Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Most kaptam a DV parkingtól egy észrevételemre választ, miszerint kisebb követéssel fognak közlekedni a 22/24-es vonalcsoport járatai a hétvégén. Ez két nagy rendezvényt, a Nagyvásárt és a Latin-amerikai Táncok Európa Bajnokságát is érinti.
A sűrítésről tudtok valamit?
Sajnos a 2-es és 5/5A nem lesz sűríve, pedig a rendezvényekre vidékről és külföldről is szép számmal fognak érkezni. Az EB a Főnixben lesz, mindkét nap rangos versenyzőkkel.
Jelenleg a 28-asnak nincs létjogosultsága önmagában. Megváltoztak az utazási igények.
Annak viszont lenne, hogy
1. legyen valamilyen járattal Böszörményi út-Kossuth utca kapcsolat
2. Maradjon Böszörményi út-Fórum kapcsolat (mai 15/15Y vonala)
3. 4-es troli pl kiváltsa a Tócóskertben a 45-ös buszt (Doberdó felé sosem fog eljutni). Ha a 4-es trolit kiváltanák busszal, negatív visszhangja lenne (persze máshol hálózatbővítéssel eladható), ezt okosan kell csinálni, főleg, ha infrastruktúra igényes.
4. Józsai buszok ne a Doberdón végállomásozzanak. A volános idők hétköznapi verziója működhet (Segnerig), ha van mellette alternatív járat a Böszörményi út-Kossuth utca közt.
5. Időalapú jegy (infra nem kell igazán már hozzá)
Alapvetően el kell kezdeni gondolkodni azon, hogy a Nagyállomás szükségtelen végállomás, egy pár perc kiegyenlítés után tovább kell hozni a buszjáratokat. Persze ennek erőforrásigénye van.
A Mercedes buszokról amik ma közlekedtek lekerultek a DKV es a pontos közlekedés, kiszámítható szolgáltatás matricák. Biztosan okkal, tehát nem maradnak itt.
Láttam közben én is egy képet a DERKE-től. Kár, hogy nem futottam össze eggyel sem.
Akkor most mi a helyzet a Pestre vonulással? Mert volt már feltéve fotó arról, hogy Budapesten van 1-2. Hány maradt Debrecenben? Elég volt mindhárom viszonylat pótlására?
Gondolom hétfő reggel saját erőből már nem tudnák megoldani a pótlást, így bérelnének valahonnan buszokat. Szerencse, hogy hétvégén estek ki a villamosok, így nem lett teljes káosz. Mondjuk így is sikerült 19 percet várnom a villamospótlóra , pedig 8 percenként kellett volna jönnie,ha tényleg a villamos menetrendje szerint közlekedtek.
A megállókban a monitorok persze kijelzik, hogy hány perc múlva jönne a villamos (felkiáltójellel a menetrend szerinti időt jelezné), és csak alul fut egy csíkban, hogy pótlás van. Ilyenkor nem tudom ezt miért nem lehet kiiktatni.
A buszon volt utastájékoztatás, szépen mondta a megállókat, ez azért pozitívum.
Ha marad a havaria helyzet, akkor a kettes vonalon villamospótló autóbuszok közlekednek majd. Felhívjuk az utasok figyelmét, hogy ezek a járatok a Debrecenben menetrend szerint közlekedő autóbuszoktól eltérően, narancssárga színű autóbuszok lesznek és a kijelölt autóbusz megállóhelyekről indulnak.
Milyen narancssárga buszokra gondoltak? Ma láttam egy 2-es pótlót, de az a szokásos busz volt, szóló.
az intenzív ónos eső miatt akadozik a villamos-közlekedés Debrecenben – közölte a DKV Debreceni Közlekedési Zrt. sajtóügyeletese szombat este az MTI-vel.
Csohány Andrea tájékoztatása szerint az 1-es és 2-es vonalon, a Nagyállomás – Petőfi tér – Piac utca – Kossuth utca – Burgundia utca – Rákóczi utca, majd tovább a villamos vonalak mentén villamospótló autóbuszok közlekednek.
A villamospótló autóbuszok minden megállóhelyen megállnak.
A Móricz Zsigmond úton fa dőlt az elektromos vezetékre, amely leszakadt, ezért az autóbuszok rövidebb útvonalon – a 10/10A/10Y-os autóbuszok csak a Gyógyszergyár elnevezésű megállóhelyig – közlekednek.
Az autóbuszok a Gyógyszergyár megállónál visszafordulnak és a klinika érintésével az Egyetem tér – Dóczy József utca irányába közlekednek a Doberdó utca felé – jelezte a DKV sajtóügyeletese.
Üdv! Tudna valaki abban segíteni hogy a 1884-1984 számú ikerkocsis favázas üzemel még, illetve mikor van rá esély hogy kint van, köszönöm előre is a választ!
Véleményem szerint is kiváló lehetőség lenne az Auguszta felé a Doberdótól egy vágányos körjárat-szerűség. A Nyulas,Böszörmény a lakótelepek felől érkezőknek közvetlen kapcsolata lehetne a Klinikákkal,egyetemmel,emellett csökkentené az 1-es villamos zsúfoltságát az egyetem-klinikák felől belváros-Nagyállomás felé közlekedőknek. Kérdés az,hogy megérné-e,kihasznált lenne-e?
Üdv! Valaki tudja esetleg,hogy volt/van-e tervezet a 2-es villamos egyetem felőli összekötésével? Lenne-e egyáltalán értelme? Gondolok itt egy Auguszta felőli,Klinikáknál becsatlakozásra,vagy Bolyai úton Egyetemtéri becsatlakozással a fővonalra.
Nézd meg a bkv.topicon 119950es hozzá szolást ot van 1 közbeszerzés belinkelve 8db.használt csuklósra és az otaniak kb.100%veszik hogy a debreceni citarokra let kiirva.mert már rég it vannak és nem adták ki forgalomra igy hogy a villamos potlás ha lesz is nem mostanába lesz igy lehet tender alapján oda adják a bkv.nak.