Érdekes ez a ködlámpa dolog, mert engem büntettek már meg anno, hogy elöl csak a ködfényszórókat használtam és a tompítottat nem. Pedig ezeknek a lámpáknak pont az az értelme, hogy lapos szögben világítja meg az utat és kevés a ködről visszaverődő fény, míg a tompítottal néha alig látni az utat pont azért, mert világít és visszavakít. A ködfényszórónak tehát nem az az értelme, hogy lássanak a szembejövők, mert ugyanannyira látszik a tompított is szemből.
Az enyémbe volt ködlámpa gyárilag, egy kóborkutya miatt kellettem most cserélni őket. Szóval nemtudom a nem ködlámpás lökhárítóba belülről megvan-e a helye. Bár ha belegondolsz elég nehéz lenne pont olyan alakra vágni a lyukat mint a ködlámpa. Meg további kérdés hogy vezetékeket elvitték-e odáig, vagy sem. Nem akarlak lebeszélni, de szerintem annyit nem ér a ködlámpa hogy ezért érdemes legyen venni új lökőt, világitáskapcsolót meg ami még kell. Ezek is hiába újak, olyan nagyon vad fényerejük nincs sajnos. Csak ha már lyuk van, legyen is bent valami :-) Amúgy 1 óra alatt berakható ha megvan hozzá minden
Ez jo ötlet,de egy vajdasági csáko, auto kereskedö , hajtotta haza hollandiábol aki valakitöl vette és ö nem hiszem hogy foglalkozna vele. Amugy meg kébzeld milyen nevetséges dolog az egész, Filter bagó lové,a megnes szelep meg filterestöl 13 euró. Többet érne kicserélni a komplett mágnes szelepet szürövel együtt! Ma viszontt kérdeztem ha tartájt meghagyom és a többit minden kidobok és belerakom az amit itt szerelnek,akkor kb 300 euba kerülne. Ha tele lesz a hocipöm,akkor maj azt választom.
Ha már így előjött a ködlámpa téma: Nemrég raktam be az új ködlámpákat autóba. itt van pár kép a műtétről hátha érdekel valakit: Gondolkoztam közbe azon is hogy nem lenne túl bonyolult fényszórómosókat berakni. Ami az enyémbe van tartály az azthiszem 2,8 literes (keveslem is) A gyárilag fényszórómosós változatnak ugyebár nagyobb a tartálya. Gondolom bontóból (vagy épp INNEN, csak az árat sokallom) be lehetne szerezni azt a fajta tartályt, szivattyúval, csövekkel, és spricnikkel együtt, csak az a kérdés merült fel bennem hogy ez a tartály beférne az enyém helyett?
Én megpróbálnám felhivni az előző tulajt, hátha tud segiteni, mondjuk megkéri azt aki szervizelte az autóját, hogy adjon egy cikkszámot vagy valamit, hogy honnan lehetne rendelni...
Ma például, körbe tel.az egész országot,nem találtam gáz szüröt, hiaába olasz,nem tartanak,csak olaszt,de ez akkor sincs nekik.Ami van csak egy picivel nagyobb átméröjü, az kb,1 euroba kerül, Nem sok lové ,de nincs is nekik.Ez az én szerencsém.
Nincs osszefugges az elso es hatso kozott-otthol a falunkban van 2 holland G-s astra azok is u.igy mukodnek-nem hiszem,hogy ott barmit is valtoztattak volna....
igen a tompitott kell hozzá, de az első ködlámpától teljesen független az enyém... Az olaszok gyártják a legtöbb gázrendszert (lovato, zavoli...) így nem kizárt hogy valamit ők gyártottak bele, vagy akár az is lehet hogy egyes részeket olasz cuccokkal helyettesitettek utólag, mert olcsóbb. Amúgymeg ha ennyire eleged van belőle legjobb lenne kivetetni.... csak az is papirmunka , meg műhelyfüggő, meg új műszaki. egyszerűen szörnyű...
Nekem csak akkor mükszik ha legelább a rövidfény fel van kapcsolva,a müszerfalon a hátso ködlámpa ikon akkor jelenhet meg ha az elsö már be van kapcsolva,érted!? A gázbol már elegem van, ma kicsavartam a szüröt záró dugot és letörtem a porlasztorol a mágneskapcsolot. egyébkéntt fogalmam nincs,hogy mit keres egy gyári rendszerben amit mindenki hollandnak mondd,egy olasz mágneszelep.
Elvileg működnie kéne külön is. nem függ a hátsó az első ködlámpától. Legalábbis az enyém ilyen, azt viszont nemtudom hollandoknál van-e erre más opció. Hallottam már például olyanról, hogy vannak országok ahol úgy kötik be a dolgokat, hogy tompitottal együtt kapcsolódik a ködlámpa is (az első), mert nem szabálytalan....
gáz filterrel a gázszűrőre gondolsz? hát mivel a tied gyári gáz elvileg bármelyik opel kereskedésben megrendelhetik, de bármilyen gázos műhelyben szerintem ugyanígy... vagy kérdezz rá a gázos fórum topicban..
Kösz, a hátso panelen nem találok a ködlámpa polusán feszültséget. Se igy se ugy,viszontt a relé kattan, ugyvettem észre nem is müködik csak ha az elsö ködlámpa is be van kapcsolva.
Nézd meg, hogy van-e áram a hátsó lámpa panelen, a megfelelő helyen. Nálam csak járó motornál és felkapcsolt lámpánál működik. Aztán, hogy jó-e az izzó.
A biztositék jo, az égö gondolom a kétszálas is ok. Lehet hogy tényleg a relé feküdt ki!? Egyébkéntt a helyzet égö -ben van egy másik szál ,annak kellene világitani??
Emberek, a b2 vekinél,hátso ködlámpa külön kapcsoloval müködik ? Egyáltalán van hátso ködlámpa? Nekem a fényszoro kapcsoloja alatt van két kapcsoló,egyik az elsö ködlámpa, a másik ugyan oljan jellel van elátva és benyomáskor ki is gyullad egy lámpa a benzin tank jelzö melett,de a hátso ködlámpa nem világit. Leirná valaki hogy sorrendben mejik mejik fentröl lefelé!? lehet hogy hüjeség de tényleg nem tudom
Már nem égetöen fontos mert sikerült megcsinálni a rádiot, ugy hogy a km óra is működjön. Most egy LG mp3-as van benne. csak 2 kábelt kellet kivennem, és a memoriáét kellet megcserélnem a tápéval. most minden fasza. a következő körben a kormányrol vezérlés lessz. de azt lehethogy nem uszom meg, csak gyárival. Azért köszi a tippet. üdv.