Keresés

Részletes keresés

tojásos nokedli Creative Commons License 2006.10.08 0 0 16162
A vicik igen, de a ki mit rabol nem.
Előzmény: KÖNIGNORBI (16161)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.08 0 0 16161
Sajnos a vicik is a politikához tartoznak. Pont az anyagiak miatt. Vagy mégsem?
Előzmény: tojásos nokedli (16160)
tojásos nokedli Creative Commons License 2006.10.08 0 0 16160
Topikot tévesztettetek, ez nem a polidili!
Előzmény: KÖNIGNORBI (16159)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.08 0 0 16159
NEM RABOLNI!!! Gondolkozzál Te mit írsz. Ezek szerint milliomos vagy? Sz..ba van az ország és milliárdosok vannak??? Érdekes......
Előzmény: manhattani (16154)
Holdkooros Creative Commons License 2006.10.08 0 0 16158
Rablásnak azt hívják, ahogy ŐK hozzájutottak a milliárdokhoz... sajnos a BTK módosítása ezt nem vette még tudomásul...
Előzmény: manhattani (16154)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16157
Akkor már csak a vagon van itt? Állítólag volt Szentesen is, hogy megfordítsák a mozdonyt.
Előzmény: koller andor (16156)
koller andor Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16156
A mozdony már egy hete visszament a Füstibe. Illetve Félegyházától egy szili vitte.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (16155)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16155
És várhatóan meddig marad a gőzös itt? A gözös topikban én is raktam ki képet róla.
Előzmény: koller andor (16153)
manhattani Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16154

>Na az 1-100 (vagy 10000?) embertől kellene a pénzt elvenni a megfelelő helyekre...

Ezt rablásnak hívják, és büntetési tétele 4-10 év.

Végiggondolod te, hogy mit írsz?

 

Előzmény: KÖNIGNORBI (16150)
koller andor Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16153
Igen ma délután. Az Uzsgyi zavarta el Őket.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (16152)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16152
Ezeket ma csináltad? A filmesek nem zavartak el?
Előzmény: koller andor (16151)
koller andor Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16151
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16150
Most néztem a hírekben, hogy mennyi az első helyen álló emberkének a pénze: 90 milliárd. Na az 1-100 (vagy 10000?) embertől kellene a pénzt elvenni a megfelelő helyekre...
Előzmény: RIKA424 (16149)
RIKA424 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16149

Az akadálymentesítésre 2006-ban rendelkezésre álló összeg 800 millió forint.

Előzmény: Bakony Vasútbarát Club (16148)
Bakony Vasútbarát Club Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16148

Sziasztok!

 

Sajnos ezek a htáridők egyre inkább csak csúsznak. Senk nem veszi komolyan a problémát, aki tehetne érte..

RIKA424 Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16147
A fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról szóló törvény szerint a részükre is megfelelő közlekedési hálózatot fokozatosan, de legkésőbb 2010. január 1-jéig kell kiépíteni.
Előzmény: KÖNIGNORBI (16145)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16146
UNIÓS....
Előzmény: KÖNIGNORBI (16145)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16145
Ők és más UNJÓS ország megtud felelni az UNIÓS követelményeknek (működik is) csak nálunk NEM?????
Előzmény: KÖNIGNORBI (16144)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16144
Meg azon vitázunk, hogy alacsony/magas padlós busz/vonat. Németeknél olyan a peron, hogy nincs színtkülömbség a vonat és peron között nagyon sok állomáson/megállóhelyen.
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16143
Csak példaként említettem meg. Viszont nem hinném hogy a mernyei emberek lemondanának a vasútról még ha buszközlekedése is van, mert valakiknek a busz 2-3 km-re van az otthonától! Meg a vonat kényelmes, persze nem a Bz. Itt is többen utaznának DESIRO-val, meg Tab-Siófok között is!
Előzmény: KÖNIGNORBI (16142)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.07 0 0 16142
Jó. Valóban pl. a 35-ön a Kisbár-Tab közötti rész gazdaságtalan úgy, ahogy van! De a Kisbár-Kaposvár, Tab-Siófok között vannak szép számmal utasok. Persze mivel Tab-Siófok között levették a sebességet 60-ról 40-re kevesebben utaznak így. Most viszont a rossz menetrend az ami miatt csökken az utas létszám!!! Mai napig min. 60-al mennének a vonatok ezen a szakaszon , akkor 34 perc lenne a menetidő, míg busszal kb 50-60 perc (utóbbit az ott élő emberek mondták). Busz menetrendet (menettartamot) tudna nekem mondani valaki a Tab-Siófok viszonylatra? Tabiak mindigis vonat pártiak voltak...
Előzmény: f_k (16140)
Al-bandi Creative Commons License 2006.10.06 0 0 16141
Csak egy apróság: jelenleg is közlekedik Sopronba ZSSK vonat kassai honállomásítással.
Előzmény: f_k (16140)
f_k Creative Commons License 2006.10.06 0 0 16140

Nézd!

 

Ez nem reklámozás.

 

Csak a konkurencia mutatja az utat, hogy mit kellene csinálni.

 

Ma kivonul a MÁV a megyeszékhelyek közötti forgalomból, nem lesz átlós vonat Miskolc és ... között sem, stb

 

ex Siravára emlékszel? NAgykanizsa-Balatonszentgyörgy-Bp-Ms-Szlovákia

 

Annak még neve is volt.

 

Vagy a Miskolc Sopron, én ezzel 1987 ben utaztam

 

Ma megyeszékhelyek nagyvárosok közelében az elővárosi forgalomra kellene koncentrélni, nem csak Bp-n, meg a távolságira.

 

A Gyors legyen gyors, meg hasonló dolgok.

 

Közvetlen vonatok.

 

Ha ez nem lesz a maradék utas is elmegy

 

Utazási kedvezmények elvétele se túl jó a vasútnak.

 

 

Busznak egy nagy hátránya:

 

Egyik napról a másikra meg lehet szünteni.

 

Így ami most még megvan, az később leépethető, így a közösségi közlekedés leépítését is  hozhatja a busz.

Előzmény: KÖNIGNORBI (16138)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.06 0 0 16139
Bár már ma is így van szinte minden városban.
Előzmény: KÖNIGNORBI (16138)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.06 0 0 16138
Rendben. De előbb utóbb oda jutunk, hogy busz buszt követ majd meg teherautót, kamiont..... Az úton átkelni gyalogosnak, vagy kerékpárosnak közlekedni az utakon ez lesz ám a művészet!
Előzmény: f_k (16133)
varjan01 Creative Commons License 2006.10.06 0 0 16137
Sziasztok!
Skacok, szervezőben van egy Kál-Kápolna -Mátramindszent-Kisterenye - Kálkápolna különvonatos fotós túra novemberre. Részletek jövő héten várhatóak.
hmsoft Creative Commons License 2006.10.06 0 0 16136
mert közben a nép rosszul élt, kizsákmányolás alatt

Ez már olyan, mint egy lányregény. :)))

A továbbiakban leírod, hogy a közút fejlődése miért volt egyszerűbb és olcsóbb út. Egyetértek: az volt, amiatt helyeződött át oda a hangsúly. Emellett persze még lehet sajnálkozni a történtek felett, de belátható, hogy ami történt, törvényszerű volt.

Ez 73 as 1979 es olajválság miatt átértékelődött

El lehet játszani a gondolattal, hogy mi van akkor, ha az olajválság korábban jön. Marad a vasút szerepe a térségben? Lehet, viszont fordítva is nézhetjük: az olajválság akkor jött, amikor jöhetett, vagyis akkor, amikor már túl nagy szerep jutott a közúti közlekedésnek. Ekkor egy olajválság komoly megállító szerepet már nem kaphatott (nem is akart), max. volt, aki jól járt belőle. A követők meg szintén rájöttek, hogy az olaj még a II. Világháborús szerepénél is hatványozottan nagyobb szerepet kapott - és aki az olajcsapot kezeli, az szerencsés ember.

Most az a baj, hogy buszt olcsón lehet venni

Azé' az se két fillér. De miért baj, hogy valami "olcsó"? Ha drágább lenne, végsősoron a buszjegy is többe kerülne. Ja, vagy azt gondolod, ettől mindenki pánikszerűen vonatra szállna? Nem szállna, mert annyi felesleges kapacitása a vasútnak nincs, illetve semennyi sincs. (Ha lenne, két perc múlva már nem lenne.)

hm
Előzmény: f_k (16131)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.06 0 0 16135
Ezt így előre nem tudom megmondani. Majd éjszakára megyek melózni.
Előzmény: M62,171 (16127)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2006.10.06 0 0 16134
Jó én a szitkozódást mellőzöm. Persze hogy nem teszem a gyerkőcöket a csomagtartóra.
Előzmény: gumpy (16126)
f_k Creative Commons License 2006.10.06 0 0 16133
Egyébként pont távolsági, (mondjuk megyszékhelyek közötti fővonali) forgalomban van legkevésbé veszélyeztetve a vasút szerepe.

Ez így tulajdonképpen nem teljesen igaz

Salgótarján-Miskolc
Eger Debrecen
Eger Miskolc
Eger Békéscsaba
Eger Kecskemét mindennap nincs vonat , most csak hétvégén van valami....!!!

Eger Szeged Mindennap nincs vonat -"-!!!

Kecskemét-Győr
Kecskemét-Veszprém
Kecskemét-Békéscsaba

..

Székesfehérvár-Győr nincs mindenap közvetlen átszállásmenetes vonat

Győr Pécs, csak sulivasánap h meg szombat vas közlekedik suliidőben hetente 2 szer.

...


Lehetne folytani a sort

Lényeg:

A vasút nem biztosít eme irányokban mindennap, átszállásmentes kapcsolatot

Ha átszállni kell, akkor inkább buszoznak sokan.

Lényeg a mindennapon meg az átszálláson van.

18 megyeszékhely van + főváros

19*/(19+1)/2/

Variációk vagy hogy hívják.

190 kapcsolatból a volán kb 150-160 at megoldott kb. a busz

Vasútnál ez a szám 60 alatt van.



Előzmény: gabor144 (16132)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!