Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Igen, ha jól tudom az Essex dohánygyár becsődölt vagy mi. Ott már azt a kort élte a Forma 1, amikor keményen a lóvé diktált, vége volt a garázsmesterek korszakának már régen. És a Ford DFV V8 Cosworth motorok is az utolsókat rugták, mert nem tudtak lépést tartani a turbóval. De még így is a mai napig a legeredményesebb Forma 1-es motor, ami ráadásul 1967-től 1985-ig szinte teljesen ugyanaz volt, csak a löketteret zsugorították egy kicsit, meg a lóerő nőtt 405-ről olyan 520 körülire ha jól emlékszem. Nagy idők voltak.
Nem is olyan messze innen, skizofrén "barátunk" már megint bizonygatja hogy az annyi az nem annyi. Esküszöm annak fizetnek érte. Mekkora bölcsességeket nyomnak ott hozzáértő emberek. :-) Már megérte megnézni az a topikot, jókat röhögtem.
Igen, hát ez a Martinis dekor egyedül álló, mert csak '79-ben volt ilyen az autó. Utána '80, '81-ben ESSEX volt a fő támogató és 82-től lett újra a John Player Special.
Itt megjegyezném, hogy a '81-es autó(ko)n (a szezon vége fele) már megjelent újra a John Player Special felirat. Egyenlőre úgy tudom csak Mansellén.
Bár a 81-es szezon amúgy is elég összevissza volt a Lotusnál autók terén.
Akkor tényleg éri az árát. Érdekes amúgy a Reutemann-féle wing-car. Főleg ezzel a Martini dizájnnal. A jól ismert fekete-arany köntös volt ezekre a jellemző, sokan arról azonosítják be a típust.
Ja igazad van, ott a hatlábú is. A Prost McLaren milyen élőben? Rendben van? Nincsenek dúrva elnagyolások rajta? Kép alapján normális modell.
Az biztos hogy a Minichamps McLaren-t máshonnan ennyiért megkapni nem fogod. Nagyon jó árban van ennyiért. Ősrégi Hot Wheels-eket lehet kapni ennyiért doboz nélkül.
Igen, de aztán jött a felismerés.... :-) Gondolom 25-ért a kutyusnak nem kellett. Azért mégis csak egy Solido. Hazai hiénáink tanulhatnának tőle. Már a fejére rohad minden, de 5 Ft-ot nem enged belőle.
Nem is egy hanem két Tyrellje (Schekter, Depallier) van. De sajnos egyik se olyan ami kéne. A Hakkinen-es meg Prostos McLaren megvan, Schumacher nem kell...ha szép lenne se.
RBA azért jó, mert occsó. :)
Az 1/18-as McLaren-re meg gondolom azt akartad írni, hogy SZINTE ingyen van. De nagyon gondolkozom rajta. :)
Van neki egy Tyrrell-je is. Meg két McLaren, egy Honda meg egy Porsche, de eléggé elnagyoltak szerintem. Akárcsak a Schumacher Ferrari. Az pokoli ronda. Ennek az RBA Collectibes márkának vannak egész szép darabjai, de borzadály is van a kínálatban.
Nem tudom, számomra inkább érdekes ez a fehér 205 T16, mint szép. Ha a Solido kiadná a homologizációs utcai autót a jellegzetes grafitszürke színben, hát akkor elgondolkodnék.
Egyébként egész szépen néznek ki azok a matricás 307-esek, és 10-ért árban is jók. Szokatlan ez egy matricás kocsihoz, inkább a 25-30 ropis hiénakutya árfolyamhoz vagyok szokva. Elhihetitek hogy ha néhány agyas ezt meglátta volna, rögtön bespájzolt volna 4-5 darabot, utána pedig megjelentek volna a vaterán 40-ért. Rendkívűl ritka, egyedi!!! Akciós!
Még annyit hogy a 307-es búrája a solidón is íves.Ha elmész majd az utcán egy mellett nézd meg,középen van benne egy törés.Az a solido gépén is ott van.