Az olajat főleg az 1,616V eszi nagyobb manyiségben. Az enyém is szerette, de amikor a 120e szerviznél megszüntették a két helyen olajszivárgást na akkor új számítás kezdődik. Majd beszámolok a pontos olajfogyi adatokról. Azt Mondják, hogy a MOBIL OLAJAT kevésbé eszi. ???
ANémetekre nem ez a elkeverem a szervízkönyvet jellemző. Mivel még nem volt ilyen kocsid ezért elfogult vagy az állapotáról. Mennyi az ára? Ithon is lehetne ilyet kapni? Ne hidd, hogy a Labanc olyan ostoba, hogy ami hibátlan és jó azt neked olcsón odaadja, ezért vidd be egy szervízbe.
sziasztok! volna megint egy kérdésem hogy a x16xel es motor 2000 fordulaton rázza a kasznit hogy a lambdaszonda miatt ami nem jó amiatt rázkódhat e a motor vagy esetleg a kopogásérzékelő miat csinálja előre is köszönöm a választ
Hogy lekopogjam valami fa utánzatú burkolaton, nekem nem kell az olajpótlásáról gondoskodni!Nem mérhető a fogyás,szerencse! (X18Xe,1999.12. kb:185e. km) CASTROL MAGNATECH 10W40
Attol fugg,hogy nezed... Volt anno nekem is bekerte a 3000km-en a 0.5L olajat,de akkor 30-32h alatt tette meg a tavot es ebbol nemet szinte 200-240Km/h vegig..... ;-) Tehat tobb mindentol is fugg.....
200 ezer km szerintem kicsit sok ahhoz, hogy most szállj bele :) Nemtudom mi lett rajta eddig cserélve, de a kerékcsapágyak, kuplung, lengéscsillapítók ekörül szoktak megérni a cserére.
Az olajfogyasztásról annyit, hogy minden Ecotec eszi az olajat, a kartergáz visszavezetés miatt, de ez a fél liter/3000 km elég sok.
Tényleg van fólia (fel sem tünt...). A talin megnézhettük volna, csak ép szóba sem került. A kép pocsék minőségéért elnézést kérek, de gyorsabb volt innen egy
Hu, teljesen hülye vagyok, természetesen DTI, csak mindig rosszat mondok... :) Az indulással nem volt gond. 2 hónapja nem volt beindítva, de gyakorlatilag pöcre indult. Rögtön az elején pöfögött egy kis füstöt, és utána semmi, és az is teljesen fehér volt. Az izzó az jó, akkor majd megbuherom :) És úgy tűnik nem lehetett sok bajuk vele, mert annyira bejött nekik, hogy vettek 2 újabb ugyanilyen Vectra kombit, és mivel apja-fia a család, a harmadik "régi"-t már nem használják. Szar lehet...
A bőrüléshez pedig természetesen van fűtés. Elég jól fölszerelt szerintem. Xenon, tempo, elktr. ablak elöl-hátul, telefonkihang., digit-klima, sportülés, MP3, zsír új kerekek alun, meg mulikormány, de ez utóbbi sztem mindegyikhez van.
valamiért mindig azt hallottam ,hogy opelt csak benzinest,de ha végkép dizel akkor az isuzu 1,7 a tuti. A bör ülés mellé illene az ülés fütés, nem azéert mert nekem van ,csak egy kicsit tényleg hideg. Én egyszer hajtottam 99évjáratu vecit 2.o dezel de álitolag volt benne turbo ami nem sokat segitett neki a gyorsulásban.Lehet hogy tulzás ,de ha az én 1.6is vectrámnak jo napja van akkor szerintem elveri. A szervizkönyvön pedig ne aggodj , Jobb ha nincs mint hogy legyen és 10 eu-ért pecsételjék csak hogy mondhassák hogy az auto szervizkönyves . DE az én véleményem ,hogy ha szerencséd van , mindegy hogy milyen auto ,jo társ lesz belőle!! Sok sikert!!
Olyan,hogy 2.0TDI-opelnal nincs-2.0Di v.DTI mar annal inkabb...... ;-) A nemetek,foleg ha tulajtol veszed nem igazan porgetik az orat-1-2 havi fizujabol tud 1 normalis autot venni kp.-ra...... Turbot-adagolot nezesd at leginkabb-hidegen-melegen egyarant konnyeden induljon es ne okadja a kormot.... ;-) Amit cserelnek az a vezermulanc-mivel ezzel a mocival lancos es a feszito szett+vizpumpa-igy 1 jo darabig nyugodt lehetsz....+ugye szurok es olaj csereje a fekolajjal egyutt.... Olajfogyasztas opel betegseg,bar mas autok is eszik rendesen,szal az legyen a legkevesebb..... Elsokorben ennyi.....ja,nem nem nehez az izzot kicserelni..... ;-)
Kérdésem lenne. Ha minden jól megy decemberben tudok venni egy vectrat. 2002.01. Caravan, 2.0 TDI, 200.000 km-el. Szervízkönyve nincs, ellenben hihetetlenül megkímélt! A kormánya szinte alig kopott, pedál is teljesen ok (bár tempomatos), bőr üléses, és azok is teljesen épek. Németországban dolgozom, német tulajtól venném. Fékek teljesen ki lettek cserélve, plussz a kipufogó végig, új aksi. Törésnek semmi nyomát nem találtam. Első körben két kérdésem lenne: a klimaerősség izzója nem müxik, ezt mennyire bonyolult kicserélni? Nem vagyok nagy szaki, akkor neki se álljak? A másik, hogy 3000km-n 1/2l olajat fogyaszt. Ahogy olvastam ez kb. középmezőny, vagy túl sok? HU/AU 2011.1-ig érvényesek.
Első kocsim lenne, ezért lehet, hogy alap a kérdés, de ilyenkor mit kell kicserélni? Találtam egy ilyen listát, még a topik legelején: "vezérműszíj-görgők-vízpumpa-olaj-olajszűrő-benzinszűrő-levegőszűrő-hidraulika olaj-fékolaj-fékellenőrzés-károsanyag kibocsátás ell. ,lambda szonda-katalizátor-*kipuff rendszer" ez megállja a helyét? A szervízben mit kell megnézessek mielőtt megveszem?
Azert meg van es lehet lesz is opelem es itt mar,ha nem is szemelyesen,de ismerjuk egymast..... ;-) Ha a v6 B2 lett volna maradt volna masodik autonak....
Valamint,ha jovore sikerul hazakoltozni,lehet veszek mindig 1-1 autot itt kint es otthol elbontom-jo lesz "nyugdij" melle.... :-D
Sziasztok, 2000-es évjáratú, 2.0 DTI 16v-s motorral szerelt Opel Vectra B hez keresek izzítórelét. Segítségeteket kérném, hogy hol lehet kapni, mennyiért, vagy ha netán valakinek van kéznél, mennyiért adná el. Előre is köszi
Izzócseréről nem kell tudni semmi extrát. Illetve azt igen, hogy az akksi és a lámpatest között van egy relédoboz. Azt felfelé ki lehet húzni a helyéről és hozzá lehet férni a lámpatest hátuljához.
37ezer szerintem nem sok. A lámpák 13 hónaposak és az új áruk 50000-55000 között van.
Nagy volt a kritérium amikor vásároltam. Mindenképpen fekete VECTRAT szerettem volna,lényeg volt hogy 4 ajtos és 2000 évjárat felett legyen,kis motorral és gázzal szerettem volna. Erre ráfutottam egy holland verdára, de ez mintt láttad 5 ajtos, igaz gyári gáz ,világos bör , ülésmelegitö ,digi klima és v.horog is van , de sajnos nem 4 ajtos, ez van azért meg vagyok elégedve nagyon,alapvetö hibái vannak,de hát nem új auto.
Sze Pajtás! Épp hogy kérdezgetlek a lámpákrol és az elött a bal rövid kifeküdt,kell valami fontosat tudni az égö cseréröl?? Munkamenet? Ja és a 37e nem sok!