Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

veciv6 Creative Commons License 2009.11.28 0 0 9179
Melyik van neked-a Delcos v. a VDO-s cdr500?
A neten van hozza pdf-ben hasznalati ott hatha tobbet megtudsz......
Előzmény: Nagy VECTRA (9177)
AAAAAAAAAAAAAAA
Nick_X14XE Creative Commons License 2009.11.28 0 0 9178

MUTE láb tuti van rajta, a hangbemenetben nem vagyok biztos.

De nézd meg, ott van a rádió tetején a lábkiosztás.

Előzmény: Nagy VECTRA (9177)
Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9177
Beépitett tel.kihangosito rendszerel kapcsolatban tud valaki tanácsot adni? Nekem 6310i tel csak a szett saját hangszoroján szol,de a rádiot nem némitsa el. megoldhato az összekötés a rádioval , az enyém gyári cd-s cdr 500. Szeretném ha hiváskor némitaná a rédiot és a rádio hangszoroján hallanám a hivót. Megoldhato??
veciv6 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9176
Ezzel en is igy vagyok-ma 20.00-kor fejeztem be,holnap 23.00-kor valoszinuleg,de most leszrom,mert kedd este mar otthol leszek-jonnek a jo kis magyar kajak.... ;-)
Előzmény: mumtaz (9175)
mumtaz Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9175
Beolvasgattam eddig is, csak annyira szét vagyok terhelve, hogy már este 8-9 felé dőltem befele az ágyba. Most sem vagyok kipihentebb.
Előzmény: veciv6 (9174)
veciv6 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9174
Veled mi ujsag reg jartal erre.....?.... :-)
Előzmény: mumtaz (9166)
veciv6 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9173
Ha ennyire nem jott be szamoltasd be-van Nyiregyen egy gyonyoru 5!!! ajtos B2-s veki(v6)na annak semmi kinja......

Alapjarat ismet?
Csutortokon v. penteken megyek Nyiregyre(Metro,Baumax)ha jo lenne neked valahol osszefuthatnank-lenne ra 1-2 tippem....
Előzmény: lukhazi (9167)
veciv6 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9172
Igen a B2-s veki kodlampaja az kerek...... ;-)

B2-kodos

B1-kodos
Előzmény: MBman (9169)
veciv6 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9171
Wazze, olyan szepen vilagit,mint ha xenyonod lenne.... ;-)

2.8L ?Szerintem a v6-e nagyobb volt.....
A mergaban 5l+kulon tartaly a fenyszoromosonak+2.5L......
Osszerakni nem nehez a fenyszoromos szettet es a kozelgo kodos-latyakos idoben egyaltalan nem rossz....
Előzmény: Vlad19 (9162)
Vlad19 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9170
Szerintem ha aláfekszel látnod kéne hogy megvan-e vagy nincs. Vagy ha nem is látod ki lehetne azt tapogatni. Az alsó 2 rögzitőcsavar helyét mindenképp látni kelled, az a lökő alján van (a gumi koptatónál). és van még 1 csavarnak hely, az pont a ködlámpa helyének közepe felett van kb 1 centivel. ha megnézed a délután feltöltött képeimet akkor azon látnod kell mind a 3mat.
Előzmény: MBman (9169)
MBman Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9169
Ha belül megvan a helye, akkor bele lehet azt vágni szépen. Ami bonyolultabb, az a bekötés, a relé működésbe hozása, ki tudja, mi van belőle kiépítve.
Előzmény: Vlad19 (9165)
AAAAAAAAAAAAAAA
Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9168
Bevált a tipped, a csákó megigérte ,hogy ha kimegy hollandba akkor szétnéz és ha tud szerez gáz szüröt. Egyébkéntt jol lebontottad a veki elejét, nekem gyári kerek ködlámpáim vannak,de ki tudja gyári-e !!!?
Előzmény: Vlad19 (9161)
lukhazi Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9167
Ma lett kész a kocsi.
Ékszíj feszítő+szíj csere 40.000:(
Ja és mire hazaértem megint felment az alapjárat 1600-ra:(
Már alig várom mi lesz a következő...
December végén lejár a műszaki is, jövőre meg lehet majd fizetni a luxusadót vagy mit....
Tudja valaki h pontosan hogy működik a forgalomból való ideiglenes kivonás? :(:(:(
mumtaz Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9166
Érdekes ez a ködlámpa dolog, mert engem büntettek már meg anno, hogy elöl csak a ködfényszórókat használtam és a tompítottat nem. Pedig ezeknek a lámpáknak pont az az értelme, hogy lapos szögben világítja meg az utat és kevés a ködről visszaverődő fény, míg a tompítottal néha alig látni az utat pont azért, mert világít és visszavakít.
A ködfényszórónak tehát nem az az értelme, hogy lássanak a szembejövők, mert ugyanannyira látszik a tompított is szemből.
Vlad19 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9165
Az enyémbe volt ködlámpa gyárilag, egy kóborkutya miatt kellettem most cserélni őket. Szóval nemtudom a nem ködlámpás lökhárítóba belülről megvan-e a helye. Bár ha belegondolsz elég nehéz lenne pont olyan alakra vágni a lyukat mint a ködlámpa. Meg további kérdés hogy vezetékeket elvitték-e odáig, vagy sem. Nem akarlak lebeszélni, de szerintem annyit nem ér a ködlámpa hogy ezért érdemes legyen venni új lökőt, világitáskapcsolót meg ami még kell. Ezek is hiába újak, olyan nagyon vad fényerejük nincs sajnos. Csak ha már lyuk van, legyen is bent valami :-)
Amúgy 1 óra alatt berakható ha megvan hozzá minden
Előzmény: MBman (9164)
MBman Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9164

Volt benne ködlámpa előzőleg, vagy te építetted bele?

Nekem nincs az autómban, és érdekelne, hogy nagy munka-e beleépíteni. Az első lökhárítón kívülről nem is látszik a helye. Belülről sem?

Előzmény: Vlad19 (9162)
Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9163
Ez jo ötlet,de egy vajdasági csáko, auto kereskedö , hajtotta haza hollandiábol aki valakitöl vette és ö nem hiszem hogy foglalkozna vele. Amugy meg kébzeld milyen nevetséges dolog az egész, Filter bagó lové,a megnes szelep meg filterestöl 13 euró. Többet érne kicserélni a komplett mágnes szelepet szürövel együtt! Ma viszontt kérdeztem ha tartájt meghagyom és a többit minden kidobok és belerakom az amit itt szerelnek,akkor kb 300 euba kerülne. Ha tele lesz a hocipöm,akkor maj azt választom.
Előzmény: Vlad19 (9161)
Vlad19 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9162
Ha már így előjött a ködlámpa téma: Nemrég raktam be az új ködlámpákat autóba. itt van pár kép a műtétről hátha érdekel valakit:
123 Gondolkoztam közbe azon is hogy nem lenne túl bonyolult fényszórómosókat berakni. Ami az enyémbe van tartály az azthiszem 2,8 literes (keveslem is) A gyárilag fényszórómosós változatnak ugyebár nagyobb a tartálya. Gondolom bontóból (vagy épp INNEN, csak az árat sokallom) be lehetne szerezni azt a fajta tartályt, szivattyúval, csövekkel, és spricnikkel együtt, csak az a kérdés merült fel bennem hogy ez a tartály beférne az enyém helyett?
Előzmény: veciv6 (9159)
Vlad19 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9161
Én megpróbálnám felhivni az előző tulajt, hátha tud segiteni, mondjuk megkéri azt aki szervizelte az autóját, hogy adjon egy cikkszámot vagy valamit, hogy honnan lehetne rendelni...
Előzmény: Nagy VECTRA (9160)
Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9160
Ma például, körbe tel.az egész országot,nem találtam gáz szüröt, hiaába olasz,nem tartanak,csak olaszt,de ez akkor sincs nekik.Ami van csak egy picivel nagyobb átméröjü, az kb,1 euroba kerül, Nem sok lové ,de nincs is nekik.Ez az én szerencsém.
Előzmény: Vlad19 (9158)
veciv6 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 9159
Nincs osszefugges az elso es hatso kozott-otthol a falunkban van 2 holland G-s astra azok is u.igy mukodnek-nem hiszem,hogy ott barmit is valtoztattak volna....
Előzmény: Vlad19 (9158)
AAAAAAAAAAAAAAA
Vlad19 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 9158
igen a tompitott kell hozzá, de az első ködlámpától teljesen független az enyém...
Az olaszok gyártják a legtöbb gázrendszert (lovato, zavoli...) így nem kizárt hogy valamit ők gyártottak bele, vagy akár az is lehet hogy egyes részeket olasz cuccokkal helyettesitettek utólag, mert olcsóbb. Amúgymeg ha ennyire eleged van belőle legjobb lenne kivetetni.... csak az is papirmunka , meg műhelyfüggő, meg új műszaki. egyszerűen szörnyű...
Előzmény: Nagy VECTRA (9157)
Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.11.26 0 0 9157
Nekem csak akkor mükszik ha legelább a rövidfény fel van kapcsolva,a müszerfalon a hátso ködlámpa ikon akkor jelenhet meg ha az elsö már be van kapcsolva,érted!? A gázbol már elegem van, ma kicsavartam a szüröt záró dugot és letörtem a porlasztorol a mágneskapcsolot. egyébkéntt fogalmam nincs,hogy mit keres egy gyári rendszerben amit mindenki hollandnak mondd,egy olasz mágneszelep.
Előzmény: Vlad19 (9156)
Vlad19 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 9156
Elvileg működnie kéne külön is. nem függ a hátsó az első ködlámpától. Legalábbis az enyém ilyen, azt viszont nemtudom hollandoknál van-e erre más opció. Hallottam már például olyanról, hogy vannak országok ahol úgy kötik be a dolgokat, hogy tompitottal együtt kapcsolódik a ködlámpa is (az első), mert nem szabálytalan....

gáz filterrel a gázszűrőre gondolsz? hát mivel a tied gyári gáz elvileg bármelyik opel kereskedésben megrendelhetik, de bármilyen gázos műhelyben szerintem ugyanígy... vagy kérdezz rá a gázos fórum topicban..
Előzmény: Nagy VECTRA (9154)
Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.11.26 0 0 9155
Van valakinek ötlete ,hol tudok szerezni gáz filtert a verdámban?
Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.11.26 0 0 9154
Kösz, a hátso panelen nem találok a ködlámpa polusán feszültséget. Se igy se ugy,viszontt a relé kattan, ugyvettem észre nem is müködik csak ha az elsö ködlámpa is be van kapcsolva.
Előzmény: MBman (9153)
MBman Creative Commons License 2009.11.26 0 0 9153
Igen, a belső helyzetjelző lámpa izzója kétszálas (21/5 W) ez adja a ködlámpát is. A külső izzó viszont sima 5W-os.
Előzmény: Nagy VECTRA (9151)
MBman Creative Commons License 2009.11.26 0 0 9152

Nézd meg, hogy van-e áram a hátsó lámpa panelen, a megfelelő helyen. Nálam csak járó motornál és felkapcsolt lámpánál működik. Aztán, hogy jó-e az izzó.

Csak a bal oldalinak kell világítania.

Előzmény: Nagy VECTRA (9151)
Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.11.26 0 0 9151
A biztositék jo, az égö gondolom a kétszálas is ok. Lehet hogy tényleg a relé feküdt ki!? Egyébkéntt a helyzet égö -ben van egy másik szál ,annak kellene világitani??
Előzmény: joci-01 (9150)
joci-01 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 9150
Nézd meg még az ízzó mellett hogy nem e biztosíték adta meg a magát a ködlápa reléje!
Előzmény: Nagy VECTRA (9140)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!