Azért kerül majd ennyibe, mert mocskos bürökrácia van egyrészt, másrészt meg ott kopasztják meg az embert, ahol nem szégyellik! És miért, a regisztrációs adó az egyáltalán mi a fasz??? Vagy az átírás?? Nehogymár az átírással járó adminisztrációs munka több tízezerbe kerüljön! Itt is csak arról szól a dolog, hogy szopassák az embert. Tesómnak van egy 1980-as Pontiac Grand LeMans-ja, 5000-es V8, na annak volt asszem több mint 100.000 az átírás, amikor az egész autó volt talán 400.000 Ft.....
350-es Jawa-k nekem is tetszenek, főleg a régebbiek, de megfogadtam, hogy mégegyszer nem veszek semmilyen kétüteműt :-))) Még egy Honda Shadow-t is elfogadnék, azok nem is drágák használtan, viszont kurvaszépek. Sajnos ez a sor 4-es Indian ebay-en kurva drága (több $1000), pontosabban minden Indian kurvadrága.
Sziasztok! Kész a mustangom kuplungja. Megcsináltam a tuningokat (szívótorok reszelés+kipufogócső elvágása). Az erőtöbblet érezhető nem is kicsivel. :)
Viszont most meg olyan gond van vele hogy alacsonyabb fordulaton leáll a motor (melegen is) de egyelőre nem tudtam rájönni az okára. A gyertyán a lerakódás szép őzbarna színű tehát a gyújtás jó (meg húz is a gép nagyon.) Van valami ötletetek? Általában mi szokta ezt okozni?
elnézést, néha lemaradnak betűk, számok... :) szal az átírás kb 50 lenne (új törzskönyv, integrált vizsga, eredetisévizsgálat) csak azt nem értem, hogy miért kerülmajd 20 000-be az, hogy rá mondják, hoyg nem loptam??????? vagyis hoyg eredeti.... én leszarom, ha kínai másolat....csak menjen, megmondom én magamnak ingyen is :) Szal a képen látható motorért kér 20-at... :), nem illusztráció... :)
Én is inkább veterános vagyok... van itt Szarvason egy idősebb úriember, van egy (asszem) 350-es Méray JAP-ja, ami nagyon polír, most azon a találkozón, amelyiken a patkánymotorral nyertem, ő vitte el azzal a motorral a legszebb veteránmotor díjat... nem meglepő, mindenhol nyer vele :), van egy wandererje igaz darabokban, fellelt állapotban (azt kéne megszerezni, mégiscsak abból jött össze a jaWA) :) jahm és van egy simson suhltankos mustangja, amit először akkor láttam, amikor már 2 éve volt mustangom és akkor jött le Kristóf Szarvasra, én meg győzködtem h it nincs senkinek se mustangja...háábmeg, nem pont aznap jött szembe a főutcán az öreg? :) (akkor még nem ismertem) Én jelenleg egy 634-est készülök venni, a terepszínű 210-esemre elcserélem a fizikatanárommal, polír állapotú, annyi a baja, hogy le lett adva a rendszáma, 0 lesz csak az átírás EU-s rendszámmal hehhe :), em még 100 rá a jogsi, jah a motort amúgy 20-ért ideadná... :) de pénzem nincs, motorból meg 9-el több van mint feltétlen kéne :)... amyáék meg szétszednek kisbaltával és eladnak kilóra, hogyha mégegy "szemetet" hazahozok :) ...csere lehetséges...:):)
Nagyon pöpec a járgány. De milyen fajta? Azér ennyire nemértek ezekhez a nagyon régi masinákhoz. Szeretem a veterán motorokat, de én Simson (Star), Panni, MZ, Jawa, stb párti vagyok. Én pl. egy gyorsaságira gyúrok nagyon. De egy veterán 100% hogy befigyel majd a kuszliba. Talán egy 350-es Jawa, vagy egy Trophy. Összhangba lesz nagyon a 900-as CBR-rel.:D
Nekem kb a benzin meg az olaj. Csak annyit költöttem rá, hogy megvettem mellé a sárgát alkatrésznek. De a csávó csak úgy veszi meg, ha abból adok neki alkatrészeket, hogy megtudja csinálni a pirosat. Szal tank, lámpabúra, foncsor, első égő, gyujtáskapcsoló, meg sztem adok neki egy tükröt ami a babsziról van, mert ami volt rajta, mindkettő eltunyult.
(Ja és nemmondtam hogy lesz egy Yamaha jog-om.:D Csak hogy ne kelljen félni, hogy ottmaradok valahol. Meglincselni azért nemkell, lesz egy Mustangom hobbimotornak.)
Sztem elég fanatikus a srác, mert igyis kell neki a gép törötten. 20-at ad érte. Énmeg hiába vagyok lehiggadva, de nincs kedvem megcsinálni. De köszi a bátorítást. Egyébként szét ment a szép festés. 10-ért vettem a motort, használtam, összetörtem, naná hogy eladom 20-ért. De Mustangom még lesz, ezt ígérem nektek!
Nekem nem volt se erősebb, se gyengébb, de szarul rögzítettem föl, és 1 hét után este 10-kor leszakadt :):) azóta vissza nem raktam, eladtam (pont ezen a fórumon) Kristófnak, az a rezor alapozta meg barátságunkat xD
azéé ezanemmindegy... :)
Már most elképzelem, ahogy az a rezor pár év mlva ugyanoylan redvásan egy vitrinben fog állni, az általunk vezetett és felvásárolt JAWA cég székházának a halljában :)
Mustangos rezó kipufogóval már próbálkoztam, bár még csak szimulátorral terveztem és néztem meg "mi lenne ha...". A mota demója sajna nem fog működni szimulátorként, meg kell venni az eredeti verziót Ausztráliából (most erős a forint...). A demó változatban csak néhány menü működik pl a "Tools"-ban a xy lökethossz átszámítása főtengely fokra stb. + ami még működik benne, az a csonka kúp kiterített rajz tervezője, ami tényleg hasznos, ha rezót akarsz készíteni (ennek használatát a retrotuning.fw.hu eléggé dögledező oldalán lehet megnézni egy simson cső készítése kapcsán). A pipe_dsn nevű program csak akkor fog rendesen működni, ha úgy telepíted a számítógépedre, hogy a windowsodban a "Területi és nyelvi beállítások" (Start menü - Beállítások - Vezérlőpult) át vannak állítva angolra. Ha valamit nem értesz, hogy milyen adatokat kér a program és milyen formában, szívesen leírom azt is. Egyébként ez a progi azért használhatatlan számunkra, mert kipufogó gáz hőmérsékletének nem engedi a 350 Celsiust, ami kb a Mustangra (és a széria Simsonra is) igaz. Szerintem az egyik legjobb rezó tervező (ha nem nézzük a szimulátorokat) itt található: http://www.ytcn.nl/archief/index.php?dir=Software/ le kell tölteni a prog-reeks.zip nevű csomagot, ebben többféle tervező program van, ezek közül a prog62b a kipuf tervező. Egyébként ez valami illegál progicsomag, eredetileg a 2ütemű istenkirály prof G.P. Blair : Design and Simulation of Two-Stroke Engines c. könyvének CD mellékletéből való
Nekem van egy Mustang blokkos rigám és sose hagyott még ott sehol, pedig egy repedt-ragasztott blokk, a kuplungot én parafáztam fel. a 177es hozzászólásban van róla kép is.egyszer kifogyott a benga a semmi közepén és jött egy MZ-s srác és adott fél litert. Tök jó érzés volt. amugy Mz-m is van. de ezt a riga-jawat megtartom életem végéig.
OFF = OFFtopic Ezt akkor szoktuk kiírni, ha valami olyan közlendőnk van, ami a topic témájától eltér, így akit nem érdekel, már az elején tudja, hogy nem témábavágó dolog, így átugorhatja. És általában az OFF hozzászólásokat a moderátor (ha van) átteszi az OFFtopic topicba (ha van) :-)
helo Mért állt be a hátsó kereked mikor mentél a mezei uton? Egy dolgot már megtapasztaltam ha jár alajáraton és vagy oldalsztenderen van vagy nagyon balra dől akkor leáll. Ezt kipróbálhatja bárki alapjárat és döntsd balra a gépet elég jól majd fulladozni fog ez azért van mert az uszóházból elkezd befolyni benzin .Egyébként viszont szivatni igy könnyebb aki akarja lenyomod a pöcköt és balra döntöd.Kevesebb ideig kell igy szivatót nyomni mert tulszivatja az ember.
Én ugyvagyok eletek h akinek nem jó a motorja ahhoz szivesen elmennék és megcsinálnám neki bármi is a gondja. Csak az a baj h ti mind messzi vagytok.De azt is lehetne h ti hozzátok hozzám. SZeretném ha minden mustangos büszkélkedhetne h neki jól megy .Én vasmegyei vagyok ha valaki veszprém megyei vagy zalai és tőlem olyan 150km re lakik max azt med tudnám oldani.Jó mondjuk ez már elég nagy táv de van mz-m elmennék mondjuk max benzinár felét , 2/3át kifizetné és kész .
Nekünk a 3 közül mind üzemképes és használjuk őket jól mennek és sose állnak le könnyen indulnak.én vagyok a szerelőjük ,meggyógyitom őket.
geyébként én se érettségiztem korán az ismerőseim már a mult hétfőm,kedden levizsgáztak. Én most majd megyek autoszerelőnek tovább ha felvesznek, elég jól tanulok már csak a suliba be kell menni a törzslap és a bizonyitvány fénymásolatával.
Ja, egyébként van két felújított karburátorom Mustangra. Mindkettő alaposan át lett pucolva, és mindkettőben új a súbertű. Kipróbálva nem volt, de a tűszelep is elzár, fúvókák tiszták, sérülés nincs egyiken sem, hiánytalanok, tehát működniük kell.
Mindkettő ELADÓ, akit érdekel, szóljon! Ár: megyegyezés szerint Érdeklődni itt, vagy flathead1932@yahoo.com -on.
Kipuffogó tuningal már próbálkozott valaki? Találtam 3 programot is erre, az egyik sajnos fizetős, a másiknak van demója, de elég bonyolult, a harmadik pedig ingyenes, de szintén bonyolult:
http://www.buildandclick.com/
http://www.users.bigpond.net.au/arrowkarts/private/motademo.zip (ez inkább 2-ütemű szimulátor)
http://www.users.bigpond.net.au/arrowkarts/private/Pipe_dsn.zip (ez az ingyenes kipuff tervező)
Huhh...ez nagyon szomorú történet! Őszintén sajnálom! De szerintem se add fel, pláne, hogy így már el sem tudod adni normális áron. Úgyhogy szerintem is higgadj le, aztán ess neki újból és azértis csináld meg! Néha én is belefáradok a dologba, amikormár x-edszer szedem szét a blokkot, rakom össze és még mindig nem jó. Felidegesítem magam, beborítok 6-8 sört a hétvégén és következő héten újra nekiesek. És én még csak menni sem tudtam vele, mióta megvan (április) :-))) Most vettem két blokkot, mindkettőbe olyan a váltó, mintha új lenne, sőt a fogasív is (berúgó). Úgyhogy most szétkapom az eredeti blokkomat és a 3-ból csinálok egyet, de mostmár MINDENT kicserélek, amit lehet, új csapágyak, szimmeringekkel együtt, stb...... Úgyhogy ne búsulj! Menni fog az!
Én a mustangot használom,indul ha kell és megy is.Nálam a babetta pihen.két hónapig nem mentem vele mert gyenge volt és olyan furcsán járt.Egy nap rájöttem hogy ha a gyertya szikraköze 1mm-es akkor működik és menni is lehet vele.De gyenge és sokat fogyaszt.majd furatni kell a hengert,az lehet a baj.A mustang kétszer okozott gondot.Először amikor sikerült tutira belőni a gyújtást és elszakadt a lánc a próbaúton,a másodjára meg amikor nem sikerült belőni a gyujtást és elvánszorogtam a haveromig.Ott állítottam még rajta,amitől be sem indult.Próbáltam betolni,akkor kilőtte a hangtompító dobot jó 3 méterre.másodjára csak kiköpte,harmadjára már 5-6 méterre repült a vas akkora hang kíséretében hogy kijöttek a szomszédok az utcára :D
Elég megrázó történet :S Tényleg van lelkük...többször tapasztaltam... Ne add fel! Van pár vázam, tankom, felajánlom olcsó áron :o), akár ingyen, csak ne tedd! Minden egyes ilyen azért van, hogy tanulj belőle, ez mondjuk elég durva dolog volt a teremtőtől... A babettákkal eddig én is mindig szívtam, pedig azok elromolhatatlan szerkezetek (elvileg)
Pár napig szépen higgadj le, pihend ki magad, aztán tiszta fejjel láss hozzá a javításnak.
Gondold meg, aludj rá egyet-kettőt... Jobbulást, mind Neked, mind a sárkánynak!
Jah és mégvalami, nyugati motort minden pénzes paraszt vehet magának, keletihez ízlés és türelem is kell :) Ezzel Te több vagy, mint akármelyik nyugati motor tulaj :)