Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9286
Gondolom akkor az enyém rendben van!!? Kösz emberek ..... vlad19 sada5
Előzmény: Vlad19 (9282)
AAAAAAAAAAAAAAA
Abo88 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9285
Köszi!Éredkesség még hogy ha magasabb tartományban forgatom a motort akkor meg meg van meleg levegőm!:S
Előzmény: MBman (9279)
veciv6 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9284

Nekem -15-ben is kapcsolt a venti mikor 25cm-es hóban mentem a hókotró előtt..... :-D

Most meg állandóan 80 alatt van-érdekes különbség autógyártók között....

 

És a tegnapi nap után ismét sűrűn esik a hó.... :-(

Előzmény: Vlad19 (9282)
mumtaz Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9283
Én is a neten találtam őket, mikor leömlőt kerestem, de végül nem vettem. De hallottam róluk mástól is és jó véleménye volt róluk.
Előzmény: Sada5 (9281)
Vlad19 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 9282
Ne aggódj, nyáron majd még hozzájön 5-6 fok, és akkor már sürübben is kapcsolódik a hűtőventi. :-) Én egyébként azt hallottam hogy az lenne a tökéletes ha télen nyáron kerek 90 fokos lenne a viz, egyéb esetben a termosztát szarakodik. Gyakorlatban persze még egy vectra tulajdonostól sem hallottam hogy így viselkedne az autója, szóval ha nem feltűnően lassan melegszik be reggelente, valamint 80 és 90 fok között van az üzemi hő, nincs miért aggódni. Nálam néha előfordul, mióta hidegebb van olyan is, ha Pl. M0-ás valamelyik dombos szakaszán gurulok le motorfékkel, lemegy a vizhő akár 75 fokra, tehát a kék tartományt súrolja...
Előzmény: Nagy VECTRA (9280)
Sada5 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 9281

Hali,

majd a szakavatottabb CARtársak kiegészítenek, de szerintem majd minden robbanó motornak 80-90 fok körül van az üzemi hőmérséklete (már ami polgári hasznáélatban van).

E tartomény felett és alatt sem egészséges a motornak. Most csak annyit tapasztalsz, mikor 20-30 fokkal kevesebb mint nyáron, hogy kevesebbet vagy egyátalán nem kapcsolbe a ventillátor a vízhűtő előtt, hogy a kritikus 90 fokról visszahűtse a motort.

 

Hét elején meg volt az alváz és üregvédelem a Vecimen, pont időben :)))

 

Mumtaz, neked van ismerősöd a Dinamit kipufogónál? Vagy te is neten találtad őket?

 

Nekem elvileg már a közép és hátsó dobom is halódik, ezért lehet elgondolkodnél az egyik akciójukon:

"AKCIÓ! Átlag 4-hengeres nyugati autóra 4-leömlõs 50-es sport rendszer, flexibilis csõvel (rezgéscsillapító csõ), katalizátoriktató konverterrel, közép és hátsó sportdobbal, egy ajándék díszvéggel most kerek: 100.000-Ft."

 

Megtámogatva egy K&N sport szűrővel, lehet egy 8-10%os telj. növekedést el lehetne értni.

Ha okosba meg lehetne oldani kicsit olcsobban, nem tökölnék bontott dobokkal, hanem megcsináltatnám azt.

Előzmény: Nagy VECTRA (9280)
Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.12.16 0 0 9280
A b2 es vekinek menyi a normális höfok, mondjuk kinti 5 fok mellett várisi forgalomba??? Nekem mindig valamiért joval 80 fölött van,ez normális?? .....de fűt is rendesen! 1,6 16
MBman Creative Commons License 2009.12.16 0 0 9279

Szerintem nem nyit ki a termosztát. Ennek tipikus tünete, hogy felmelegszik a motor, de fűtés nincs.

Előzmény: Abo88 (9277)
Nick_X14XE Creative Commons License 2009.12.16 0 0 9278

No itt van írásban is:

http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2009/12/16/a_muszaki_vizsgaval_nincs_baj/

 

Az NKH elnökhelyettese mondja:

"A jó hír: az évenkénti vizsgáztatást nem fogják bevezetni."

Abo88 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 9277
Sziasztok!Segítségeteket kérem!A probléma a következő:felmelegszik néha a motor üzemi hőfok fölé és nem nagyon akar visszahúzódni:S sőőt meleglevegő sem érkezik a kocsiba sajnos.Nem rég volt termosztát csere.Vki vmi.Köszi.
larson 176 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 9276
Eladó Opel lemezfelni 5*110 et 49 15coll.sérülésmentesek!!
4ezerdb
tel:209882412
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2009.12.15 0 0 9275
Nem öntvény, szóval polírozás szempontjából kicsit jobb.
Előzmény: joci-01 (9274)
joci-01 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 9274
Ez egész jól néz ki meg az ára is barátibb a gyárinál!
Esetleg egy kis belső polírórással még teljesítmény növekedés is elérhető:-)
Előzmény: mumtaz (9273)
mumtaz Creative Commons License 2009.12.15 0 0 9273
1.8 16V és 2.0 16V leömlője ilyen. Főleg a 2. és 3. henger közötti részen reped meg az öntvény. Nem érdemes gyárival pótolni. Helyette van olcsób és jobb megoldás, ami hegesztett csőből készül.

http://www.dinamitdob.hu/csonk.php
Előzmény: joci-01 (9272)
joci-01 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 9272
Csak az 1,8 as G astránál tudok ilyenről gondolom ugyan az a motor...
Miértjét az nem tudom!
Előzmény: byo (9270)
joci-01 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 9271
Bontottan elég zsákbamacska mert ki tudja milyen állapotban lehet! Én inkább valamilyen felújítottra költenék akkor már vagy megnézetném ami fenn van hátha lehet javítani!
Előzmény: goldfish07 (9267)
byo Creative Commons License 2009.12.15 0 0 9270
Halottam hogy a Bveki 2.0 1.8 motorral repeszti a leömlőt, nem tudja valaki miért?
veciv6 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 9269
Az ismét zsákbamacska....lehet kibír 5 évet,de lehet 1 hetet sem.....
Ha fölújítod az már jobb megoldás....
Előzmény: goldfish07 (9267)
Wong21 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 9268
Vízpumpa kb 3 rom hónapja lett cserélve,szerintem nem az lehet a probléma,meg csöpögés is az elekenkező oldalt jelenkezik!
Előzmény: otto16V1,6i (9264)
goldfish07 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 9267
Ha adagolós, akkor érdemes bontott adagolón gondolkodni? Vagy ez nem megoldható?
Előzmény: joci-01 (9265)
MBman Creative Commons License 2009.12.14 0 0 9266

A DTI-ken típushiba az adagoló, végigolvastam a népítéleteket, kb minden ötödiknél írták, hogy adagót kellett cserélni, ami 200-250 ezer Ft.

Előzmény: goldfish07 (9263)
AAAAAAAAAAAAAAA
joci-01 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 9265
Gázolaj szűrő mikor volt cserélve? Nem lehet lelevegősödve a gázolaj rendszer?
Érdemes még megnézni a porlasztokat is hátha az egyik megadta magát vagy lehet még valamilyen elektromos hiba is pl nem müxik az utó ízzítás!
Ezeket érdemes még megnézni az adagoló mellet!
Előzmény: goldfish07 (9263)
otto16V1,6i Creative Commons License 2009.12.14 0 0 9264
Ezeknél a vízpumpa amikor kezd tönkremenni a szimeringnél akkor van rajta egy lyuk ahol kifelé kezdi engedni a hűtővizet és akkor fogyogat a víz. Mikor lett vízpumpa csere? Mert nekem a 120e szervíz alkalmával ki lett cserélve és ahogy néztem már szarakodott.
Előzmény: Wong21 (9259)
goldfish07 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 9263
Üdv. kellene kis segítség. vectra b 2.0dti x20dth. Az autó indítás után alapjáraton rázkódik mintha nem menne egy henger, nagyon füstöl (fehéren). Ha rálépek a gázra kigyullad a check engin lámpa, és beáll szervíz üzemre. Egy ismerős azt mondta: 99% adagoló. Van valakinek más ötlete? Ha nem, akkor egy szakember aki tud adagolót javítani? Vagy egy jó állapotú bontott adagoló?
Wong21 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 9262
Köszönöm a segítséget!
Előzmény: veciv6 (9261)
veciv6 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 9261
Szerintem úgy van ahogyan joci is mondja-a csőved lehet megrepedve v. 1 bilincs lazult meg.....
Előzmény: Wong21 (9259)
joci-01 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 9260
Elképzelhető hogy valahol el van repedve a vízcső vagy pedig a hűtővel lesz a probléma!
Járasd a motort és nézd végig a vízcsöveket és a csőbilincseket hátha meglátod hogy hol ereszt!
Előzmény: Wong21 (9259)
Wong21 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 9259
Üdv mindenkinek!

Van egy 96-os b Vectrám és tűzfal és a bal első keréknél szoktam látni víz tócsát és időközönként ujra kell tölteni tartájt! Már néztem hogy honnan folyhat,de sajnos nem láttam semmit!! Valaki megtudná mondani hogy milyen víz csövek futnak ott vagy,h honnan jöhet a víz?
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.13 0 0 9258
Oké kösz az ismerősömet megkérdezem és jelentkezek majd.
Előzmény: kotlos (9257)
kotlos Creative Commons License 2009.12.13 0 0 9257
A kulcs ha benne van, nekem is sípol, de eddig még tetszik :) Lefényképeztem a motorteret, íme a kép. Bocs, de még mindig nem állt össze, hogy pontosan melyik a vákuumcső. Ha úgy jó, jelöld be ezen a képen melyik, aztán küldöm a többit. Igyekeztem az egész teret több oldalról lefotózni, lesz miből válogatnom. éééss, ma sikerült kivennem a bal első izzót, lassan jön bele az új!

Miki

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!