Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

P.Bandita Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1221

Bocsi csak utána irtam mielöbb lejjebb tekertem volna az oldalt... :)

Előzmény: P.Bandita (1220)
P.Bandita Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1220

Igen, ez jó módszer... mert a tartály az egyetlen olyan hely ahol esetleg a levegő ki tud jönni... A pörgetés azért kell hogy jobban forogjon a víz a rendszerben és hogy mihamarabb kinyisson a termosztát. Próbáld meg, ha ezek után se fog  meleget fújni akkor tényleg a terelő lapátokkal lehet a gond.

Előzmény: Tinus92 (1219)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1219

hűtővíznél a légtelenítést hogyan kell megcsinálni? mert olvastam ilyet

"A légtelenítés egyszerű: a hűtőrendszer legmagasabb pontján, vagyis a kiegyenlítő tartály kupakját lecsavarva tudod megtenni. Miközben valaki fordulaton tartja a motort. (két emberes mutatvány!) 
Jó szórakozást hozzá! :)

Ja és a légtelenítéshez még annyit, hogy a fűtést állítsd a legmelegebb fokozatra a ventilátort pedig az 1-es fokozatra légtelenítés közben!"

tényleg így kell???

Vippi0 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1218

Üdv 2000 -es évjáratú a4 avant 116 lovas tdi.

a gyújtás kapcsoló betétet kivettem, kicseréltem újra, mármint azt a fehér izét amire a kábelköteget kell rádugni. még mindig rossz, mert ha lefordítom a kulcsot és kihúzom akkor is megy a motor. mit és hogyan lehet kiszedni? érdemesebb megcsináltatni, vagy venni kell másikat, de akkor tudtommal át kell írni az indításgátlót .

Válaszotokat előre is köszönöm!

Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1217

azt szeretném még megkérdezni hogy a hűtőventilátorom folyamatosan megy amikor beindítom is ...az normális?

Az Aladár Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1216

Amúgy az hogy elvan kopva a motor és "esz az olajat " ezen kívül lehet nagyobb baj is később,mert ha csak ennyi akkor sűrűn ellenőrzőm az olajat és ha kell mindig rátöltök! Csak attól félek lehet más baja is esetleg ebből,mert én úgy gondolom,hogy ha "eszi" az olajat az nem épp normális.

Előzmény: kerkyra (1213)
Az Aladár Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1215

hidegen kicsit kék de az is inkább hidegebb időkben!

Szelepszár szimering hibát az olajfogyasztásra értetted? illetve azt bonyolult kicserélni?

Előzmény: kerkyra (1213)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1214

Oda akartunk menni...köszönjük szépen hogy megerősítetted! :)

Előzmény: kerkyra (1211)
kerkyra Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1213

Lehet  szelepszár szimering  hiba   .A 10 liter  akár  lehet  normális  is városban..  Anno  mikor  nekem volt  az is 8-10 között kajált  városban, országúton beérte  6.5-7 literrel.... Van kék  füst  hátul???  De  az is  lehet  hogy kopott a motor és azért  fogyassza az olajat....

Előzmény: Az Aladár (1212)
Az Aladár Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1212

Kérdésem még az lenne nekem is ,hogy a 8 szelepes 1,6 motornál normális ha 10 litert eszik a városban?

Illetve van egy olyan jelenségem,hogy ha városban használom akkor nem " eszi " az olajat viszont ha autópályán megyek vele olyan 140km/h val átlagban, forog olyan 3800-4000 ezret ha jól emlékszem, akkor olyan 8-900 km autópálya  alatt megesz 1 liter olajat, a kézikönyve azt írja 1000km alatt 1 liter olaj fogy el! Akkor városban a kb 2000 km alatt mért nem fogyott semmi, de az autópálya alatt rögtön megette a 8-900km alatt!

Valaki tud segíteni ez ügyben??

 

kerkyra Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1211
Előzmény: Tinus92 (1210)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1210

Miskolci vagyok

Előzmény: Tinus92 (1209)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1209

Szia! Hol vetted a gyári termosztátot???

megrendelném ha lehet! Köszi

Előzmény: kerkyra (1201)
Az Aladár Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1208

üdv mindenkinek!

Kérdésem az lenne,hogy van egy Audi A4 b5 1.6 avantom (98-as) jelenlej az a középen 6 ikonos óracsoportom van(( 8D0 919 861 C )),lehetséges e a full LCD kijelzőset beletenni (( 8D0 919 881 A ))

illetve szeretnék a középkonzolba beépíteni egy 2 DIn-es Navigation plus-t,ehhez tudok valahol kapni olyan műanyagokat hogy rendesen be lehessen építeni (az autóm nem faceliftes),vagy külön le kell gyártatnom hozzá??

A választ előre is köszönöm!

kerkyra Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1207

Bármelyik  márkaképviseletnél  tudsz  venni, kell hozzá alvázszám... Pesti  vagy?    ha igen tudok neked intézni....

Előzmény: Tinus92 (1206)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1206

Gyári termosztátot hol tudok rendelni tud valaki segíteni???

Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1205

hány lamdaszonda található az A4 be?érdemes azt cserélni ha 10 literes a fogyasztás?1.6 benzinről van szó!

és ha igen akkor milyen márkát?

Köszi a válaszokat

Tinus92 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1204

Még nem mert ki kell szedni a műszerfalat mert ott van a gond...valmailyen fűtőszivacsa van elrohadva és azt kell kicserélni....emiatt nem jön át a meleg...vagyis keveri bele de hideg jön át

Előzmény: P.Bandita (1200)
kerkyra Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1203

Ne tegyél  bele  semmilyen  tömítő  cuccot.. A hűtőrendszer   belső keresztmetszetét   lecsökkented vele ..Beleragad mindenbe..  Javíttasd meg, vagy vegyél bele  másikat..

Milyen autó is a tiéd? motor  évjárat..  ?  Utángyártottban tudok  hozzá segíteni jó áron...

Előzmény: Viking 81 (1202)
Viking 81 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1202

Megint megszívtam.Tegnap mentem a kocsival anyósékhoz,hazafele már nem kellett.Nem indult az autó.Nem ment az üzemanyag szivattyú.Ma belebújtam,biztosítékok rendben,a szivattyút is kipróbáltam és megy a relé a kormány alatt kattog abból vettem bele másikat,hátha mégis az a ludas de nem.Nem megy áram a relétől hátra a szivattyúhoz.Van még benne valami szar a kettő közt?A hűtőm is defektes,javallottak valami tömítő cuccot amit a vízbe kell rakni de van aki meg azt mondja hogy nem tesz jót a vízpumpának.Szerintetek rakjak bele vagy tényleg árthat?

kerkyra Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1201

Termosztátból  csak  gyárit !!! Az utángyártott   az esetek   legtöbb részében   nem oldja  meg a hibát...   Anno  nekem is  ez  volt  a problémám, cseréltem benne pár  unixost     bárdist, de  nem lett jó.. Vettem bele  gyárit, azzal megjavult.... 

Előzmény: Tinus92 (1197)
P.Bandita Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1200

A fűtés gondod megoldódott????

Előzmény: Tinus92 (1197)
P.Bandita Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1199

Én is azt hittem hogy valami egyszerűbb dologról van szó...

De ha már vezérmű szíjat cserélek akkor már vízpumpát is érdemes és ahhoz úgy is le kell engedni a vizet. Tudom van több hely is ahol le lehet engedni de én pl szeretem ilyenkor alaposan átmosni a hűtőt és a motort is, és ahhoz szerintem kényelmesebb ha leveszi az ember. Meg azon a pár csavaron és bilincsen meg már nem múlik semmi.   De lehet csak én vagyok ilyen körülményes...

Előzmény: Donibcsi (1194)
Vippi0 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1198

Üdv 2000 -es évjáratú a4 avant 116 lovas tdi.

a gyújtás kapcsoló betétet kivettem, kicseréltem újra, mármint azt a fehér izét amire a kábelköteget kell rádugni. még mindig rossz, mert ha lefordítom a kulcsot és kihúzom akkor is megy a motor. mit és hogyan lehet kiszedni? érdemesebb megcsináltatni, vagy venni kell másikat, de akkor tudtommal át kell írni az indításgátlót .

Válaszotokat előre is köszönöm!

 

Tinus92 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1197

kivan cserélve :/

Előzmény: cscs72 (1193)
doki Roli Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1196

Kösz a tippet,(időben elolvastam:) Mondjuk eddig amúgy se lett volna időm rá,de majd most )kipróbálom,igen a burák kicsit mattak azokat szándékozom is felpolírozni a turtle-nek van egy felújító készlete,egy próbát megér,viszont a projektort nem tudtam,hogy meg lehet pucolni! azt is megejtem! :) Köszi még egyszer a hátsómat meg féltem,de az előző gazda szerelt bele utólagos xenont csak égő kéne bele mert az nem működött úgy vettem már,hogy a sima h-7 el világított,úgyhogy lehet,hogy megkockáztatom!! :D :D

 

Előzmény: kerkyra (1093)
kerkyra Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1195

Jó  jó  ezt  tudtam,  azt hittem   hogy  valami  szerelő  ablakról  beszélsz  :)   Pont azért is vettük le,  hogy lássunk  mindent  rendesen. ha  fent  maradt volna akkor    azért annyira  nem tudtuk  volna   meg vizuálni  :) Meg így könnyebb volt a motort is  lemosni, jobban hozzáfértünk.. 250 ezer alatt rakódott rá  néminemű  szutyok....

Előzmény: Donibcsi (1194)
Donibcsi Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1194

Hát ha a kényelem a cél:)

Leveszed a lökhárítót, kicsavarod a homlokfal 3-3, 2-2 tartócsavarját, és elhúzod a motortól 10cm-re, és mindenhez hozzáférsz.

Előzmény: kerkyra (1189)
cscs72 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1193

Cserés a termosztát.

Előzmény: Tinus92 (1192)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 1192

Sziasztok! az normális ha az autóban a hőfok mutató alapjáratnál felmegy 90 fokig is,de ha megyek vele akkor olyan 70-75 fokra visszahül,és folyamatosan megy a ventilátor?A4 b5 1.6 benzin

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!