Hmm... Nem jó dolog ez. A Tinkoff ezzel a harmincmilló eurós költségvetésével a fél mezőnyt felvásárolhatja... Igazi Real Madrid szindróma. Colom távozását különösen sajnálom, nagyon hasznos tagja volt a csapatnak.
Azzal, hogy nincsenek a Touron, kimaradnak a legnagyobb versenyző-bazárból. Valószínű, hogy jön pár újabb kazah fiatal, az ifjabb Iglinskyt majdnem biztosra veszem. És azt is, hogy Assan és Mizu marad. A kazah bajnokok nem eladók semmi pénzen. :-)
Ennek nem örülök. Colom egy nagyon jó versenyző, ezt bizonyítja, hogy csupa jó csapat érdeklődött utána. :) Remélem megtalálja a számítását. De még jobban remélem, hogy nem ő készíti elő a terepet Liba Úrnak. :)
A hír szerint a Liquigas, a silence és a Rabo is érdeklődött, de ő a Katyusát választotta. Remélem jó pénzért adta magát Tinkov bátyának, szerződés két évre szól.
"The Angliru is very hard”, said Contador. “The Cueña des Cabres and its 23 percent together with another part near the finish with its 21 percent are the worst parts. I did not climb with the appropriate development. I used a 39x27, that was too hard. I believe that the most appropriate will be a 36x28 or somewhere around. When I compare with the Giro and the famous Mortirolo, I have to say that the Angliru is more difficult. It was hard as well because we did already four other climbs, earlier that day. In the Vuelta, we will arrive at the Angliru after 200 kilometer racing. Important will be the climb prior to the Angliru, the Cordal. It is a short but very steep climb. When you loose contact on the Cordal, you cannot come back any more.”
Contador’s most important conclusion is that a climb like this is good for the Vuelta. "Yes, I like it because it is good for the show and because the fans relate it with hardness and spectacle. Everybody talks about the climb. On the other hand, I don't believe that it can provoke big differences, because there will be few differences in speed among the riders that go well and the ones that don’t.”
Az Angliru nagyon kemény. A Cueña des Cabres 23%-os és van egy másik rész, ami 21%. Nem megfelelő áttétellel ment fel, 39x27-et használt, de túl kemény volt, 39x28 kéne vagy valahol akörül. A híres Mortirolot is megmászta a Giron, de az Angliru nehezebb. Azért is nehéz volt, mert előtte még négy hegyet másztak meg, a Vueltán pedig 200 km után érnek ide. Nagyon fontos az Angliru előtt a Cordal, egy rövid, de nagyon meredek hegy. Aki a Cordalon leszakad, az többet nem ér fel. A szurkolóknak tetszeni fog, a versenyzőknek kevésbé. :-)
Számomra ebből az következik, hogy a 18 csapat és a három cég már eldöntötte, hogy a következő két szezonban melyik csapatok indulhatnak az egyes GT-ken.
1 Ricardo Escuela (Successful Living) 3.06.32 2 Shawn Milne (Team Type 1) 3 Edward King (Bissell Pro Cycling Team) 4 Ivan Stevic (Toyota-United) 5 Levi Leipheimer (Astana) ... 27 Christopher Horner (Astana) 0.29
Az összetett végeredmény:
1 Levi Leipheimer (Astana) 14.14.35 2 Jeff Louder (BMC) 2.35 3 Darren Lill (BMC) 2.38 4 Chris Baldwin (Toyota-United) 2.51 5 Matt Wilson (Team Type 1) 3.00 ... 75 Christopher Horner (Astana) 27.05
Kicsiny, kétszemélyes csapatunk nem talált legyőzőre a nagyvíz túlpartján. Ahogy az Astana ismeretlen hírszerkesztője fogalmazott: No team, no staff, NO PROBLEM!
No, de milyen az élet, kétfős csapat, minden nélkül, szakasz és összetett győzelem, de mi kerül az on-line sajtó címlapjára? Chris, amint a bukott kartársat fuvarozza. :-)
Most nézem, marha jó ez a kis könyv, amit a Lampre-s pasi a kezembe nyomott. Rengeteg infó van a versenyzőkről és a csapatról benne. :) Jó fej volt a pasi, látta, hogy ki vagyunk éhezve egy kis szuvenírre, és hozott egy marékkal. :)
Már látom, tényleg benne van az évi versenyterv is. Meg egy kinyitható csapatfotó is.