Igen, ez jó módszer... mert a tartály az egyetlen olyan hely ahol esetleg a levegő ki tud jönni... A pörgetés azért kell hogy jobban forogjon a víz a rendszerben és hogy mihamarabb kinyisson a termosztát. Próbáld meg, ha ezek után se fog meleget fújni akkor tényleg a terelő lapátokkal lehet a gond.
hűtővíznél a légtelenítést hogyan kell megcsinálni? mert olvastam ilyet
"A légtelenítés egyszerű: a hűtőrendszer legmagasabb pontján, vagyis a kiegyenlítő tartály kupakját lecsavarva tudod megtenni. Miközben valaki fordulaton tartja a motort. (két emberes mutatvány!) Jó szórakozást hozzá! :)
Ja és a légtelenítéshez még annyit, hogy a fűtést állítsd a legmelegebb fokozatra a ventilátort pedig az 1-es fokozatra légtelenítés közben!"
a gyújtás kapcsoló betétet kivettem, kicseréltem újra, mármint azt a fehér izét amire a kábelköteget kell rádugni. még mindig rossz, mert ha lefordítom a kulcsot és kihúzom akkor is megy a motor. mit és hogyan lehet kiszedni? érdemesebb megcsináltatni, vagy venni kell másikat, de akkor tudtommal át kell írni az indításgátlót .
Amúgy az hogy elvan kopva a motor és "esz az olajat " ezen kívül lehet nagyobb baj is később,mert ha csak ennyi akkor sűrűn ellenőrzőm az olajat és ha kell mindig rátöltök! Csak attól félek lehet más baja is esetleg ebből,mert én úgy gondolom,hogy ha "eszi" az olajat az nem épp normális.
Lehet szelepszár szimering hiba .A 10 liter akár lehet normális is városban.. Anno mikor nekem volt az is 8-10 között kajált városban, országúton beérte 6.5-7 literrel.... Van kék füst hátul??? De az is lehet hogy kopott a motor és azért fogyassza az olajat....
Kérdésem még az lenne nekem is ,hogy a 8 szelepes 1,6 motornál normális ha 10 litert eszik a városban?
Illetve van egy olyan jelenségem,hogy ha városban használom akkor nem " eszi " az olajat viszont ha autópályán megyek vele olyan 140km/h val átlagban, forog olyan 3800-4000 ezret ha jól emlékszem, akkor olyan 8-900 km autópálya alatt megesz 1 liter olajat, a kézikönyve azt írja 1000km alatt 1 liter olaj fogy el! Akkor városban a kb 2000 km alatt mért nem fogyott semmi, de az autópálya alatt rögtön megette a 8-900km alatt!
Kérdésem az lenne,hogy van egy Audi A4 b5 1.6 avantom (98-as) jelenlej az a középen 6 ikonos óracsoportom van(( 8D0 919 861 C )),lehetséges e a full LCD kijelzőset beletenni (( 8D0 919 881 A ))
illetve szeretnék a középkonzolba beépíteni egy 2 DIn-es Navigation plus-t,ehhez tudok valahol kapni olyan műanyagokat hogy rendesen be lehessen építeni (az autóm nem faceliftes),vagy külön le kell gyártatnom hozzá??
Még nem mert ki kell szedni a műszerfalat mert ott van a gond...valmailyen fűtőszivacsa van elrohadva és azt kell kicserélni....emiatt nem jön át a meleg...vagyis keveri bele de hideg jön át
Ne tegyél bele semmilyen tömítő cuccot.. A hűtőrendszer belső keresztmetszetét lecsökkented vele ..Beleragad mindenbe.. Javíttasd meg, vagy vegyél bele másikat..
Milyen autó is a tiéd? motor évjárat.. ? Utángyártottban tudok hozzá segíteni jó áron...
Megint megszívtam.Tegnap mentem a kocsival anyósékhoz,hazafele már nem kellett.Nem indult az autó.Nem ment az üzemanyag szivattyú.Ma belebújtam,biztosítékok rendben,a szivattyút is kipróbáltam és megy a relé a kormány alatt kattog abból vettem bele másikat,hátha mégis az a ludas de nem.Nem megy áram a relétől hátra a szivattyúhoz.Van még benne valami szar a kettő közt?A hűtőm is defektes,javallottak valami tömítő cuccot amit a vízbe kell rakni de van aki meg azt mondja hogy nem tesz jót a vízpumpának.Szerintetek rakjak bele vagy tényleg árthat?
Termosztátból csak gyárit !!! Az utángyártott az esetek legtöbb részében nem oldja meg a hibát... Anno nekem is ez volt a problémám, cseréltem benne pár unixost bárdist, de nem lett jó.. Vettem bele gyárit, azzal megjavult....
Én is azt hittem hogy valami egyszerűbb dologról van szó...
De ha már vezérmű szíjat cserélek akkor már vízpumpát is érdemes és ahhoz úgy is le kell engedni a vizet. Tudom van több hely is ahol le lehet engedni de én pl szeretem ilyenkor alaposan átmosni a hűtőt és a motort is, és ahhoz szerintem kényelmesebb ha leveszi az ember. Meg azon a pár csavaron és bilincsen meg már nem múlik semmi. De lehet csak én vagyok ilyen körülményes...
a gyújtás kapcsoló betétet kivettem, kicseréltem újra, mármint azt a fehér izét amire a kábelköteget kell rádugni. még mindig rossz, mert ha lefordítom a kulcsot és kihúzom akkor is megy a motor. mit és hogyan lehet kiszedni? érdemesebb megcsináltatni, vagy venni kell másikat, de akkor tudtommal át kell írni az indításgátlót .
Kösz a tippet,(időben elolvastam:) Mondjuk eddig amúgy se lett volna időm rá,de majd most )kipróbálom,igen a burák kicsit mattak azokat szándékozom is felpolírozni a turtle-nek van egy felújító készlete,egy próbát megér,viszont a projektort nem tudtam,hogy meg lehet pucolni! azt is megejtem! :) Köszi még egyszer a hátsómat meg féltem,de az előző gazda szerelt bele utólagos xenont csak égő kéne bele mert az nem működött úgy vettem már,hogy a sima h-7 el világított,úgyhogy lehet,hogy megkockáztatom!! :D :D
Jó jó ezt tudtam, azt hittem hogy valami szerelő ablakról beszélsz :) Pont azért is vettük le, hogy lássunk mindent rendesen. ha fent maradt volna akkor azért annyira nem tudtuk volna meg vizuálni :) Meg így könnyebb volt a motort is lemosni, jobban hozzáfértünk.. 250 ezer alatt rakódott rá néminemű szutyok....
Sziasztok! az normális ha az autóban a hőfok mutató alapjáratnál felmegy 90 fokig is,de ha megyek vele akkor olyan 70-75 fokra visszahül,és folyamatosan megy a ventilátor?A4 b5 1.6 benzin