Hali! Új vagyok errefelé. Nagyon új mert még csak meg se vettem az "új" motorom. De egy nagyon szép Jawa Mustangot néztem ki magamnak. Komolyan amikor megláttam azt se tudtam mivé legyek. Műszakilag gyári állapotban, újrafestve királykékre, állítólag minden kopott alkatrészt már kicseréltek. Kivéve a kipufogót mert azt nem talált az öregúr. 5 éve a garázsban áll. Egyetlen komolyabb hibája h. elszakadt a kilóméteróra spirál. :D:D De pöccre indult és szépen ketyeg, állítólag 100km-rt futott. Hát tunningolva nincsen, csak egy egyszerű sportlészűrő van rajta.
Ez így leírva nem biztos h. tükröz mindent.... "mindössze" 52.000 FT!!!! Sajnos képet nem tudtam csinálni, de szerintetek megéri???
Az már részletkérdés :) A lépető van úgy kialakítva asszem, hogy ha váltok, akkor húz magának egy kuplungot, nagyon ötletes megoldás, és beválhatott nekik, mert 1970 óta az öszes 350-esben így van (ha nem régebbóta).
Na hát azt elhiszem, hogy jól megy, meg feelinges is (pont mint a mustang) xD Nah ez a shadow meg szép kis járgány, nekem is bejön, de maradok egyenlőre a cseh (lemaradt) technikáknál, csóró alföldi gyereknek az marad... :)
Mondjuk a 350-esen engem az automata kuplung fogott meg meg a berugó-váltókar de nagyon :)
A vadiúj gépekre én se hokizok, de mondjuk a Honda Shadow az kibaszott szép motor, igazából semmi modern nincs rajta esztétikailag. Tesóm Pontiacja tényleg jó kis gép, amúgy egy kombi :-)) De az csak hobbiautó tesómnak, meg most szét is van szedve apró darabokra. Nem mintha, napi használatra sokkal kisebb autója lenne: egy Opel A Omega, 3000-es sor 6, szerintem eszik kb. annyit, mint a Pontiac. Szerintem hülyeség ekkora autót napi használatra tartani, dehát ő hajthatatlan..... Viszont elég jól megy, 200 ló :-D
Nem rossz, nekem is tetszik :) Bár én az ilyenekért azért nem rajongok, mert etéren túlzott pesszimizmussal gondolkodom, úgy tűnik egyenlőre úgyse lenne pénzem egy iylenre, ezért keresek egy reáliisabb motort :) Többekközt ezért nem verem a nyálam a legújabb gsx r-ekre, meg iylenekre... :) és szeretem a 2t füstöt, gyógyító hatással van rám :) ...de amúgy tényleg :) ha meg vagyok fázva, köhögök, mint atom, szívok egy kis 2t füstöt oylat elkezdek tőle krákogni... :):) xD ...és kitisztul a légutam xD nekem amúgy igazából egy TS-re vagy egy csepptankosra fájna a fogam, nem erre, de 20000-ért vétek lenne otthagyni :) szerintetek 50-es papírral használhatnám egy ideig? xD biztosításom van, rárakok pár jawa 50 matricát, meg babetta matricát...tény hogy kicsit jobban dörmög meg 2 hengeres, és csak a blokkjában 3 babetta kompletten elfér :D na mindegy... a babszim meg még mindig igényli a törődést, akkroa köcsedék, megcsináltam az indítópofákat, szimeringet emghackeltem, raktam bele kisebb szimeringből rugót, h ne eresszen, de mostmeg nem akar röfögni wááá...
Szép kis kocsi lehet, gondolom elég hamar le is zabálja a tankot :):) ...ezért érdemes magyarországon nagy autót, motort fenntartani... olcsó benzin, olcsó papírmunka, mi kell még? hehh szép is lenne...
Csak tipp, de véletlenül nem magas a benzinszinted? Talán nagyfordulaton túl dús lesz a keverék.....vagy a súberen kéne állítani, de lehet, hogy hülyeséget beszélek.
A szívótorkot meg ne csak reszeld, de lehetőelg polírozd is, vagyis "portold", ahogy ezt az amerikai szakirodalom mondja. Tehát a kiálló apró kis egyenetlenségeket tüntesd el, mert káros turbulenciákat okozhatnak. Szóval a lényeg, hogy a keverék minél akadálymentesebb utat tudjon bejárni.
Azért kerül majd ennyibe, mert mocskos bürökrácia van egyrészt, másrészt meg ott kopasztják meg az embert, ahol nem szégyellik! És miért, a regisztrációs adó az egyáltalán mi a fasz??? Vagy az átírás?? Nehogymár az átírással járó adminisztrációs munka több tízezerbe kerüljön! Itt is csak arról szól a dolog, hogy szopassák az embert. Tesómnak van egy 1980-as Pontiac Grand LeMans-ja, 5000-es V8, na annak volt asszem több mint 100.000 az átírás, amikor az egész autó volt talán 400.000 Ft.....
350-es Jawa-k nekem is tetszenek, főleg a régebbiek, de megfogadtam, hogy mégegyszer nem veszek semmilyen kétüteműt :-))) Még egy Honda Shadow-t is elfogadnék, azok nem is drágák használtan, viszont kurvaszépek. Sajnos ez a sor 4-es Indian ebay-en kurva drága (több $1000), pontosabban minden Indian kurvadrága.
Sziasztok! Kész a mustangom kuplungja. Megcsináltam a tuningokat (szívótorok reszelés+kipufogócső elvágása). Az erőtöbblet érezhető nem is kicsivel. :)
Viszont most meg olyan gond van vele hogy alacsonyabb fordulaton leáll a motor (melegen is) de egyelőre nem tudtam rájönni az okára. A gyertyán a lerakódás szép őzbarna színű tehát a gyújtás jó (meg húz is a gép nagyon.) Van valami ötletetek? Általában mi szokta ezt okozni?
elnézést, néha lemaradnak betűk, számok... :) szal az átírás kb 50 lenne (új törzskönyv, integrált vizsga, eredetisévizsgálat) csak azt nem értem, hogy miért kerülmajd 20 000-be az, hogy rá mondják, hoyg nem loptam??????? vagyis hoyg eredeti.... én leszarom, ha kínai másolat....csak menjen, megmondom én magamnak ingyen is :) Szal a képen látható motorért kér 20-at... :), nem illusztráció... :)
Én is inkább veterános vagyok... van itt Szarvason egy idősebb úriember, van egy (asszem) 350-es Méray JAP-ja, ami nagyon polír, most azon a találkozón, amelyiken a patkánymotorral nyertem, ő vitte el azzal a motorral a legszebb veteránmotor díjat... nem meglepő, mindenhol nyer vele :), van egy wandererje igaz darabokban, fellelt állapotban (azt kéne megszerezni, mégiscsak abból jött össze a jaWA) :) jahm és van egy simson suhltankos mustangja, amit először akkor láttam, amikor már 2 éve volt mustangom és akkor jött le Kristóf Szarvasra, én meg győzködtem h it nincs senkinek se mustangja...háábmeg, nem pont aznap jött szembe a főutcán az öreg? :) (akkor még nem ismertem) Én jelenleg egy 634-est készülök venni, a terepszínű 210-esemre elcserélem a fizikatanárommal, polír állapotú, annyi a baja, hogy le lett adva a rendszáma, 0 lesz csak az átírás EU-s rendszámmal hehhe :), em még 100 rá a jogsi, jah a motort amúgy 20-ért ideadná... :) de pénzem nincs, motorból meg 9-el több van mint feltétlen kéne :)... amyáék meg szétszednek kisbaltával és eladnak kilóra, hogyha mégegy "szemetet" hazahozok :) ...csere lehetséges...:):)
Nagyon pöpec a járgány. De milyen fajta? Azér ennyire nemértek ezekhez a nagyon régi masinákhoz. Szeretem a veterán motorokat, de én Simson (Star), Panni, MZ, Jawa, stb párti vagyok. Én pl. egy gyorsaságira gyúrok nagyon. De egy veterán 100% hogy befigyel majd a kuszliba. Talán egy 350-es Jawa, vagy egy Trophy. Összhangba lesz nagyon a 900-as CBR-rel.:D
Nekem kb a benzin meg az olaj. Csak annyit költöttem rá, hogy megvettem mellé a sárgát alkatrésznek. De a csávó csak úgy veszi meg, ha abból adok neki alkatrészeket, hogy megtudja csinálni a pirosat. Szal tank, lámpabúra, foncsor, első égő, gyujtáskapcsoló, meg sztem adok neki egy tükröt ami a babsziról van, mert ami volt rajta, mindkettő eltunyult.
(Ja és nemmondtam hogy lesz egy Yamaha jog-om.:D Csak hogy ne kelljen félni, hogy ottmaradok valahol. Meglincselni azért nemkell, lesz egy Mustangom hobbimotornak.)
Sztem elég fanatikus a srác, mert igyis kell neki a gép törötten. 20-at ad érte. Énmeg hiába vagyok lehiggadva, de nincs kedvem megcsinálni. De köszi a bátorítást. Egyébként szét ment a szép festés. 10-ért vettem a motort, használtam, összetörtem, naná hogy eladom 20-ért. De Mustangom még lesz, ezt ígérem nektek!
Nekem nem volt se erősebb, se gyengébb, de szarul rögzítettem föl, és 1 hét után este 10-kor leszakadt :):) azóta vissza nem raktam, eladtam (pont ezen a fórumon) Kristófnak, az a rezor alapozta meg barátságunkat xD
azéé ezanemmindegy... :)
Már most elképzelem, ahogy az a rezor pár év mlva ugyanoylan redvásan egy vitrinben fog állni, az általunk vezetett és felvásárolt JAWA cég székházának a halljában :)