Keresés

Részletes keresés

Kristóf 210 Creative Commons License 2008.06.28 0 0 749
52 000 forint nagyon-nagyon sok pénz érte. Töredékéért kapsz a hasznaltauto.hu -n.
Előzmény: Babo90 (747)
Veteran 1 Creative Commons License 2008.06.28 0 0 748

Üdv.

 

52 000Ft-ért mustangot venni őrültség!!

Előzmény: Babo90 (747)
Babo90 Creative Commons License 2008.06.28 0 0 747
Hali!
Új vagyok errefelé. Nagyon új mert még csak meg se vettem az "új" motorom. De egy nagyon szép Jawa Mustangot néztem ki magamnak.
Komolyan amikor megláttam azt se tudtam mivé legyek. Műszakilag gyári állapotban, újrafestve királykékre, állítólag minden kopott alkatrészt már kicseréltek. Kivéve a kipufogót mert azt nem talált az öregúr.
5 éve a garázsban áll.
Egyetlen komolyabb hibája h. elszakadt a kilóméteróra spirál. :D:D
De pöccre indult és szépen ketyeg, állítólag 100km-rt futott.
Hát tunningolva nincsen, csak egy egyszerű sportlészűrő van rajta.

Ez így leírva nem biztos h. tükröz mindent....
"mindössze" 52.000 FT!!!!
Sajnos képet nem tudtam csinálni, de szerintetek megéri???
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.06.27 0 0 746
Szerintem meg pont ez a része a részlet kérdés. :)
Előzmény: TyerCorp01 (744)
flathead Creative Commons License 2008.06.27 0 0 745
Hehh, ez tényleg ötletes!
Előzmény: TyerCorp01 (744)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.27 0 0 744
Az már részletkérdés :)
A lépető van úgy kialakítva asszem, hogy ha váltok, akkor húz magának egy kuplungot, nagyon ötletes megoldás, és beválhatott nekik, mert 1970 óta az öszes 350-esben így van (ha nem régebbóta).
Előzmény: Kristóf 210 (743)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.06.27 0 0 743
Pontosabban félautómata, csak elindulásnál kell kuplungolni, váltásnál nem.
Előzmény: flathead (741)
Kőarcú Creative Commons License 2008.06.27 0 0 742
Köszi! Lehet akkor a reszeléssel lesz a gond. Kipróbálom a polírozást.
Előzmény: flathead (736)
flathead Creative Commons License 2008.06.27 0 0 741
Na hát én sem azért vettem Mustangot, mert úszkálok a pézben :-)))
Milyen ez az automata kuplung? Röpsúlyos?
Előzmény: TyerCorp01 (740)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.27 0 0 740
Na hát azt elhiszem, hogy jól megy, meg feelinges is (pont mint a mustang) xD
Nah ez a shadow meg szép kis járgány, nekem is bejön, de maradok egyenlőre a cseh (lemaradt) technikáknál, csóró alföldi gyereknek az marad... :)

Mondjuk a 350-esen engem az automata kuplung fogott meg meg a berugó-váltókar de nagyon :)
Előzmény: flathead (739)
flathead Creative Commons License 2008.06.27 0 0 739
A vadiúj gépekre én se hokizok, de mondjuk a Honda Shadow az kibaszott szép motor, igazából semmi modern nincs rajta esztétikailag.
Tesóm Pontiacja tényleg jó kis gép, amúgy egy kombi :-)) De az csak hobbiautó tesómnak, meg most szét is van szedve apró darabokra. Nem mintha, napi használatra sokkal kisebb autója lenne: egy Opel A Omega, 3000-es sor 6, szerintem eszik kb. annyit, mint a Pontiac. Szerintem hülyeség ekkora autót napi használatra tartani, dehát ő hajthatatlan..... Viszont elég jól megy, 200 ló :-D
Előzmény: TyerCorp01 (737)
flathead Creative Commons License 2008.06.27 0 0 738
Köszi a tippet!
Előzmény: TNDPP (719)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.27 0 0 737
Nem rossz, nekem is tetszik :) Bár én az ilyenekért azért nem rajongok, mert etéren túlzott pesszimizmussal gondolkodom, úgy tűnik egyenlőre úgyse lenne pénzem egy iylenre, ezért keresek egy reáliisabb motort :) Többekközt ezért nem verem a nyálam a legújabb gsx r-ekre, meg iylenekre... :) és szeretem a 2t füstöt, gyógyító hatással van rám :) ...de amúgy tényleg :) ha meg vagyok fázva, köhögök, mint atom, szívok egy kis 2t füstöt oylat elkezdek tőle krákogni... :):) xD ...és kitisztul a légutam xD
nekem amúgy igazából egy TS-re vagy egy csepptankosra fájna a fogam, nem erre, de 20000-ért vétek lenne otthagyni :) szerintetek 50-es papírral használhatnám egy ideig? xD biztosításom van, rárakok pár jawa 50 matricát, meg babetta matricát...tény hogy kicsit jobban dörmög meg 2 hengeres, és csak a blokkjában 3 babetta kompletten elfér :D na mindegy... a babszim meg még mindig igényli a törődést, akkroa köcsedék, megcsináltam az indítópofákat, szimeringet emghackeltem, raktam bele kisebb szimeringből rugót, h ne eresszen, de mostmeg nem akar röfögni wááá...

Szép kis kocsi lehet, gondolom elég hamar le is zabálja a tankot :):) ...ezért érdemes magyarországon nagy autót, motort fenntartani... olcsó benzin, olcsó papírmunka, mi kell még? hehh szép is lenne...
Előzmény: flathead (733)
flathead Creative Commons License 2008.06.27 0 0 736
Csak tipp, de véletlenül nem magas a benzinszinted? Talán nagyfordulaton túl dús lesz a keverék.....vagy a súberen kéne állítani, de lehet, hogy hülyeséget beszélek.

A szívótorkot meg ne csak reszeld, de lehetőelg polírozd is, vagyis "portold", ahogy ezt az amerikai szakirodalom mondja. Tehát a kiálló apró kis egyenetlenségeket tüntesd el, mert káros turbulenciákat okozhatnak. Szóval a lényeg, hogy a keverék minél akadálymentesebb utat tudjon bejárni.
Előzmény: Kőarcú (732)
flathead Creative Commons License 2008.06.27 0 0 735
Azért kerül majd ennyibe, mert mocskos bürökrácia van egyrészt, másrészt meg ott kopasztják meg az embert, ahol nem szégyellik! És miért, a regisztrációs adó az egyáltalán mi a fasz??? Vagy az átírás?? Nehogymár az átírással járó adminisztrációs munka több tízezerbe kerüljön! Itt is csak arról szól a dolog, hogy szopassák az embert. Tesómnak van egy 1980-as Pontiac Grand LeMans-ja, 5000-es V8, na annak volt asszem több mint 100.000 az átírás, amikor az egész autó volt talán 400.000 Ft.....
Előzmény: TyerCorp01 (731)
flathead Creative Commons License 2008.06.27 0 0 734
350-es Jawa-k nekem is tetszenek, főleg a régebbiek, de megfogadtam, hogy mégegyszer nem veszek semmilyen kétüteműt :-)))
Még egy Honda Shadow-t is elfogadnék, azok nem is drágák használtan, viszont kurvaszépek.
Sajnos ez a sor 4-es Indian ebay-en kurva drága (több $1000), pontosabban minden Indian kurvadrága.
Előzmény: TyerCorp01 (730)
flathead Creative Commons License 2008.06.27 0 0 733
Ez egy 1940 körüli Indian 4. 4 hengeres soros motorral :-))) (Köbcentit nem tudom)
Előzmény: Maczko Peter (729)
Kőarcú Creative Commons License 2008.06.27 0 0 732
Sziasztok!
Kész a mustangom kuplungja. Megcsináltam a tuningokat (szívótorok reszelés+kipufogócső elvágása). Az erőtöbblet érezhető nem is kicsivel. :)

Viszont most meg olyan gond van vele hogy alacsonyabb fordulaton leáll a motor (melegen is) de egyelőre nem tudtam rájönni az okára. A gyertyán a lerakódás szép őzbarna színű tehát a gyújtás jó (meg húz is a gép nagyon.)
Van valami ötletetek? Általában mi szokta ezt okozni?
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 731
elnézést, néha lemaradnak betűk, számok... :) szal az átírás kb 50 lenne (új törzskönyv, integrált vizsga, eredetisévizsgálat) csak azt nem értem, hogy miért kerülmajd 20 000-be az, hogy rá mondják, hoyg nem loptam??????? vagyis hoyg eredeti.... én leszarom, ha kínai másolat....csak menjen, megmondom én magamnak ingyen is :)
Szal a képen látható motorért kér 20-at... :), nem illusztráció... :)
Előzmény: TyerCorp01 (730)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 730
Én is inkább veterános vagyok... van itt Szarvason egy idősebb úriember, van egy (asszem) 350-es Méray JAP-ja, ami nagyon polír, most azon a találkozón, amelyiken a patkánymotorral nyertem, ő vitte el azzal a motorral a legszebb veteránmotor díjat... nem meglepő, mindenhol nyer vele :), van egy wandererje igaz darabokban, fellelt állapotban (azt kéne megszerezni, mégiscsak abból jött össze a jaWA) :) jahm és van egy simson suhltankos mustangja, amit először akkor láttam, amikor már 2 éve volt mustangom és akkor jött le Kristóf Szarvasra, én meg győzködtem h it nincs senkinek se mustangja...háábmeg, nem pont aznap jött szembe a főutcán az öreg? :) (akkor még nem ismertem)
Én jelenleg egy 634-est készülök venni, a terepszínű 210-esemre elcserélem a fizikatanárommal, polír állapotú, annyi a baja, hogy le lett adva a rendszáma, 0 lesz csak az átírás EU-s rendszámmal hehhe :), em még 100 rá a jogsi, jah a motort amúgy 20-ért ideadná... :) de pénzem nincs, motorból meg 9-el több van mint feltétlen kéne :)... amyáék meg szétszednek kisbaltával és eladnak kilóra, hogyha mégegy "szemetet" hazahozok :) ...csere lehetséges...:):)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.26 0 0 729
Nagyon pöpec a járgány. De milyen fajta? Azér ennyire nemértek ezekhez a nagyon régi masinákhoz. Szeretem a veterán motorokat, de én Simson (Star), Panni, MZ, Jawa, stb párti vagyok. Én pl. egy gyorsaságira gyúrok nagyon. De egy veterán 100% hogy befigyel majd a kuszliba. Talán egy 350-es Jawa, vagy egy Trophy. Összhangba lesz nagyon a 900-as CBR-rel.:D
Előzmény: flathead (728)
flathead Creative Commons License 2008.06.26 0 0 728
Nekem meg ilyenem lesz, ha beledöglök is:

Előzmény: Maczko Peter (725)
flathead Creative Commons License 2008.06.26 0 0 727
Jaja, tolom is befelé a söröket, hogy elviselhető legyen :-)))
Előzmény: Maczko Peter (726)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.26 0 0 726
Ja, és majd elfelejtettem: B@SZOTT MELEG VAN!!!!
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.26 0 0 725
Nekem kb a benzin meg az olaj. Csak annyit költöttem rá, hogy megvettem mellé a sárgát alkatrésznek. De a csávó csak úgy veszi meg, ha abból adok neki alkatrészeket, hogy megtudja csinálni a pirosat. Szal tank, lámpabúra, foncsor, első égő, gyujtáskapcsoló, meg sztem adok neki egy tükröt ami a babsziról van, mert ami volt rajta, mindkettő eltunyult.

(Ja és nemmondtam hogy lesz egy Yamaha jog-om.:D Csak hogy ne kelljen félni, hogy ottmaradok valahol. Meglincselni azért nemkell, lesz egy Mustangom hobbimotornak.)
flathead Creative Commons License 2008.06.26 0 0 724
Én már direkt nem számolom, hogy mennyibe van nekem....:-)))
Előzmény: TyerCorp01 (723)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 723
Végülis, igazad van... :)
Enyémet is vinnék 20-ért, vagy akár egy schwalbéért cserébe, kár hogy eddig kb 60-ban van :)
Előzmény: Maczko Peter (722)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.26 0 0 722
Sztem elég fanatikus a srác, mert igyis kell neki a gép törötten. 20-at ad érte. Énmeg hiába vagyok lehiggadva, de nincs kedvem megcsinálni. De köszi a bátorítást. Egyébként szét ment a szép festés. 10-ért vettem a motort, használtam, összetörtem, naná hogy eladom 20-ért. De Mustangom még lesz, ezt ígérem nektek!
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 721
Nekem nem volt se erősebb, se gyengébb, de szarul rögzítettem föl, és 1 hét után este 10-kor leszakadt :):) azóta vissza nem raktam, eladtam (pont ezen a fórumon) Kristófnak, az a rezor alapozta meg barátságunkat xD

azéé ezanemmindegy... :)

Már most elképzelem, ahogy az a rezor pár év mlva ugyanoylan redvásan egy vitrinben fog állni, az általunk vezetett és felvásárolt JAWA cég székházának a halljában :)
Előzmény: Bakoj87 (720)
Bakoj87 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 720
Én az első mustangomnál kipróbáltam a simsonra való "gagyirezót" azzal mintha kicsit erősebb lett volna.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!