Pár hónapja a tv-ben ment vasárnap éjszaka, asszem másnap suli volt, leszartam én megnéztem, alap film, nekem nagyon tetszett :) Volt az öregnek kitartása... Na majd ha lesz egy 40 éves motorom, azzal megcsinálom ezt a filmet magyar változatban :) jajj most jut eszembe van 40 éves ideálon, hehh azt nem áldozom fel :P, inkább várok még 10 éves a mustival.
Jah és Kristófnak köszönet a jutub linkért: http://youtube.com/watch?v=8ZOGUjRVs2E&feature=related
Végre valahára, meglátam az első normális mustangos videót, amiben nem 80-al visítanak, kamerásmobillal a kézben a km órát lesve, nem gumit égetnek, és nem igénytelenül kerekezgetnek összevissza :)
Igen, ha hozzámvágnának 3 millát, hogy motort vehetek csak rajta, az is jawa lenne :) 52 tényleg sok, azért már adjon km óra spirált is :) Amúgy hovavalósi vagy? én Szarvason vandálkodom :) (mármint nem Te, hanem Babo90)
Sziasztok. Rájöttem az alapjárat problémára. A hengerfej a hiba oka, ugyanis nem mustang hengerfej van a motoron hanem ami a pionír-eken is volt. Ma próbaképp elkértem egy ismerős mustangjáról a hengerfejet hogy mi a különbség teljesítményben és rárakva a motorra egykettőre megszűnt a gond, sőt a motor is simábban járt. Tehát úgy néz ki vennem kell másik hengerfejet. :( Ha esetleg van felesleges hengerfej itt valakinek, vevő vagyok rá!
Mi ez a sok nyugati motor????? Ájjatok má leee:D:D Mindjá párton kivülinek tekintenek azt elvisz az JÁWÓ XD:D
egyébként 52 az sok..
Te is Táyer ilyet mondasz legalábbis az volt kivehető, hogy: azé nem feszel CBR-t mert nincs rá pénzed! :D:@ nekem ha lenne se vennék, mert abba nincs feeling plusz japán meg egyébként is hogy mondhacc ilyet???? :D:D
Értem én h. grága. Én kaposvári vagyok, és a Balaton északi oldalára mentem el a motorért. Itt Somogyban egyáltalán nemtaláltam, nemhogy eladót, de olyan embert se ismertem akinek van. Egyébként nekem is nagyon tetszenek, azért voltam képes utazni érte kb 250 km.-t. Ha körülnéznél picit távolabb, biztos találnál olcsóbbat. Hidd el én benzinnel együtt megúsztam 20e-ből az egészet. Még mindig jobb, minthogy átmegyek a szomszédba és veszek egyet 50-ért. Sok szerencsét a vásárláshoz!
Egyetértek veled ebben... egy használt motort nem szabadna ennyiért adni. De télleg errefelé /békés megyében/ mindenki nagyon drágán adja a motorokat. Normális állapotú Simsont 40-50 alatt nem találsz. :S:(
De úgy látom h. az ien internetes hirdetések sem adnak 40nél alább. Sőt soxor felette. Kicsit ledöbbentem a jóállapotú 51es szimó ért 120E-et kértek.
Igazából kicsit sarokba vagyok szorítva ezzel kapcsolatban. Ez a Mustang meg eléggé megteccett. :)
Én 10000 ft-ért vettem a Mustangom. Gyönyörű, makulátla állapotban. Én 52 ezret még egy Simsonért se adnék. Egy 50 ccm-es használt motor a szemembe nem ér 30-nál többet. Lehet h. más aztmondja h. ez ilyen meg olyan jó, de akkor is kiröhögöm mert csak egy 50-es. 30-ért fogok venni egy yamaha jogot. A mai robogókért meg elkérnek majd félmillio ft-ot. Ez a jog is majdnem olyan szinten van, mégse fizetek érte 100ezreket. Ha kicsit nem idevaló a téma akkor bocs mindenkitöl.:D De sztem nem ér az a Mustang 52ezrert, akármilyen jó is.
Hát jó, télleg nem kevés.... de télleg nagyon jó állapotban van és én nem akarok rá költeni különösebben egy ideig. Most vehetnék egy rosszabb állapotút is vagy esetleg egy Simsont azt is rosszabbat, de nem vagyok az a nagy szerelő típus. :)
Errefele meg mindenki drágán adja a motorokat. :S:S:(
Hali! Új vagyok errefelé. Nagyon új mert még csak meg se vettem az "új" motorom. De egy nagyon szép Jawa Mustangot néztem ki magamnak. Komolyan amikor megláttam azt se tudtam mivé legyek. Műszakilag gyári állapotban, újrafestve királykékre, állítólag minden kopott alkatrészt már kicseréltek. Kivéve a kipufogót mert azt nem talált az öregúr. 5 éve a garázsban áll. Egyetlen komolyabb hibája h. elszakadt a kilóméteróra spirál. :D:D De pöccre indult és szépen ketyeg, állítólag 100km-rt futott. Hát tunningolva nincsen, csak egy egyszerű sportlészűrő van rajta.
Ez így leírva nem biztos h. tükröz mindent.... "mindössze" 52.000 FT!!!! Sajnos képet nem tudtam csinálni, de szerintetek megéri???
Az már részletkérdés :) A lépető van úgy kialakítva asszem, hogy ha váltok, akkor húz magának egy kuplungot, nagyon ötletes megoldás, és beválhatott nekik, mert 1970 óta az öszes 350-esben így van (ha nem régebbóta).
Na hát azt elhiszem, hogy jól megy, meg feelinges is (pont mint a mustang) xD Nah ez a shadow meg szép kis járgány, nekem is bejön, de maradok egyenlőre a cseh (lemaradt) technikáknál, csóró alföldi gyereknek az marad... :)
Mondjuk a 350-esen engem az automata kuplung fogott meg meg a berugó-váltókar de nagyon :)
A vadiúj gépekre én se hokizok, de mondjuk a Honda Shadow az kibaszott szép motor, igazából semmi modern nincs rajta esztétikailag. Tesóm Pontiacja tényleg jó kis gép, amúgy egy kombi :-)) De az csak hobbiautó tesómnak, meg most szét is van szedve apró darabokra. Nem mintha, napi használatra sokkal kisebb autója lenne: egy Opel A Omega, 3000-es sor 6, szerintem eszik kb. annyit, mint a Pontiac. Szerintem hülyeség ekkora autót napi használatra tartani, dehát ő hajthatatlan..... Viszont elég jól megy, 200 ló :-D
Nem rossz, nekem is tetszik :) Bár én az ilyenekért azért nem rajongok, mert etéren túlzott pesszimizmussal gondolkodom, úgy tűnik egyenlőre úgyse lenne pénzem egy iylenre, ezért keresek egy reáliisabb motort :) Többekközt ezért nem verem a nyálam a legújabb gsx r-ekre, meg iylenekre... :) és szeretem a 2t füstöt, gyógyító hatással van rám :) ...de amúgy tényleg :) ha meg vagyok fázva, köhögök, mint atom, szívok egy kis 2t füstöt oylat elkezdek tőle krákogni... :):) xD ...és kitisztul a légutam xD nekem amúgy igazából egy TS-re vagy egy csepptankosra fájna a fogam, nem erre, de 20000-ért vétek lenne otthagyni :) szerintetek 50-es papírral használhatnám egy ideig? xD biztosításom van, rárakok pár jawa 50 matricát, meg babetta matricát...tény hogy kicsit jobban dörmög meg 2 hengeres, és csak a blokkjában 3 babetta kompletten elfér :D na mindegy... a babszim meg még mindig igényli a törődést, akkroa köcsedék, megcsináltam az indítópofákat, szimeringet emghackeltem, raktam bele kisebb szimeringből rugót, h ne eresszen, de mostmeg nem akar röfögni wááá...
Szép kis kocsi lehet, gondolom elég hamar le is zabálja a tankot :):) ...ezért érdemes magyarországon nagy autót, motort fenntartani... olcsó benzin, olcsó papírmunka, mi kell még? hehh szép is lenne...
Csak tipp, de véletlenül nem magas a benzinszinted? Talán nagyfordulaton túl dús lesz a keverék.....vagy a súberen kéne állítani, de lehet, hogy hülyeséget beszélek.
A szívótorkot meg ne csak reszeld, de lehetőelg polírozd is, vagyis "portold", ahogy ezt az amerikai szakirodalom mondja. Tehát a kiálló apró kis egyenetlenségeket tüntesd el, mert káros turbulenciákat okozhatnak. Szóval a lényeg, hogy a keverék minél akadálymentesebb utat tudjon bejárni.