Azert jobban is odafigyelhetnenek, es megtanulhatnak azt a szot, hogy Jazz orgonista:-) "legjobb bogos":-))) nem semmi
Igen a Clapton-t hallottam, es orulok is Neki, mert az oreg talan most van a legjobb felallasban zenekarilag! A Preston bacsi, mint tudjuk kozveszelyes B3/122 betyar.
Nathan East kurva jo bogos, es Ő tenyleg az:-) Steve Gadd szinten zseniallis Jazz-es dobos....szoval erre a koncertre azthiszem el fogok menni! Foleg, hogy nem is volt meg kis hazankban....Igaz a jegyarak azok nem a berekhez mertek, a kuzdoter 12ezer HUF ugy hallottam:-(
Steve Winwood egy elo legenda, aki ismeri a Traffic lemezeket, az tudja hogyan visitott mar 35 eve a Hammond orgonaja. Remeljuk tenyleg itt lesz Ő is, szeretem a csokat!
Ja..., Winwood! Errol jut eszembe, ha jo Hammond orgonas, lemezt akartok hallani, de olyat ahol a foszerep a hangszere, akkor a par evvel ezelott megjelent About Time c. lemezet vegyetek meg! Nagyon ott van! Igazi B3, es semmi muanyag szinti hang:-)
Ha még nem hallottátok volna júliusban Eric Clapton koncert lesz az Arénában. A zenekar tagjai között Billy Preston és vendégként Steve Winwood lesz még a színpadon (akik érdekelhetnek benneteket) sok más nagy zenész mellett. Szerintem ritka alkalom.
Ez tetszik, jo az info!:-)
En anno Londonban minden jobb lemezbolt kirakataban lattam meg bakeliten( mert akkor ujra kiadtak) a Deep Throat-ot...mosolyogtam is, hogy milyen zeneje lehet....meno dolog volt mar ez akkor naluk ugy tunik:-)
Megveszem legkozelebb ha azt mondod, hogy szex funk jazz!!!:-)
Van egy-ket olasz porno movie zenem, ahol szinten kenik a szexi hammond sound-ot...ku...va jo!!! Ritkak az ilyen muzsikak!
Milyen evekben volt ez a cigarettaszunet a Holland mozikba...hmmm de kar , hogy ilyen hagyomanya nem volt kis hazankban ennek...:-(
megneztuk a csapattal egy retrospektiv vetites alklmaval a "deep troath" cimu nagy sikeru botranyfilmet. azt hiszem most mar ertem, mit hivnak pornofunk-nak, jo kis hammondozas ment alatt, mikozben a szoveg "...just relax your muscles..." :-)
ja es egy holland kollegam azt meselte, hogy o azert utalta a b3 hangjat, mert a holland mozikban a 10 perces cigarettaszunetben azon klimpirozott a mozizenesz. ez a helyzet egesz hollandiaban altalaons volt. ...szoval ezert van "nyugaton" olyan sok hammond.
En is ezt szurtam ki egybol, a B3 player cimlapjat, es mosolyogtam is nagyot!!!:-)
Jimmy Mester az A100 mogott, es elvezi nagyon!:-)
Jo az a hangszer, es a B3 mizeria olyan mindegy hogy ABC....en mar lassan A3-nak hivom majd:-)
Ez a B3 player nagyon finom kiadványnak néz ki. Szerintem ez a Hammond újbóli előretörését tükrözi. Pl a reklámok nagyrészében felfedezhető már most is orgonaszó.
És ami Laurensnek, meg nekem a lexebb: A címlapon Jimmybácsi egy 1961-es A100-on játszik!!! (a mieink is 61-esek :-)
1962-től fekete trafós lett az A0-28, meg szögletes mágneses a két száraz hanxóró és a kisebb, EGY tranyót! is tartalmazó lett a csöves zengetőerősítő. Meg még sok apróság...
1960 előtt a nagy nyaklánc-zengető volt baloldalt.
Ha jobban tudnék angolul, előfizetnék egy évre :-|
Hát, szép a koncertdátum, de max arra juthatunk vele, hogy egy jó koncertért továbbra is a Bécsi út túlsó végére kell átfáradnunk.
Tényleg jó kis lemez ez a koncert Magic. Ezt dedikáltattam. Amit felvettem videóra szintén valami ilyesmi túlnyomórészt. Az aksim másfél óráig bírta. Sajna még egy óra biztos lemaradt, de ne legyek telhetetlen, tévénézésből ennyi is elég :-) Hamarosan lesz belőle műsoros dvd.
Több kapcsrajz letölthető M3 ügyben a Captain-foldback oldaláról.
Amit az első M3-amhoz adtam, nem teljes.
Más: most próbáltam ki a dvd-ramot. Kétoldalas. Egyszerűen fenomenális! Mint egy 9,4GB-os floppy vagy vinyó. Vége, hogy egy cd-t, dvd-t meg kell "írni" :-)
critics highly recommend the new live CD "Barbara Dennerlein Duo - It's Magic" "A mirror of a musical success, of a powerful yet sensitive cooperation, such could be described the release of this live recorded CD." This is how Juergen Wolf, acknowledged expert of organ jazz and owner of the International Archives of the Jazz Organ (http://www.iajo.org) sketches the album.
He continues:
"At the beginning, in 1994, there is an excellent jazz organist, famous far beyond her country, and a young drummer of Argentinian origin. She is playing together with Friedrich Gulda, the well known German pianist, on the TV - he is listening to just this event and is fascinated about this lady at the organ, so fascinated that he makes his goal to play together with her.
10 years after, a live concert of Barbara, the organ lady, and Daniel, the drummer boy, in the club Kunstfabrik Schlot (Berlin, Germany) reminds us those wonderful years of a duo which has filled and still fills with enthusiasm many audiences across the European continent and beyond.
Seven titles were chosen which offer a cross-section of Barbara's compositions. Songs like 'Longing' has been performed by Barbara also on pipe organ which results in a quite different impression (see her CD 'Spiritual Movement No. 1'). Some months ago, Barbara and Daniel together with Peter Lehel and the Staatsphilharmonie Rheinland-Pfalz conducted by Bernd Ruf had performed 'Change of Pace' (see the IAJO report 'Hammond meets Orchestra'), a complex composition with alternating times. It is remarkable in which way the drummer 'fills' the missing instruments of the orchestra by a brilliant solo. 'In The House' sees Barbara as a pedal soloist using both her feet. A funky track is 'Make It Spicy'. Jeff 'Tain' Watts, the drummer of Wynton Marsalis, once expressed his enthusiasm by these words. As a bonus, actually as a highlight, 'Rankett Blues' comes last. The rankett, the name of a pipe organ voice, walks on the wild side, the blues. Back to the roots of jazz, back to the blues! Barbara always loved and loves the blues. Some years ago, there was no concert of her without 'The Stormy Weather Blues'.
We hear an organist and a drummer nearly perfectly tuned with each other; an organist, who has found her very own style of an exciting jazz organ, who superbly masters the organ's keys and pedal, who plays with an infectious joy; a drummer who harmonizes with the musical guidelines of the organ without losing his instrument's individuality. Barbara and Daniel, go on!"
Barbara Dennerlein continues the TonArt "Bigband and Blues" radio show on DeutschlandRadio Kultur Since more than a year Barbara Dennerlein presents bigband and blues music in a three hour nightshow on DeutschlandRadio Kultur. Besides new releases of all kinds of jazz Barbara Dennerlein also presents recordings of herself, from her albums as well as rare recordings of her collaboration with bigbands.
The show is broadcasted regularily every third friday of a month, from 2 to 5 AM (CET) and can also be received via satellite Astra1 (19,2° east, transponder 10, 7,74/7,92 MHz stereo or transponder 19, 6,48 MHz). The last show for this year will be on December 16. but the series will be continued in 2006.
For further information please click on the following buttons:
"news" for more information about the new CD "It's Magic" "cds" and "bebab records" to listen to sound samples of Barbara Dennerlein's cds "reviews" to read reviews about her live concerts "projects" to be informed about Barbara Dennerlein's various band projects and special projects such as concerts with big band and symphonic orchestra "biography" to know more about her career, awards and worldwide concerts "itinerary" to get the latest concert dates
You will also find the tourdates below. Many concerts in 2006 are already scheduled.
This is the last newsletter for this year. Even if it may seem a bit early, Barbara Dennerlein and the Bebab team wish you a Merry Christmas and a Happy New Year. We would like to thank all the fans for their loyalty and hope that we will meet on the occasion of one or another concert next year.
Your Bebab Team & Barbara Dennerlein
Barbara Dennerlein Bebab Records & Newtone Management Andreas-Wagner-Str. 39a, 85640 Putzbrunn, Germany Tel. +49 89 95820305, Mob. +49 172 9785600
kicsi Jon Lord-nak Tiszakecsken megvan, mivel adtam hozza amikor megvette tolem a baby-t! Meg azt hiszem Tehtube kolleganak is van meg, foleg, hogy hamarosan ismet M3 boldo tulajdonosa lesz!:-)
Megnezem az oldalt mindjart!
Orulok, ha valaki jo oldalt fedez fol, nem veszem en ezt reklamnak, inkabb nyitottabban informalodhatunk a nagyvilagbol Hammond ugyben...ez jo!
Láttátok már a http://www.b3player.com oldalt? Nem vagyok beépített reklámozó, de talán érdekelne titeket is ez a lap, eddig semmi hasonló kiadványt nem láttam.
Nincs véletlenül valakinek egy M3 szervíz könyve kölcsönbe egy fénymásolás erejéig? Meghálálnám valahogyan....(az enyémet elkavarta ez a rohadt Magyar Posta).
A Megasztáros szereplést sajnos nem láttam, de örülök, hogy ilyesmi is bekerült, gratulálok.....
A " csinálás " nagy felelöség minden tekintetben , és ha nem csak a pénzről szólna a produkció / ezt nyiltan hangoztatják is a készitői , és hogy a legföbb érték az ember, vagy mi .../ akkor nem lennék ennyire bizonytalan
Néha búskomorság tör rám. Tizenhárom csatornányi szemetet fog a tévém. Van elektromos világításom. És van látnoki látásom. És bámulatos megérző képességem. Épp ezért jól tudom, hogy ha megpróbálom, hogy hívjalak telefonon, senki nem lesz otthon.
Ez pink floyd 1979-ből , ugylátszik ez már náluk sem volt másként., már akkor ....
a probléma nem az elődöntőkben van. Itt mindenki hozza az egyéniségét és tényleg fantasztikusan jó produkciók hangzanak el (mint az alábbi esetben). Feri igen jól nyomta ezt az eredeti formájában igen nehezen énekelhető számot. Sőt tele volt a saját egyéniségével és nem Winwood-ot utánnozta. Tényleg fantasztikus dolog ha az ember ilyen nyilvánosság előtt mutatja meg magát és mondjuk Presser nyilvánít véleményt a produkciójáról, gratula hozzá!
Viszont a döntők során elkezdődik a "megasztár csinálás" , egyéniség kiirtás és kommerszesítés. Ezért én a döntőket nem is nézem. Sok sikert kívánok Ferinek, de ne hagyja magát átformálni!
Ez nem így van. Feri jól énekel, semmiféle lejáratódás nincs a dologban. Sőt, még páran elég jól énekeltek az elmúlt hetekben. Én kivetnivalót nem találok benne. Egy kis tv-s nyilvánosság jól jön. Anélkül lassan nem létezik semmi sajnos.
Gratula azert hozza mindenesetre!!!
Presser-rel ha szoba elegyednel kerdezd mar meg, hogy valojaban tenyleg milyen Hammond-ja is van, volt...stb, esetleg honnan vette...Lesie.!?:-)
Vannak infok, de mindenfelet hallottam, es jo lenne elso kezbol venni a dolgot..szerintem nem csak engem erdekelne:-)
Koszi elore is!
Hammond forever!!!
Ne aggódj Trambi, nem a kor miatt van :) Teljesen egyetértek a véleményeddel a Megasztárt illetően. Eleinte én is húzódoztam a gondolattól, hogy szegény Feriből bohócot csinálnak (csinálunk), de sajnos nagyon jó reklám... Én meg csak teszem a dolgomat hátul... :)
jövő héten vasárnap 23.00-tól a bartók rádióban a Down Beat magazin szavazatainak győztesei között (mint tavaj is) Joey DeFrancesco: Legacy cd-je kerül bemutatásra.(én még sajnos nem hallottam, így nagyon várom)
Tudom az a rossz aki rosszra gondol, de ez rohadt kétértelmü volt. Különben nem tudom végignézni a megasztárt mert idegesit /megöregedtem/ öszintétlen , mesterkélt, igazi "profi" leketlen valaminek tartom ,és legalább annyira öszintének mint Szikora, és Pataki őskeresztyényi megnyilvánulásait. Ugyhogy ezért nem láthattam Varga urat hátul tenni a dolgát . Vigasztalhatatlan vagyok....
Karn Evil -VN szaktárs Megasztáros lett! Először csak a faorgona (CX3) oldala tűnt fel azonnal, aztán kezdett a hely (Miskolc) ismerős lenni, a végén meg többször a szemüveges orgonista kollégára tévedt a kamera :-)
Bécsett a Péter volt. Ezt ő írta, csak okulásképp tettem közzé.
Érsekújvár felvidéken van. Egy szerb zenekar, Blueshammer játszott rajta. Nagyon jó amis, gospeles fííílinggel játszott az orgonistájuk. Utána a Bill jött. Ezt az orgitt hallván Horváth Zsolt, a Bill bill-entyűse megkért hogy hadd ő is. Mondtam hogy ok, de nuku glisszandó. Azt csak a sajáton. Egyébként ez mindig, mindenkién érvényes szerintem. Glisszandózni idegen hangszeren tilos. Ok, a Korg SGproiksz mellé ezt tette, de jórészt inkább ezen játszott. A Korgot meg rákötöttük a Motion szintibemenetére. Szólt rendesen. De a Hammond az egy külön műfaj. Pl. a drawbarokkal való "rajzolás" nem biztos hogy jó hangot ad :-) Ennél egyszerűbb a megfejtés, amit már soxor leírtam. Nagy sportcsarnok volt, állatjó hangcuccal. A Motionból a kimikrofonozott két szimmetrikus xlr-ből jöttem ki. Hát kint a nagycuccon még jobban szólt.
akko' Te most koma, Szloveniaban voltal Blues fesztivalon, vagy Brian Augeren..ezt mar vegkepp nem ertem:-) Mer ha azt mondod, hogy a Brian Toled berelte a Hammond-ot, vegkepp dobok egy hátast:-) Boney M stilusut:-)
Hello, ha már lemaradtam a Brian Auger koncertről (mint többségünk), legalább egy beszámoló róla:
négyen voltak, a fia volt a dobos, a lánya az énekescsaj, meg egy basszusgitáros. - bérelt DW dobszerkó (ilyen szarul DW-t szólni még életemben nem hallottam..., beszélgettünk szünetben a dobossal, és azt monda, ez az ö soundja..) - transport hammond fehér, csillámos fóliával (mint az amati dobok!) kicsit Boney M benyomását keltette, leslie nélkül(!), vonalról a keveröbe. fölötte egy korg SG ProX stagepiano amiböl egy nagyon korrekt Rhodes hang szólt végig. -Brian mindig csak vonal Hammondot használ, no lezli- Az élmény:
a faszi fantasztikus. még soha ilyen "groove"-osan billentyüst élöben nem hallottam játszani. hihetetlen ötletek, haláli pontosság, és nagyon jó humorérzék. egész este félig német, félig angol nyelven konferált, meg poénkodott.
a basszusgitáros világbajnok, jó sound, pontos mint állat, ha kellett finomamn kísért, ha kellett odacsapott. mindig annyit, amennyi kellett. a dobos egy erös kezdö. többet vállalt, mint amit teljesíteni tudott. pontatlan dupla lábgép, akadozó dobszólók (dehát migiscsak a fia :-) az énekescsaj teljesen felejthetö. a megasztárban a második körben kiesne nálunk. összességében korrekt koncert volt, gyakran tátva maradt a szám. :-)