Keresés

Részletes keresés

flathead Creative Commons License 2008.05.20 0 0 465
24.000 Ft volt a festék????? Én 18.000-ért vettem magát a mocit.....
Milyen fényezést csináltál? Milyen festék, milyen alapozó,stb?
Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (463)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 464
kicsit gyorsan irok mert nem érek rá látom érdekes fogalmaztam majd találjátok ki XD:D
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 463
sztem sem kell szétuningolni mert ugyis minden alkatrész arra van tervezve amire van.:D ezt jól megmondtam:D egyébként mindjárt kész a fényezeés (vasárnap) menjenek a festékárulok oda ahova gondolom mert csak a szín festék került 24ft be a lakkrol meg az egyéb alapozótóról és filleről ne is beszéljünk ... Jövőhéten jön a csapágyazás új persely a hajtókarba uj henger (a kristóf majd aszondja, hogy csere) aztán meg uj megszakitó valami fiók milyiről és mehet is a széthajtás:D:D


CSEMŐ,CSEMŐ,CSEMŐ,CSEMŐ,CSEMŐ,CSEMŐ,CSEMŐ

Ui: remélem eltudjuk vinni csemőre mert nekem még nincs jogsim...
flathead Creative Commons License 2008.05.20 0 0 462
Nem vettem magamra, csak nem értettem a reakciót.
Előzmény: Kristóf 210 (461)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 461
De, észrevettem, nem is ezen a részén volt a hangsúly hanem mondtam a Keverék olaj rontó hatását. De ha magadra vetted akkor bocsi.
Előzmény: flathead (457)
flathead Creative Commons License 2008.05.20 0 0 460
"Túrára úgy is jobb egy jól beállított megbízható gép mint egy agyontuningolt szörnyeteg."

Így igaz!
Előzmény: torokb2 (459)
torokb2 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 459
Simós haveroknál elég bevett dolog lekapni a hengerfejből egy keveset. De egyébként én sem javaslom a mustangok szétbarbárkodását. Én most az enyimet éppen rendberakom (Csemő...még mindig), szét van kapva az utolsó csavarig, hétvégén jön a lecsiszolás meg a festés. Utána nagy tuning nem lesz, ellenben beállítok mindent szépen. Túrára úgy is jobb egy jól beállított megbízható gép mint egy agyontuningolt szörnyeteg.
flathead Creative Commons License 2008.05.20 0 0 458
Szerintem tök felesleges agyba-főbe tuningolni a Mustangot, ebből sosem lesz versenygép (nem is arra tervezték). Ha gyorsabb motor kell, akkor ott a Jawa 250, 350, stb....... vagy más márkák, nagyobb motorok.
Persze egyszerű tuningok rendben vannak, de szerintem hegerfejet piszkálni és egyéb, kényesebb dolgokkal próbálkozni nem érdemes.
Előzmény: TyerCorp01 (455)
flathead Creative Commons License 2008.05.20 0 0 457
"Nagyobb oktánszámú benzinnel se lesz jobb"

Nem ugyanezt írtam???
Előzmény: Kristóf 210 (454)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 456
Szerintem egy milinél már beleüt a dugattyú a hengerfejbe, öt tizednél nem mernék többet leszedetni. Komplett hengerfej meg nagyon drága lenne és úgy az igazi ha nem látszik a tuning.
Előzmény: TyerCorp01 (455)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 455
valóban?
Minek van még oktánszám rontó hatása? azt a szar 95-öst kéne levinni a picsába :)
Ha az égéstérből 1 milit vagy fél milit? (nem is tudom, régen számoltam) leszedünk, akkor pont akkora lesz az égéstér mérete amekkroa a 91-es benzinhez való sűrítéshez kell, szóval esztergákra fel! :) bár szerintem jobb lenne egy kokmplett új hengerfejet csinálni, sajnos mivel nicns se vasesztergám se CO-m így maradok a gyári megoldásnál és 65-el járatok :P
üdv
Előzmény: Kristóf 210 (454)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 454
Nagyobb oktánszámú benzinnel se lesz jobb mert ahoz csökkenteni kell az égésteret, bár ha te 98-asból csinálsz keveréket, az mire a hengeredbe ér maximum 95-94-es mert a keverékolajnak oktánszám rontó hatása van.
Előzmény: flathead (451)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 453
2 ütemübe mindegy hogy olmozott-e, itt egész biztos nem fognak kopogni a szelepek :)
Előzmény: TyerCorp01 (452)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 452
Ennek a hengerfejét amúgyis a jóöreg 86-os benzinre tervezték (azzal sokkal jobban menne és nem melegedne ennyire) szal a mol bekaphatná igazán, amiért nincs alacsony oktánszámú ólmos keverék :) durva anyjukat :P
Ha tuningolni akarsz: hengerfej, rezonátordob, ennyi ja meg valami normális karbi mert a jóöreg jikov...hogyismondjam :) idejétmúlt volt már amikor feltalálták.

Kristóf te meg a szívemből beszéltél :)
flathead Creative Commons License 2008.05.19 0 0 451
Azé a 98 vs 95 benzin nagyon nem ugyanaz, mint a vízes téma. 95-öshöz tervezett motorban nyílván nem fog jobban teljesíteni a nagyobb oktánszámú benzin, mivel az oktánszám az csupán a kompressziótűrést jelenti. A sok ostoba tuningbuzi (gondolok itt a tankmatrica, alufaleni, remus szarság és egyéb "tiningra") meg azt hiszi, hogy a nagyobb oktánszámú benzin jobban ég..... pedig ők égnek jobban :-)))
Ha erős autót akar az ember, akkor vegyen egy amerikai gépet minimum egy 5 literes V8-al, azzal már lehet mit kezdeni, de befejezem, mert ez itt már OFF.

Vissza a vízhez: nem tudom lesz-e hatása, mindenesetre kipróbálom :-)
Előzmény: torokb2 (450)
torokb2 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 450
A nitróval biztos hogy záros határidőn belül kikészítené bárki a szegény mustangot, nem érdemes erőltetni...
A vízbeporlasztás pedig egyszerűen 50cm3-is kétütemű motoron nem fog látható eredményt produkálni (pozitívat főleg nem). Ebben a kategóriában nem ez a tuning módja. Ez olyan hogy hiába sűríthető elvileg jobban a pl 98as bezin, mégse megy tőle jobban mint 95-össel... stb...
Ha mindenképp kell a tuning (naná hogy kell...) akkor karbit kipucolni, gyújtást rendesen beállítani, és utána a kipufogóval kell szórakozni. Messze azzal lehet a legjob eredményt elérni. Szvsz.

P.S.:Csemő...csemő...csemő...
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 449
Intercooler:
Az intercooler, vagy szép magyar nevén töltőlevegő-hűtő a turbófeltöltő hatásfokát javítja. A turbóból a hengerek felé haladó töltőlevegő a nyomás és a súrlódás hatására felmelegszik. Ezt hűti le az intercooler. A hűvös levegőnek számos előnye van: egyrészt sűrűbb, másrészt kevésbé hajlamos a benzinnel keveredve az idő előtti öngyulladásra, így magasabbra lehet srófolni a töltőnyomást, ami nagyobb teljesítményt eredményez.


/forrás: totalcar.hu/
Előzmény: flathead (448)
flathead Creative Commons License 2008.05.19 0 0 448
Az intercoolerben nem vagyok biztos, hogy hogy is működik, de végülis nem is ez a lényeg. A vízbeporlasztásnál a fúvóka kritikus, az biztos. Nade mindegy, most még örülök, ha már végre mehetek a motorral, a vízbeporlasztás még várat magára, majd írok, ha lesz fejlemény!

Olvastam a honlapodon a nitrós cikket!
Előzmény: TyerCorp01 (447)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 447
Jójó csak viccelődtem, igazad lehet, megfogadom a tanácsodat, bár első hallásra elég nagy hülyeségnek tűnt, az intercooler nem a turbóba jutó levegőt hűti le hogy az az égéstérben felmelegedve nagyobb térfogatú legyen?
Nemhiszem hogy működik kismotornál, ha működik is ne 0.8-assal fúrd kia fúvókát max egy valamiylen alapjárati fúvkát mernékneki megkockáztatni a karbi csonkjába a helyedben.
És igen, bejárok fizikára :P
A nitró természetesen szétbassza, főleg a 2t motorokat, gondolj bele, hirtelen megnő a teljesítmény, ku'vanagy hő termelődik, nem is kap olajzást...
Honlapomon van egy rövidke elméleti leírás erről, ismerősöm küldte, rigája 65-öt ment majd szénnéégtem a gyűrűi, besült és átlyukadt a dugattyúja...
üdv
Előzmény: flathead (444)
szabi15sz Creative Commons License 2008.05.19 0 0 446
 

Helo mindenkinek!

Hajdú-Biharban keresek Jawa Mustangot!!!

érd.: e-mail: szabi14sz@hotmail.com

         tel.: 06-30-9136285 (telefonon du. két óra után)

flathead Creative Commons License 2008.05.19 0 0 445
Szerintem ez a nitrós dolog baromság egy ilyen kis motorba. Biztos működik, de szerintem úgy szétbassza a motort ahogy kell.....
Előzmény: TyerCorp01 (443)
flathead Creative Commons License 2008.05.19 0 0 444
Te meg bejársz fizikaórára?
Nade a lényeg: persze, hogy nem éghető a víz, de nem is erről szól a dolog. Hanem arról, hogy a beporlasztott, nagyon apró vízcseppek a hengerben a robbanáskor elpárolognak, ezzel hőt vonnak el a környezetükből, magyarán hűtik az égésteret. Ez kb. azt csinálja, amit az intercooler. Lehűl az égéstér, emiatt egyrészt nő a motor élettartama, mert kisebb lesz a hőterhelés, msárészt mivel lehűl az égéstér, csökken a keverék térfogata, és kvázi túltöltést lehet elérni. Ez nagyobb motoroknál működik, kíváncsi vagyok, hogy ilyen kis 50-e motoroknál fog-e. Majd kiderül.
Állítólag a fogyasztást is cökkenti.

Google-be írd be, hogy vízbefecskendezés és olvass, sok érdekes dolog van!
Előzmény: TyerCorp01 (443)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 443
Teh, ott volátl kémiaórán anno? A víz nem éghető anyag, vagy én tudok valamit rosszul? :)
A nitrót meg úgy csinálták meg, hogy köztudottan a habszifonhoz kapható patronban dinitrogén oxid (N2O) van másnéven nevetőgáz, az alapjárat csavar helyett csináltak egy másikat, amire rámegy egy benzincső, a csaart meg átfúrták, nagyon ötletes megoldás, a enzincső másik végére ment a habszifon, hülyegyerek lenyúl közbe húzza a gázt, nyom egy kis nitrót és már pörög is, de megcsinálták ezt rigánál is, a dekompressor helyére raktak be egy 1.6-os diesel golf fúvókáját.
Jah, direktszűővel nemhiszem h sokat fogsz érni, nekem állandóan hörgött tőle, óvatosan kell bánni a gázzal, csak akkor használható valamire.



Most nekem lenne egy kérdésem. Mitől van az hogyha a musti kuplungja indulásnál fasza, megyek 15 métert, akkormeg már nem emel ki rendesen, megy előre, mintha csúsztatnám a kuplungot és lefullad, mert alapjáraton nicns ereje, lefulladás után megint ugyanezt cisnálja, azaz indulásnál jó, megyek 15 métert megint szar...
Várm az ötleteket, én a kuplungbowdenre tippelnék, de megyek megnézem megint h mi van...
Üdv
flathead Creative Commons License 2008.05.18 0 0 442
Én a vízbeporlasztást ki fogom próbálni, amúgy is akarok esztergálni egy szép légszűrőt, mert a gyári undorító és nagy helyet foglal és majd a légszűrőház és a szívótorok között akarok egy fúvókát bedugni, ennek a csonkján lesz egy szabályzó szelep. Az egyetlen probléma a fúvóka, amire nagyon pici lyuk kell, ezt még nem tudom hogy fogom megcsinálni. Asszem a legkisebb fúróm 0,8 -as. Majd meglátjuk. Most egyelőre a váltót baszogatom....
Ja, meg a fogasívet most hegesztette fel fater, mert az első két fog nagyon elkopott. Remélhetőleg mostmár össze fog akadni rendesen.
Előzmény: torokb2 (441)
torokb2 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 441
Vízbeporlasztásos kísérletről nem tudok, de azok az állat csehek a nitró-befecskendezést megcsinálták. Valahol (youtube?) láttam róla videót. Asszem én nem fogom utánuk csinálni...

P.S.: Csemő...Csemő...Csemő...Csemő...Csemő...Csemő...Csemő...Csemő...Csemő...
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.05.17 0 0 440
Jó az a lábtartó jól éz ki:D És mentem már uj mustanggal meg és lehet hogy pszihésen de a régebbi jobb...
flathead Creative Commons License 2008.05.17 0 0 439
Vízbeporlasztást próbálta már valaki mustangba?
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 438
Na majd jövőre, esetleg nyáron höhö :o)
Előzmény: Kristóf 210 (437)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 437
Jézusom az a motor :D :D meg a vontatás :) istenem... idén nem is volt ilyen nagy kalandunk :D
Előzmény: TyerCorp01 (436)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 436
De te mentél már öreg mustival :P
Tavaly ilyenkor amikor hoztuk azta azt a szépséges ts tankosat :)
Igaz tolni azaz húzni kellett, meg ellentartani a kormánynak mert 5 centi volt a két kerék között az eltérés, de ugye h jól ment az?? :) csak egy simsonnal kellett meghúzni és már fasza volt :)
(akik nem vágjok h mi van, azoknak mondom, hogy tavaly ugyaniylentájt vettem meg életem eddigi utolsó mustangját, egy 1975-ös jawa 23A-t ts mz tankkal, rozsdás, picit lepattogott króm kipufal, odahegesztett szarulbeállítot kormánnyal egy lábtartóval jah és extra ként volt a 2 nyomtáv amit egy ifa alváza okozott (mustangos húzta, ifás betépte, mustangos ifa alá...mondanom sem kell, megvan az eredeti tank, elég csúnyán néz ki :) )



ez lett belőle
Előzmény: Kristóf 210 (435)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!