Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
SzaboZ-től egy '92-es Willams (Mansell) és egy 2005-ös Alonso-s Renault kéne (haveromnak). Meg ezen gondolkodok még nagyon 1979 Lotus Martini 79 C. Reutemann:
Mondjuk van neki két 1/18-as finomsága is nagyon baráti áron, de sajnos nincs rájuk 11 rongyom
Sajnálattal olvasom Turánékat, remélem a következő futamon össze fog állni nekik a dolog. Viszont kúrva jó dolog hogy ilyen kis különbségek vannak mind a két sorozatban, tényleg hihetetlen............. Másodpercek.
Az egész F1-es futam viszont a számolgatásról, gumibuzulásról szólt, nem értem miért írják / mondják hogy annyira izgalmas volt. Én főleg a Lotus-Renault teljesítményét nem értem, mi a bánat lett velük. Én szinte borítékoltam már az elején a McLaren-Red Bull dobogót.
A Ferrari vezetősége megint bedobott egy gumicsontot, mármint hogy nem kizárt, jövőre kiszáll a Ferrari az F1-ből. Na tessék..... de szerintem megint csak izmoznak.
Latvala átvette a vezetést,és így a power stage elött 0,5 másodperc az előnye Ogier-el szemben.Ha hinni lehet az SS19 eredménylistájának,Turánékat kiesetnek jelzik az utolsó hosszú gyorson.Kíváncsi vagyok mi történt,biztos dobogó volt......
Igen. Kérdés hogy mennyire lesz ebben partner a Lotus-Renault. De az tény hogy nem rossz a gép. Kíváncsi vagyok hogy folytatódik-e ez a jó szériájuk. Hétvégén megtudjuk. :-)
Húú Brawn GP. Történelmet írtak az F1-ben. Ross Brawn nem egyszerű koponya, akit érdekel az F1 az tudja. Ezért is csalódás most nekem a Mercedes GP teljesítménye. Mert ha már Schumacher meg a kis Rosberg is a középmezőnyben szenved vele, akkor tényleg nem lett jó az idei kocsi. Mindannyian tudjuk hogy ez a két ember egy jó technikában roppant gyors. Kíváncsi leszek most rájuk kínában. Bár' ez is hasonló karakterisztikájú pálya mint Sepang volt. Lotus-Renault-ra is kíváncsi leszek.
Nézegettem a hatlábú gépet, nagy kedvencem a típus, de ez az RBA Collectibes kissé elnagyolta, viszont ennyi pénzt. Gyártja még olcsóbb kiadásban a Quartzo, de ezt meg elég nehéz beszerezni.
Schekter és Depailler, 76 és 77-es gépek. DFV V8 hajtja őket, és ez nálam nagy szó. :-)
Ja, Tom Pryce Kyalamiban. Na az egy nagyon balszerencsés és csúnya eset volt. Ugye amikor a tapasztalatlan pályamunkás át akart szaladni a célegyenesben, ahol a régi Kyalami pályán 280-300-al döngettek. A többit meg szerintem mindenki látta az ominózus felvéltelen...
Amiket felsoroltál, azok közül nekem csalódás az Osella. Mert prototípusokat meg hegyiautó karosszériákat nagyon jokat készít. A C csoportos Osella-kat mindenki vágja. De az F1 az tényleg nem ment nekik. Emlékszel még a Spyker-re meg a Midland-re? :-) Ezek pedig nem rég futottak, de olyan mint ha sose mentek volna. Csapatok jönnek-mennek az F1-ben, ez mindig így volt. A Ferrari az, amelyik ott volt a kezdetektől, és egy szezont sem hagytak ki. Nem hiába övezi azt a csapatot a legnagyobb legenda meg misztikus légkör.
Ebben az országban modell gyűjtést szervezni szinte lehetetlen. Volt egy Spark a Victor Hugo-ba, de az eladó szerint "szar" és nem foglalkoznak az importtal és különben is nem rajtuk múlik, hogy mit tudnak hozni, hanem hogy mi van a nagykerbe...
Ebben azt hiszem benne volt a válasz, de egy Spark-ot szeretnék. Vagy ha az nem megy akkor valami Jabouille-t vagy Pironit, esetleg egy Brabhamet (Patrese, Zunino, Surer, Modena). Persze 43-ban.
Az általad ajánlod figura kínálatát miért kérdezted mi érdekel belőle?
Érdekes, hogy ezt mondod, bár nem vitatom voltak a csapat körül balhék. A leghíresebb ugye Tom Pryce halála, de Alan Jones azért nyert nekik egy versenyt és a 73-77 között nem volt olyan rossz csapat, de tény hogy soha nem is vált meghatározóvá.
Mondjuk szerintem többet tettek az F1-hez, mint pl. az ATS, RAM, Osella, Life, Coloni, Onyx, Simtek, Pacific, Forti, HRT, Virgin stb, stb.