Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

StationW Creative Commons License 2007.04.21 0 0 27156

Nem lehet, hogy valami ganyé van valamelyik benyacsőben? Vagy MEGVAN VAZZE!!! ....szokott olyat csinálni a kocsi, hogy mész gázt adsz, és mintha be akarna fulladni a kocsi. Nekem volt ilyen jelenség, a rossz hír az, hogy injektorproblémád van, a jó hír, hogy lehet hogy injektortisztító löttyel orvosolható. (csak rendszeresen kell használni sajna!)

 

Meg kaptam ma egy naggyonzsír, üzemanyagrendszertisztító motyót is. Ha érdekel 2500 HuF...

Előzmény: Krisz1977 (27155)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.21 0 0 27155

Zsír! Send pikcsahrz, when ready! :)))

 

Nekem most nem sikerültek valami jól a dolgaim a lengőkar cserével, mert egy-egy csavar oldalanként tutira be volt rohadva, amit iszonyatos kínszenvedéssel tudtam csak kivenni, vagy egyáltalán nem. A bal hátsó hosszlengő csavarját próbáltam éppen kilazítani, amikor is a nyakamba ugrott az egész gólyaláb. Szétesett a toronyszilent, annyira el volt rohadva, de semmi baj, vettem egy újat. Persze nem sokáig örülhettem, mert utána meg a lengéscsillapító száráról nem tudtam levenni a csavart. (Még az eredeti volt benne!!!) Két órán át vesződtünk faterommal, melegítettük, áztattuk, de a végén azt is a flex, meg egy hidegvágó oldotta meg.

Még szerencse, hogy a GC-ből félreraktam egy pár dolgot és volt köztük egy pont olyan anya is. Viszont a vadiúj rugóösszehúzóim remekül debütáltak! :)

Jövő hónapban veszek egy új tankot, meg egy betöltőt és akkor végre a fix lengőket is ki tudom cserélni, meg a másik hosszlengőt is. És persze a másik oldali toronyszilentet.

Át kell nézzem a benzincsöveket is, mert még mindig nem stimmel valami az üzemanyagellátással. A tőled kapott szabályozó jól viselkedik, de nem kap elég benyát, holott az AC pumpa meg jó. 5 bar-ig simán fel tudja nyomni.

Várhatóan május 5-6-körül megyek a Pécsbe.

 

Üdv!

 

Előzmény: StationW (27154)
StationW Creative Commons License 2007.04.21 0 0 27154

Hi!

 

Csak szeretnék elbüszkélkedni vele, hogy elkészült az új lakkfekete szívósoromra a folytószeleprudazat, a rúgók, és a bowdenvezető tárcs nikkelezett kivitele:)))

(a mini zégereket is lenikkeleztettem, holnap összerakom!)

 

 

Előzmény: Krisz1977 (27153)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.21 0 0 27153

Hát sajna, hogy kimaradsz efféle jókból, de inkább azért is írtam le a saját tapasztalatom, hogy ha mással csináltatod és nem ismered az illető módszereit, azért figyelj oda rá, mert hiába vasból van, könnyű elszúrni egy kalapáccsal. :)))

De a csukló az legyen új és jó minőségű, nekem az olcsó GLO gyártmányú csukló két hónap után ugyanúgy elkezdett kattogni. A szerelő meg, aki azt betette, olyan faszán kirángatta az egész féltengelyt a váltóból, hogy a belső csukló tengelyén lévő ricnik barázdákat csináltak a váltó szimmeringjére, minek következtében egyszer csak elfogyott a váltóolajam. És akkor még a kilométerspirált meghajtó fogaskerék házának a rögzítését is letörte a barom. Persze nem szólt róla.

De aztán én kijavítottam mindent és azóta szerelő nem nyúl az autómhoz! :DDD

 

Üdv!

Előzmény: daredda (27150)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27152

Valamit elcsesztem... Bocs.

 

A mazdás videók között találtam egy RX-7 vs S2000.

Most nincs már erőm visszakeresni, de nagyon élveztem.

Meg nagyon klassz MX-3-asok is vannak a youtube-on.

Előzmény: Törölt nick (27151)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27151

Kis őrült sárga emberkék:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Pda_nzfrYYO

 

Azért nekem a mazda jobban tetszik!-)))

daredda Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27150
THX Krisz!

Te egy verbális szerelő vagy! Mondataidat ki kéne adni.
Ismersz vagy nem, nekem sajna nincs lehetőségem a kocsi alatt matatni, itt, a belvárosban. Időm lenne, hogy másnál nézzem, de hely sajna nincs. Ha családi házat veszek (egyszercsak :-O ), akkor figyelek arra, hogy legyen benne akna :-)

Akkor a felköszörülés dolog a legzsebkímélőbb, ám nem túl megbízható megoldás? Mert ezzel is foglalkoznak cégek..

Majd felhívom a Nipparts-ot vmikor.

DRD - 626
Előzmény: Krisz1977 (27146)
-+Seth+- Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27149
nekem nem csinálta. :)
Előzmény: -+Seth+- (27148)
-+Seth+- Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27148
biztosító
Előzmény: Krisz1977 (27147)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27147

Mi ez a szar!!!??? Ami szöveget beírok, egyes szavakra reklámokat hoz.

Valaki már megint unatkozik és azt szeretné, hogy minél kevesebben legyenek itt?!!!

Nem elég még a reklámokból?

Előzmény: Krisz1977 (27146)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27146

Mindenképpen új csuklót vegyél, pl Nipparts-nál egész jó áron vannak készletben.

(Csukló+anya+gumiharang+zsír, stb...).

A csere nem nagy cucc, max 3-4e-nél nem szabad többet rá adni.

Viszont! Egy dologra nagyon figyelni kell: ha a régi csukló nem akar könnyen leugrani a helyéről, akkor nem szabad erőltetni,  nem szabad hagyni, hogy a "szaki" kalapálja ezerrel, mert valami sérülni fog!

A belső csukló gumijáról le kell venni a bilincset és ki kell húzni az egész féltengelyt a belső csukló belével együtt. (Azért kell a belső csukló külsejét fenthagyni, mert különben kifolyik a váltóolaj. Golyókra figyelni!) (Bal oldal ugyebár...?)

Aztán innen már könnyen megy a dolog, mert a féltengelyt be lehet fogni satuba és úgy lehet próbálkozni. Ha ekkor sem jönne le, akkor ki kell fordítani a csuklót, ki kell szedni a golyókat és akkor már csak a belső csonk maradt a féltengelyen, amit szintén nem szabad ütni (nekem egy elrepülő szilánkja eltalálta a csuklómat és mehettünk az ügyeletre), flex-szel szépen át lehet vágni a csonkot és úgy már lejön.

Sajnos a biztosító gyűrű néha be szokott ragadni és akkor nem tud átbukni rajta a csukló. Olyankor a flexelés a leggyorsabb és legbiztonságosabb út.

Nekem ennyi tapasztalatom van... :)))

 

Üdv!

 

Előzmény: daredda (27145)
daredda Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27145
Hahó.
"Kattogok" jobbrakanyarban, erőátvitelkor. Gyanúm szerint a bal féltengely lehet a ludas.
Valakinek valami tapasztalat, hol lehet ezt javíttatni, csere vagy felköszörülés+nagyobb golyók? Ár, link, cím, tapasztalat? Most rövid voltam.

DRD - 626 (GE, '91)
kaktuszklón Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27144
Igen, így lett közel 60e Ft a csere:)
Nagyon nehezen lehet megmenteni a keretet. A két oldalsó keretrész felső hajlatánál van két olyan fül, aminek réseibe bemegy a ragasztó beszereléskor, és szinte kiszedhetetlen.
Rossz volt nézni, mennyit kínlódtak vele. Egy órába telt, mire a szélvédőt ki tudták venni. Egy kis Escortnál 20 perc alatt kész volt a csere.... Gyárilag nagyon be van ragasztva a helyére:)
Előzmény: Törölt nick (27143)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27143
Igazából szélvédőcserekor ezek a keretek el szoktak pusztulni mazdáknál. És tényleg csak gyári van. Coupe-mnál ki is repült mindig a gumi a helyéről. Meg a mostaninál is kiáll kicsit, ennél sem cseréltek. Lehet bűvészkedni ilyenkor sziloplaszttal, meg ilyesmik. Csak azért mondom, hogy nem feltétlenül a szerelő hibája, hanem ezt mazdáék így találták ki, és nem tudom, meg lehet-e egyáltalán menteni ilyenkor a keretet, én még olyat nem láttam :) (ami nem jelent semmit), rosszat viszont többet is.
Előzmény: kaktuszklón (27142)
kaktuszklón Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27142
A szélvédőt kicserélted már? Én anno jót szívtam vele. 26e volt a szélvédő, de a keretet a régi szélvédő kiszedésekor elk...ták, így 23 ezerért kellett vegyek egy újat. Ebből természetesen csak gyárit találtam....
Előzmény: Krinyo (27135)
cistron Creative Commons License 2007.04.20 0 0 27141

már csak 64 nap

 

XIII. Mazdataliig

Előzmény: cistron (27129)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 27140

Halljátok, azért hőn szeretett drágaszágaink tudnak ám bosszúságot okozni, de rendesen!

Tegnap rettentő optimizmussal nekiálltam kicserélni a hátsó lengőkarokat (4db) és miután levettem az egyik állíthatót, akkor derült ki, hogy a fix kart csak úgy tudom levenni, ha a tankot is leveszem, mivel egy hosszú átmenő tengely fogja össze a két kart, aminek a feje a tank felől van és nem lehet tőle kihúzni. A tank meg természetesen tele van benyával. Szóval megint csak fél munkát tudok végezni, az állíthatókat kicserélem, a fixeket meg majd az új tankkal együtt.

De ez még semmi, mert a másik oldali állítható karnak az egyik szilentje természetesen úgy rá van rohadva a csavarjára, hogy meg se moccan. Most törhetem a fejem, hogy hogyan vágjam vagy melegítsem le.

Szombaton meg már mennem kellene pár száz kilcsit.

Szééétb*sz az ideg!!!

Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 27138

Én úgy tanultam, hogy a modell az eredetinek nem csak hű mása, hanem működik is, tehát motor hajtja, stb..., a makett meg működésképtelen és ahogy mondtad, a vitrinbe való.

Azért kérdeztem csak, mert elég szépen ki vannak dolgozva és ha még működnének is.... hát akkor lehet, hogy beneveznék egyre. Viszont a makettek engem nem annyira mozgatnak.

Ami nekem van pl. RX7-em, az RC-s, tehát működik is. :)))

Előzmény: Törölt nick (27134)
StationW Creative Commons License 2007.04.19 0 0 27137
nincs valami kompatibili cucc? e-öböl?
Előzmény: Krinyo (27135)
StationW Creative Commons License 2007.04.19 0 0 27136

Ez van! Viszont nem nagyon jön szembe hasonló...ilyenkor ez a legjobb vígasz!

 

Nekem a hátsó lámpáim (a legprimkóbb fröccsöntött műanyag, bedugós izzókkal) 165 000 Ft-ba kerültek volna gyáriban. Utángyártott NINCS állítólag, mert kis széria volt viszonylag. :(

Előzmény: Krinyo (27135)
Krinyo Creative Commons License 2007.04.19 0 0 27135
Szepek ezek a modellek... csak hogy meglegyenek a fejlemenyek: bal elso index eddig egyetlen bontoban sincs az MX-6-omhoz, a gyari meg 22e (!!!) ft. A 3x5 cm-es muanyagdarabert, ami kijon 30 ft-bol froccsontve. Utangyartott szelvedot egy ismeroson keresztul kb. 35e-ert sikerult szerezni. Nagyon barati aron.

Osszehasonlitasul, ismerosom F-es Astrajaba 14e volt beszerelve az uj szelvedo, az index meg filleres, parszaz forintos tetel...

Krinyo
Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 27133

Nem kötözködni akarok, de ezek csak makettek, nem? :)))

Nekem van egy asszem 2. gen. elektromos RX7-em, világító bukólámpákkal. :))))

Előzmény: Törölt nick (27132)
cistron Creative Commons License 2007.04.19 0 0 27129

már csak 65 nap

 

XIII. Mazdataliig

Előzmény: cistron (27105)
StationW Creative Commons License 2007.04.19 0 0 27128
Az ilyen parék miatt gondolkozom amúgy nitron, mert az legalább nem fogyaszt állandóan, de ottvan ha kell:)
Előzmény: Törölt nick (27126)
amay_light Creative Commons License 2007.04.17 0 0 27127

Babakocsiban is van ikerkocsi, 2 egymás melletti üléssel. Gokartban nincsen ilyesmi pl. a tpapa termetűek kedvéért? :) Egy Gokart XXL-re gondolok. Lehetne ilyet gyártani mondjuk egy lecsapott tetejű, leültetett Smart-ból :)

 

üdv,

 

amay_light

Előzmény: tpapa (27096)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.17 0 0 27126
Ilyen agresszív levillogásnál meg is lehet kergetni mögé kerülve, és amikor vége van és nem bír tovább menekülni, addig villogni rá, míg ki nem takarodik a külsőbe. Nekem egyszer bevált :D Mondanom sem kell, hogy A4-es volt.
Előzmény: StationW (27117)
MÁRKy Creative Commons License 2007.04.17 0 0 27125

A Klubba én is benéztem, de akkora a káosz, hogy nem tudtam kivenni most hogy áll a szervezés!?

Remélem azért összejön egy helyszín, ha már az időpont adott, ugye? :))

Köszi azért az infókat!

 

MÁRKy

Előzmény: cistron (27119)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 27124
Én nem csak, hogy lehúzódok, de még jelezni is szoktam, ha nyugodtan elkerülhet. Hát mit mondjak, kevés az olyan, aki meg is köszöni. Lehet, hogy köbcenti, vagy érték függő a dolog, mert 2500 köbcenti ill. 10 milla fölött nem szokás megköszönni (???). Sajnálatos módon eddig csak egy A8-cal találkoztam, aki értékelte.
Előzmény: -+Seth+- (27123)
-+Seth+- Creative Commons License 2007.04.17 0 0 27123
Én olyankor nem felvillantani szoktam a féklámpát hanem beletaposni. Felrugám a holdig az olyan suttyókat akik egyik pillanatról a másikra megjelennek mögöttem a seggembe és még azt sem várják meg, hogy normálisan kimenjek a külsőbe. Pedig mindig kimegyek, nem izmozok mert minek.
Előzmény: Krisz1977 (27116)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.17 0 0 27122
Én a hátsó ködlámpát szoktam bekapcsolni, attól kiég a szeme 2 méterről, és elkezd lemaradni... :)
Előzmény: Krisz1977 (27116)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!