Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Daty Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1889
Na, már csak a banktól függ, hogy mikor vehetem át az autót!:-)
Rendeztem a számlát, és megbíztattak, hogy lehet már holnap odaér a pénz a szalon számlájára, akkor pedig már szombaton átvehetem!:-)
De legrosszabb esetben is hétfőn!:-))

Daty Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1888
Szia Pityu!

Köszönöm szépen, ha veszem át az autót, rákérdezek Egerben!

Széles utat!

Daty
Előzmény: spityu98 (1886)
Daty Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1887
KAti!

Ne húzz, semmi bajom veled, de ezt tudod te is!:-)

Sőt, én mindíg is szerettem ha volt egy valaki, aki az "ördög ügyvédjét" képviselte!:-)

Nem, hogy semmi bajom nincs veled, sőt drukkolok, hogy rájöjj a probléma nyitjára, és végre úgy élvezd te is a Lineát, mint azok a kollégák, akiknek semmi baja vele!

Na jó, kivéve a központizárat!:-))

Bár a legújabb kutatások szerint a rádiófrekvenciával vannak gondok, nem a kp. zárral, külföldön, ahol más frekvenciákat használnak, semmi baj a kp. zárral!

De mint látom, azért az irományom lényegtét megértetted, azzal a különbséggel, hogy én nem csak igazolni akarom, hogy jó vásárt csináltam.

Soha nem voltam elszállva magamtól, sem az autóimtól, vannak 1000x jobb autók is mint a Linea, de azokat már nem engedhetem meg magamnak.

És irreális elvárásaim sem voltak velük szemben, csak a realitásokon akarok belül maradni, ami szerintem nem 120 km/h, és nem 7-8 literes fogyasztás egy 1,3-as dízeltől.:-(

Széles utat!

Daty

Előzmény: KAti (1883)
spityu98 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1886
gyöngyösön a fiatnál szerelik be a garancia nem változik meg
ez egy gyári alkatrész amit majd egy későbbi modelben tesznek széria alapba
a beszerelés 5-perc saru le másik rá és kész.
egy kis álitható csavar van kb gyufás doboz nagyságban belőték a szervizbe de meg is mutatták ha lejebb akarom venni a fogyasztást menyit álitsak rajta akkor a turbó 2200-körül kapcsol be.
de ha azt akarom szinte alapjáratól bekapcsol a turbó és megy rendesen
ha abbol indulok ki amikor beletetettem 5.3-volt a fogyasztás, le lehet vinni 4-ig de ha az erőre és a gyorsulásra hajlok, el lehet jutni 6.5-ig is az a lényeg hogy a motort nem kárositja/egy bizonyos határig/ enyit tudok óla mondani.
Előzmény: Daty (1881)
KAti Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1885
Az talán látszik az átlagsebességből, hogy egyrészt sem agyonhajtva nincs a városban másrészt pedig nem dugóban ácsorgás a tipikus.
Előzmény: KAti (1884)
KAti Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1884

Az ígért képek:

 

KAti Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1883

Daty,

 

nem értem mi a bajod velem :-)

 

A fogyasztásom ténykérdés. Amit a kollega ( 2 is) mondott a 120-as végsebességről, azt nem láttam saját szememmel, de nincs miért kételkednem. Nem állítom, hogy örömmel és könnyen hihető, de miért hazudnának?

 

Az autót november vége óta használom, és az első pár hét magas fogyasztását betudtam a bejáratásnak. Panaszkodtam az ügyintézőnek, aki azt mondta, hogy menjek még pár ezer km-t és ha akkor is magas lesz a fogyi, akkor elvihetem szervizbe. Sajnos nem állíthatok csak úgy be akármelyik FIAT szervizbe az országba, csak ahol a munkát elrendeli a cégem.

Szerinted mi a francot tegyek? Zsebpénzemből nem fogok 6000 + ÁFA óradíjas márkaszervizt fizetni, bizonytalan eredmény kilátásában. Túlfogyasztást bizonyítani szinte lehetetlen, olvastam már róla jópár cikket, illetve hallottam pár történetet itt a cégnél korábban a notórius túlfogyasztó autók kapcsán.

 

 

Írtam az elején nektek az autó megítésésének pszichológiájáról - aki megvette 3-4 milkóért, az nyilván igazolni szereti látni hogy nem járt rosszul, jó döntést hozott.

Ez alapvető emberi tulajdonság. Emiatt sok mindent elnéz az autónak illetve nehezen fogadja a kritikát. Tapasztaljuk :-)

 

Ezt az autót én úgy használom, hogy nincs választási lehetőségem, bár pénzembe kerül (ü.a. költség + 9 Ft/km). Ha semmibe nem kerülne, a problémáim egy része akkor is megmaradna (kényelmetlen, pakolóhelyek, néha rakoncátlan kpi zár, dinamika hiánya - ne érts félre, nem az 1250 ccm-es dízelhez képest).

Ez van - érthető így?

 

 

 

 

 

Előzmény: Daty (1882)
Daty Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1882
Na, hamá illen korán felkőttem, írok én is.

KAty!

Rendben, tegyük fel, hogy elhiszem, hogy vannak ilyen Lineák is, amiket leírtál.(Jó fogyasztás, de max 120, vagy jól megy, de a fogyi sok.)

De ugye azt nem akarod velünk elhitetni, hogy ezt így vegyük tudomásul, ez egy ilyen autó, vagy fogyaszt, vagy megy?

Ugye nem akarod elhitetni, hogy a régi listaáron (4,1 millió Ft.) egy rakás sz@rt kapunk?

Tegyük fel, hogy ez az autó vágyaid netovábbja, és veszel egyet ennyi pénzért.

Te simán tudomásul vennéd, hogy dízelként lenyel 7-8 litert, vagy nem megy, csak max 120 km/h-s sebességgel?

Tuti, hogy nem, és hiába céges autót hajtasz, így sem tudom - már bocs - hanyagságodat megérteni, hogy semmit nem teszel annak érdekében, hogy megjavítsák az autót.

Remélem érted eszmefuttatásomat.
Én már túlléptem a fogyasztáson, inkább azt próbálom ecsetelni, hogy tuti a kocsikkal van a bibi!

Ugye egyetértesz azzal amiket leírtam?

Vagy akkor úgy induljon neki az ember autót venni, hogy rettegjen, mert már a 4 milla feletti árú, vadi új autók is lutrik?

Na ezt nem hiszem!

Anno a Daewoo Matiz 1,6 milla volt, és úgymond a kategóriájában hibátlan.
A Fiat Albeát én 2,3 milláért vettem, kategóriájában hibátlan.

Akkor most miért is kellene rettegnem egy 2x ilyen drága autó vásárlásánál?

Mert van benne néhány úgymond "selejt?"

Már bocs akifejezésért.

De ha valaki mégis belenyút, erre való a garancia, én úgy gondolom.

Legyen az céges, vagy saját autó.

Na kora reggelre ennyi, várom reagálásotokat!

Jól gondolkodok?

Széles utat!

Daty
Daty Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1881
Szia Pityu!

Írnál bővebben erről a chiptuningról?
Pl. hol lehet beszrezni, ahol be is építik.
A kocsi garanciáját nem veszélyezteti e.
Mennyi időa beszerelése.

Meg mindent amit fontosnak tartasz róla!

Előre is köszi!

Széles utat!

Daty
Előzmény: spityu98 (1867)
KAti Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1880
berigazek2, mél ment berigazek3 -ra :-)
Előzmény: berigazek2 (1876)
DSz Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1879

Jó reggelt!

 

Én már a melóhelyen!

Előzmény: berigazek2 (1878)
berigazek2 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1878
...jó éjt mindenkinek:)))
Előzmény: kiskabo (1877)
kiskabo Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1877
Fiúk!
Ma is jót beszélgettünk. Üdv mindenkinek, Korán kelek. Jó éjszakát!
Kiskabo
berigazek2 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1876

KAti!

 

..ok vettem a lapot...sajna az én munkaidőm és szabadidőm is nagyon korlátozott...3 gyerek otthon + az asszony :)))))) ......és a munkahelyemen több dilis fönök..:(((((((((((( 

 

...a munkahelyemen se mobil,se PC...:((((    ..az is otthon csak 15 óra után!!!! (NOTA BENE!!!)

Előzmény: KAti (1875)
KAti Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1875

berigazek2 köszi, nekem a jövő hét előtt nem jó, hacsak nem érsz rá napközben. Az én munkakidőm eléggé rugalmas :-) a szabadidőm kevésbé :-(

 

Látom, méled publikus, írok majd rá telefonszámot cserélünk. Természetesen én hívlak majd.

 

És igen, hímnemű vagyok, bár néha nőiesen finom :-) 

K... Attila, mint azt Daty-val (DAty?) tisztáztuk is.

 

 

Előzmény: berigazek2 (1864)
petrvs Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1874

A FIAT-ok kompjúterei a pill. fogy. értékeknél nem jeleznek ki 2,0 alatti és 25,0 fölötti értékeket. Más gyártmányoknál láthatsz- intenzív gyorsításkor - 60 fölöttö pillanatnyit is! Gondolhatta úgy a talján mérnök, hogy a két határértéken túli adat annyira szélsőséges, hogy pontosabban számolható átlag, ha az értékmezőt a fenti küszöböknél megvágja.

berigazek2 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1873
...megyek lubickolni,mindárt jövök...:)))
berigazek2 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1872

spityu98!

 

..milyen teszt eredményeket...a fogyiról???

Előzmény: spityu98 (1868)
Mauzliman Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1871
KAti,

Nekem az Albea is 2 litert mutat motorféknél
Előzmény: KAti (1855)
berigazek2 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1870
..köszike...akkor úgy látszik,hogy a hiba nem az én készülékemben van...:)))))
imitto27 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1869
Mint gyöngyösinek, itt lenne észrevételem :D A Mátrában 4,2 viszonylag egyszerű, fölfelé finoman, lefelé motorfék - a Grande mjet nekem Gyöngyös-M.H. Szanatórium-Gyöngyös vonalon evett a legkevesebbet :D

Berry - a fórum nálam is szarakszik, már napközben sem állt a helyzet magaslatán.
Előzmény: spityu98 (1863)
spityu98 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1868
lefagy az oldal sokat, de irjátok mek a teszt eredményeket mert már nagyon kivncsi vagyok, meg szerintem mindenki más is itt a fórumon.
Előzmény: berigazek2 (1866)
spityu98 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1867
be lehet ugy is álitani hogy 120 lóig elmenyen ,a turbó hamarabb kapcsoljon be,
-------------------------------------------------------------------------------------------------

kevesebet fogyaszon és ugy menyen mit gyárilag ki mire megy rá.
a szervizben ugy álitják be.
Előzmény: Daty (1858)
berigazek2 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1866
Nálatok is szarakszik a fórum..qva nehezen frissit..:(((((((((((((((((??????
petrvs Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1865

Vagy hétfőig minden este gyújtsak gyertyát a templomban, és imádkozzak, hogy ki ne fogjak egy oylan Lineát, mint a Tiéd?:-D

 

Eeegen...reggelente meg Mekka felé borulj le (Allah akbar!), nap közben pedig hare Krisnával köszöntsd a Veled találkozókat! :-)))))

Drága dolog egy ilyen Linea, nem árt biztosra menni :-DDD

Előzmény: Daty (1862)
berigazek2 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1864

KAti!

 

 

...XXI ker...közel hozzád....holnap kell mennem du. egy-két helyre,mert este ünnepeljük a kisebbik lányom 6.szülinapját utána állok rendelkezésedre,hozzál sok pénzt magaddal...:)))))))))))))))))))))))))))))))

 

(ha nőszemély vagy akkor nem is kell..:))))))))))))))))...tudod ..... KAtiból kiindulva gondolom ezt,de írásaidból kiderül,hogy férfi vagy a javából:)))))!!!!)

 

(vicc volt,ne vedd fel...de a rendelkezést komolyan gondoltam,mert én egy segítőkész egyén vagyok!!!)

Előzmény: KAti (1861)
spityu98 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1863
a mátrába járok 4,2 vel és nem nagyon óvatosan ahogy a forgalom engedi.
Előzmény: KAti (1855)
Daty Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1862
Szia KAti!

A 4 lityi 110-130-nál szerintem nem túl hihető, bár csak sofőrrel, csomagok nélkül talán!
Miért ne, hisz egy Linea!:-))))

Na, akkor most mit csináljak szerinted?

Mármint, hogy hétfőn veszem át az autót.

Sírjak?:-(

Nevessek?:-)

Vagy hétfőig minden este gyújtsak gyertyát a templomban, és imádkozzak, hogy ki ne fogjak egy oylan Lineát, mint a Tiéd?:-D

Széles utat!

Daty

Előzmény: KAti (1855)
KAti Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1861

És megtennél velem egy "tesztutat" valamikor? Melyik részén laksz Bpnek? Én XX.

 

Ha hajlandó vagy segíteni, majd privátban elrendezzük.

Előzmény: berigazek2 (1851)
petrvs Creative Commons License 2009.02.04 0 0 1860

Mit tanítsak még neki?

 

 

Kesztyűbe dudálni!!! :-))

 

Ne tanítsd, hanem felejtse el az eddigieket,  induljatok újra tiszta lappal (értsd: mostanra biztosan másképpen kezeled, mint eleinte). Persze egy szóval nem állítom, hogy ér majd bármit is a nullázás, nem is biztos a tanulós motorvezérlés megléte, csak éppen úgy tudom létezik ilyen. A MJ motorokhoz emlékeim szerint Bosch elektronika jár, a deutschoktól meg minden kitelik...

 

Még okozhat eltérést, ha más-más kúton tankol az egyikőtök, mint a másik.

Előzmény: KAti (1844)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!