Ez nem egy híresen problémás motor? Nem is a motor, én is néztem ilyet, hát PD elem csere, de 10 év, nem kérdés már ez, hanem a DPF, nem ebben volt, hogy gyakran "tönkremegy", és nagyon drága? Anno azt hiszem az RS Skodásoknál volt ez hirhedt, gondolom ugyanaz.
Sziasztok Egy kis segítséget szeretnék kérni. Seat Leon 2.0 pdtdi 170 le Fr 2007 es évjárat Mennyire megbízható ez a motor , illetve mire kell figyelni ?
Sziasztok ! Passat B6- os kocsinál , Sedan , hátsó ülésnél található középsó kartámasz hátuljában lévő szellőzök elmozdultak nekem , lehet őket javítani szétszedés nélkül , vagy valamit esetlegesen bontani kellene ?
Sziasztok, Nyáron vásároltam egy Seat Alteat, 2.0 és BKD motorkódú. 136e km van benne. ( ami fix mert egy ismerősömtől vettem meg, aki szalonban vette). Olvasgattam, hogy hiba megelőzés céljából érdemes kicserélni az olajszivattyú tengelyét. Tud nekem abban segíteni valaki, hogy enyémben is a rossz típusú tengely lehet? Illetve körülbelül vidéken mennyiért csinálják a cserét? Elég csak a tengelyt cserélni? ( megfúrni) Vagy hogy érdemes hozzá nyúlni?
ez automata valtos ....elvittem szerelohoz itt Ausztriaba ..azt mondta lekell szerelni az orat es elkuldeni valami szervizbe hogy atnezzek...de kicsit huzos lenne ez a zsebemnek hogy ok talalgatnak...egyebkent hallottam hogy a lagunaknal is van ilyen...
sziasztok..vettem egy 2006 os passatot a problemam a kovetkezo...akar tempomaton akar ha labbal nyomom a gazt pl 130 -140 km/h nal ugral a fordulatmero oram..kiugral ket harom vonalkat is ..es erdekes hangot is ad...kozben a km ora az marad a helyen..mi lehet az oka? koszi a segitseget elore is...
Hozzájutottam egy 2012-es Passat B7 2.0 CR TDI 170L 4x4-hez 6-os DSG váltóval 156 ezerrel CFG motorkóddal. Most lesz rajta vezérlés, váltóolaj, filter stb. csere.
Viszont aggaszt két-három jelenség, amit eleinte nem vettem észre, viszont lehet, hogy most is csak túlgondolom, ezért szeretnék érdeklődni, hátha tudtok mondani valami tapasztalatot.
Tehát az egyik jelenség az lenne, hogy ahogy terhelés alatt van a motor, gyorsítok-lassítok, akkor olyan hogy is mondjam, huhogó(húúúúú) hangot ad ami úgy változik, ahogy gyorsul-lassul az autó. Mint a buszok mikor gyorsítanak, vagy mint egy hajtómű :D
Kissé nevetséges elismerem, de másként nem tudom leírni a jelenséget.
Hidegen-melegen egyaránt. Nemrég cseréltem a DSG termosztátot, mert nem melegedett fel a víz. Azóta melegszik.
Téli gumikon van, nem próbáltam még másokkal.
A másik az az, hogy néha amikor lassítás után elkezdek gázt adni, akkor csattanik egyet, 2-ből 3-ba esetleg 3-ból 4-be is, de most nem tudom pontosan megmondani. Olvastam olyat is, hogy valaki a belső féltengely csuklókat említette. Esetleg?
A harmadik meg egy konstans sivító bár nem hangos és nem zavaró hang, ami onnantól van ahogy beindul a motor. Mintha valami csapágy lenne egy olyan alkatrészen, ami állandó jelleggel forog. Generátor csapágy esetleg? Terhelésre mintha hangosabb lenne.
Esetleg egy extra kérdés, az olaj hőmérsékletet nem lehet valahogy kitenni az MFD-re? Nekem azt nem mutatja.
A vitorlázás módot használja valaki? Úgy olvastam, hogy nem egészséges kitenni N-be menet közben, ez is annak felel meg ha be van kapcsolva?
Én egy 2011-es Passat km-t szerettem volna megnézetni a cégnél ahol dolgozom, járműgyári kollégámmal beszéltem, itt a konszernnél, azt mondta 3 helyen tárolja az autó a km-t:
-Kombi műszer (km óra)
-Motorvezérlő
-ABS aggregát
Ha mind a 3 helyen átírják,márpedig gondolom igen, akkor sehogy sincs lehetőség visszanézni...
A CAR-társnak azt mondták, hogy: "...nem sikerült a frissítés mert valószínüleg chippelt az autó"
Ha biztosan tudták volna akkor szerintem biztosra is mondták volna, ezen kívül ott a nagy kérdés, hogy ha egy ECU-t valaki megír, akkor egy márkaszerviz miért nem képes feltölteni rá egy eredeti szoftvert?!
Azt el tudom képzelni, hogy a frissítés csak eredeti szoftverre települ, de ha falnak futnak akkor miért nem néztek kicsit utána és azt mondják, hogy frissíteni kell a motorvezérlőt mert mókolt szoft van rajta, ez fizetős és ezután megkapja a frissítést természetesen ingyen!
De a "tisztelt" márkaszerviz kizsarolt egy megtagadó nyilatkozatot a tulajtól, mert szerintem az : "...azt mondták azért írjam ezt alá mert egyenlőre nem kötelező, viszont ha azt írják le hogy chipes az NKH akár kivonattathatja a forgalomból" már simán a zsarolás kategória!
Gondolom amikor visszaállítod az eredeti szoftvert akkor is felül kell írni a jelenlegit. De lehet nagyon leegyszerűsítem, én csak a telefonjaimra szoktam tört szoftot rakni :-).Te biztosan tudod ezt ha vissza tudod állítani.
Én még azt nem értem, hogy tegyük fel igazuk van és módosított a motorvezérlő szoftver vagy firmware. Miért nem írja felül amit most fel akartak tölteni?
Én sem tartom korrektnek. Simán leírhatták volna hogy ismeretlen hiba miatt nem sikerült a szofverfrissítés. Viszont munkalapot sem nyomtattak nekem, így utólag átgondolva sztem azt is kelett volna adjanak.HAbár nem szoktam szakszervizbe járni de szerintem szokás.
A németek sem nagyon szokták piszkálgatni, de ez mind nem számít, akkor sem túl szabályos aláíratni veled azt, hogy nem kívánod elvégeztetni a frissítést amikor pont azért voltál ott!
Az előző tulajt még a szervízből felhívtam, ő állítja hogy nem nyult hozzá., de 2010-2013 között németben futott azt a tulajt nem gondolom hogy elő tudom keresni.
Ha tudnám hogy 1-2 év mulva nem találnak ki valami újat, s nem fognak korlátozni az autó használatában, nem is foglalkoznék vele, mert műszakilag tényleg teljesen rendben van mikor megvettem (év elején) átvizsgáltattam, azóta mentem 20e km-ert és olajcserén kívül nem kellett rá költenem. Három hete nézettem át újra most is minden rendben volt. Éppen ezért nem is voltam lelkes mikor behívtak frissítésre, de jó állampolgárként gondoltam megcsináltatom. :)