Előzmény: f_k (15714)
DLala Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15719
Ne már!
Máris kirúgtak?
Előzmény: Törölt nick (15692)
f_k Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15717
4. Volán nem változtat akkorát, így a műlt évi meg a következő évi menetrend nagyjából egyezik pár járat változiik általában, én a helyi járatoknál érzékeltem nagyobb átszervezést jelenleg nállunk.

MÁV mennyiségben kevés járatot közlekedtet.

Ezzel Utast nyerni nem lehet, még a jelenlegi pályakapcitás is többet bír.

Volt szó mellékkocsiból való motorkocsi átépítésről, meg hasonlókról....

Lassan azt gondolom kár volt kidobni az AB-ket.....

Kár értül is...
Előzmény: RIKA424 (15712)
Kőrösi Olajos Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15716
Ezt hívják közlekedési szövetségnek.
Előzmény: f_k (15714)
Kőrösi Olajos Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15715
Busznál sincs vétójoga helyközi/távolsági esetben.
Előzmény: f_k (15707)
f_k Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15714
Egyetlen kérdés:

Mi van, ha nincsenek tisztában?

Pont leírtam hogy Taxxx egyfajta piackutatást végzett amikor berakta a szerződéses buszt.

Másik ötlet:

Elővenni a menetrendet, a buszost, megnézni, hogy ezen felül hán yszerződéses busz jár, hányan járnak kocsival munkába. Ezeket hogyan lehetne vonatra áttéríteni, ha lehetséges.

Ha meglenne a teljes körű felmérés amiben egy önkormányzatnak is részt kéne venni, akkor jobb lenne.

Ma a település vezetője autóval közlekedik. (nagyon gyakori)

Ha nem vonatozik/buszozik honnan tudja, mikor kellene menni a közlekedési járatoknak?

Van egy furcsa tapasztalatom

A falvakkban településeken van egy inatív, de választásra eljáró réteg, aki már nem munkába jár.
Van úgy hogy a temető, vagy a járda, vagy az idősek otthona, vagy az hogy a templom foglakoztatja.

Aki dolgozik, van úgy el se megy, választani, mert akkor is dolgozik.

Diákok szintén nem szavaznak.

Nem biztos hogy a települési vezetők, érdekeltek abban, hogy mikor menjen a közlekedési eszköz.
Előzmény: RIKA424 (15708)
koller andor Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15713
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9081411
Előzmény: RIKA424 (15699)
RIKA424 Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15712

1. vétójoga van?

(busznál igen)

 

Nem. Lobbizhat.

2. állampolgárként egyedül, kezedben a tervezettel, elmégy a jegyzőhöz?

 

Az állampolgár tájékoztathatja a jegyzőt. A jegyző honnan tudja, hogy nem érsz be munkába vonattal, ha nem kap erről infót?

3. Települési vezetők nem tudnak menetrendet olvasni, nem értik mit kaptak, és beülnek a szolgálati autójukba.

 

Erről nem a MÁV tehet.

4. Mit tegyen a település lakója? Miért nem nekik küldték meg a tervezetet?

 

Ezt ugye Te sem gondolod komolyan?

Nállunk a Volán bedobja a postaládákba az érvényes menetrendet évente. pl.

 

Az érvényes mentrendet, de nem a tervezetet.

Előzmény: f_k (15707)
f_k Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15711
Így van.

116-oson Apagyon megnyilt az állomás de csak vonatszemélyzettel lebonyolítható keresztekkel, eddig a bezárás a kiszögelést jelentette.

Tolatós teher pl így keresztez személlyel.

Zárt állomáson személyzet forgalmista nélküli állomásokon is lehetséges keresztezni , ezért bűn a keresztezési helyek megszüntetése. /vágányfelszedésre gondoltam állomási mellékvágány(ok) felszedése/

Igen ez egy szakmai feladat lenne, csak sajnos személyzet nélküli módon nem maradtak meg csak elvétve az állomások, megálló rakodóhelyek.

Előzmény: gumpy (15705)
ujfigura Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15710
Na de sok más vonallal ellentétben van is forgalma műszakváltáskor.
Előzmény: Törölt nick (15709)
RIKA424 Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15708

Az előző neked is válasz.

Látod, nem ül ölbetett kézzel. De nem is mehet mindenkihez "házhoz".

Azért keresi meg az önkormányzatokat, mert feltételezi, hogy azok tisztában vannak a helyi igényekkel.

 

Előzmény: gumpy (15701)
f_k Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15707
1. vétójoga van?

(busznál igen)

2. állampolgárként egyedül, kezedben a tervezettel, elmégy a jegyzőhöz?

3. Települési vezetők nem tudnak menetrendet olvasni, nem értik mit kaptak, és beülnek a szolgálati autójukba.

4. Mit tegyen a település lakója? Miért nem nekik küldték meg a tervezetet?

Nállunk a Volán bedobja a postaládákba az érvényes menetrendet évente. pl.
Előzmény: RIKA424 (15704)
gumpy Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15706
"A 81-es menetrendjére sem kértek módosítást, több gyorsvonatot."
Te szoktál olyan dolgot kérni, amelyet biztos, hogy nem kapsz meg?
Előzmény: RIKA424 (15704)
gumpy Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15705
Azt már meg sem merem említeni, hogy a keresztezési helyeket (azok megszüntetését, szüneteltetését) is az igényekhez kell alakítani. Igaz ez jóval nehezebb (korlátok, pénz), de ez olyan igazi szakmai feladat lenne taxxx számára, amely még hasznos is.
Előzmény: f_k (15703)
RIKA424 Creative Commons License 2006.09.03 0 0 15704

A MÁV eddig a településeket, nem sokba vette menetrendi szempontból.

 

Az MÁV elküldi a menetrend-tervezetet az önkormányzatoknak, még nyomdába kerülés előtt. (Már az újjat is elküldte.) Az önkormányzatok azonban vagy nem nézik át, vagy nincsenek tisztában a helyi igényekkel.

(A 81-es menetrendjére sem kértek módosítást, több gyorsvonatot.)

Előzmény: f_k (15700)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!