Keresés

Részletes keresés

Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 375
Ja, és nekem bosh gyertya van benne 300 valamennyi hőértékű, de a gyári gyertya az PAL N8.
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 374
jólvanna nekem ezt mondtk én meg nem szedtem szét gondoltam a szerelő csak jobban tudja de lehet hogy simnonnla keveri de télleg emel kedett a fordulat szám kicsavarásnál... de azt nem mondtam hogy tuning csak nekem ha jól belöttem akkor jobban ment és a fűvókákat én nekem is szokásom becsavarni :D:D:D
Előzmény: Péter mz (372)
katbo Creative Commons License 2008.05.07 0 0 373
Köszönöm-a jövő héten elhozom a szerelőtől-fél éve pöcsöl vele-sztem hozzá sem nyúl, csak a kifogásokat keresi. Magam járok a végére a hibának.
Előzmény: TyerCorp01 (338)
Péter mz Creative Commons License 2008.05.07 0 0 372

helo

Neharagudj de ez tényleg tudatlanság.Láttad már a karbidat szétszedve??????????

Hol van ott levegőcsavar????Jikov karbid van???Mert azon biztos nincs olyan csavar.És még le is irod h meddig kell betekerni.EZ már igen.Neked még a kicsavarással is emelkedik az alapjárat.Ez igen.Ezt csak egy dupla kúp véggell rendelkező csavar tudja.Ha neked az van akkor csinálj egy olyan csavart aminek te magad  köszörülsz a végére egy enyhe emelkedésű kúpot. Ha lehuznád a gumicsövet akkor látnád h a középső csavar betekerésével a siber emelkedik ami nagyobb alapjáratot ad.Tudod mit lehet szabályozni a sibertűvel?????,Te okosabb vagy bárkinél.Ezekre még nem jöttünk rá.Akkor elmondom neked a nagy titkot:a sibertűn van 4  rovátka és van egy pici lemez .A lemezt a 2.vagy 3. rovátkába kell tenni attól függően hogy megy a motor.Ennek állitgatása nem tunig,csak számodra,mert most jöttél rá h állitottál rajta kedvezőbb lett a motordnak a benzinmennnyiség és jobban megy.Vegyél kezedbe vmi könyvet és olvass sokat mert ha igy beleolvas vki a fórumba és pont a te hozzászólásodat olvassa többet be se néz ide.Akkor még elmondom neked h a réz fejű "csavarok" azok a fuvókák.Azokat meg kell huzni jól.

Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (360)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.05.07 0 0 371
Hali! A gyári ajánlást nemtom de az enyémbe Brisk N17Y van, kiválóan megy vele. Ha jólmegy azzal ami most bennt van akkor sztem hagyhatod. Én nemfoglalkozok ilyenekkel amíg jólmegy vele.
Előzmény: flathead (370)
flathead Creative Commons License 2008.05.07 0 0 370
Tudja valaki, hogy Mustangba milyen gyertya a gyári ajánlás (nem tudom van-e különbség évjáratonként, az enyém 1982-es, 223.200)? Vagy mit érdemes használni? Mert a mostani egy Brisk N15Y, és azt olvastam, hogy ez négyüteműbe való. Akkor most mi kell bele? :-)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 369
jó mind egy nekem egy autó szerelö mondta lehet hogy ő is szimszon aggyal gondolkodik... :D nemtom. de az biztos hogy ha jól basztatod sokkal jobban megy egyébként az enyém alapjárata nem 2500 sokkal alacsonyabb. épp hogy pöfékel. és mégse fullad le. majd egyszer rakok youtubra vedeót.. na üdv jó mocizást!
Előzmény: TyerCorp01 (361)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.05.06 0 0 368
Értem én... Az enyém viszonylag jó eröben van még. Ma szaggatta el a 20-ik kuplungbovdent.:D Csak egy km óra spirál kéne meg egy izzo amivel jobban világit mert sötétbe nemlátok 5 méternél messzebre.
Előzmény: TyerCorp01 (367)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.05.06 0 0 367
Az a +5 ccm kurvára nem számít semmit anno amikor 50-es 3 gyűrűs volt ment enyhe szembeszélnél 60-at 11-es lánckerékkel. nem emelte az elejét, egy rakás szar votl az a henger, én magam fúrtam oszlopos fúró emg célszerszám ink nem taglalom, szakbarbárság csúcsa :) de 2 évig ment gond nélkül... amúgy 55 a max ameddig lehet, 40-es dugóm van jelenleg, nagyobbat nem kapni forgalomban öntetni talán lehet de az drága...
Előzmény: Maczko Peter (366)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.05.06 0 0 366
Helo! Furt hengerrel könnyü ecssém. Az enyém még nem volt furva ugy megy 65-öt. Amugy az enyém emeli az elejét egybe ha picit rásegitek. Meg is tudná magát tartani de hát nem arra valo nem kisérletezgetek vele, tul szép állapotban van h. eltaknyoljak vele. Amugy nem boltbol veszem hanem az egyik tanárom haverja szolott mászkálni szlovákiába. Amugy hány ccm-ig lehet ezeket a hengereket furni?
Előzmény: TyerCorp01 (364)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.05.06 0 0 365
A nem magyar importos mustangnak 13-as a lánckereke elöl.
Előzmény: flathead (363)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.05.06 0 0 364
Hali
Nekem immár nagy szívótorokkal megy rövid könyökkel a szívótorok sokat segített rajta (kis szívótorokkal 3.ban megküzdött a szembeszéllel :D 13-as lánckerék van rajta, 2-seben kimegy 50-ig 3-asban 65-öt simán vitte, akár utazónak is nevezhetném (140 km-es az 55 ccm-es henger:)) babszi elektronikával teljesen jó csak nehezen indul este, emg hajnalba főleg :S
amúgy én egy pionyr blokkróll szedtem le anno 8-10 évesen aztán megmaradt most hogy vettem 2 és fél éve a mustit arra felment :) nem emeli az elejét de hát istenem...nem arra való... jah és 3-asban még így is kívánja a 4.et :P

Ha boltban nem kapsz jaffához, vegyél MZ TS-hez valót. de a gyárija a 15-ös nem megy fel rá, ezres körül van az ára asszem.
üdv.
Előzmény: Maczko Peter (362)
flathead Creative Commons License 2008.05.06 0 0 363
Aha értem. Nagyobb első lánckereket honnan vetted, mire való?
Előzmény: Maczko Peter (362)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.05.06 0 0 362
Köszi... Főtengöt meg ilyeneket tudtam h. azt is cserélni kell csak az érdekelt volna h. rá megy e. Komplett 175-ös blokkot nem akarok énse belerakni mert a vázat át kell alakitani ahogy mondtad, ahoz meg nem sok kedvem van. A 4-dik sebességet is azért kérdeztem mert a 3.-at kiforogja ugy megy kb 60-65-öt. Szal kivánja azt a negyediket nagyon. Nagy szivotorok van és a csőkönyök is rövid szoval az enyém valamivel "vadabb" mint egy 2 LE.-ös. De majd még meglátom mi lesz mert elöl a 11 fogas lánckerék van azt akarokm kicserélni 13 fogasra. Talán egy picit több lesz a vége... Jó nekem ez a 60-as tempó csak az a bajom h. forog már a motor nagyon, ezt akarom elkerülni.
Előzmény: flathead (359)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.05.06 0 0 361
Na ne nekem magyarázd már hogy mi micsoda :D
Ha láttál már egyáltalán karbit életedben tudhatnád hogy az az egész súbert emeli, ezek a jikov karbik (2917 PSB) elég rendesen le vannak butítva alapjárati levegő casvar NINCS rajta, ha lenne nem enne ennyit, és nem lenne 2500-on az elfogadható minimális alapjárat. Mielőtt ideírsz sületlenségeket nézz szét a motorodban.
Alapjárati levegő csavar ha jól tudom csak a simsonokban volt (keleti 50-esek közül)
viszont most megyek ki vár életem 7. jawa 05 szériából való motorja hogy gitteljem...
üdv.
Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (360)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.05.06 0 0 360
A középső csavar nem az alapjáratot szabályozza hanem a levegőt. bekell csavarni tövig és aztán 2,5 kört ki kell csavarni az a normális. onnantol kezdve ha neygon becsavarod akkor is felbg ha nagyon ki akkor is pont be kell lőni azt a levegő szintet amiel le sem fulladt de nem is nagy a fordulat szám. esetleg a subert is lehet variálni van rajta egy lamelle azon lehet pattintgtani. ha jól be van állítva sokkal jobba erősebben fog menni sokat számit!
flathead Creative Commons License 2008.05.06 0 0 359
Lehet, hogy rá lehetne valahogy rakni, de az egész szerkezet (főtengely, hajtókar, váltó, kuplung, stb.) arra a kb. 2 LE-re van tervezve, nagyobb teljesítményt, nyomatékot nem bírna el a szerkezet és törne minden. Akkor már több értelme van egy komplett nagyobb motort belerakni, de ez sem megoldás, mert akkor már át kell alakítani a vázat, hogy fel lehessen fogatni a nagyobb motort, ráadásul a fékeket is nagyobbra kéne cserélni, szóval nincs értelme az egész átalakítósdinak.
Előzmény: Maczko Peter (358)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.05.06 0 0 358
Helo! Megint egy kérdés. Ha már a nagyobb "testvéreknél" tartunk... 175-ös vagy akármi nagyobb Jawa henger nem megy rá mustang blokkra? Köszi
Maczko Peter Creative Commons License 2008.05.04 0 0 357
Köszi a válaszod inkább veszek egy 175-ös cetkát:D
Előzmény: TyerCorp01 (356)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 356
Hali
Mustangba előszeretettel rakják a merész csehek az 1975 körüli 175-ös czetka 4 sebességes váltóművét kuplungostul. csak ahoz szét kel bombázni egy cz meg egy mustangblokkot illetve kell valaki aki tud alut hegeszteni egyik honlapon láttma hozzá komplett képsorozatot hogy sikerült átalakítani... nagy meló...
Építs be egy felezőt a lánckerekek közé mondjuk egy riga váltót v rometét, és akkor már lesz 6 sebeséged :o)

A 3 csavarból 2 fúvóka, a fúvókák nem állítanak semmit azokat csutkára be kell csavarni (van a 2 szélső réz csavar) a középső meg alapjáratot állít becsavarod felmegy és fordítva.
üdv
torokb2 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 355
Én szedtem szét a váltómat, és elgondolkodtam 4-dik sebességen, de mikor láttam a váltó szerkezetét akkor azt is láttam hogy ebbe a váltóba nem lehet berakni következő fokozatot. Hely van, egy komlett váltóval talán esélyes, de az nagy meló, és szerszám meg anyag kell hozzá...
Lucky91 Creative Commons License 2008.05.02 0 0 354
Hali!

Egy kérdésem lenne Jawa Mustanggal kapcsolatban. Valaki tud segíteni abban hogy a karbin a 3 fúvóka közül melyik mit állít? Előre is köszi.

Üdv!
fejesmiki Creative Commons License 2008.05.02 0 0 353

Nézzétek meg hátha érdekel!

 

http://www.fejesm.mindenkilapja.hu/

Maczko Peter Creative Commons License 2008.05.02 0 0 352
Öööö... Lehet h. hülyeséget kérdezek ne röhögjetek. De elképzelhetö mustangba beszerelni egy 4 sebeséges váltot?
Maczko Peter Creative Commons License 2008.05.02 0 0 351
Hali. Sztem, nemkell hengerfejtömités. Az enyémen sincs a régi babettámba se volt a haverom babettájába sincs.
Előzmény: flathead (349)
torokb2 Creative Commons License 2008.05.02 0 0 350
Hali!

Tavaly év végi mustang blokkszéthúzást asszem felettük videóra, és ott meg van az is ahogy a kuplungot össze kell rakni. Talán egyszer feltöltöm valahova... Szóval ketten sokal könnyebb, de nem reménytelen egyedül se. Bevált technika kettő darab (kombinált) fogó alkalmazása. Az egyiket szétnyitod, és a két pofa oldalaival kétoldalt lenyomod a rugót. A másikkal közben berakod a gyűrűt.

Sok szerencsét!
flathead Creative Commons License 2008.05.02 0 0 349
Ja és még valami: a Mustang motorjában tényleg nincs külön hengerfej tömítés, vagy csak elhygatam szétszedés közben???
flathead Creative Commons License 2008.05.02 0 0 348
Sziasztok!

Kis segítség kellene! Felújítottam a Mustangom motorját, már csak a kuplungot kéne összeraknom, de nincs ötletem, hogy a zégergyűrűket hogy lehet rászenvedni. Mivel lehet a rugókat lenyomni amíg a zégert rárakom (vagy egy segítő)?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Maczko Peter Creative Commons License 2008.05.01 0 0 347
Úúú te vandál mért akarod széthajtani, ennyire nembecsülöd?? XD XD Nemáám. Én nemtom hány literből járok 3 hete nem tankoltam de még lötyög. Ma a néztem a szivotorkot kicsi volt eredetileg de kilett reszelve, a tömitést meg ugy hagyták. Kivágtam azt is most valamivel jobban megy. Am. régen jártam erre üdv mindenkinek!
Előzmény: Kristóf 210 (346)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.04.30 0 0 346
Én is 5 literből járok de én egy állat vagyok :P én minden sebességet kihúzatok, és álltalában eléggé pörgetem mert úgy húz jól, de most hogy megkapta a nagy szívótorkot meglátjuk miylen lesz. Előre mondom nem széthajtani akarom, és nem akarok olyan válaszokat olvasni hogy vandál, meg köcsög meg nem becsülöm meg meg STb.
Előzmény: TyerCorp01 (345)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!