Tavaly én simán egy hátizsákkal nyomtam le Horvátországot. Nem volt vészes. Csak az időjárás :( Hazafelé végig szakadó esőben, ami szinte vízszintesen esett húztuk neki. Volt ahol 10 fokot mutatott a hőmérő az autópálya fölött. Úgyhogy nem volt nehéz a hátizsák mert az összes ruhát magamra vettem, annyira fáztam. :) de megcsináltuk
A nagyobb táska problémát ki tudtam védeni.KB 2-3e forintnyi anyag felhasználásával.Maga az oldalszatyor már az előzö motoron megvolt.Csak meg kellett oldani hogy a kipufogót ne érje.
Erről beszélek, ennyiből szinte már megvan az MV is. Nem is értem, miért nem húzták fel legalább egy kicsit a teljesítényményét. Na mindegy, ez ilyen és kész!
Ebben az a jó, hogy a felére össze lehet cipzárazni, úgy már abszolut nem zavaró felszállásnál. Egyébként igen, meg kell gondolni, hogy hogy száll le az ember. Most én is gondolkodom egy oldalsó doboz megoldásban, mert a barátnőm néha felkéretszkedik hátra. :) Két fehér visszafogott doboz elég jól nézne ki rajta szerintem, csak még a kivitelezés nincs meg. Annak idején a bags bike megoldása is tetszett, de 275EUR kicsit "sokk".
Én is egy hazai megoldást találtam ki a táskára. Kényelmes, azonnal le lehet szedni nem izeg-mozog, és mivel pasi vagyok egy egész hétvégi túrához elegendő cucc.
Az ARAI meg a SHOEI a jobb! :) Érdekes, egyik sem gyárt beépített napszemcsis sisakot - talán nem véletlenül. Egyébként kétségtelen, hogy a beépített komfortos megoldás.
Volt anno egy givi hüdedrága x01-esem.Na annak ilyen le-fel kattingatós napszemcsije volt.Többet basztattam le-fel mint foglalkoztam a a motorozássall.Azóta enyhén füstös sima plexit használok a marushinhoz és nincs gondom se éjszaka se szikrázó napsütésben.
Esetleg ha felvet a pénz a marushinnak van napsütésre sötétedő plexije na az a megakirályság.