Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t.lantos Creative Commons License 2015.06.25 0 0 22808

Autofestekesnel vettem, valami parszaz forintos cuccot.

Sep feketere valtoztatja a rozsdat.

 

Előzmény: BJaca (22807)
BJaca Creative Commons License 2015.06.25 0 0 22807

Sziasztok!

Érdeklődnék, próbáltatok-e már valamilyen rozsdaátalakító csodaszert, és mik a tapasztalatok (Loctite Supwer Rost Killer, Brunox és társai)? Van egy két pöttyöm (hátsó szélvédőmosó körül, meg a rendszámtáblánál), amit javítani szeretnék.

ata555 Creative Commons License 2015.06.25 0 0 22806

Hi All!

 

Érdeklődöm, hogy 1.6l 117 Le / HR16DE/ motor  vezérlésének átprogramozását  megcsinálta-e valaki és mi a tapasztalata?

Nézegetve a tuning cégek ajánlatait ..bizonytalan vagyok.

Thx.

ata555 Creative Commons License 2015.06.25 0 0 22805

Hi!

A leírtak alapján valószínű, hogy az  e. benzin szivattyú meghibásodott..ezt kellene a szervizben leellenőrizni + b. szűrőt cserélni.

Előzmény: özvegy papné (22799)
Atta2 Creative Commons License 2015.06.25 0 0 22804

Ment mail.

Előzmény: özvegy papné (22801)
özvegy papné Creative Commons License 2015.06.24 0 0 22803

Igen, ezzel kezdtem. Sajnos nem az...

Előzmény: LyPapa (22802)
LyPapa Creative Commons License 2015.06.24 0 0 22802

Kipróbáltad a tanksapka lecsavarást (lazítást) ? Lehet, hogy a tankból nem tudja elegendő mennyiségben szívni az üzemanyagot, a kialakult vákuum miatt. Ha megállsz, pár óra várakozás során a vákuum eltűnik (eltűnhet), és mintha mi sem történt volna, újra megy a gép, a következő pár tíz kilométeren.

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: özvegy papné (22799)
özvegy papné Creative Commons License 2015.06.24 0 0 22801

ozv.pappne kukac index hu

Utca, házszám, időpont, ott vagyok. Ja, és kit keressek?

Előzmény: Atta2 (22796)
özvegy papné Creative Commons License 2015.06.24 0 0 22800

Haragos lettem, ráléptem...

Előzmény: BJaca (22798)
özvegy papné Creative Commons License 2015.06.24 0 0 22799

Üdv

2005-ös N16-os Almera, 157E km. Első kézben. fogyasztás 7 liter hegynek fel, hegynek le.

Produkció: pöcre indul, kicsit lusta de megy normálisan… 20-50 km után gázadásra „gondolkodik”.

Erőtlen, nem veszi fel a fordulatot – nagyon lassú gázadással lehet vele haladni, MIL nem világít. Olyasmi a tünet, mint a kéttorkú karburátornál amikor második torok és a gyorsító rendszer sztrájkol. 2-3 órás pihenés után kezdődik elölről. Indul – megy – torpan. Itt olvastam a pill.szelep tisztítását – megvolt. Gázpedál betanítása, hibakódok ellenőrzése (Gablini – semmit sem találtak) megvolt.

Hiba maradt, MIL világít...

 

BJaca Creative Commons License 2015.06.24 0 0 22798

Szia!

Az OBD Interfészt fizikálisan kidobtad a szemétbe, vagy csak bevágtad egy sarokba? Engem érdekelne, ha mégis megvan.

Üdv: Jácint

Előzmény: özvegy papné (22794)
LyPapa Creative Commons License 2015.06.24 0 0 22797

Mi a problémád ? Milyen autód van ?

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: özvegy papné (22794)
Atta2 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 22796

Érden vagyok meg tudom nézni

Előzmény: özvegy papné (22794)
Atta2 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 22795

Milyen autód van?Jó lenne tudni. 

Előzmény: özvegy papné (22794)
özvegy papné Creative Commons License 2015.06.23 0 0 22794

Sziasztok

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget (tanácsot) de sajnos nem vezetett eredményre - nem tudtam érdemben foglalkozni az autóval.

Vettem a vaterán egy OBD interfészt, ami nem kapcsolódott a vezérlőegységhez, küldtek másikat -az sem. Kidobtam a szemétbe.

 

Most keresek inkább egy szakembert, aki ki tudja olvasni és törölni a hibatárolót és meg tudja oldani a problémámat...

Tudtok ilyet Zugló környékén... vagy Bp-en... vagy környélén?

nprimera Creative Commons License 2015.06.23 0 0 22793

Igazad lett, de sosem szerettem az egyszerű utakat, ezért mentem egy kis kerülővel a célig :D :D

Azért örülök, hogy sok mindent megcsináltam a vason. remélem így jó darabig nem lesz vele gondom.

Remélem más okul az általam végig kísérletezett dolgokból :)

Előzmény: Atta2 (22792)
Atta2 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 22792

Mondtam én a legelején.

Előzmény: nprimera (22791)
nprimera Creative Commons License 2015.06.23 0 0 22791

Srácok, megoldódott a problémám :)

 

Kezdésnek még elment a diódahíd a generátorban, de ezen már nem is mérgelődtem, hanem szerváltam egy bontottat és egy bontott légtömegmérőt is.

 

Ahogy tippeltétek a légtömegmérő volt a ludas mindenben. A gyári légtömegmérővel kisimultak a ráncok a motor homlokán és a fordulatszám kijelző mutatóját odaszegezte a 750-hez :)

 

Még csak 20 percet ment a kocsi, de a mért adatok jónak tűntek. Elindult a lambda szonda is fel-le, ahogy kell, a a/f alfa b1 se menet 125-ig el, hanem 85-105 között járkált.

 

Végeredményben nem lett volna szükséges a lánccsere, de a cserével csöndesebb lett a motor és a nyekergések, csattogások elmúltak végérvényesen. Nem bánom, hogy szétkaptam, összeraktam. Most legalább tudom, hogy kb. hogy épül fel a kocsim.

 

Köszi a tippeket és a hasznos hozzászólásokat sokat tanultam belőlük!

Előzmény: BJaca (22785)
Toobee Creative Commons License 2015.06.22 0 0 22790

QG16DE-hez tökéletes a Gates T39178-es szíjfeszítő. Autoalkatreszed.hu-ról vettem, 10700 Ft volt. Kicsit leültem, mikor a Bárdi, Unix stb. boltokban 50.000 Ft körül akarták adni az SKF-et.

Atta2 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 22789

P11 TD almera n15  1,4b 2,0d n16 1,5b  alaktrészek eladók. motor váltó kaszni klima stb stb

Zozzantoz Creative Commons License 2015.06.16 0 0 22788

Jaaa, reklamálásom másnapjára csodák csodájára megjött az alkatrész:)

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=135179457&t=9014249

 

 

Előzmény: Gábor987 (22787)
Gábor987 Creative Commons License 2015.06.16 0 0 22787

Zozzantoz!

Kaptál választ légzsák visszahívás ügyben? Azért érdeklődöm, mert az én szervízem sem akar visszahívni, és tudom, hogy egyívásúak a gépeink :) (2007 január)

Előzmény: Zozzantoz (22730)
nprimera Creative Commons License 2015.06.15 0 0 22786

Átnéztem mindent, de nem láttam erre utaló nyomot, viszont ha falsot szívna, akkor elviekben fel kéne pörögnie a motornak.

Most azon agyalok, hogy a gázt hogy kötötték, nem az kavar e be és esetleg zavarja meg az ecu-nak továbbított jelet. A lambda szonda vagy y-ba van bekötve vagy sorosan. Ha sorosa, akkor belemódosíthat a gáz compőutere, ha y-ba, akkor talán nem. De fura a dolog minden esetre.

Megnézem még a hátsó lambda szondát is, lehet az zavar be, de annak inkább csak monitorozó funkciója kellene, hogy legyen.

Előzmény: BJaca (22785)
BJaca Creative Commons License 2015.06.15 0 0 22785

Lehet, hogy valahol fars levegőt szív a motor? Mintha erre utalna az alapjáraton folyamatosan szegény keverék.

Előzmény: nprimera (22784)
nprimera Creative Commons License 2015.06.15 0 0 22784

Ezt a kipufogós dolgot kipróbálom mindenképp.

2 lambda szondával is kipróbáltam az egyik ezek közül teljesen új.

Gázzal, benzinnel is alapjáraton nyugalomban van a lambda szonda. 1500 fordulat körül elkezd fel le változni az értéke, tehát a lambda szonda elviekben jó.

Azt nem tudom egyértelműen, hogy a gáz computerbe nem nyúl e bele ezekbe az értékekbe... azon sem lennék meglepődve, ha az zavarna be.

Tehát első szonda biztos jó. A hátsó nem biztos, de az nem tudom a keverési arányba beleszól e vagy sem. Azrt csak monitor szondának mondják, bár ki tudja ennél a típusú motornál hogy viselkedik a vezérlés.

Ez az a/f alpha b1 érték viszont szépen növekszik és amikor visszaesik ez az érték 125-ről 100-ra, akkor fullad be. A leírások alapján ennbek 95-105% között kéne lennie. Pontosan még nem derült ki számomra miből is számolódik ez az érték.

Előzmény: BJaca (22782)
cucu Creative Commons License 2015.06.14 0 0 22783

Üdv

A kipufogó rendszer szerves része a motornak. Ha az nem tökéletes, az az egész motor működésére kihat.

Régi autóknál, mint amilyen az enyém, alapjárat megemelkedésben és fogyasztás növekedésben mutatkozik.

Szerintem viszont ezeknél a korszerű motoroknál akár ilyen durva hibát is eredményezhet, hogy váltakozik a fordulat, stb.

Vagy nem jól gondolom?

BJaca Creative Commons License 2015.06.14 0 0 22782

Szia!

Fogj egy multimétert, ha analóg, az még jobb, és mérj a lambdaszonda csatlakozójánál! (Lehet, egy vékony tűvel meg kell bökni a kábelt, varrógéptűnek nagyon jó hegye van.) Ha jó lambdaszondát használtál, akkor változnia kell. Ha mégsem változik, akkor fogyj egy rongyot, és nyomd rá a kipufogó végére, ekkor le kell fulladnia az autónak. Ha nem, akkor simán csak lukas valahol a kipufogód.

Előzmény: nprimera (22781)
nprimera Creative Commons License 2015.06.14 0 0 22781

Ugy erzem, sosem lesz ennek vege :-) 

Kiprobaltam 2 jo lamda szondaval.

Melegen az elso lamda szonda all 0.05-on es meg se mozdul.

A hatso pedig 0.29-en es meg sem mozdul.

1500as forlaton az elso szepen fel-le jar, mig a hatso tovabbra is 0.29 erteket mutat.

Viszont ujabb erteket latok furcsanak.

Az a/f alpha b1 ertek 100-rol elindul szepen masodpercenkent 125ig. Amikor ezt eleri var 3 mp-et, majd visszaugrim 100ra. Ekkor van a torpanas. Meg probalom kisilabizalni mitolnis mehet fel ez az ertek alapjaraton 125re. Van tippetek?

Előzmény: Atta2 (22777)
Atta2 Creative Commons License 2015.06.13 0 0 22780

ne cikkszámot hanem méreteket nézz. szerintem mindegy. p11 n16 és p12 höz is ugyan azt kaptam qg motorhoz legalábbis. a gyertyakép alapján elég szegény a keverék.

Előzmény: Toobee (22779)
Toobee Creative Commons License 2015.06.13 0 0 22779

A jobb szélső volt a ludas. Arról van valakinek infója, hogy a P12 és a WP12 szíjfeszítő görgője különbözik-e? Mert más árat látok ugyanarra a motorkódra.

Előzmény: Toobee (22778)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!