Segítséget szeretnék kérni. Megkaptam a hátsó sárfogót, hogy kellene betenni? Egy fotó sokat segítene mert nem egyértelmü a rögzítés (alulról lenne jó egy kép). A lámpa két csavarja oké illetve van ott két gumi pogácsa, azt bele kell füzni vagy az tàvtartóként szolgál? Illetve belül is mintha fogná csavar (hátsó nyeregé)? Köszönöm!!!
Eloszor is megkell nezni pontosan h honnan jott ki az olaj mibol folyik. Mert van h csak a fotengelyszimering adja meg magat. De kihajtasszimering is neha elfossa magat. Igaz akkor a hajtasfedeltol folyik az olaj. Ha a kartergaz es a legszurotol csopog folyik akkor rossz a henger. Vegig kell nezni a blokot h honnan jon az olaj pontosan lehet ehez lekell mosni ha minden olajas.
Nem lesz melom . Csak par aprosagvan most vettem egy kocsit pofatlanul olcson igaz kisebb hibak vannak benne de mar javitom. Most mar csak a osszevissza tancolo benzinszintjelzot kell megzabolasznom benne.
Te valami profi srác vagy? Én csak 42-évesen versenyzem ismét. Annó endúróztam. 125, mb 2- ben. Van rálátásom a dolgokra. Profinak nem tartom magam. Most csak 140-et megy a hetvenes scarám. Verseny-társaim 180-at is kihoznak belőlük. Leginkább yog-ok. De szénné tuningolva. Sok pénzért.
Bármikor hívhatsz. Motoron nem veszem fel, ennyi. Ülepítő-csavarodnak annyi. Scara beregségekből mindent kitogtál eddíg! Kell egy ház! Annak bizti annyi! Drága! Irány a bontó! Teflon szallag talán segít, próbáld ki! De csak finoman húzd meg!
Az a csonk a leereszto. Ott kell pl a vizet leengedni. annak van egy csavarja lehet csak nincsen rendesen meghuzna. Vagy kosz van a kup alatt. Nem nagy hibba.
Böngészek, találtam egy ilyen alulnézeti képet az úszóházról, lehet hogy ez csak az úszóház leengedésére szolgáló csonk és avval a csavarral lehet nyitni/zárni? Csak tippelek. Üdv.
Nem hagyott nyugodni a benzin dolog, ránéztem, a következőt találtam, első képen pirossal bekarikáztam a csonkot amin fordulaton és leállítás után is csordogál a benzin a semmibe (nem volt ráhúzva semmi):
hirtelen dugtam rá egy csövet, hogy lássam csak ott jön-e a nafta, már vagy 5-10 perce nem járt a motor, mégis telítődött a cső:
most rajta hagytam és meghajtottam ill. kivezettem a lábamhoz a végét, mi a véleményetek? Gondolom nem jó ez így. Köszi előre is!
(Zoli majd hívlak, de vasárnap nem akartam zavarni :)
Kis scarások, hívjatok inkább, hallani-látni kell a motort, addíg nem lehet mondani semmit. Nekem gyanus ez a zöld scara! Versenyzek! Mintha
Kecskeméten kergetőztem volna vele! Sárvédőt szerezz, mert esőben szívni fogsz! A 65-70 jó, enyém 140-et, vagy 90-et megy, ez kihajtás függő. Kétütemnél ne játsz a görgőkkel! Variátor függő a súj! Felrobbanhat, ha nehezet teszel bele! Nekem kilencesek, mert malossi. 16000-et ment el a hetvenes hengerem, mert repsol full sintetic-el járok, versenyzek. Futár vagyok, napi.háromszáz a városban. Fogyasztásotok 4- liter lesszz! Minarelli. Akinek meg tocsog a légszűrője, az membrános! Nem nagy munka. Két háromezer forint. Nekem kevlár van benne.
Holl irnak mindenhol szintetikust? Mert a gyari leiras jobban megmondja mit tolhetsz bele. De ha a gyari eloiras azt irja akkor az kell bele. Kezelesiutmutasban is benne van mit lehet bele tolteni. De en ugy tudom nem igenyli a teljesszintetikust. Jobb olajtol baja nem lesz csak neked lesz kevesebb penzed es amotornak sem teszel feltetlen jobbat.
Ez nem versenymotor h ultra olaj keljen bele csak egy mezei 50-es 2t. Semmi urtechnika. Jo bele a felszintetikus is. Az h a levegoszuro benzines es olajos mondhatni termeszetesz. Ha nagyon benzines akkor gondvan a membranal a szivocsonkal. Kikopot a lapka haza nem zar jol vagy gorbe. Es emiatt visszafele is dolgozik a motor.
Az olajat úgy értettem, külön. Egyik helyen teljesen szintetikusnak írják màshol csak fél... ??? A szivacs kicsit koszos, alul picit olajos, enyhén benzinszagú. Köszi a segítséget.