Emberek, a b2 vekinél,hátso ködlámpa külön kapcsoloval müködik ? Egyáltalán van hátso ködlámpa? Nekem a fényszoro kapcsoloja alatt van két kapcsoló,egyik az elsö ködlámpa, a másik ugyan oljan jellel van elátva és benyomáskor ki is gyullad egy lámpa a benzin tank jelzö melett,de a hátso ködlámpa nem világit. Leirná valaki hogy sorrendben mejik mejik fentröl lefelé!? lehet hogy hüjeség de tényleg nem tudom
Már nem égetöen fontos mert sikerült megcsinálni a rádiot, ugy hogy a km óra is működjön. Most egy LG mp3-as van benne. csak 2 kábelt kellet kivennem, és a memoriáét kellet megcserélnem a tápéval. most minden fasza. a következő körben a kormányrol vezérlés lessz. de azt lehethogy nem uszom meg, csak gyárival. Azért köszi a tippet. üdv.
Nekem nem rozsdásodott semmi ezért akartam az alapvető jó állapotot megőrizni. Az alvázon lévő dolgokat egy olyan anyaggal fújtam le ahol szükségesnek láttam, amit külső nagynyomás alatt lévő fogaskerekek zsírzására használnak, egyébbként grafitalapu zsír ami semlegesíti az oxigén szabad elektronjait, evvel megakadájozza a rozsdásodás kialakulását és a ráfújt felület további oxidációját.
A kerékjárati dobok leszerelése, az alváz lúgos mosószerrel, nagynyomású gőzborotvával történő megtisztítása. A zsírtalanító tisztítás után történik a rozsda eltávolítása Dinitrol RC900 vagy Korant rozsdapassziváló anyagokkal. Gépkocsi megszáradása után /mely téli időszakban is biztosított/ következik az üregelés előkészítése. A Dinitrol technológiai rajzai alapján bontással ill., furatok készítésével biztosított az optimális kezelési hozzáférés. Az üregvédelem Dinitrol Penetrant anyaggal történik, mely a megfelelő flexibilis és speciális fúvókájú szerszámokkal kerül bevitelre. Az üregelés végeztével a kezelő nyílások lezárása műanyagdugókkal történik. Ezután következik az alvázvédelem. Itt is a speciális szerszámoké és a Dinitrol 4942 típusú alvázvédő anyagé a főszerep. Az alvázvédelem elkészülte után a kerékjárati dobok, kerekek visszaszerelése és a karosszéria letisztítása zárja a munkafolyamatot. Ez a kezelés az évenkénti ellenőrzés mellett kb., 5-6 évre biztosítja a gépkocsi korrózióvédelmét.
Egy 10-50essel kevesebbet kellene csípnie, én következő alkalommal elmennék 10-50 irányába. Q8 FORMULA F1 10W-50 ez mondjuk nem is drága nagyon, 2e/l ár körül van.
Uj szelvedo nem lesz hasznalata utan-ez a baj a magyarokkal....... :-( Viszont az apro karcokat eltunteti es az ablaktorlo is sokkal "hatekonyabban" fog dolgozni.... ;-)
Ha fedélzeti computer van akkor kiirja. De én a helyedben nézném 1000km/1.5-2dl oil. legalábis az enyém e körül eszegeti. Tisztában kell lenned a kocsid tulajdonságával, mert különben érhet meglepi.
Értem , majd megprobálom . Mikor hozzám került ,irta a kijelzön hogy Oelipel control, holland nyelven. Gondoltam ,reklamál mert kevés volt benne,de most meg megtankoltam rendesen. Maradjon igy,baja lehet?? Sokat hajtom városban.
Én lazán leengedtem az olajat,kicsavartam az olajfiltert kézzel. 4 literes kánábol 2dlitert kimértem a többit beleöntötte, és nem nagyon nézegedtem a pálcát. elvileg 3,8 liter van benne de maradhatott benne a régiböl??? mert akkor sok van benne. A pálcá nem negyon látni az olajat, de nem is tudom mikor kell utána tölteni?? Nem régota van nálam a verda, nem ismerem. Talán meg kell várni hogy kiirja?? Castrol magnetic 1,6 16 i 2001év