Keresés

Részletes keresés

Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.13 0 0 569
He! Megtaláltam a srácot itt Az UK az nem az egyesült királyság?
Előzmény: Maczko Peter (568)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.13 0 0 568
Nem azon az oldalon találtam, valami más volt már nememlékszem mert gugliba néztem. Meg nemis néztem meg annyira a képet mert azzal voltam elfoglalva hogy nekem kell ilyen idom...
Előzmény: flathead (567)
flathead Creative Commons License 2008.06.13 0 0 567
azt nem tudom, hogy honnan lehet ilyet szerezni (szerintem sehonnan, mert ha jól tudom, akkor ez amerikai export mustangokon volt), viszont a kép jobb felső sarkában a jawamoped.com cím van. Nem tudom ismeritek-e, de érdemes megnézni, sok érdekes dolog van (pl. angol nyelvű workshop manual és owner's manual).
Viszont kicsit furcsállom az adatokat, mert a technikai oldalon a teljesítményhez 4 LE / 6500 fordulat van megadva......
Előzmény: Maczko Peter (566)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.12 0 0 566
Hö! Ezt a képet most találtam! Aki tudja honnan lehet ilyen idomot szerezni és megmondja annak nagyon megköszönném!

Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.12 0 0 565
Helo! A 13-as kerék mennyibe van ujonan? És ha pl 60 a motor vége 11-essel akkor mennyi lesz 13-al?
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.06.12 0 0 564
Én multhéten hoztam szlovákiából :P de örülök hogy neked bevállt mert akkor remélem nekem is jó lesz.
Előzmény: Péter mz (563)
Péter mz Creative Commons License 2008.06.12 0 0 563
helo
vettem a mustangra 13as ETZ lánckereket.Pont felmegy a tengelyre.55ös utazóval lehet vele haladni szépen.
Előzmény: Péter mz (557)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.12 0 0 562
NNa. Majd nem csavarhúzozok meg nem főtengelyezek hanem kitalálok v.mit és nekem lesz igazam akkor is, nem nektek. :D:P És nem generátor nem dinamó mindketten rosszat mondtok, mert az pilács és gyertyamüködtető.:DD Ennyi. XD
flathead Creative Commons License 2008.06.12 0 0 561
Nekem az generátor. Pont.
Ha a lánc meg megnyúlik a csavarhúzózástól, az már rég rossz! Semmi baja nem lesz a láncnak!
Előzmény: Kristóf 210 (559)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.06.11 0 0 560
Kisgizda! A telók az eredeti helyükön vannak rögzítve bvagy át lett hegesztve??
Előzmény: Törölt nick (544)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.06.11 0 0 559
Tyer elhagyta a jelszavát ezért rajtam keresztűl válaszolta a következőt:

"Hali
Előszöris, a "10-es fejű csavar"-nak 8-as feje van :)
Másodszormeg az nem generátor a k'vapi'ába :D
Harmadszor meg ne csavarhúzózzál mert azzal csak a láncot nyújtod ki, egy fogó nyelét dugj be a főtengely 2 sonkája közé, ebbe bele fog szorulni a hajtókar alja, és onnantól tiszta sor"
Előzmény: flathead (556)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.11 0 0 558
THX!
Előzmény: flathead (556)
Péter mz Creative Commons License 2008.06.11 0 0 557
helo
tettem a mustangra próbaképp mz ts 125 ös lánckereket 15 fogut az pont passzol a tengelyre 2 szemmel hosszabb láncot tettem fel rá.1ben tovább kell csusztatni a kuplungot de meg 1 ben 30at 2ben 60at 3ban szintén a 60at csak tartja nagyon nehezen pörögne ki de sztem menne igy 80at.Mert az az igazság h 2 be 30nál egy kicsit morog majd mikor eléri azt a fordulatot ami 40nél van akkor nekiáll huzni 55ig de még huzattam 60ig akkor tettem a 3at.Ha 3ban sztem elérne olyan 70-75öt akkor kipörögne.Namost attól függ mennyire pontos az órája de 70el mentem egy enyhe lapnak lefele az kb 70 az mz-m szerint is érzésre.Persze egy nagyon kis domb már megfogja 3ban de 2 ben lehet azt a dombot mászni 50el kb.Amugy nagyonjó olyan halk 3ban 60nál h nemigaz szinte alapjárat fölött jár picivel annyit hallasz h suhansz csak.De beszerzek egy 13 fogút az jó lesz pont.De jólenne legalább12 mert ezen11es van.
flathead Creative Commons License 2008.06.11 0 0 556
Ha a mágnes alatt a geenrátor forgórészét érted, akkor azt nagyon egyszerű leszedni (TyerCorp nemrég írta le): A forgórészből kihajtod azt a 10-es fejű csavart, óvatosan leszeded a bütykös "tengelyt", majd behajtasz egy M8-as csavart, amikor már veszül, mégráhúzol és akkor leolja magát a kúpos tengelyvégről. A fogaskereket meg úgy tudod leszedni, hogy beékelsz a fogaskerék és a lánc közé egy csavarhúzót, hogy feszüljön a lánc és ne tudjon átforogni.
Előzmény: Maczko Peter (552)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.10 0 0 555
Muszáj kicserélni mert amikor megláttam hogy néz ki hajítottam is el a pi...ba. De ha max nem megy annyira még mindig nem káros ha szakszerüen levágok a szoknyából egy kicsit de nem letöröm..És csak az egyik volt letörve. Asszem Trabantnál is szoktak ilyen szoknyarövidítést csinálni. Amugy az enyímé huzott 3.-ban és a kuplungnak se volt semmi baja, mondom én hogy sportlégszűrő kell ide.:D
Előzmény: torokb2 (554)
torokb2 Creative Commons License 2008.06.10 0 0 554
Lehet hogy tudott valamit az előző tulaj... dugót cserélsz, aztán majd nem megy feleannyira se mint törött dugóval... :D :D :D (azér csak tessék kicserélni)

Az alapjáratról meg anyit, hogy alapvetően tényleg emelkednie kell ahogy a lemezt lejjebb (vagy a tűt feljebb) rakod, de csak ésszel... így a gép több benzint kap, de a túl sűrű keverék (főleg alapjáraton) nem tud rendesen elégni, és épp úgy eredméyezhet egyenetlen kihagyó járást (alapjáraton leállást). Én helyedben megnézném a gyertyaképet. Ha menetközben rendesen megy (valamenyit még húz 3asban is) akkor máshol keresném a gondot. (kuplung beállítás?)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.10 0 0 553
Jah.. Hajtóműolajnak milyen olaj a legkedvezőbb? Olajokhoz annyira nemértek. Találtam a kuszliba 20W-50-es motorolajat szerintetek az jó?
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.10 0 0 552
Ha magasabb alapjáratot szeretnél akkor mindig lejjebb kell rakni a lemezt, ha alacsonyabbat akkor értelemszerűen feljebb. De énis akármit csináltam vele mindig lefulladt, akárhova raktam a lemezkét. Hót ugyanez volt a probléma nálam is. Én raktam rá egy sportlégszűrőt de akkor meg magas lett. Ráengedtem a kuplungot és elindult de annyira h. még 2. ba is váltottam ugy hogy nemhúztam gázt.:D Az segit sztem. Ez igy van ahogy mondom. Aztán elkezdtem levinni az alapjáratot, tűt meg stb... De akkor nemtudtamn kipróbálni mert észrevettem h. folyik a hajtómű oil. Azzal se lenne semmi gond mert letudnám tömiteni csak pl nincs lehúzóm szal a mágnest se tudom levenni, a kuplungtárcsa csavarját se tom meglazítani se a fogaskerekekét. Én ezzel szopok. De most azt mondjátok meg, ez nem fér a fejembe h. az előző tulajnak hogy volt esze belerakni a törött dugót? Mert azt nem a motor ette meg az biztos. Meg hogy ment úgy?? ÁHHHH Meg ha már dugó akkor megfuratom egy picit biztos ami biztos. Csak utálom bejáratni mert nemlehet tépni neki.:S Pedig már kurva jó volt minden, utazóba előzgettem a kocsikat városba.:D Sportlégszűrő, meg kifujt a dob és a könyök találkozásánál, akkora hangja volt mint állat. Mindenki csak nézett, megijedtek hogy jön a végzet.:D Titta MTZ! Olyan dombokon felhajszultam 2-be hogy csak lestem. Komolyan mondom Simsonokba nincs ekkora erő. Remélem ha teszek bele uj dugót nem szalad szét az a rengetegsok paci...

Meg a másikk: TyerCorp01-nek volt a ts tankosa a ts tank rámegy átalakítás nélkül vagy köll heftüni valamit?
Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (549)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.06.10 0 0 551
hehe:D komolyna moindom má mindent csináltam. monnyuk ez nem az én mustangom de azé használhaatom...:D
de akkor is felbasz
flathead Creative Commons License 2008.06.10 0 0 550
Ha ilyen egyszerű lenne, akkor már egy hónapja motoroznék :-)))
Előzmény: torokb2 (548)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.06.10 0 0 549
monnyon má valaki valamit hogy mé nincs alapjárat. mert idegesitő a zöld lámpáná rugdosni..... az alapjárati casvar bevan húzva tökig a tűvel is szarakodtam bowdent is cseréltem állítottam. annak a subler tokmány nak vagy minek amiben van a tű nnak hol kell lennie?
torokb2 Creative Commons License 2008.06.10 0 0 548
Kitartás!

Új dugót bele, és menni fog mint a nyíl! :)
flathead Creative Commons License 2008.06.10 0 0 547
Ohh....ez semmi! Ha tudnád én mennyit szívtam eddig a motorral....:-) Nem szabad feladni :-)))
Előzmény: Maczko Peter (546)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.10 0 0 546
Bah... Hát ez egy élmény volt... Lehet hogy a blokk jó állapotban van de leszedtem a hengert...Az egyik szoknya levolt törve a dugóról. A csavarok annyira megvannak huzva h. sztem holnap beviszem a munkahelyre mert csak a légkulcs segíthet. Ráadásul a telefonom is beszart szal képeket sajnos nemtok felrakni...Ez egy ilyen nap volt.
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.09 0 0 545
Köszi a sok tanácsot srácok! A tömítés megoldott pont ma vettem tömitőt meg keménypapirt, az sztem jólesz. A trafós dolog viszont jóljön sztem. Köszi. Egyébként ma szedtem szét a blokkot és sztem nagyon jó állapotban van. Majd csinálok képeket kiváncsi vagyok a véleményekre. Végre egy emberke akitöl veszek valamit és nem hazugál, tényleg újak a szimeringek. :D
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.09 0 0 544
sziasztok!
itt a gépezetemről egy kép.


Törölt nick Creative Commons License 2008.06.09 0 0 543
sziasztok!
itt a gépezetem.
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.06.09 0 0 542
ja és nemekm minda három mustangnal valami rézaszbeszt vagy mifasz volt tömítés képpen. de elvileg oda nem kell semmi azt mondták itten emberkék nekem...
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.06.09 0 0 541
nekem a leállásos históri hogy vársz fél órát a gyujtó erendezés volt szar
cseréld ki a trafót és állitsd be a gyujtást ujra
flathead Creative Commons License 2008.06.09 0 0 540
Ez a tömítőpaszta miis pontosan és hol lehet kapni? Mi a hivatalos neve? Már erősen gyanakszom, hogy a forgattyúshá tömítésénél is elmegy a kompresszióm....kéne valami jó tömítési megoldás :-))
Előzmény: torokb2 (538)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!