Én nem nagyon kerestem eddig jawas forumot de most rátok találtam.Nekem van 1 mustangom meg tesómnak meg apámnak is.Mindhárom nagyon jó, szép a kinézetük ,jól mennek ,jól indulnak.Tesómé fel lett furatva mert már nagyon kopott volt most már 2000 km körül van benne a mulkoriban próbálta 75-öt ment de ment volna még többet is.Enyém olyan 60 at megy meg apámé is.A kipuf csonkok azok a gyári hosszúak majd lehet levágjuk tesómét.Egyébként én 18 éves vagyok vas megyében lakok szombathely mellett.Már régóta foglalkozok a mustankokkal jópár évbe telt mire mindegyik olyan állapotú lett h csak menni kell vele.Bármit kérdezhettek tőlem szinte azért mindenre tudok válaszolni.De már rég szereltem őket motorikusan.És mindegyik fogyasztása megáll 2 literből max 2.5 ből 100km en.
Valakinem recseg a váltója:Az olaj megvan a váltóban nivóig?nem régi?80W 90?Mást neigen tegyetek bele.Egyébként ha nem emel ki a kuplung akkor meg lehet látni ha 1 be behuzott kuplunggal kicsit fullad a motor.Ha ez van akkor akaszd ki a k bowdent a jobb dekniből majd azt a csavart tekerd beljebb amelyik a kuplung karba van betéve a dekniben.Lazitsd le 10 es krovával a kontra anyát majd tekerd beljebb a csavart addig mig a kar majdnem ütközésig kijön .Azért 1-2mmt lötyögjön a kar.
Majd ezután állitsd be ugy a k.bowdent h ne feszitsen rá alapból.
A Mustang egy jó motor a maga módján...:D Én is nagyon hajlanak a Mustang túrára most nyáron valszeg meg lessz a jogsi és remélhetőleg a a felújjítás is kész lesz mert most darabokban van már féligf lecsiszolva...
Ne haragudj de mivel vannak emberek akik szeretik ezt a gépet eszük ágában sincs lecserélni. Mint pl én. Vannak emberek akik szeretik ezeket a gépeket és tiszteletben kell tartani az ízláseiket mert igenis ezek jó motorok ha odafigyelnek rájuk. Attol hogy nálad tönkrement nem a motor hibája. Van egy két simsonos haverom és nemköltök a mustangra többet mint ök a simsonra. Én se megyek be simson forumba és mondom vegyetek mustangot a simsont meg adják el gyujtsák fel stb. Nekem nemtetszik annyira a simson mint a mustang mégse szólom le öket mert valakinek az tetszik. Simsonozzatok érezzétek jól magatokat. Mi is azt tesszük csak mustanggal. És azzal is fogjuk jó sokáig. Minden jót
Hali! Recsegés az ugy van, hogy kuplung és amikor üresből egy, vagy amikor visszaváltok menetközbe egybe akkor reccs. De nem is mindig veszi. Nagyon ritka, 10-ből egyszer ha nemveszi. Az elképzelhetö hogy nem emel ki a kuplung? Akkor a többinek és recsegnie kéne nem? Köszi
Sok minden miatt recseghet.Pontosan mit hallassz?Akár kopott fogaskerék is lehet(bár nem látok rá sok esélyt..,,csehszlovák''..)de kifundáljuk csak mond hogy mit,mikor,és milye hallasz?
Na mesélek: Sajnos ma megkellett kicsit kínoznom mert elszakadt a kuplungbovden pont a forgalom legeslegközepében... mit volt mit tenni, tolni nemakartam, szegénnyel kuplung nélkül lementem alkatrészboltba ott csak a simson elsöfék volt bele jó de abbol is 3-at belepróbáltam. De most jó. Megy rendesen ezenkivül nem volt vele gond. Mondjuk nemszeret elindulni melegen. Kicsit várni kell hogy lehüljön, de nemzavar annyira. Az annál inkább hogy recseg az egyes. A többi nem, csak az egyes. Hidegen kihozom megszivatom rugok rá 2-t és már duruzsol. De lenne egy hülye kérdésem. Ugye nekem ezelött babettám volt. És annak a karbiján 2 csavar van. Keverék és alapjárat. De én ezt tüzetesen átvizsgáltam és csak egy van rajta. Másodiknak a helyét se találom. Akkor az alapjáratot hogy állitsam be? Hidegen jó de melegen nagyon alacsony egy idö után lefullad ha nem huzkodom egy kicsit. Amugy egy csomó 40-50 év körüli ficko megnézi. Az egyik oda is jött hogy neki is ilyen volt. Mindenesetre jót beszélgettük amig haverom szerelte a babettáját.:D Öt le se szarta csak a Mustang érdekelte. De összefoglalóban nincs vele gondom a bovdenen kivül semmit nem kellett rajta szerelnem eddig. Nagyon megbizható, megyek vele agyba főbe még a budéra is ezzel járok. Nem eszik sokat jó az uttartása, szeretem a széles kormányát. Nekem csutkára le van engedve a kormány ugyhogy egy kis pannonia feeling is befigyel. És ahhoz képest hogy 2 lóerő van benne volt egy pillanat amikor azt gondoltam hogy kiszalad alólam.:D És nincs tuning, gyári állapot. Ilyen is marad!!!! Így szép! Hát röviden ennyi. 2 napja járok vele de haveroknak órákat dicsérem. Nekik is tetszik. Ha nemlenne asszony lehet ezzel hálnék... Na jó ezt nemkell komolyan venni:) Jobbat nem is kívánhatnék magamnak... Azt légyszi válaszoljátok meg hogy az alapjáratot hol állitsam, meghogy mért recseg az egyes. Köszi! Üdv mindenkinek! Vigyázzatok magatokra
Helo. A régi motorok nemnagyon birják a tuningok föleg nem az 50-esek. Szerintem bele se kezdj de tudok ajánlani egy kis átépitést ami nem árt a motornak. A magyarba importált motorokat a csehszlovákok kicsit lebutitották de meglehet csinálni olyanra mint a szlovákokat (persze itt is akadnak olyan mustangok amik nincsenek lebutitva). Ezek pedig a következök: a magyar mustangokon az áttétel 11x55 a szlovákon 13x55. Az elsö lánckereket cseréld ki 13-asra. A másik hogy ha a könyökcsöböl levágsz kb 2 cm-t de ne többet!! A harmadik hogy a szivítoroknak a száját picit kiszélesíted.(amit Te is írtál) Itt a link esetleg átláthatóbb: http://gportal.hu/gindex.php?pg=16462360
Sziasztok új vagyok és fiatal de meglesz a Mustangom a napokban.Eredeti fényében, és egy kis tuning.Mivel autós környezetben nőttem fel ezért eg yautóval jóban vagyok de egy Jawaval nem annyira.Porlasztós motorról lévén szó,gondoltam hogy jobb napokra.minimálisan tágabb fúvóka,több levegő több üzemanyag segítene)vagy nem?).Vagy akár egy új karbi(segítene? vagy csak tönkrecseszném vele?)Kipufogóból akadálymentest(elvileg jobb,gyakorlatilag?)Szívótorokkal is lehetne? Kérdés dögivel.a hülyeségeim javítsátok kérlek de tényleg nem nagyon vagyok benne a témában.(skoda megszakító?ladákba is aztrakták ősapáink) Üdv.:Máté
Nos tegnap vettem egy 250es ETZ-t...ami mustangos szempontból nem lenne érdekes, de: így végre elkezdődhet nyáron a nagy mustang generál... mer ugye jövőre veteránkorú a vas, azthiszem egyetértünk abban, hogy ez elegendő ok a dologra. Szóval belevágok : szétszed, lecsiszol, fest, tisztít, beállít. Ja és persze TÖKÉLETESEN MEGY mármint a végén :D Más: még az jutott eszembe hogy egyszer kéne szervezni egy nagy mustangos túrát. Képzeljétek el ahogy 8-10 mustang hasít az országúton :D HATTALMASS buli lenne,nem? Mindenki pöpecül megcsinálja a járgányát, aztán egy szép nyári napon... Mer lehet hogy kiröögnek ha egy mustanggal elindulsz valahova...nade 10 mustan már kelt némi tiszteletet, nem? Gondoljátok meg.
Azért nemírtam mert nem volt net. Este mentünk érte olyan 6 fele és éjfél után pár percel érkeztünk meg. Ugyhogy egy Jawa Mustang boldog tulajdonosa vagyok végre.:D Ma mentem vele kb 20 km-t, amikor megérkeztem leállítottam, és utána elakartam inditani nemakart de vártam egy picit hogy hüljön a blokk utána egy rugásra:) Annyit kellett csak szerelnem eddig hogy összeraktam az elejét. Szét kellett szedni a szállítás miatt. De sajnos nem tok ma mocizni mert nincs benzinem.
Eladók a képen látható motorok, az egyik váza levan müanygozva .Régen üzemeltek a motorok nincsenek megszorulva ha kérdésed van tedd fel Pécsett vannak 20k az áruk egyben
No, be lett lőve a gyújtás. Most megy, tegnap este nyolctól fél tizen egyig teszteltük a gépeinket haverommal. Tavaly jobban ment, most valahogy 40-45 környékén elfogy a teljesítmény, visszafullad a gép, hiába húzom. Tavaly harmadikban ki tudtam húzni, ment 55-60-at (egy kis kipufogó tuning után) mindig simán...de örülök hogy végre egyáltalán megy :) Majd be lessz az még szabályozva jobban is.
Egyébként én a Mustangomat 5000-ért vettem két éve nyáron. Gyújtótrafót kellettt cserélni, gázbowdent pótolni, és ocsmány ecsettel mázolt a tank. DE JÓL MEGY AZÓTA IS!
Jaja. Azért mondjuk nem hobbimotor mert nap mint nap megyek vele munkába haverokkal stb. de azért mégis bennem a versengés hogy háhá ilyen itt csak nekem van.:D
Igen ezzel maximálisan egyet értek, nekem a mustang az hobbi motor és az ember hobbimotornak nem olyan motort fog tartani amiből sok jön szembe az utcán.
Meg azt sem szeretem hogy egyfolytában összehasonlítják a simsont a mustangal, ugyanis azt a motort amiből a késöbbiekben a mustangot kifejlesztették az oylan 1955 körül született meg, a késöbbiekben csak apró modosításokat végeztek a blokkon, de végsősoron ugyanaz a mortor van benne amit 1955 ben terveztek. A simsont pedig valahogy a 70-es években tervezték, és az akkoriban egy nagyon modern motor volt (még ma is). Ez kicsit oylan mintha a kispolszkit a chevrolet spark-al szeretnénk összehasonlítani.