Keresés

Részletes keresés

Deanie Creative Commons License 2016.02.19 0 0 2350

Sziasztok! Engem az érdekelne, hogy ha esetleg kivi termelésre adnám a fejem, mennyi tő, és mekkora terület kellene ahhoz, hogy akár megélni is meglehessen belőle? (vagyis  értékesítés után kiszámolva kb. 150e ft/hó, a termelés, eladás stb. költségeinek levonása után, havi szintre lebontva.)  A Hayward- Tomuri párosra gondolnék elsősorban. Még csak egy gondolat, hogy ezt is lehetne, nem vágtam még bele :) Valakinek tapasztalata esetleg?

kivetkivi Creative Commons License 2016.02.10 0 0 2349
sziasztok! uj vagyok itt,kivit szeretnék termeszteni,de teljesen amatőr vagyok a témában.kiviből kiszedem a magokat,megszárítom és azokat kb 3 cm re elvetem levagott flakon aljaba ,jo nedves foldbe es lefedem.ez így jo e? ha kicsirazott kiultethetem e tavasszal vadhalo tövébe?
kivimánia Creative Commons License 2016.02.09 0 0 2348

Nagyon jó, szép erős hajtása van a kivinek.Talán az enyémek sem fagytak el,már nagyon várom a tavaszt.

Előzmény: successful77 (2345)
successful77 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 2347

Tudod mi ez? Régi fa redőny léc :)))) idén még egy tuscia futtatás lesz, aztan tobbet nem kell ha vissza nem fagy az egész

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.09 0 0 2346

Így is Jó !!

Hogy én milyen marha vagyok! Így csinálom kb fejmagasságig , de utána már az alucsöves módszert használom. Pedig van bambuszom is , meg madzagom is!

Előzmény: successful77 (2345)
successful77 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 2345

En igy futtatom es semmi gond nincs vele; (amint latod, szinte a madzag tekeredik a kivire.)

kivimánia Creative Commons License 2016.02.09 0 0 2344

Valaki írta itt a fórumon,hogy ne engedjük rácsavarodni mert akkor lassabban nő.Kötözni szeretném hozzá.

Előzmény: Törölt nick (2343)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.08 0 0 2343

Hogy fogod kihúzni belőle a bambuszt?