Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2009.12.27 0 0 9346
Bal oldal, természetesen :)
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2009.12.26 0 0 9345
Lehet, hogy jobb kormányos? :-)

Mondjuk a franc tudja, hogy a jobb és bal kormányos ott megegyezik-e.
Vagy MBman CAR-társ rossz oldalról tett be képet. :-)
Előzmény: djkoxi (9344)
djkoxi Creative Commons License 2009.12.26 0 0 9344
Ez a bal oldal.
Előzmény: MBman (9342)
MBman Creative Commons License 2009.12.26 0 0 9343
Kibelezve:

Előzmény: MBman (9342)
MBman Creative Commons License 2009.12.26 0 0 9342
Jobb oldalon az A oszlop tövében ez a három:



Előzmény: mumtaz (9341)
mumtaz Creative Commons License 2009.12.26 0 0 9341
Ja bocs. Nem 4, hanem 5 darab csati van.
Előzmény: mumtaz (9340)
mumtaz Creative Commons License 2009.12.26 0 0 9340
Az tényleg jó, hogy szinte minden extra cumónak meg vannak a vezetékei. Azt mondjuk nem értettem, hogy a tetőn a lámpát kivéve még 3 darab csatit találtam. CDX-em van, ami ugyebár nem alap felszereltség, viszont napfénytető nincs benne, de annak sem kellene 3 darab több érintkezőjű csati.

Ugyanez a furcsaság van a jobb lábtérnél, ahol a gyári riasztó felett összesen 4 darab több lábú csati is van, ami nincs bekötve sehova. Ezek között 1 lenne gondolom a CD tár. Itt van a GSM antenna vége is.


Jobb lábtér
Előzmény: MBman (9339)
MBman Creative Commons License 2009.12.26 0 0 9339

"Érdekesség képpen megjegyzem, hogy a biztosítéktáblában és az ajtókban kivolt építve az elektromos tükör. Sőt, még a biztosíték is benne volt, de a relé már nem. :( A vezetékek tehát elmennek a biztosítéktól, be a többi kötegbe, azonban a karosszéria ajtócsatlakozásaihoz már nem jut el. (A csatlakozó foglalat is hiányzik) Azonban az ajtókban szintén kivolt vezetékelve, és az ajtócsatlakozóban is a tüskék benn vannak. Rejtély számomra, hová tűnnek el gyárilag a vezetékek... :S"

 

A biztosítéktáblából ki van vezetve (szinte) minden elektromos extra felszereltség táplálásához szükséges vezeték, csak a biztosíték, és relé hiányzik. A vezetékek általában valamelyik nagyobb csatinál vesznek el. Példaképpen a 17, 20 (elektromos ablak foglalatok), vagy a 30-as (tolótető) az A oszlop tövében lévő 3 csati egyikében érnek véget. Én ezekre kötöttem rá az elektromos ablakot, így gyári minőség. 17-es az első ablak lett, 20-as a hátsó lesz, 31es pedig a kapcsolóáramkor lett.
Megjegyzem, a fapados (elektromos ablak nélküli) példányok első ajtójában amúgy elektromos ablak csati nincs a kábelkötegen. Tüköré viszont van.

Előzmény: D.Zoli (9336)
otto16V1,6i Creative Commons License 2009.12.26 0 0 9338

Rosszhír Januárra.

A benzin és gázolaj jövedéki adóját remek kormányunk megemeli 15ft tal.

otto16V1,6i Creative Commons License 2009.12.26 0 0 9337
Nem tünt el, hanem mindenhova ugyan az a csati van, mert így olcsóbb mintha mindegyikhez különbőző műanyagcsatit gyártatnak. Felszereltségtől függően vezetékelik.
Előzmény: D.Zoli (9336)
D.Zoli Creative Commons License 2009.12.25 0 0 9336

Halihó!

 

Hát megoldódott a probléma, éjszakára ugye levettem a sarukat, aztán reggel mikor újra feltettem minden rendbejött... :S

Fogalmam sincs mitől lehetett a hiba, én az immobiliserre gondolok, mivel csak emiatt nem indulhatott be, ha már tekert. De hogy a km óra és a számláló mitől hülyült meg??? Valószínűleg valami összezavarodhatott. Remélem többet nem találkozom ezzel a hibával.

 

Érdekesség képpen megjegyzem, hogy a biztosítéktáblában és az ajtókban kivolt építve az elektromos tükör. Sőt, még a biztosíték is benne volt, de a relé már nem. :( A vezetékek tehát elmennek a biztosítéktól, be a többi kötegbe, azonban a karosszéria ajtócsatlakozásaihoz már nem jut el. (A csatlakozó foglalat is hiányzik) Azonban az ajtókban szintén kivolt vezetékelve, és az ajtócsatlakozóban is a tüskék benn vannak. Rejtély számomra, hová tűnnek el gyárilag a vezetékek... :S

A világításkapcsolóban is benn van az első ködlámpa mikrokacsolója a műanyag burkolat alatt. Viszont annak már nincsenek kiépítve a foglalatok a biztosítéktáblában. Sajnos addig még nem jutottam el, hogy kivan-e vezetékelve a lökhárítóig, illetve a műszerfal visszajelzőhöz, de ha érdekel valakit, arról is beszámolok...

 

Üdv: Zoli!

AAAAAAAAAAAAAAA
Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.12.25 0 0 9335
Apropó tükör! B vekihez létezik irányjelzős tükör???? Valaki szerelt már ilyet?
MBman Creative Commons License 2009.12.25 0 0 9334

Akku és generátor biztosan nem. Ha teker rendesen az indítómotor.

Szerintem az immobiliserrel lesz valami gond. Nem is biztos, hogy köze van hozzá az elektromos tükör beszerelésnek...

Előzmény: D.Zoli (9331)
Nagy VECTRA Creative Commons License 2009.12.25 0 0 9333
Itt van ,a nagy herce hurcában majdnem lemaradtam,de azért itt vagyok és KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK minden fórum lakónak és családjának!
veciv6 Creative Commons License 2009.12.25 0 0 9332

Szerintem inkább az akku kuka v. a generátor ment tönkre..... :-(

Előzmény: D.Zoli (9331)
D.Zoli Creative Commons License 2009.12.25 0 0 9331

Hello!

 

Újabb furcsaságot produkált a vectra. Kapott elektromos tükröket a kocsi, szerelés után azonban nem akar beindulni. :S Gyújtás ráadása után a motorhiba lámpa nagyon gyorsan villog (vibrál), és a km számláló helyén sem jelennek meg a számok. Önindító teker, de nem indul be. Tapasztalt már valaki ilyet? Fogalmunk sincs, hogy mi lehet a baja, semmit nem kötöttünk át, külön vezetékek lettek kihúzva. Biztosítéktáblába lett új biztosíték, azt mozgattuk, de semmi nem lett bántva, elvileg minden jó. Jah, és még egy érdekesség, hogy most éjszakára is levettem a sarut, és a km óra 10 km/h-n áll... :S Mikor megvettem a kocsit, akkor is elment rajta a műszerfal. Visszajelző lámpák égtek, de a mutatók nem működtek, és a km számláló is állt egyhelyben. Csatlakozó lehúzása, majd visszadugás után tökéletesen működött. Viszont akkor beindult, és nem jelzett a motorhiba. Esetleg még immobiliser hibára gondolok, de nem tudom azt hogyan szokta jelezni.

 

Holnap kiveszem a műszerfalat, remélem megoldódik a hiba, de azért ha valakinek van ötlete, szívesen fogadom...

 

Köszönöm előre is, és kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!

 

Üdv: Zoli

 

joci-01 Creative Commons License 2009.12.24 0 0 9330
Köszönöm mindenkinek és Én is Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és baleset mentes közelekedést kívánok mindenkinek!!!
Abo88 Creative Commons License 2009.12.24 0 0 9329
Háát sajna!:S
Vlad19 Creative Commons License 2009.12.24 0 0 9328
Fogyik is belőle a hűtőviz?
Előzmény: Abo88 (9327)
Abo88 Creative Commons License 2009.12.24 0 0 9327
Sziasztok!Több mint valószínű hogy hengerfejes a vekim!:S:Sde majd holnap pontosan kiderül!Háát addig is mindenkinekl kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!:DSziasztok!
Vlad19 Creative Commons License 2009.12.24 0 0 9326
Én is köszönöm és szintúgy szeretnék Mindenkinek Nagyon Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kivánni!
AAAAAAAAAAAAAAA
kis-szepy Creative Commons License 2009.12.24 0 0 9325
Szia!

Én is köszönöm a jókívánságokat, és viszont kívánok neked és családodnak, meg minden fórum olsvasonak, és kedves családjának békés boldog karácsonyi ünnepeket.

Peti
Előzmény: veciv6 (9323)
otto16V1,6i Creative Commons License 2009.12.24 0 0 9324

Kösznöm és viszont kívánom.

A gyerkőceim már játszanak a karácsonyi ajándékkal amit éjel diszített fa alatt találtak. :))

Előzmény: veciv6 (9323)
veciv6 Creative Commons License 2009.12.23 0 0 9323
Minden kedves fórumlakónak és családjának:Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!
Nick_X14XE Creative Commons License 2009.12.22 0 0 9322

"ajánlották indítás előtt a fénykürt használatát is pár másodpercre, mert az elvileg kicsit észhez téríti az akksit."

Gondolom az amper átmelegíti kissé a cellákat. :)

 

Rólam elég annyit tudni, hogy 30-on már túl vagyok, Bp vonzáskörzetében előforduló állatfaj, a villanyos dolgokhoz konyítok valamit. Egy gyerek, egy feleség és 2 Opel! :)

Előzmény: mumtaz (9318)
mumtaz Creative Commons License 2009.12.22 0 0 9321
NA! Valahogy így kell kinéznie egy elvetemült vectrabuzinak. :DDDDD
Előzmény: kotlos (9319)
kotlos Creative Commons License 2009.12.22 0 0 9320
Afene, nem megy ez a feltöltés nekem... Pedig rohadtul nem bonyolult... Bocsi :)
kotlos Creative Commons License 2009.12.22 0 0 9319
Hali!
Köszönöm a bemutatkozós köröket, meg a babásakat is :) Gratulálok hozzá, aztán csak egészséges legyen! Ma volt szerencsém kicserélni az izzóimat. Egy kis ízelítő a különbségről, a szemfülesek még engem is kifigyelhetnek az egyik képen :D A sötétebb képen csak letakarom az új oldalt, így csak a régi ég, míg a másikon, szabadonhagytam, így ott is csak egy jó égő van. Na jó nem ragozom továb...régi égővelújjalrégi égővel
mumtaz Creative Commons License 2009.12.22 0 0 9318
Nyugi. A hidegben minden olaj besűrűsödik. Anno még a jogsi letételénél benne is volt a könyvben, hogy beindítás előtt ajánlott a váltókart megjáratni, fokozatokba kapcsolni, hogy feltörd az olajat. Valamint indításkor a kuplung kinyomásának nem csak az a haszna, hogy nehogy sebességben indítsuk a kocsit, hanem az is (főleg hidegben), hogy az önindítót nem terheljük a besűrűsödött olajban úszó váltószerkezet megtekerésével is. Pláne, hogy ilyenkor hidegben az akksi sem áll a helyzet magaslatán. Még ha új, akkor sem.
Nem mellesleg abban a bizonyos könyvben ajánlották indítás előtt a fénykürt használatát is pár másodpercre, mert az elvileg kicsit észhez téríti az akksit.
Előzmény: Sada5 (9315)
BANDO-5 Creative Commons License 2009.12.22 0 0 9317
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni abban hogy 1.7(isuzu) B Veci-be hány voltos izzítógyertya kell? Jó bele az 5-V? vagy a 11-V kell?
köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!