nekem is van ott üres. én mindig azt használom ha 120-ról :D fôkezek le a piros lámpánál. aztán rántok egy nagyot fel, és ott van 1esben. de azt nem szoktam használni mert 2-esből is megy csak kicsit lassaban:D egyébként mindján kész lesz a motorom 1-2 nap . csak a kerékben a távtartó szarokat be kell szerezni meg olyan filces csodát meg a ferodolbol le kell csiszolni, mert túl nagyot raktak rá. Ja és minap kimostam itt egy tankot gázolajas benzines trutyival. aztán azt e trutyit jól leszürtem és véletlen beleöntöttem a motorba. azon csodálkoztam hogy nem indult be csak néha néha pöffent ez elég érdekes volt mert észrevettem utánna hogy a pipa ott lógott.. lehet a gázolajjtól beindult??? érdekes.. aztán felraktam a pipát gyönyörűen ment csak füstölt mind atom lehet hogy a 2t és gázolajasbenzin keverék miatt??::D:D na mindegy érdekes vót..
Mindenképpen el lehet találni azt az üreset, nem azt mondtam hogy nekem nicns benne, csak azt ott nem tervezték oda. az nem direkt van ott, csak nem kapott teljesen rá valamelyik fokozatra. De ha megcisnálod ugyanezt egy simsonban...annál is meg lehet... csak ha elkopott a váltód, nagyobb eséllyel sikerül leállítás után abba az üresbe beletalálni... de az nem gyárilag van úgy, csak jawáék voltak pontatlanok. ennyi...
Enyémbe is két üres van. Az 1.-2.között és a 2.-3. között. A régi blokkba is igy volt, meg most tettem egy másik blokkot a motorba amig javítom a sajátját, és abba is igy van. Ha hármasba vagy, és egy nagyon picit huzol rajta visszafele akkor beszokta venni ott az üreset.
Mert épeszű ember nem rak 2 üreset egy 3 sebességes motorba :) Nézd meg a kézikönyvet, ha jól emléxem van ott egy ábra, azon is csak 1 üres van... Itt van kézikönyv
Biztos több blokkot szedtél már szét, de mindegy. Ezt az érvelésedet valahogy nem értem, mi az, hogy 5 rovátka van, de csak 1 üreset terveztek bele? Az enyém simán veszi mindkét üreset, de át is lehet ugrani őket, ha jobban rálépek a váltókarra. Tehát nem értem, hogy miért mondod, hogy csak 1 üreset "terveztek" bele.
Lehet több szétszedett blokk volt a kezembe, mint ahányszor a tiedbe a f***od... :P :) Na jó bocsi, nem kel ezen megsértődni. Szóval igen, láttam már blokkot, van is itthon bőven, nem kell aggódni, tudom hoyg 5 rovátka van a léptetőben, azt nem tudom hogy miért, de hogy cask 1 ürest terveztek bele az biztos... Az én léptetőmben egyik rugó ki volt nyúlva és kotyogott a váltó, addig könynen betalált a 2-3 közötti nem odaszánt üresbe. De egy rosszul beállított simsonnál is lehetséges az iylne, annyi az egész hogy azt a bizonyos rugót kicseréltem, mert van itthon 4 komplett szétszedett blokk meg még 3 egybe tartaléknak, és már jó is az egész :) üdv
Én voltam, aki csodálkozott a 4/6500-on, mert nekem '82-es, magyar cédulás van és azon már 2/4600 van.
Váltó: nem tudom láttad-e már a váltót szétszedve, de ha igen, akkor tudod, hogy 2 üres van. Legalábbis az enyémben biztos. Ma úgyis bontom a blokkot meg a két új szerzemény blokkot is és teszek fel képet, ha nem hiszed....
Én Üllő és Monor közt lakom Péteriben, az Gyáltól nincs olyan messze. Pontosan mit szeretnél? Blokkot szétkapni és rendberakni a váltót? Csapágyak, szimeringek cseréje? Gyújtás beállítás? Karbi beállítás (azon nem nagyon van mit..:)? Beszélhetünk bármiről, itt a nyár, szerszám van, sört meg veszünk.
Ma is bütyköltem egy kicsit a motoron , a motor már jár igaz hogy kicsit ugrál az alapjárat. A váltó meg szerintem nagyon siralmas talán ha kettes megvan bár abban sem vagyok biztos. Keresnék egy mustanghoz értő embert aki segítene nekem személyesen a szerelésben , nem akarom mégjobban tönkretenni. Tehát aki Gyál környékén lakik és tudna nekem segíteni az jelezze nekem. Köszi előre is
Nah emberek. Hazaértem, megvan a jelszavam és már a netem is jó (úgy tűnik) Minap feldobta a talpát a home-made tirisztoros gyújtásom, valszeg a gyújtótekercs nem termel elég áramot... és persze ennek 6 km-re a puszta kellős közepén kell kiderülnie hogy b*ná meg... úgyhogy hazaértem és visszaratam a jóöreg mexás gyulát...ez van, de most legalább indulásnál és 2-esnél hátracsúszok az ülésen :D (13-as lánckerékkel hööhöö)
2 oldallal ezelőtt nemtudom melyikőtök furcsállta a 4/6500-as értéket, ... most szeetném neki jelezni hogy az eddigi jawa 05-öseim közül (6 mustang és egy 20-as (pionyr)) 6 dögcéduláján 4/6500 volt feltüntetve, ezeknek német nyelvű dögcédulájuk van, 1980 előtt az összes Magyarországra behozott mustangra ez van írva (van egy kivétel, Szentesi havernak uccsószériás 79-ese van, neki már magyar dögcégulája van és az is már 2/4600) jah éés még annyi hogy a 4/6500-asokban nincs a vázba vázszám beütve.
A váltóhoz annyit tudok hozzáfűzni, hogy jawáék csak 1 darab ürest terveztek a motorba, nem kettőt, ha jól össze van rakva a blokk, és nicns kikopva a váltó, akkor nehéz megtalálni a 2-3 közötti ürest...
Idom: 69 fontért lehetett hozzá kapni "Goldfish bowl" néven írja a cikk
Nekem meg most érkezett meg két motor a Mustanghoz. 4000-ért vettem őket vaterán kompletten, karbival, váltóval, mindennel :-))) Egyik kicsit romosnak néz ki kívülről, másik jobban néz ki, de majd holnap szétbontom őket és kiderül, milyenek valójában.