Keresés

Részletes keresés

Lki1 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 235

Igen, van olajpumpája, és acél hajtókar fehérfém csapággyal.

Az olaj inikátor az lehet. Az én motorom néhány rúgásra kinyomja. Igaz van benne olyan sűrű olaj, mint a méz!

Szerintem sok tekintetben komolyabb, mint a mai alu hajtókaros retkek szóró olajzással, konkrét siklócsapágy nélkül.

 

 

Ezt csemegézd át! Neked erre állni fog a szög! :D

 

http://www.c2n.ru/ud2m1/

 

 

Előzmény: józsika1986 (231)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 234

Üdvözöllek itt!

 

A váltó tényleg érdekes. Balra előre egyes, vele szemben hátra négyes...

Én azt a jótanácsot kaptam, hogy menet közben nem szabad váltani, mert nem szinkronizált a váltó.

 

Szívesen várnánk még több képet!

 

L.

Előzmény: maxer91 (233)
maxer91 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 233

Sziasztok !


Régen fórumoztam sajna a képet nem tudom fel rakni mert nagy a mérete , de csináltam indafotón egy mappát remélem megtudjátok nézni . 
Mi lent a telken ezzel a kis trákival csináljuk a kisebb ház körüli munkákat , igaz a traktor a szomszédé de egyáltalán nem használja már vagy 13 éve van nála de tavaly kezdett el érdekelni minket a de ugye nem volt használva előtte egy 4-5 éve , fogtunk benzint le cseréltük gyertyákat ki vettük meg pucoltuk bele raktunk egy másik aksit a karburátort is le szedtük ki takarítottuk és majd nem hogy pöc re indult . Sajnos a környéken senki nem ért ehhez a géphez mi se tudunk róla sok mindent az a gond vele hogy nem egyenletes az alapjárat meg szerintem a váltóval sincsen minden rendben mert össze vissza vannak a sebbegéseket rajta de lehet hogy ez így gyári nem tudom , sajnos még a környéken nincs is ilyen traktor hogy hozzá lehessen hasonlítani .

Remélem a képet sikerült fel tölteni  


http://indafoto.hu/jawafun/image/18162451-35321e46/user   

Lki1 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 232

Jó, hát azért fejjel nem megyek a falnak...

Le akartam venni, de a kedves autóflexes lakatos urak odafércelték. :D

Szakkkkadjon rájuk a ************!!!!

 

Kell a karbim? Hadra fogható lesz a traki, kettőt küldök+egy házat!

Előzmény: t010traktor (230)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 231

értem köszönöm :)

akkor most jó ez a tipusú motor ? megéri foglalkozni vele? :)

mondjuk én hobby szinten űzöm "egy egyszerű traktoros vagyok" de azért kérdezek mert amihez még nem nyúltam nem ismerem nem szeretek barmolni,na meg szeretek szerelni mondhatni a mindenem az olaj és a fém :D

a gyűrűhornyot a dugattyúba? tehát plusz egy gyűrű?

a hengerfejtömitésen is gondolkodtam valami alulemezböl csináltatni? báár annyibol nem lenne jó,hogy a hf lehuzásánál nem birná összenyomni annyira hogy jó legyen és valami szakadna :/ lényeg csináltatok majd két ilyen hozzávaló tömitést és kész :D és a hengerfejet pedig megsíkoltatom mert valószinű ,hogy el van húzva :/ gondolom ez utóbbi a kifujások eredménye,hogy nem rendessorrendben történt a csavarok meghúzása vagy megfelelő erővel egyenletesen :/

 

olajnyomás visszajelző?szivattyús olajzása van, ez is még egy nagy előny !!! :D

/megint újat tudtam meg a motorrol/

nem tudom valami kis pöcök van rajta a ventillátortol a hátsó lendkerék felé a nívópálca magasságában kb... az lenne?

 

 

Előzmény: Lki1 (228)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.18 0 0 230

Szerintem előszőr csak vedd le a tetőt.

Ha jó és műkszik akkor majd meglátod, hogy vágod-e :-)

 

Ilyen kis fasa karbit csináltál és mégse vagy elégedett ?? :-(

Kár érte, pedig szép darab lehet :-)

 

A kereket fordítsd ki és akkor talán jobban hozzáférsz.

Széles nyomtávval úgyis jobban néz ki ! :-)

 

Előzmény: Lki1 (229)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 229

Tegnap gyakorlatoztam a trakimmal. Ez a karbi sehogy sem akar összeállni.

Megjött az elhatározás. Ráfabrikálok egy kispók karbit. Ha beválik, akkor félre teszem a nézeteimet, és megalkuvóvá leszek.

Kivágom az egyébként sem a legjobb állapotban lévő gépháztetőt!

Zsacsi tele van nagyon!

Már megvan a felújító készlet, ultrahangos mosóban eltakarítva minden, csőkönyök 165 forintért, D6,2-es dörzsárat a pillangószelep tengelyéhez leakasztok szakmán belül, és annak jónak kell lennie!

 

Nincs lógás, szivárgás, falslevegő, és tudom mit kell piszkálni, ha keveset, vagy sokat kap. 

 

Rárontottam a zsírzó pumpával is. Elég lehetetlen helyeken vannak a szemek. Csak ezért nem fogom levenni a kereket, mert az abroncs pont útban van... 

Lki1 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 228

A gépkönyv D72, löketnek 75mm-t ír. Ezek szerint te egy 600ccm-es UD-2 M1 típusú jóféle motorra tettél szert.

 

Keresd vissza a bejegyzést, told át a gugli fordítón, és silabizáld ki a lényeget. A hengerfej tömítést paplannak fordítja...

Virgoncabb lesz tőle. Viszont ők egy új gyűrűhornyot is esztergáltatnak, a nagyobb sűrítési nyomás elviseléséhez.

 

A te motorodon megvan az olajnyomás visszajelző? Egy pirosra festett csap jön ki a hüvelyéből, ha megvan a megfelelő kenés.

Előzmény: józsika1986 (221)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 227

Értem akkor én értelmeztem rosszul :)

tehát "direktben" hajtja a gyújtórészt? az enyémnél van valami rugós bixb@x... sztem az a szabályzója lehet ...

mondjuk ez is igaz a fűnyirókon sincs legalábbis még én se láttam :)

 

a szelephézag akkor csak nem jó a 0,4 :/ na majd belövöm ha kész lesz a motorom :)

 

Előzmény: nj1 (226)
nj1 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 226

nekem nem durrog, akkor sem ha hírtelen visszaengedem a gázt, vagy gyorsítok.

 

Lehet, hogy fucsa lesz amit mondok, de szerintem az enyémen nincsen előgyújtás

szabályzó. Legalább is én nem találtam. Van egy másik gyujtásom is ami ugyan ellenkező irányban forog, azon viszont van.

Nem vagyok autószerelő, de szerintem az enyémen nincsen, de durrogás sincsen.

Mondhatnám, hogy akkor hogyan gyorsítható a kívánt mértékben ? Kérdésem: a fűnyíró motoron van........ nincsen és

mégis felpörög, viszonylag gyorsan. 

Lehet, hogy az egyszerű megoldás jobb.

 

A szelephézagról is van egy írás 0,4-et ír. Nálam nem vált be.

Szívószelep 0,15 , kipufogó 0,2 

 

 

józsika1986 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 225

Értem az nagyon jó :)

akkor ezekszerint a Mikuni jó választás volt! sok-sok örömteli üzemórát a trakihoz :)))

 

a durrogás? fordulatrol hirtelen visszaengedett gáznál?

az előgyújtásszabályzó ,de úgy működik ahogy egy 4 ütemű motornak kell :D

a videón láttam hogy harap :)

tényleg nagyon jó :)

idővel én is gondolkodtam ilyen kis gépszörnyön :)

kategóriájában nagon jó ár/érték,minőség arányú gépek :)

"csak halkan jegyzem meg": többenézemmint a japán technikákat...

dec egyenlőre beérem annyival ha jó lesz a motorom akkor összepakolok egy trakit :) a Hanomag mellé :)

vonzanak az orosz,német és egyéb keleti gépgyártás remekművei :D

Előzmény: nj1 (224)
nj1 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 224

Üdvözlet,

 

A füstölést is elhagyta és a gyertyákat sem teszi tönkre.

Azonnal reagál a gázadásra. Kiszürkült a kipufogója.

 

A karbi sor 4 db ból állt , de kérésemre az eladó elfűrészelte.

Azért gondoltam 2 karbit, mert eredetileg 125 ccm hengereket

üzemeltetett. 2x125 ccm=250ccm tehát elméletem szerint jónak

kell lennie. szerencsémre bevált.

Véleményem szerint a jellegzetes durrogása is a régi kikipott karbi bűne.

Nem használok olom pótló adalékot, de fogok, mert nem akarok bajt...

 

 

 

 

józsika1986 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 223

Szép napot :)

 

Nem rossz :)

a Mikuni ha jól emlékszek valami sportmotor karburátor :)

Tökéletes :)

a két torkon keresztül pedig nincs nagy vákuum ebböl adódóan kevesebb üzemanyag,és több levegő aminek eredménye kisebb fogyasztás is :)

NAGYON JÓ:)))

Előzmény: nj1 (222)
nj1 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 222

Üdvözlet Mindenkinek!

 

 

Szeretnék egy kis segítséget adni UD25 moci ügyében.

 

Amzsk-8 trakim van és rengeteg gondom volt a karbival, de ez a múlté.

 

Mikoni dupla karbi van rajta és tökéletes a motor, ja és a fogyasztása is.

 

józsika1986 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 221

Értem :)

tehát van rá remény :)

kicsit rázódjak már helyre aztán nekiugrok :)

"mert most az utóbbi időben volt kisebb nagyobb beruházásom "hozzátéve szocin voltam"2db 2T trabi és ez az orosz csoda :) tehát mondhatni kinuláztam magam a kicsiböl is...

de nyár-ősz környékére remélem meg tudom oldani :)

/nemszégyenezigazkicsitkellemetlen/.....

 

a hengerátmérő: 71,75

a lökethossz pedig: 75,70

 

Tehát ezekszerint mégtöbbet ki lehetne sajtolni egy ilyen motorbol? :)

 

 

Előzmény: Lki1 (220)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 220

Hengerfej tömítés készítés. Én asszem a mogyoródiakkal csináltattam. Egy veterán újságból néztem ki a címet.

 

Mekkora a henger átmérő? Abból kiderül, hogy 500, vagy 600 ccm.

 

Gondolat ébresztésnek nézz szét a fórum elején. Ott egy orosz nyelvű oldalt megosztottam, hogy miként kell felhúzni a kompresszióviszonyt nagyobbra.

Gépkönyv szerint 1:5,5 viszonyszám, és a mai motorok (a mai üzemanyagokhoz) akár 1:12 arányban sűrítenek. 

Nem muszáj egy 500 ccm-es motornak csak 8 pacit teljesíteni... 

Egy egyszerű marógépen könnyedén le lehet csippeneteni azt a 3 mm-t a hengerfej talpából.

Amint sor kerül az én motoromra, én elkövetem vele.

Előzmény: józsika1986 (217)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 219

Egy UD 25 berúgófogasívem van, ha kell. Nem tudom, passzol-e.

Küldj egy címet privát, és elpostázom.

 

Igen, elvileg Nyíregyházán van. Loadbetát duruzsold körbe. Ő van oda legközelebb.

Előzmény: józsika1986 (218)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 218

olyat valaki nem tudna ,ennek a motornak a berugószerkezéetéröl képet,esetleg méreteket ,alkatrészekröl feltölteni? "egyszerűbb lenne mint tekergetni a madzagot:D"

mr a fngelyen a racsn egyik fele rajta van . csak azt nem tudom,hogy a többi miböl áll össze? fogasív? "azt valami fogaskékböl k lehet vágni  ddig ooké... rugó,ilyesmi édekelne mit hová? :)

vagy ilyesmit lehet akkor nyiregyen a bontóban kapni? (legköüzelebb az van hozzám) kb 45km

"későbbiekben" nem tudom mostanában miikor járk arra :/

 

 

Előzmény: józsika1986 (217)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 217

Értem :)

Neten én próbáltam több kereső szót :/

mint pl orosz benzinmotor,UD2-M1,orosz aggregátormotor alkatrész ,orosz benzninmotoralkatrséz,orosz motoralkatrészerk,stb,de hf tömitést nem találtam...

mi lenne a jó keresőszó? hf tömítéshez? :O

 

Köszönöm igen tényleg szép,és ritka ! a környéken ilyet még nem láttam pár faluval arrébb van egy Lanz Bulldog is :D (Tokaj környéke"Taktaközben")  ,igaz volt vele gondom okozott elég fejtörést az elmult egy év alatt (mióta megvan) de megérte :)

 

 

közben gyártottam pár egyszerű képet,a tisztelt ház kérésére :DDDD 

 

a két hengerfejen jól látszik ,hogy hol fujt át a tömítés :((

 

Hát egyenlőre ennyi :)

a későbbiekben ahogy alakul a motor valamikor nyár,ősz környékére szeretném üzembe helyezni...

Előzmény: Lki1 (216)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 216

Ez egy más típusú motor. Ezt dolgozták át a 25-ösre.

Én gyűrűztem újra az SR 500-asomat, és nem egy jelentős összeg volt a tömítés hozzá! 

Van a neten elég. Keress rá!

 

Nagyon szép a traktorod!

Szerintem elfér itt!

Előzmény: józsika1986 (213)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 215

Igen készitek pár fotót :)

amúgy éreztem ,tegnap este hogy leirtam ,a "belügyminisztériumrol " szükséges ,hogy hozzak képet :DDDDDDDDDDD

Előzmény: józsika1986 (214)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 214

igen hát a burkolatot lebontottam, a hengerfejet és a gyújtást álítottam , mert a gyújtási időpont ahogy néztem igy levett hf,nél sűrités kezdeténél a dugattyú kb féluton járt akkor nyitott a megszakító :/ ez is egy hátrány... beállítottam ,úgy,hogy a FHP előtt 4mm-re nyisson a megszakító..

a szelephézagokat 0,4-re lőttem.. talán a T-010 mindenkilapján olvastam ... hogy "ez jobb"

tehát mondhatom,hogy megérte levenni a hf-et? :) minden rosszban van valami jó :)

tehát a burkolat,és a hengerfej van levéve,a regulátorfedél,és a szelepfedelek.

tervezem amúgy ha működni fog akkor ketté veszem a blokkot nagymosás,takarítás,alu részek fémtisztára csiszolása hengerek úgyszintén,a burkolat pedig kap egy hasonló matt zöld szint :)))

Előzmény: Lki1 (212)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 213

Értem :) mint az előző hsz-ban is irtam az UD-25-é egyszzerűbb :)

nekem ez újdonság,nem gondoltam volna ,hogy "egy cég" kétféle hengerfejjel gyártotta ezeket a motorokat :)

 

Értem és mnnyiböl jönn ki kb-re a két hf-h való csak úgy nagyjából? 2 eze ft-bol kiijönne?

mert a szön érdklődtm a Hanomag traktomhoz hf tömitést és ahhoz ajánlottak egy céget ami lyesmivel foglalkozik .bár hülye voltam mert a számukat nem kértem el :/

 

Remélem a következő pár sorommal nem nyerem el a kitiltást a topicbol, :)))

Tudom nem orosz de nem tudtam kihagyni :)

egy rozsdaboglyábol alakitottam ki!! :)

Hanomag C220 ,1960 ,2 hengeres 2 ütemű diesel,roots levegőfeltöltős ,vizhűtéses,a fogyasztása óránként 1 lityi alatt van :D

Ilyen hf tömítés van rajta,még feljavítás előtt készült  :)

 

Előzmény: Lki1 (209)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 212

Itt ez szükséges. 

Szét borítottad a motort? Képeket! Sokat! :)

Majd belenyúlok én is az enyémbe, és közlöm a közzel a fejleményeket!

Előzmény: józsika1986 (211)
józsika1986 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 211

Szép napot :)

értem és köszönöm a benzinre használatára vonatkozó leírást :)

mégegyszer leirom ,én csak kérdésként tettem fel ,hogy esetleg nem e lenne jó megoldás a 2T adalék... :D de így már értem :)

lezártam a témát :DDD és tényleg köszönöm :)

 

Hengerfej tömíés? :)

 

Ő lenne az :)

 

az UD-25 nél akkor ezekszerint peremen illesztett? :) "mégjobb megoldás mint ez" :D

Előzmény: t010traktor (207)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 210

Szóval ez volt az a gép, aminek ki lett vágva a gépház teteje...

Neki be van kötve a regulátor? Mert a bogár karbison, ahogy elnéztem van. 

Igaz, elég kacifántosan van megoldva.

 

 

Előzmény: t010traktor (208)
Lki1 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 209

Azt azért vedd figyelembe, hogy a Józsika nem UD-25-ös motort masszíroz, hanem UD-2-est!

Ez oldalt szelepelt, és a dugattyúk felváltva járnak! Tehát a hengerfeje nem egy vékony gyűrűsáv mentén fekszik fel, hanem szélesebb, a fél hengert, és a szelepeket körbeölelő forma mentén tömít.

Viszont a hengerfej egy oktondi alu darab.

Ahogy az orosz lapokat nézegettem, egyész rajongótábora van az UD-2-es motoroknak, és nem tartják egészségesnek az UD-25  motort.

 

Le kell fénymásolni a hengerfej(ek) talpát, és egy tömítés készítő rutinból tud neked nyomni újat. Réz peremmel, ahogy kell.

Viszont igyekezni kell, minél vékonyabbat kérni.

Előzmény: t010traktor (207)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.17 0 0 208

3. hozzáfűzendő.

 

Laci felhívott és megígértette velem, hogy mondom :

 

Neki Fiat karbi van fent és azzal nagyon szépen megy a kicsike, 

nem durrog nem füstöl !

 

Ide LINK-elem a weboldal egy részét :

 

http://t-010.mindenkilapja.hu/html/19302865/render/laci

 

Ez Laci gépe, nézzétek meg a képeket !

 

 

t010traktor Creative Commons License 2013.03.17 0 0 207

Józsika !

 

Az oktánszám és a kétütemű keverési arány két teljesen más dolog !!!

 

"Az oktánszám, kompressziótűrés, a benzin nyomástűrésére, illetve öngyulladására vonatkozó mérőszám. Nemzetközileg egységes érték, a benzinkutak töltőoszlopain fel van tüntetve a benzin oktánszáma. Ha az előírtnál kisebb oktánszámú benzint használunk, az a motor kopogását (detonációs égésfolyamat kialakulást) idézi elő, - azaz még mielőtt a gyújtógyertya szikrát adna, már a sűrítési ütemben berobban az üzemanyag-levegő keverék. Ez károsíthatja a motor szerkezeti elemeit. A nagyobb oktánszámú üzemanyag a számítógép vezérlés nélküli autóknál kárt nem, de a tökéletlenebb égés miatt teljesítménycsökkenést okoz. Az injektorral szerelt kocsiknál a nagyobb oktánszámú benzin használata minimális teljesítmény növekedéssel járhat. Az oktánszám adalékanyagokkal (például a – környezetszennyező hatása miatt – már nem használatos ólom-tetraetillel, vagy bio-etanollal) növelhető.

Manapság a legtöbb benzinüzemű jármű 95-ös oktánszámú (ún. szuper-) benzint használ." ( Wikipedia )

 

A kétütemű benzinek keverési aránya meg az a szám ami megmutatja, hogy 

egy 2 ütemű motor üzemanyagába ( benzin ) mennyi olajra van szükség,

hogy az sérülés nélkül ( mivel olajat nem tartalmaz mert a forgattyús ház más célt szolgál )

le tudja adni a megfelelő teljesítményt !

pl 1:40 azt jelenti, hogy 1 liter olajat 40 liter benzinnel keversz be !

 

Hengerfej tömítés :

 

Na az meg NINCSEN ezen a motoron !

Igen jól olvasod NINCS és nem is kell .

Ez a motor egy olyan fajta hihetetlen valami, amit kint a csatatéren használsz, és ha bármi( pl egy pár gyűrű )

cserére szorúl, akkor előveszed a mindenhez kompatibilis gyűrűkészletet, szétborítod a motor, kicseréled amit kell,

összerakod és GO ! mehet a menet.

Legkevésbé hengerfej tömítésért kell elaszaladni a boltba, mert az NEM KELL HOZZÁ ! ! ! 

Előzmény: józsika1986 (205)
t010traktor Creative Commons License 2013.03.17 0 0 206

Én mit nem adtam volna érte, ha annak idején van kivel megbeszélni :-)

Ezért lett a weboldal :-)

 

Most így nem látom a számot, de az a 13. valami az a lényeg.

De ha nem ezt a tirisztorost teszed akkor az M151 a szám ( ha jól emlékszem ).

Akkor az egy sima megszakítós cucc !

Az is jó és az is hozzá való.

Nem tudom, hogy az s100 nak milyen moci volt az indítója, de ezért írtam, hogy figyej,

minden szám stimmeljen, mert Én is tudok adni Neked olyat ami így néz ki ( majdnem ) 

de erre nagyon nem jó.

Mi már azon is agyaltunk, hogy alkatrészeket mentünk ki hasonlóból , de az se jött össze !

Előzmény: tigya74 (203)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!