Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kerkyra Creative Commons License 2014.03.22 0 0 1238

Úgy  is  fel akar  forrni  ha  nem raksz  bele  termosztátot  ?

A klímára   nem megy  víz, semmi  köze  egymáshoz a kettőnek....  A forrás   lehet  hengerfej pakolás  hiba     légtelenítési  hiba..  Koszos    eltömődött hűtőrendszer  hiba..   Termosztát  nem nyit  ki esetleg... Vízhűtőt   szed ki  mosd át ,ártani  nem ártasz vele..

Előzmény: Viking 81 (1234)
kerkyra Creative Commons License 2014.03.22 0 0 1237

Szerintem az  viscokuplungos, és azért megy állandóan....  

Előzmény: Tinus92 (1236)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 1236

az hogy lehet hogy a ventilátor biztosítékot is kiszedtem és mégis megy folyamatosan? ez már katasztrófa

Tinus92 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 1235

szia nekem ugyan ez a bajom hogy megy hideg motornál is a ventilátor és nem melegszik az autó üzemi hőfokra...sikerült megoldani a problémát?

Előzmény: Törölt nick (379)
Viking 81 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 1234

Üdv.

S.O.S-be segítség kellene.Mindíg föl akar forrni a vizem.Tegnap vettem bele új termosztátot,de mielött berakom gondoltam bedobom egy fazék forróvízbe.Minnd a kettő kinyitott,a régi még talán jobban mint az új.A termosztáttól lefele mindíg hideg a cső.Viszont a Hűtőmnek a közepén volt egy luk(átmenő)valami átszakíthatta.Meg van javítva.Lehetséges hogy ott a hiba(márminthogy nincs átfolyása a hűtőnek)??A klímakompresszort is kilopták belőle mielött megvettem.Arra nem megy rá a víz gyárilag??Mert arra is gondoltam hogy kilopták a klímát belőle és hogy nem e levan dugózva a vízrendszer és azért nem cirkulál??Kérek mindenkit segítsen valami ötlettel mert már kezdek belefáradni agyilag ebbe a sok keszekuszaságba.

Előre is köszönöm.

Tinus92 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 1233

Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy a központi zár csak akkor nyit ki, hogyha becsapom a sofőrajtót, de idáig rendesen működött és kinyitotta az összeset..

De most már, csak a sofőrajtót nyitja ki és azután ha becsaptam, vagy beültem és magamra zártam az ajtót akkor nyit ki minden mást!
Ez mitől lehet?

kerkyra Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1232

Azért  nem kapsz  választ,mert  nagy a valószínűséggel    nem tudjuk rá a választ...

Előzmény: Vippi0 (1231)
Vippi0 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1231
  • üdvözlök mindenkit! nem tudom hogy mi az oka hogy nem kapok választ már 2 csoportban sem a kérdéseimre. nem tudom miért, lehet büdös vagyok vagy valami, nem árulok semmit, csak egy kérdésem lenne még mindig, ha lehetséges akkor szeretnék rá választ kapni!
  • Tehát:2000 -es évjáratú a4 avant 116 lovas tdi.
    a gyújtás kapcsoló betétet kivettem, kicseréltem újra, mármint azt a fehér izét amire a kábelköteget kell rádugni. még mindig rossz, mert ha lefordítom a kulcsot és kihúzom akkor is megy a motor. mit és hogyan lehet kiszedni? érdemesebb megcsináltatni, vagy venni kell másikat, de akkor tudtommal át kell írni az indításgátlót .
    Válaszotokat előre is köszönöm!
P.Bandita Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1230

Hát lehetséges,

De egyébként nem kéne folyamatosan mennie...

Ha jól emlékszem akkor a ventilátor tengelyén van egy bimetál rugó ami ha bemelegszik akkor ráfeszül a tengelyre és akkor hajtja a ventilátort... 

Valami ilyesmi rémlik az enyémből..

Előzmény: Tinus92 (1227)
Viking 81 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1229

Még egy kérdés.Milyen márkájú lengőkart használtok ami olcsó és jó?Mert ma úgyhallottam hogy az utángyártott nem bír sokat,fél évet.A gyári meg drága.

Viking 81 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1228

Audi A 4 1.6 benzin 97-es évjárat.Hidegen nem csöpög csak melegen.Van egy srác megkérdem tőle megtudja e csinálni.

Előzmény: kerkyra (1203)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1227

és azt szeretném még megkérdezni hogy a hűtőventilátorom folyamatosan megy amikor beindítom is ...az normális?nem lehet hogy ezért nem melegszik fel csak vagy 20 perc után 90 fokra a motor?

mert ha meg megyek vele visszahül olyan 70-75 fokra...a szerelőm szerint jó...

Előzmény: P.Bandita (1225)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1226

értem és nagyon köszi!!! :)

Előzmény: P.Bandita (1225)
P.Bandita Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1225

Ugyan úgy mint amikor vizet cserélnél. Bár nem tudom hogy cseréltél e már...

Indítsd be, tök mindegy hogy előtte vagy utána tekered le, a lényeg hogy ne akkor mikor már meleg a víz mert akkor lehet kilöki a kezedből a nyomás.  Tekerd le és vagy hagyod járni fél órát vagy pörgeted egy picit. A lényeg hogy ki nyisson a termosztát mert akkor engedi be a meleg vizet a hűtőbe. 

Előzmény: Tinus92 (1223)
P.Bandita Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1224

Az hogy eszi az olajat nem éppen egészséges.  Lehet szelepszár szimering is de lehet hogy a dugókon vannak elkopva a gyűrűk. azért van a kék füst mert túl sok olaj kerül az égés térbe és az is elég az üzem anyaggal együtt. Sokáig nem tesz jót a motornak mert az olaj jóval nagyobb hőfokon ég mint a benzin.

Előzmény: Az Aladár (1216)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1223

Tehát először beindítom és járatom kicsit és tartsam fordulaton a motort és úgy tekerjem le  a kupakot vagy már az elején le tekerhetem a kupakot és úgy ülök be nyomni a gázt?

Előzmény: Tinus92 (1222)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1222

Rendben!Köszönöm!

Előzmény: P.Bandita (1220)
P.Bandita Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1221

Bocsi csak utána irtam mielöbb lejjebb tekertem volna az oldalt... :)

Előzmény: P.Bandita (1220)
P.Bandita Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1220

Igen, ez jó módszer... mert a tartály az egyetlen olyan hely ahol esetleg a levegő ki tud jönni... A pörgetés azért kell hogy jobban forogjon a víz a rendszerben és hogy mihamarabb kinyisson a termosztát. Próbáld meg, ha ezek után se fog  meleget fújni akkor tényleg a terelő lapátokkal lehet a gond.

Előzmény: Tinus92 (1219)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1219

hűtővíznél a légtelenítést hogyan kell megcsinálni? mert olvastam ilyet

"A légtelenítés egyszerű: a hűtőrendszer legmagasabb pontján, vagyis a kiegyenlítő tartály kupakját lecsavarva tudod megtenni. Miközben valaki fordulaton tartja a motort. (két emberes mutatvány!) 
Jó szórakozást hozzá! :)

Ja és a légtelenítéshez még annyit, hogy a fűtést állítsd a legmelegebb fokozatra a ventilátort pedig az 1-es fokozatra légtelenítés közben!"

tényleg így kell???

Vippi0 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1218

Üdv 2000 -es évjáratú a4 avant 116 lovas tdi.

a gyújtás kapcsoló betétet kivettem, kicseréltem újra, mármint azt a fehér izét amire a kábelköteget kell rádugni. még mindig rossz, mert ha lefordítom a kulcsot és kihúzom akkor is megy a motor. mit és hogyan lehet kiszedni? érdemesebb megcsináltatni, vagy venni kell másikat, de akkor tudtommal át kell írni az indításgátlót .

Válaszotokat előre is köszönöm!

Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1217

azt szeretném még megkérdezni hogy a hűtőventilátorom folyamatosan megy amikor beindítom is ...az normális?

Az Aladár Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1216

Amúgy az hogy elvan kopva a motor és "esz az olajat " ezen kívül lehet nagyobb baj is később,mert ha csak ennyi akkor sűrűn ellenőrzőm az olajat és ha kell mindig rátöltök! Csak attól félek lehet más baja is esetleg ebből,mert én úgy gondolom,hogy ha "eszi" az olajat az nem épp normális.

Előzmény: kerkyra (1213)
Az Aladár Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1215

hidegen kicsit kék de az is inkább hidegebb időkben!

Szelepszár szimering hibát az olajfogyasztásra értetted? illetve azt bonyolult kicserélni?

Előzmény: kerkyra (1213)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1214

Oda akartunk menni...köszönjük szépen hogy megerősítetted! :)

Előzmény: kerkyra (1211)
kerkyra Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1213

Lehet  szelepszár szimering  hiba   .A 10 liter  akár  lehet  normális  is városban..  Anno  mikor  nekem volt  az is 8-10 között kajált  városban, országúton beérte  6.5-7 literrel.... Van kék  füst  hátul???  De  az is  lehet  hogy kopott a motor és azért  fogyassza az olajat....

Előzmény: Az Aladár (1212)
Az Aladár Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1212

Kérdésem még az lenne nekem is ,hogy a 8 szelepes 1,6 motornál normális ha 10 litert eszik a városban?

Illetve van egy olyan jelenségem,hogy ha városban használom akkor nem " eszi " az olajat viszont ha autópályán megyek vele olyan 140km/h val átlagban, forog olyan 3800-4000 ezret ha jól emlékszem, akkor olyan 8-900 km autópálya  alatt megesz 1 liter olajat, a kézikönyve azt írja 1000km alatt 1 liter olaj fogy el! Akkor városban a kb 2000 km alatt mért nem fogyott semmi, de az autópálya alatt rögtön megette a 8-900km alatt!

Valaki tud segíteni ez ügyben??

 

kerkyra Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1211
Előzmény: Tinus92 (1210)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1210

Miskolci vagyok

Előzmény: Tinus92 (1209)
Tinus92 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 1209

Szia! Hol vetted a gyári termosztátot???

megrendelném ha lehet! Köszi

Előzmény: kerkyra (1201)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!