10-ért veszem. elöször 15-ért árulta de 10 lett belöle. A fényezést azért nemkell kifizetnem mert ingyen volt és csak azért akarja eladni mert van egy Mz-je és kell neki a hely amugy nemadná. Egyébként minden haverom Simsonnal mászkál meg a város is tele van velük. Kapásból 2 szomszédom simoval mászkál. Ne erts félre nem azért nemakarok Simsont mert mindenkinek olyan van, csak nekem egyedibb megjelenésü motor kell olyan kategoriában mint pl Simson. Mustangot még nem láttam a városban ahol lakom. Lehet hogy van de nem láttam. Meg pénzem sincs annyi hogy vegyek egy jóállapotu Simsont ezért veszek jó állapotu Mustangot.
Én néztem 1-et 40 000ért,de szerintem az rohadt sok érte,hiába pipec,akkor is csak egy mustang,szerintem egy tip topp mustangért sem szabad kifizetni többet max 30 000-ért!!És ez az ár is eléggé húzós,ha belegondolsz hogy ezért simsonokat lehet már kapni és azért valljuk be az mégiscsak egy simson!!
Szóval jobb...Világos, köszi. De gondolom nem nehezebb sokkal mint a mustangé. Amugy jövő hétvégén megyek a motorért.:D Alig várom már semmit nemtok kezdeni magammal csak a képeket nézegetem amiket a csávó küldött. Szép?
Várom a képeket én is teszek fel az enyémröl ha végre az eltudok jutni érte. A pénz megvan rá csak a benzinre nincs. :( Amugy ha a mustangba belemegy a simson villa akkor az mz villa is nem? Csak azért mert simsonba belemegy az mz.
Én nekem se erősségem, Ja és nem mondtam hogy idén tavasszal kap a motor előre egy simson elsővillát már megvan minden hozzá. ha kész van teszek fel képeket. :)
Azért kell furgon vagy valami mert most veszem a motort és nemtom milyen megbizható. A másik amit utólag tudtam meg hogy kapok alkatrészeket. (elsö villa kerekek gumi stb.) Kicsit kényelmetlen lenne az utazás. :D
Megvan megvan :) most kap egy új dugattyút mert a régin széttörtek a gyűrük és kicsit megcsinylette a dugattyú, de hála istennek a henger fala hibátlena maradt, alapméretes és nem is kell fúrni. A fogyasztás nagyon függ a használattól, ha állatmódon mész vele 5 litert is tud produkálni de ha kényelmesen akkor 2 liter 2és fél körül eszik ( kissebb az étvágya mint a simsonoknak). Szerelni szerintem nem borzalmas, elég praktikusan van megoldva, tán egyedül ami bosszuságot okozhat az a gyujtása ami gyakran romlik vagy állitódik el.
Tényleg itt a tavasz, és úgytűnik nem csak én vettem elő a vén csatalovat :D Elővenni elővettem, de a tavalyi évad egy blokkszétkapással végződött, és azóta nem lett beizzítva a gép. És most sem, mer a blokk összevan rakva, a gyújtás viszont nincs beállítva. Namost: másfél óránm keresztül küzdöttem és nem jött össze a gyújtás dolog, szóval érdeklődnék: nem a felső holtpont előtt egy picivel kéne szakítani a kalapácsnak? Beállítási tippek? Most hatalmasakat köp vissza a karburátorba...ez azt jelenti, hogy még nyitva a szívónyílás, mikor jön a szikra...tehát későbbre kéne a gyújtás, nem? Köszi.
p.s.:minek furgon egy messzi mustang elhozásához? Attól hogy 50-es kismoci, még bírja a távot...első komoly utam Péteri-Eger-Péteri volt (egynap oda másnap vissza), ami bőven túlvolt a 300 km-en...és királyul bírta :D
Megvan még a kék mustangod? (Csak kiváncsiságból) Meg érdekelne hogy egy jó állapotban lévő mustang mennyit eszik, és hogy tényleg olyan borzalom e szerelni mint amilyennek mondják. Ez lesz az elsö mustangom és babetta után kicsit komolyabb gépnek tünik. :) Nem szeretnék vele annyit szopni mint a babettával (amit hál istennek sok idegeskedés után eladtam).
Hááát. Ha azt nézzük hogy nincs autó amivel lehoznám akkor az. Munkahelyemen lehet adnak egy transportert de nem biztos. Ha adnak akkoris marad kb 5-6ezer pénzem benzinre. Ha nemadnak akkor viszont szarban vagyok mert lehet hogy hülye leszek és lemegyek busszal és hazajövök a motorral. Ez azért lenne hülyeség mert nagy a táv és nemtom milyen megbízható a motor. Majd meglássuk. Még van 2 hetem.