Keresés

Részletes keresés

józsika1986 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 205

Nos újabb fejlemények vannak motorügyletben nálam :/

nem nyugodtam az elébb....

mgforgattam a lendkereket és közben elkezdtem fülelni.. ezelőtt néztem a szelephézagot a ventillátor felöli henger, szívó 0.25 kipu 0.15, lendkerék felöli szívó 0.30 kipu 0,25 :S szzerintem ez elég összevissza :/.......... volt már tákolva ez a motor előttem csoda hogy nem működik úgy ahogy kellene :( na és végül ahogy hallgatóztam egyre közelebb kerültem a hibához... először a kipuffogó szelepre gondoltam "hogy átenged" a szelephézag végett de NEM ! hengerfejtömítés :SS mind két henger a lendkerék irányába fújt ki ebböl gondolom ,hogy ráleltem a hiba okára :s és ezért volt az,hogy nehezen indult,felpörgött és utána pillanatnyi szivató ráhuzás után megint felpörgött aztán pedig megint leállt ...

már volt levéve a hengerfej előttem már meg volt bontva... piros tömitőpasztával megkenték aztán összerakták...

hol lehet ilyen hengerfejtömítést kapni és milyen árban ? vagy klingeritböl kiütve meddig bírná?

józsika1986 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 204

Értem én tisztában vagyok a motorok működésével :)

csak felvetettem a kérdést,hogy a 2T adalék nem e oldaná meg az ólomadalék kérdést :)

"én hülyén hangzik de volt mikor a 4T trabiba is öntöttem 10-15-literhez egy decinyit :) csendesebben és egyenletesebben járt a motor :)

igen sajnos kivonták az ólmozott beniznt a forgalombol...

Na lényeg ne játszak a 2T adalékkal lehet több lesz ak ár mint a haszon :/

Előzmény: tigya74 (198)
tigya74 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 203

Robi én nem tartom nagyképüségnek amit írtál, sőt örülök neki, hogy van kivel ijen dolgot megvitatni hisz én csak egy műkedvelő laikus vagyok és minden számomra fontos és értelmes dolgot meghalgatok, sőt meg is fogadok. 

 

 

 

A kintről hozott cuccra vonatkozóan pedig csak úgy, hogy személyesen vagy etalonnal a kézben azt átadva megmutatva. Amugy régi tsz. gk.villamossági szerelőtől hallottam, hogy anno a régi SZ100 orosz lánctalpason is ijen magnetó volt a benzines indító motornak. 

tigya74 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 202

Robi itt a magnetó

tigya74 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 201

k

tigya74 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 200

Helo ujra itt küldök egy pár képet a karbiról és a felszereléséről, valamint az ólomadalékról.

tigya74 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 199

A bogár karbi nem ugyan az de hasonló, az enyémen talán egy fiatalabb kiadásu van annak eredetileg elektromos szivatója van amit én kis gázadás után feltudok tolni és így indult amig a magnetóm még adott cikrát.Mivel ijen jól beindultun megyek és fényképezek, feltöltök és bemutatom a kis ördögöt !!! Addig is csá mindenkinek.

tigya74 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 198

józsika a 2t. keveréssel az a baj, hogy akkor te kétütemü motorhoz való benzint keversz és ez a moci négyütemü. Ennek saját olajzása van amit le szoktunk cserélni.Az előzőekben írt 75. az 76. pontosan és az az oktánszámra utal és olomtartalmu benzin amit talán ha jól emlékszem a 90-es években kivonták a for.ból nálunk.Tehát a lényeg, hogy próbálj ólomadalékot venni és és azt akár a 98. as benyóhoz is keverheted. Azt nem tudom, hogy a szelepüék cserélye mennyi de ez egyszerű és gyorsabb.

józsika1986 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 197

nekem lenne még egy kérdésem egyenlőre,ha nem gond :)

hogy ezekre a motorokra valami fűnyíró karbit ráépiteni megérné az időt tölteni vele?

(bár ami van az talán 170ccm-körüli motoron volt) tecumseh

józsika1986 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 196

Szép napot Mindenkinek!

én találtam egy bogár karbit (nem tudom a kolega erre a tipusra gondol-e )

sztem ha üzemképes kis átalakítással ennyit megér :)

 

http://aprod.hu/hirdetes/volkswagen-bogar-karburator-IDTuyh.html

józsika1986 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 195

Értem és köszönöm a segítséget!

Számomra nagy segítség mert ugye a későbbiekben evvel a megoldással megszabadulhatok az esetleges plusz kiadástol

am szelepülék: hallottam/olvastam "tv-ben"láttam, már olyat ,hogy a szelekülést kicserélik asszem acélra? v valami hasonló anyagra és akkor ólommentes benzinnel is ! báár kitudja milyen anyagi vonzatai vannak egy ilyen munkálatnak :///

 

a Discoveryn volt az Autókereskedők c. műsor abban nem tudom meik autót újitották és annál is hasonló szelepülés cserét végeztek a hengerfejben ...

 

am adalék helyett ha pl 2T olajat kevernék a benzinhez,hogy 75-ös keverési arányt kapjak? vagy az megint más? amire én godnolok? tehát én úgy gondoltam ,hogy:

5L benzin+70-75ml 2T adalék? tehát igy közel lenne a 75-ös keverési arányhoz...

(remélem jól számoltam)

mondjuk nem drága ha 200 lityi benzinhez elég egy adalék :)

 

 

 

Előzmény: tigya74 (190)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 194

Nem lelek a neten ilyet. Tudnál linkelni egy oldalt!?

 

Viszont érdekel egy kép a bogár karbiról is!

Előzmény: tigya74 (189)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 193

Ezért erőltetik a körúszós karburátorokat a mérnökök. Az annyira nem érzékeny a dőlésre.

 

Viszont várom azt a képet a hibás gyújtásodról!

Esetleg, ha neked nem kell, engem érdekelhet.

Előzmény: tigya74 (191)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.16 0 0 192

Tigya !

 

Sajna tapasztalat az hogy ha nem megy akkor csere, nem arcoskodásból mondtam :-)

Itt nálunk M zárolt az 15 mint írtam is, vagy Marcal vagy Nyíregyháza.

De ha síkerül kintről hozni akkor olcsóbban akkor szólj Nekem is   ! :-)

Van kintre kapcsolatod ???

Nagyon vigyázz mit veszel meg !

Ne csak a kinézet hanem a számok ( típus ) is stimmeljen !

Hasonló kinézettel van : 1 hengeres, 2 ütemű és ellenkező forgású is !

Tehát nézd meg rajta a számot is ;-) olyan messzire nehéz reklamálni :-)

 

Képet küldenél Nekem a trakidról ? Csak Nézni !

t010traktor@gmail.com

Robi

 

Előzmény: tigya74 (191)
tigya74 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 191

Robi amúgy meg köszi a tanácsot, sajnos azóta én is rájöttem, hogy a gyujtás megfött és komplett csere szükséges, remélem a nagy Ukrajnából tudok rendezni olcsóbban is.

Még aki olvassta a bejegyzéseimet azt szeretném mondani, hogy az én trakimon amikor megvettem már nem az eredeti karbi volt hanem egy VW. bogáré és azzal elég szépen muzsikál.A fekete füst nekem is előfordul, sőt ha szántok és ki kell a barázdából állni még be is hebeg. Szerintem ez abból adódi, hogy a karbi úszós és amikor nem vizszintesen áll akkor vagy sok vagy kevés a nafta. Ha azonban rosszul gondolom kérek  kiigazítást.

tigya74 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 190

józsika az én trakim 95. ös benzinnel megy de mivel mint már többen is mondták neked ezeket a mocikat a 75. ös benzinhez gyártották és tudnivalóa az nem ólommentes ezért én mindig teszek bele ólomadalékot és így megy a gép.Továbbá azért is jó ha ólómadalékot teszel hozzá, mert a szelepüléket kifogja verni az ólom mentes benzin és nem fog jó lenni a motor járása.A benzinkuton, vagy autósboltban 2000.Ft. az ára és egy flaska 200.l.benzinhez elég.

tigya74 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 189

Lki1 a kardán ami a a front kardánhoz kell tudomásom szerint összerakható egy MTZ kormány kardánból, ami a régebbi nem orbitos tipusokon található.A kereszt és a borda osztás és átmérő ugyan az.

 

 

Lki1 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 188
Lki1 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 187
Lki1 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 186
Üdvözlöm a körünkben!
Minden tippet, gondolatot szívesen fogadunk!
Előzmény: tulipan68 (184)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 185
Azért keresgélek peremes villát, mert az jó eséllyel katalógus termék. Egyedi végdarabbal lehetne használni, és bármi törik, az rendelhető. A végidom meg nem megy tönkre.
Előzmény: t010traktor (183)
tulipan68 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 184

Szép jóestét kivánok  

Elnézést hogy beleszólok de szerintem ez egy Kamaz kormány kardánja

Előzmény: t010traktor (183)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.14 0 0 183

Ez a "Sajnos nem peremes a vége." ez Nekem volt válasz ?

Le kell cserélni.

Gondolom a keresztek maradnak és oda 2 villa 6 bordával .....

És már mehet is !

 

Vagy az nem megoldható ?

 

De ez minek a része ????

Itt ez lenne a nagy kérdés ! ! !


Előzmény: Lki1 (182)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 182

Nem tudom. Egy srác érlelte az idők kezdete óta a műhelyében.

Ha érdekel, leméretezem. Sajnos nem peremes a vége.

Viszont elforog(na) a helyén. Én nem tudom miért nem járatosak az ilyen kis méretek.

Vagy elérhető áron van, de nem jó, vagy szinte becuppan a helyére (két egyedi végidommal), de égi áron!

 

Előzmény: t010traktor (179)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 181

Szia!

 

Köszönöm :)

 

Nem szükségesek a méretek :)

 

 

ezekszerint akkor valszeg a zsiguli kurblianya jó lenne rá(zsiga moszkvics ezen része megegyezik)? mert zsiga kurblim van, és anya is hozzá :D

az enyémen ki lóg egy tengely és pont a forditottja a tiednek :/ a tengelyen van "főtengelyen lévő" egy hosszabító tengely rácsavarva a főtengely végére és azon van átdugva egy stift

 

de megpróbálom letekerni egyszerűlesz mert visszafelé feltekerem a berántókötelet és lent is van :DDD

 

előkotrom az anyá és ráteszem bááár akkor viszont jobb lenne valamibe beépiteni vagy legalább magasabbra tenni a motort mert szerintem "megérzés" hamarabb leb...om a kezemröl a kulimászt minthogy beinduljon :(

 

 

Előzmény: Lki1 (176)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.14 0 0 180

Nem, nem, ez nem gyári !

 

Egy difi a közepe !

 

 

Előzmény: Lki1 (178)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.14 0 0 179

Ez milyen kardán ?

A közepén a csúszka rész az milyen hosszú ????

 

Előzmény: Lki1 (177)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 178
Lki1 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 177

Sikerült szereznem egy alapanyagot a kardánprobléma orvosolására:

 

 

 

Lki1 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 176

Szia!

 

Néhány kép a kurbliról:

 

 

 

Ha gondolod, benéretezem, de szerintem felesleges. :)

Előzmény: józsika1986 (156)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!