Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Sajnálattal olvasom Turánékat, remélem a következő futamon össze fog állni nekik a dolog. Viszont kúrva jó dolog hogy ilyen kis különbségek vannak mind a két sorozatban, tényleg hihetetlen............. Másodpercek.
Az egész F1-es futam viszont a számolgatásról, gumibuzulásról szólt, nem értem miért írják / mondják hogy annyira izgalmas volt. Én főleg a Lotus-Renault teljesítményét nem értem, mi a bánat lett velük. Én szinte borítékoltam már az elején a McLaren-Red Bull dobogót.
A Ferrari vezetősége megint bedobott egy gumicsontot, mármint hogy nem kizárt, jövőre kiszáll a Ferrari az F1-ből. Na tessék..... de szerintem megint csak izmoznak.
Latvala átvette a vezetést,és így a power stage elött 0,5 másodperc az előnye Ogier-el szemben.Ha hinni lehet az SS19 eredménylistájának,Turánékat kiesetnek jelzik az utolsó hosszú gyorson.Kíváncsi vagyok mi történt,biztos dobogó volt......
Igen. Kérdés hogy mennyire lesz ebben partner a Lotus-Renault. De az tény hogy nem rossz a gép. Kíváncsi vagyok hogy folytatódik-e ez a jó szériájuk. Hétvégén megtudjuk. :-)
Húú Brawn GP. Történelmet írtak az F1-ben. Ross Brawn nem egyszerű koponya, akit érdekel az F1 az tudja. Ezért is csalódás most nekem a Mercedes GP teljesítménye. Mert ha már Schumacher meg a kis Rosberg is a középmezőnyben szenved vele, akkor tényleg nem lett jó az idei kocsi. Mindannyian tudjuk hogy ez a két ember egy jó technikában roppant gyors. Kíváncsi leszek most rájuk kínában. Bár' ez is hasonló karakterisztikájú pálya mint Sepang volt. Lotus-Renault-ra is kíváncsi leszek.
Nézegettem a hatlábú gépet, nagy kedvencem a típus, de ez az RBA Collectibes kissé elnagyolta, viszont ennyi pénzt. Gyártja még olcsóbb kiadásban a Quartzo, de ezt meg elég nehéz beszerezni.
Schekter és Depailler, 76 és 77-es gépek. DFV V8 hajtja őket, és ez nálam nagy szó. :-)
Ja, Tom Pryce Kyalamiban. Na az egy nagyon balszerencsés és csúnya eset volt. Ugye amikor a tapasztalatlan pályamunkás át akart szaladni a célegyenesben, ahol a régi Kyalami pályán 280-300-al döngettek. A többit meg szerintem mindenki látta az ominózus felvéltelen...
Amiket felsoroltál, azok közül nekem csalódás az Osella. Mert prototípusokat meg hegyiautó karosszériákat nagyon jokat készít. A C csoportos Osella-kat mindenki vágja. De az F1 az tényleg nem ment nekik. Emlékszel még a Spyker-re meg a Midland-re? :-) Ezek pedig nem rég futottak, de olyan mint ha sose mentek volna. Csapatok jönnek-mennek az F1-ben, ez mindig így volt. A Ferrari az, amelyik ott volt a kezdetektől, és egy szezont sem hagytak ki. Nem hiába övezi azt a csapatot a legnagyobb legenda meg misztikus légkör.
Ebben az országban modell gyűjtést szervezni szinte lehetetlen. Volt egy Spark a Victor Hugo-ba, de az eladó szerint "szar" és nem foglalkoznak az importtal és különben is nem rajtuk múlik, hogy mit tudnak hozni, hanem hogy mi van a nagykerbe...
Ebben azt hiszem benne volt a válasz, de egy Spark-ot szeretnék. Vagy ha az nem megy akkor valami Jabouille-t vagy Pironit, esetleg egy Brabhamet (Patrese, Zunino, Surer, Modena). Persze 43-ban.
Az általad ajánlod figura kínálatát miért kérdezted mi érdekel belőle?
Érdekes, hogy ezt mondod, bár nem vitatom voltak a csapat körül balhék. A leghíresebb ugye Tom Pryce halála, de Alan Jones azért nyert nekik egy versenyt és a 73-77 között nem volt olyan rossz csapat, de tény hogy soha nem is vált meghatározóvá.
Mondjuk szerintem többet tettek az F1-hez, mint pl. az ATS, RAM, Osella, Life, Coloni, Onyx, Simtek, Pacific, Forti, HRT, Virgin stb, stb.
Érdekes modjuk a Shadow autó is, Jean-Pierre Jarier-vel a cockpitben. Sokan ezt a csapatot tartják a Forma1 történetének legbalszerencsésebbjének. Még régebben olvastam erről, és tényleg volt ott minden, tűzhalál stb.... Nagyon nem jött össze nekik.