A Kelemen motorosbolt mellett is van egy, Futár asszem, ott van 2-3 házzal arrébb szintén a Zichy utcában. Mondjk itt Szarvason egy motorosbolt van, itt légszűrőbetétet, hengert, dugattyút hoznak (mofakerből v moped91-től) max, de csak rendelésre, minimum 1 hetet kell rá várni...Pár cucc jó a babettából bele meg az univerzális dolgokat (szimering, csapágy) meglehet venni. Fúrást azt is megoldják, de az én pesten csináltattam a futárnál, mivel kelemenék (hiába foglalkoznak dugattyúkkal) nem tudtak bele 40-es dugót találni :), főtengelyfelújítást is megcsinálják... Ezt mind nemtudom miért írtam le, d jól esett :o) Fékferodollozót itt helyben ismerek, pár éve a rometemnek a fékeit csinláta, talán 2-300 ft-ért fékenként erre megugyanaz a méret kell mint a simsonra, szal biztos meg tudná oldani...
Hát, én Budapesten a Zichy utcában vettem egy két dolgot. Egy két éve emlékszem még komplett utángyártott porlasztót is lehetett kapni, csak nem volt rá 8000 forintom... Ja, a bolt neve: 4 Kelemen Szóval ott kapni ezt azt. Talán a Mofakerben (Nagykőrösí út) is kapni ezt azt utángyártottból. Vidéken nem nagyon tudom... Itt a szomszédban Monoron van egy kis motorosbolt, Babetta alkatrész biztos hogy van. Talán Mustang is...
Van egy pár vidéki motorosbolt ahol van mustang alkatrész, azoknál van. Tudom hogy ez iylen nesze semmi fogd meg jól válasz. Pont ezért össze kéne gyüjtenünk azokat a helyeket ahol van musti alkatrész, a lista pedig felkerülne a Babetta.try.hu -ra na ki tud valamit???
Ehh.. Lehet h. a 12-es is gyári én még nem nagyon hallottam. Csak azért mert ezen is 12-es van: http://www.vatera.hu/jawa_blokk_64463497.html Most vagy kicserélte az ipse vagy forgalomba hozták 12-essel is.
Értem. Akkor valószínűleg veszek én is rá egy 13-ast, mert ami benne van, az már eléggé kopott, egyébként is le kellene cserélni. Igazából konkrét adat érdekelt volna, hogy pl. mennyivel nagyobb az átmérője a 13-asnak, mint a gyárinak, mert ez alapján ki lehet számolni a várható sebességnövekedést, de mondjuk leszarom, mert nem számolgatni kell, hanem kipróbálni :-))) Köszi az infót!
A 12 fogu sztem nem eredeti mert 11-es meg 13-as lánckerekekkel adták ki öket. A sebesség meg kb. annyival növekszik h. amennyit 11-essel mész vele ugy h. üvölt a motor kb annyit mész 13-al ugy h. nem üvölt a motor. Szóval a végsebességet lehet utazová átalakitani. Ha pl 50 a vége akkor kb 60 lesz 13-assal.
Én most néztem, az enyémen 12 fogú lánckerék van elől. Ez az eredeti? A 13-assal mennyiben változik az áttétel? Mennyivel fog nőni a végsebesség? Most egyelőre jó ez a Brisk, csak jönne már meg a láncom, hogy összerakhassam a motort és kipróbáljam, mert kb. 2 hete van meg a Mustang és még egy métert nem mentem vele önerejéből :-((( NGK-ból milyen típust ajánlasz?
Brisket meg isolatort dobjátok ki a f*ba :) Nekem azok cask bosszúságot okoztak. NGK-val viszont még jobbna is ment mint előtte. most is azzal megy. Jah flyton kérdezitek, honnan lehet 13-as lánckereket szerezni? Innen További benzingőzben és 2t füst illatában gazdag szép napot! :)
jólvanna nekem ezt mondtk én meg nem szedtem szét gondoltam a szerelő csak jobban tudja de lehet hogy simnonnla keveri de télleg emel kedett a fordulat szám kicsavarásnál... de azt nem mondtam hogy tuning csak nekem ha jól belöttem akkor jobban ment és a fűvókákat én nekem is szokásom becsavarni :D:D:D
Neharagudj de ez tényleg tudatlanság.Láttad már a karbidat szétszedve??????????
Hol van ott levegőcsavar????Jikov karbid van???Mert azon biztos nincs olyan csavar.És még le is irod h meddig kell betekerni.EZ már igen.Neked még a kicsavarással is emelkedik az alapjárat.Ez igen.Ezt csak egy dupla kúp véggell rendelkező csavar tudja.Ha neked az van akkor csinálj egy olyan csavart aminek te magad köszörülsz a végére egy enyhe emelkedésű kúpot. Ha lehuznád a gumicsövet akkor látnád h a középső csavar betekerésével a siber emelkedik ami nagyobb alapjáratot ad.Tudod mit lehet szabályozni a sibertűvel?????,Te okosabb vagy bárkinél.Ezekre még nem jöttünk rá.Akkor elmondom neked a nagy titkot:a sibertűn van 4 rovátka és van egy pici lemez .A lemezt a 2.vagy 3. rovátkába kell tenni attól függően hogy megy a motor.Ennek állitgatása nem tunig,csak számodra,mert most jöttél rá h állitottál rajta kedvezőbb lett a motordnak a benzinmennnyiség és jobban megy.Vegyél kezedbe vmi könyvet és olvass sokat mert ha igy beleolvas vki a fórumba és pont a te hozzászólásodat olvassa többet be se néz ide.Akkor még elmondom neked h a réz fejű "csavarok" azok a fuvókák.Azokat meg kell huzni jól.
Hali! A gyári ajánlást nemtom de az enyémbe Brisk N17Y van, kiválóan megy vele. Ha jólmegy azzal ami most bennt van akkor sztem hagyhatod. Én nemfoglalkozok ilyenekkel amíg jólmegy vele.
Tudja valaki, hogy Mustangba milyen gyertya a gyári ajánlás (nem tudom van-e különbség évjáratonként, az enyém 1982-es, 223.200)? Vagy mit érdemes használni? Mert a mostani egy Brisk N15Y, és azt olvastam, hogy ez négyüteműbe való. Akkor most mi kell bele? :-)
jó mind egy nekem egy autó szerelö mondta lehet hogy ő is szimszon aggyal gondolkodik... :D nemtom. de az biztos hogy ha jól basztatod sokkal jobban megy egyébként az enyém alapjárata nem 2500 sokkal alacsonyabb. épp hogy pöfékel. és mégse fullad le. majd egyszer rakok youtubra vedeót.. na üdv jó mocizást!
Értem én... Az enyém viszonylag jó eröben van még. Ma szaggatta el a 20-ik kuplungbovdent.:D Csak egy km óra spirál kéne meg egy izzo amivel jobban világit mert sötétbe nemlátok 5 méternél messzebre.
Az a +5 ccm kurvára nem számít semmit anno amikor 50-es 3 gyűrűs volt ment enyhe szembeszélnél 60-at 11-es lánckerékkel. nem emelte az elejét, egy rakás szar votl az a henger, én magam fúrtam oszlopos fúró emg célszerszám ink nem taglalom, szakbarbárság csúcsa :) de 2 évig ment gond nélkül... amúgy 55 a max ameddig lehet, 40-es dugóm van jelenleg, nagyobbat nem kapni forgalomban öntetni talán lehet de az drága...
Helo! Furt hengerrel könnyü ecssém. Az enyém még nem volt furva ugy megy 65-öt. Amugy az enyém emeli az elejét egybe ha picit rásegitek. Meg is tudná magát tartani de hát nem arra valo nem kisérletezgetek vele, tul szép állapotban van h. eltaknyoljak vele. Amugy nem boltbol veszem hanem az egyik tanárom haverja szolott mászkálni szlovákiába. Amugy hány ccm-ig lehet ezeket a hengereket furni?
Hali Nekem immár nagy szívótorokkal megy rövid könyökkel a szívótorok sokat segített rajta (kis szívótorokkal 3.ban megküzdött a szembeszéllel :D 13-as lánckerék van rajta, 2-seben kimegy 50-ig 3-asban 65-öt simán vitte, akár utazónak is nevezhetném (140 km-es az 55 ccm-es henger:)) babszi elektronikával teljesen jó csak nehezen indul este, emg hajnalba főleg :S amúgy én egy pionyr blokkróll szedtem le anno 8-10 évesen aztán megmaradt most hogy vettem 2 és fél éve a mustit arra felment :) nem emeli az elejét de hát istenem...nem arra való... jah és 3-asban még így is kívánja a 4.et :P
Ha boltban nem kapsz jaffához, vegyél MZ TS-hez valót. de a gyárija a 15-ös nem megy fel rá, ezres körül van az ára asszem. üdv.
Köszi... Főtengöt meg ilyeneket tudtam h. azt is cserélni kell csak az érdekelt volna h. rá megy e. Komplett 175-ös blokkot nem akarok énse belerakni mert a vázat át kell alakitani ahogy mondtad, ahoz meg nem sok kedvem van. A 4-dik sebességet is azért kérdeztem mert a 3.-at kiforogja ugy megy kb 60-65-öt. Szal kivánja azt a negyediket nagyon. Nagy szivotorok van és a csőkönyök is rövid szoval az enyém valamivel "vadabb" mint egy 2 LE.-ös. De majd még meglátom mi lesz mert elöl a 11 fogas lánckerék van azt akarokm kicserélni 13 fogasra. Talán egy picit több lesz a vége... Jó nekem ez a 60-as tempó csak az a bajom h. forog már a motor nagyon, ezt akarom elkerülni.
Na ne nekem magyarázd már hogy mi micsoda :D Ha láttál már egyáltalán karbit életedben tudhatnád hogy az az egész súbert emeli, ezek a jikov karbik (2917 PSB) elég rendesen le vannak butítva alapjárati levegő casvar NINCS rajta, ha lenne nem enne ennyit, és nem lenne 2500-on az elfogadható minimális alapjárat. Mielőtt ideírsz sületlenségeket nézz szét a motorodban. Alapjárati levegő csavar ha jól tudom csak a simsonokban volt (keleti 50-esek közül) viszont most megyek ki vár életem 7. jawa 05 szériából való motorja hogy gitteljem... üdv.
A középső csavar nem az alapjáratot szabályozza hanem a levegőt. bekell csavarni tövig és aztán 2,5 kört ki kell csavarni az a normális. onnantol kezdve ha neygon becsavarod akkor is felbg ha nagyon ki akkor is pont be kell lőni azt a levegő szintet amiel le sem fulladt de nem is nagy a fordulat szám. esetleg a subert is lehet variálni van rajta egy lamelle azon lehet pattintgtani. ha jól be van állítva sokkal jobba erősebben fog menni sokat számit!