Majdnem elsírtam magam mikor elolvastam! eznem vicc!! :(
Nehogy ott haggyad ez egy ilyen dolog... én is veszem a béres cseppet még is megbetegedek... xd
Nagyon sajnálom hogy ez történt de azt még jobban, hogy eleged lett...
Hidd el hogy meg fog javulni.. ennek a motornak ami nállam van egyik haveromé ugyen ez volt a baja fogta magát azt mire fölöltözök leáll... én kicsiréltem a gyujtótrafót és a kondit meg a gyeertyát boshra.. és most működik (igaz hogy mentem hegyenk fölfele elpattant a hátsó fékrugó, és behuzott hátsó fekkel kellet feltoljam a hegyre de megoldottam[most be van baszva az mz mellé mert nincs pénz]) és nem fogom feladni!!!!
Szevasztok. Asszem vége van Jawa-s pályafutásomnak...:( Borultam egyet... És ami a legszomorubb, hogy a motor probált "eltenni lábalól". Kezdődött ugy, hogy blokkcsere, mert amig a másikat javítom, addig kell mivel menni. Ezis beszart. Nemtudom hogy mibaja, de olyanokat csinál, hogy valamikor pöccre beindul, megy rendesen. De az utobbi idöbe azt csinálja, hogy megint pöcc röff, szép alapjárat, öltözök fel ( bukó stb..) És leáll. És akárhogy probálom beinditani nem indul, csak kb olyan 1-2 óra után. megnéztem karbit, benzinszint, fuvokák rendben vannak. Tank tiszta. Szét a blokk. Gyujtás mint az óramű. Még hozzáértő szerelök se tudták megmondani mi a baja. Szikra akkora van majd kib@ssz@ a szemed. Terhelés alatt is. És ma történt, hogy menetközbe leállt. Megint szét mindent stb.stb... Semmi hiba. Várok, inditgatom, várok semmi. Tologatom mint hülyegyerek a kisautót, semmi. Néha néha egy egy bizonytalan röffenés és semmi. Keverék 1:40.Megint szét gyujtás. Szikra van. Gyertya benzines. Gyujtás rendben. És szokta hidegen melegen. Lehet ezeknek tényleg "lelke" van, hisz épp 2-3 nappal beszéltem egy gyerekkel, h. 25 pénzért viheti. Persze a sárga marad nálam. Megcsinálom. Jöttem haza korom sötétbe a közelebbi faluból, vékony bicikli út. Jobbra kukorica, balra búza, korom sötét... Megint leállt. Rántott egyet a motor...Hátsó kerék blokkol... Mire a kuplungra rányultam volna ki a segge, bucka... Következő kép: benzinszag, fáj a fejem. Motor nemmegy. Mellettem fekszik, szomorúan lehajló, törött lámpával, mintha bocsánatot kérne. Üvegszilánkok mindenhol, persze hogy abba feküdtem. A tank elvesztette a tervező által előirt formáját. Durva élek mindenhol, felpattogzott festék, vázon vagy 5 centit balra elcsuszva...Felkelek felállitom szeretett motoromat. Mindkét visszapillantó jobbra balra áll, és sötéten tátong...A tegnap tankolt benzinem a föld itta éppen, a hajtóműolaj lassan szivárgott csak ki belöle... Persze nagyon messze voltam otthonról. Onnan hazatolni. Próbálok reménytelenül életet lehelni bele...Nemmegy. Ripityára törött motoromat toltam haza a sötétben fáradtan, egyedül. Arra gondoltam eladni már ezt se kell. Elegem lett a régi motorokból. Főleg a csehekből. A Babetta se szeretett pedig őt is ápoltam, szerettem. Hálátlan barátok...
az a fordulatszámmérő arról a motorról került le amiről a rugóstagok meg az ülésidom stb.Egy 2:1-es áttételű kihajtás,spirál,és egy 13ezerig skálázott műszer.Sikerült felszerelni mindent,de a kihajtásnak van sajna ütése és emiatt elállítódik a gyújtás :/ Amúgy kísérleteztem a megszakító nélküli gyújtással is.egy rossz babetta lendkerékről levágtam a jeladót tartalmazó szoknyarészt.ezt rögzítettem a mustang mágnes tetejére.Sajna a jeladót nem tudtam rögzíteni stabilan.Egyszer beindult,szépen pörgött,de utána visszakerült az eredeti gyújtás.azzal használom szinte naponta.a múltkor próbaképp beszereltem egy babetta hátsó kereket a mustangba.Kíváncsi voltam hogy el tud-e indulni.Nos nem volt vele gond.Csak a hátsó fék nem volt bekötve így nem mertem meghajtani.mivel az első villa nem valami stabil,így az első fék felejtős.Azt szeretem hogy a rövid áttétel miatt nem kell kapcsolgatni.hamarosan felkarül hátulra egy 50 fogas lánckerék a gyári 55 fogas helyett.
szerintem digitálisat csinálj mehanikusat ugyse tudod megoldani.. szoci motoroson van egy kapcsolás az alapján tudsz egyet csinálni de nem lesz pontos majd variállni kell szűrökondit be kell rakni pl meg egyebeket ha értessz hozzá akkor meg tudod csinálni ha nem akkor puff:D:D végülis minek mérni hallod a hangján :D nekem még 3 év van az éretségiig :D és a guglén találtam rá erre a fórumra:D
szia! az egész hátulja rövidítve lett. elég jól működik a masina,csak pár gond van vele.Az egyik hogy az első villa szorul egy előző gazda jóvoltából,másik hogy magas az alapjárat a kopott karbi miatt. Sajna a fordulatszámmérő nem működik,mivel nehéz megoldani a kihajtás főtengelyvégre rögzítését.
én ismertem az index fórumot az mz-s részét.Aztán forumkeresőbe beirtam egyszer h jawa és rátaláltam.Egyébként elmondom nektek h ma leérettségiztem mindenből 4 es lettem.
Jó persze, nincs harag :-) Amúgy szerintem gyakorlatilag most is ez az egyetlen működő Jawa Mustang fórum Magyarországon (legalábbis én nem találtam mást).
Hehe, nem rossz :-))) Csak egyedül a gyári kormány bassza el, az annyira idétlen, szerencsére az enyémen nem a gyári van (talán rigáról vagy babettáról való, nemtom, már így vettem) :-))) De szerintem így sokkal jobban néz ki (most nem kell nézni a festést és a koszt, csak a formát:-))) :
Csak azt az egyet nem értem, ha supermoto, hátra miért rakott be széles autó kereket??? :) De szerintem jól meg van csinálva, csak senki nem fog érte adni ennyit...
Jójó, az "anyázást" képletesen értettem, de tényleg lépjünk túl a téémán, nem vitázni kell, hanem kisegíteni a másikat és menőzni a másik előtt :)
Húú anno ez a fórum volt az egyetlen magyar nyelvű forrás, ami segtett a mustang megismerésében, tény hoyg nem volt sokminden, de hát...aki a kicsit nem becsüli... később emiatt tanultam meg csehül pár szót :) ...ha így foyltatom még nyelvvizsgám is lesz :)
Azért nem a sárgát csináltam meg, mert nagyon rozsdál. Bár ez képen nemlátszik. Meg a piros nagyon a szívemhez nőtt.:D A sárga sajnos most darabokban várja a feltámadást a kuszliba... Majd ha sok pénzem lesz...