Úgy is fel akar forrni ha nem raksz bele termosztátot ?
A klímára nem megy víz, semmi köze egymáshoz a kettőnek.... A forrás lehet hengerfej pakolás hiba légtelenítési hiba.. Koszos eltömődött hűtőrendszer hiba.. Termosztát nem nyit ki esetleg... Vízhűtőt szed ki mosd át ,ártani nem ártasz vele..
S.O.S-be segítség kellene.Mindíg föl akar forrni a vizem.Tegnap vettem bele új termosztátot,de mielött berakom gondoltam bedobom egy fazék forróvízbe.Minnd a kettő kinyitott,a régi még talán jobban mint az új.A termosztáttól lefele mindíg hideg a cső.Viszont a Hűtőmnek a közepén volt egy luk(átmenő)valami átszakíthatta.Meg van javítva.Lehetséges hogy ott a hiba(márminthogy nincs átfolyása a hűtőnek)??A klímakompresszort is kilopták belőle mielött megvettem.Arra nem megy rá a víz gyárilag??Mert arra is gondoltam hogy kilopták a klímát belőle és hogy nem e levan dugózva a vízrendszer és azért nem cirkulál??Kérek mindenkit segítsen valami ötlettel mert már kezdek belefáradni agyilag ebbe a sok keszekuszaságba.
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy a központi zár csak akkor nyit ki, hogyha becsapom a sofőrajtót, de idáig rendesen működött és kinyitotta az összeset..
De most már, csak a sofőrajtót nyitja ki és azután ha becsaptam, vagy beültem és magamra zártam az ajtót akkor nyit ki minden mást! Ez mitől lehet?
üdvözlök mindenkit! nem tudom hogy mi az oka hogy nem kapok választ már 2 csoportban sem a kérdéseimre. nem tudom miért, lehet büdös vagyok vagy valami, nem árulok semmit, csak egy kérdésem lenne még mindig, ha lehetséges akkor szeretnék rá választ kapni!
Tehát:2000 -es évjáratú a4 avant 116 lovas tdi. a gyújtás kapcsoló betétet kivettem, kicseréltem újra, mármint azt a fehér izét amire a kábelköteget kell rádugni. még mindig rossz, mert ha lefordítom a kulcsot és kihúzom akkor is megy a motor. mit és hogyan lehet kiszedni? érdemesebb megcsináltatni, vagy venni kell másikat, de akkor tudtommal át kell írni az indításgátlót . Válaszotokat előre is köszönöm!
és azt szeretném még megkérdezni hogy a hűtőventilátorom folyamatosan megy amikor beindítom is ...az normális?nem lehet hogy ezért nem melegszik fel csak vagy 20 perc után 90 fokra a motor?
mert ha meg megyek vele visszahül olyan 70-75 fokra...a szerelőm szerint jó...
Ugyan úgy mint amikor vizet cserélnél. Bár nem tudom hogy cseréltél e már...
Indítsd be, tök mindegy hogy előtte vagy utána tekered le, a lényeg hogy ne akkor mikor már meleg a víz mert akkor lehet kilöki a kezedből a nyomás. Tekerd le és vagy hagyod járni fél órát vagy pörgeted egy picit. A lényeg hogy ki nyisson a termosztát mert akkor engedi be a meleg vizet a hűtőbe.
Az hogy eszi az olajat nem éppen egészséges. Lehet szelepszár szimering is de lehet hogy a dugókon vannak elkopva a gyűrűk. azért van a kék füst mert túl sok olaj kerül az égés térbe és az is elég az üzem anyaggal együtt. Sokáig nem tesz jót a motornak mert az olaj jóval nagyobb hőfokon ég mint a benzin.
Tehát először beindítom és járatom kicsit és tartsam fordulaton a motort és úgy tekerjem le a kupakot vagy már az elején le tekerhetem a kupakot és úgy ülök be nyomni a gázt?
Igen, ez jó módszer... mert a tartály az egyetlen olyan hely ahol esetleg a levegő ki tud jönni... A pörgetés azért kell hogy jobban forogjon a víz a rendszerben és hogy mihamarabb kinyisson a termosztát. Próbáld meg, ha ezek után se fog meleget fújni akkor tényleg a terelő lapátokkal lehet a gond.
hűtővíznél a légtelenítést hogyan kell megcsinálni? mert olvastam ilyet
"A légtelenítés egyszerű: a hűtőrendszer legmagasabb pontján, vagyis a kiegyenlítő tartály kupakját lecsavarva tudod megtenni. Miközben valaki fordulaton tartja a motort. (két emberes mutatvány!) Jó szórakozást hozzá! :)
Ja és a légtelenítéshez még annyit, hogy a fűtést állítsd a legmelegebb fokozatra a ventilátort pedig az 1-es fokozatra légtelenítés közben!"
a gyújtás kapcsoló betétet kivettem, kicseréltem újra, mármint azt a fehér izét amire a kábelköteget kell rádugni. még mindig rossz, mert ha lefordítom a kulcsot és kihúzom akkor is megy a motor. mit és hogyan lehet kiszedni? érdemesebb megcsináltatni, vagy venni kell másikat, de akkor tudtommal át kell írni az indításgátlót .
Amúgy az hogy elvan kopva a motor és "esz az olajat " ezen kívül lehet nagyobb baj is később,mert ha csak ennyi akkor sűrűn ellenőrzőm az olajat és ha kell mindig rátöltök! Csak attól félek lehet más baja is esetleg ebből,mert én úgy gondolom,hogy ha "eszi" az olajat az nem épp normális.
Lehet szelepszár szimering hiba .A 10 liter akár lehet normális is városban.. Anno mikor nekem volt az is 8-10 között kajált városban, országúton beérte 6.5-7 literrel.... Van kék füst hátul??? De az is lehet hogy kopott a motor és azért fogyassza az olajat....
Kérdésem még az lenne nekem is ,hogy a 8 szelepes 1,6 motornál normális ha 10 litert eszik a városban?
Illetve van egy olyan jelenségem,hogy ha városban használom akkor nem " eszi " az olajat viszont ha autópályán megyek vele olyan 140km/h val átlagban, forog olyan 3800-4000 ezret ha jól emlékszem, akkor olyan 8-900 km autópálya alatt megesz 1 liter olajat, a kézikönyve azt írja 1000km alatt 1 liter olaj fogy el! Akkor városban a kb 2000 km alatt mért nem fogyott semmi, de az autópálya alatt rögtön megette a 8-900km alatt!