"jobb mint az újabbak" höhö te mentél már újabal? esetleg láttál már egyálalán? :) Am igazad van... Jah és az mz hátsólábtartót elég durva ötlet volt felhegeszteni egy veterán motor lengővillájára, ahoz külön kell hogy gratuláljak... :P
Nekem az eredeti tankom belül rétegesen szétrohadt. Vettem egy új tankot azon is ott volt a horpadás, időközben annak is elkezdett a nem használattol ohadni a bele és ki is lukadt a homokolásnál az alja. Akartam venni egy újjab tankont szintén a vaterán és az is horpadt volt még most is fenn van asszem, de végül nem vettem meg mert a karosszérialakatos-fényező ismerősöm kiszedte a horpadást és a lukakat befoltozgatta..
Nekem sajnos nem lesz kész a fesztiválra a moci mert a fényezés lassan halad digitális gépem meg nics szóval még képem sem nagyon akadt (DE VAN MUSTANGOM :D:D:)
De egyébként mi két személlyel megtettünk a városban 40 km és teljesen jól birta.. Igaz hogy a mögöttem levő ember lába lerohadt mert még akkor nem volt lábtartó, de a motor hihetetlenűl jól ment egyenes szakaszon majdnem 60-nal mentünk óra szerint (hogy abból mennyi igaz azt csak a csehek tudják:D sztm 20=10, 30=25, 40=30 :D) Nekem réggebbi tipusú mustangom van de ez komolyan mondom jobb mint az újjabak
Ui.: Az ülés hiba is tipikus mert az enyémen majd nem eltört, de meg lett hegesztgetve, de van egy másik ami eltört..
"Kivánok nektek sok ezer örömteljes szép kilométert az uj motorkerékpárral" Gondolom sejtitek honnan idéztem XD
A mustang bárhova elvisz, csak kicsit tovább tart az út... ha nem hajtjátok agyon, oda fogtok vele érni. Voltam én már elég messze is Mustanggal (>300km). Szépen tessék rendberakni a gépeket az út miatt, meg a találkozó miatt is (még van idő egy új fényezésre... :D ) ne úgy nézzünk ki, mint akik a gépet az ólban tárolják! És persze TESSÉK ELJÖNNI! Különben hogy vonulnak fel a mustangok??
Én kaposvári vagyok szóval nekem 2x200-at kéne. Csak kérdeztem mert gondolom nincs köztünk Kaposvár környéki rajtam kivül és sok is lenne ez a táv. Mondjuk én még nemvoltam de szerintem idén se tudok meni. De egy vállalkozószellemü mustangos kaposvár környékéröl jelentkezzen ha innen elmenne oda mustanggal.:D
Cső értemén, sajnos nicns elfogadható krómozóműhely sehol, meg drága is, nem akartam fikázni, elhiszem h jó kis gép az! Én mennék csak az a gondom hogy egyedül nem merekmegtenni 2x100 km-t minimu 4-5 ember ha velem jön, sztem idén még buszozok, de jövőre hehee :)
Cső Enyimbe babszi gyújti van már 180 km óta február körnéykén hackeltem be, nem sokat használtam, vannak képek is, mert most kikaptam belőle hoyg a töltőtekercset be tudjam rakni. :)
Képeken kívül nem mondok többet, Kristóf már így is lefejez :) Ha megtetszett csinálj magadnak :P Amúgy nekem faszán bevált csak nehezen indul, (magasabb fordulat kell neki a szikraképzéshez, és azt a fordulatot nem éri el egy esetleges berugásnál, akármennyire határozottan rugom) de lehet hogy csak azért mert a jeladótekercsen kevés a menet, vagy a tirisztor nem úgy van beállítva...kitudja, van hozzá üzembiztosabb áramköröm, majd ha lesz időm megépítem és megy bele höhö :)
Már biztos nem aktuális, de a jövőbeni szerelések miatt megjegyezném, hogy a kuplungnál tényleg e véletlenül van ott az a golyó...tessék rá odafigyelni.
Ahogy elnézem tényleg kezd aktuális lenni hogy fel kéne rakni a blokkszerelési videókat...megpróbálom elhozni az anyagot haveromtól jövőhéten. A váltó összerakása pl. faszán rajta van.
És a lényeg: próbált már valaki tranzisztoros gyuszit rakni a mustangra? Mert most nálam ez következik. Igazából az MZre készül a nagy áramkör, de akkor már mér nem raknék egy kissebb 6V-osat a Mustangra...? Kíváncsi vagyok el megy e a generátorról, vagy kell e akku. Próbálta már valaki?
A másik amin gondolkodtam az az, hogy a babetta gyújtás az egy eléggé bevált áramkör, az is megérne talán egy próbát.
A patkánymotor faszányos, elég hotrodos lett :-))) Nameg persze a Mustang is fasza! Bár menne már az enyém is, de most bonthatom szét újra a blokkot....:-(((
Szép, bár a pannónia benzincsapon kicsit kikerekedett a szemem :) Króm kipp sajnos nagyon hiányzik róla, jah és felfedeztem egy tipikus mustang hibát :) látom a tieden is van egy apró horpadás baloldalt a tank kellős közepén. Ez az én motorparkom, mármint ezek gurulnak, van még ezenkívül pár a sufni sarkában darabokban, főleg jawák :) (ha már midnenki gizdázik a gépeivel...
Ezzel pedig 3.án nyertem egy patkánymotor kupát, jópár ötletért álás köszönet Kristóf barátomnak! Jah az a fess fiatalember bőrkabátban én vok :o)
És hogy ne anyázzatokle amiért nem rakok fel mustangról konkrét képet, íme egy naplementés művészfotó :) Tessék berakni háttérnek! :):)
Szerintem jól néz ki! Én az enyémet úgy fogom megcsinálni, hogy felnik, küllők, dobok feketére festve, tank, sárvédők pedig meggybordóra, kipuff, kormány ilyesmik meg persze újrakrómozva (ha találok normális krómozót).
Ahham....huhh... ezt jó tudni, mert én teljesen máshogy gondoltam :-))) Valószínűleg ezért is csesztem el összerakásnál.... Na mindegy, a lényeg, hogy újra szét kell bontani a motort, ami miatt ma már az agyvérzés kerülegetett.... Végre faszául beindult a motor, szépen is járt, minden jó minden fasza, csak épp a váltó nem.....azthittem szétbasz az ideg.... :-))) Na mindegy, mostmár lenyugodtam és a héten megcsinálom.
Találtam egy régi hirdetést a babetta.try.hu-n. Nemhiszem h. már megvan de kiváncsi vagyok a véleményetekre, hogy milyen ennek a Mustangnak a formatervezése?
Egy kis helyzetjelentés Mustang-ról: röviden, tömören szopás. :-) Bővebben: a karbiban kicseréltem a tűszelepet, mostmár úgy indul mint a kisangyal, ezzel nincs is gond. Viszont a motor összerakásánál elbasztam valamit a váltónál (pontosabban sejtésem szerint a mechanizmusnál, ami a fogaskerekeket tologatja ide-oda), így most úgy néz ki, hogy van lefelé egy fokozatom, felfelé pedig egy fél (ugyanis nem veszi be, csak nagyritkán, akkor ki is ugrik). Kérdésem, hogy (mivel ez a Mustang az első motorom, nem vagyok tájékozott) a Mustangnál hogy vannak a fokozatok? Ha üresből indulunk ki, akkor lefelé 1, felfelé pedig 2-3? Vagy fordítva?