Na, már csak a banktól függ, hogy mikor vehetem át az autót!:-) Rendeztem a számlát, és megbíztattak, hogy lehet már holnap odaér a pénz a szalon számlájára, akkor pedig már szombaton átvehetem!:-) De legrosszabb esetben is hétfőn!:-))
Ne húzz, semmi bajom veled, de ezt tudod te is!:-)
Sőt, én mindíg is szerettem ha volt egy valaki, aki az "ördög ügyvédjét" képviselte!:-)
Nem, hogy semmi bajom nincs veled, sőt drukkolok, hogy rájöjj a probléma nyitjára, és végre úgy élvezd te is a Lineát, mint azok a kollégák, akiknek semmi baja vele!
Na jó, kivéve a központizárat!:-))
Bár a legújabb kutatások szerint a rádiófrekvenciával vannak gondok, nem a kp. zárral, külföldön, ahol más frekvenciákat használnak, semmi baj a kp. zárral!
De mint látom, azért az irományom lényegtét megértetted, azzal a különbséggel, hogy én nem csak igazolni akarom, hogy jó vásárt csináltam.
Soha nem voltam elszállva magamtól, sem az autóimtól, vannak 1000x jobb autók is mint a Linea, de azokat már nem engedhetem meg magamnak.
És irreális elvárásaim sem voltak velük szemben, csak a realitásokon akarok belül maradni, ami szerintem nem 120 km/h, és nem 7-8 literes fogyasztás egy 1,3-as dízeltől.:-(
gyöngyösön a fiatnál szerelik be a garancia nem változik meg ez egy gyári alkatrész amit majd egy későbbi modelben tesznek széria alapba a beszerelés 5-perc saru le másik rá és kész. egy kis álitható csavar van kb gyufás doboz nagyságban belőték a szervizbe de meg is mutatták ha lejebb akarom venni a fogyasztást menyit álitsak rajta akkor a turbó 2200-körül kapcsol be. de ha azt akarom szinte alapjáratól bekapcsol a turbó és megy rendesen ha abbol indulok ki amikor beletetettem 5.3-volt a fogyasztás, le lehet vinni 4-ig de ha az erőre és a gyorsulásra hajlok, el lehet jutni 6.5-ig is az a lényeg hogy a motort nem kárositja/egy bizonyos határig/ enyit tudok óla mondani.
A fogyasztásom ténykérdés. Amit a kollega ( 2 is) mondott a 120-as végsebességről, azt nem láttam saját szememmel, de nincs miért kételkednem. Nem állítom, hogy örömmel és könnyen hihető, de miért hazudnának?
Az autót november vége óta használom, és az első pár hét magas fogyasztását betudtam a bejáratásnak. Panaszkodtam az ügyintézőnek, aki azt mondta, hogy menjek még pár ezer km-t és ha akkor is magas lesz a fogyi, akkor elvihetem szervizbe. Sajnos nem állíthatok csak úgy be akármelyik FIAT szervizbe az országba, csak ahol a munkát elrendeli a cégem.
Szerinted mi a francot tegyek? Zsebpénzemből nem fogok 6000 + ÁFA óradíjas márkaszervizt fizetni, bizonytalan eredmény kilátásában. Túlfogyasztást bizonyítani szinte lehetetlen, olvastam már róla jópár cikket, illetve hallottam pár történetet itt a cégnél korábban a notórius túlfogyasztó autók kapcsán.
Írtam az elején nektek az autó megítésésének pszichológiájáról - aki megvette 3-4 milkóért, az nyilván igazolni szereti látni hogy nem járt rosszul, jó döntést hozott.
Ez alapvető emberi tulajdonság. Emiatt sok mindent elnéz az autónak illetve nehezen fogadja a kritikát. Tapasztaljuk :-)
Ezt az autót én úgy használom, hogy nincs választási lehetőségem, bár pénzembe kerül (ü.a. költség + 9 Ft/km). Ha semmibe nem kerülne, a problémáim egy része akkor is megmaradna (kényelmetlen, pakolóhelyek, néha rakoncátlan kpi zár, dinamika hiánya - ne érts félre, nem az 1250 ccm-es dízelhez képest).
Rendben, tegyük fel, hogy elhiszem, hogy vannak ilyen Lineák is, amiket leírtál.(Jó fogyasztás, de max 120, vagy jól megy, de a fogyi sok.)
De ugye azt nem akarod velünk elhitetni, hogy ezt így vegyük tudomásul, ez egy ilyen autó, vagy fogyaszt, vagy megy?
Ugye nem akarod elhitetni, hogy a régi listaáron (4,1 millió Ft.) egy rakás sz@rt kapunk?
Tegyük fel, hogy ez az autó vágyaid netovábbja, és veszel egyet ennyi pénzért.
Te simán tudomásul vennéd, hogy dízelként lenyel 7-8 litert, vagy nem megy, csak max 120 km/h-s sebességgel?
Tuti, hogy nem, és hiába céges autót hajtasz, így sem tudom - már bocs - hanyagságodat megérteni, hogy semmit nem teszel annak érdekében, hogy megjavítsák az autót.
Remélem érted eszmefuttatásomat. Én már túlléptem a fogyasztáson, inkább azt próbálom ecsetelni, hogy tuti a kocsikkal van a bibi!
Ugye egyetértesz azzal amiket leírtam?
Vagy akkor úgy induljon neki az ember autót venni, hogy rettegjen, mert már a 4 milla feletti árú, vadi új autók is lutrik?
Na ezt nem hiszem!
Anno a Daewoo Matiz 1,6 milla volt, és úgymond a kategóriájában hibátlan. A Fiat Albeát én 2,3 milláért vettem, kategóriájában hibátlan.
Akkor most miért is kellene rettegnem egy 2x ilyen drága autó vásárlásánál?
Mert van benne néhány úgymond "selejt?"
Már bocs akifejezésért.
De ha valaki mégis belenyút, erre való a garancia, én úgy gondolom.
..ok vettem a lapot...sajna az én munkaidőm és szabadidőm is nagyon korlátozott...3 gyerek otthon + az asszony :)))))) ......és a munkahelyemen több dilis fönök..:((((((((((((
...a munkahelyemen se mobil,se PC...:(((( ..az is otthon csak 15 óra után!!!! (NOTA BENE!!!)
A FIAT-ok kompjúterei a pill. fogy. értékeknél nem jeleznek ki 2,0 alatti és 25,0 fölötti értékeket. Más gyártmányoknál láthatsz- intenzív gyorsításkor - 60 fölöttö pillanatnyit is! Gondolhatta úgy a talján mérnök, hogy a két határértéken túli adat annyira szélsőséges, hogy pontosabban számolható átlag, ha az értékmezőt a fenti küszöböknél megvágja.
Mint gyöngyösinek, itt lenne észrevételem :D A Mátrában 4,2 viszonylag egyszerű, fölfelé finoman, lefelé motorfék - a Grande mjet nekem Gyöngyös-M.H. Szanatórium-Gyöngyös vonalon evett a legkevesebbet :D
Berry - a fórum nálam is szarakszik, már napközben sem állt a helyzet magaslatán.
be lehet ugy is álitani hogy 120 lóig elmenyen ,a turbó hamarabb kapcsoljon be, -------------------------------------------------------------------------------------------------
kevesebet fogyaszon és ugy menyen mit gyárilag ki mire megy rá. a szervizben ugy álitják be.
...XXI ker...közel hozzád....holnap kell mennem du. egy-két helyre,mert este ünnepeljük a kisebbik lányom 6.szülinapját utána állok rendelkezésedre,hozzál sok pénzt magaddal...:)))))))))))))))))))))))))))))))
(ha nőszemély vagy akkor nem is kell..:))))))))))))))))...tudod ..... KAtiból kiindulva gondolom ezt,de írásaidból kiderül,hogy férfi vagy a javából:)))))!!!!)
(vicc volt,ne vedd fel...de a rendelkezést komolyan gondoltam,mert én egy segítőkész egyén vagyok!!!)
Ne tanítsd, hanem felejtse el az eddigieket, induljatok újra tiszta lappal (értsd: mostanra biztosan másképpen kezeled, mint eleinte). Persze egy szóval nem állítom, hogy ér majd bármit is a nullázás, nem is biztos a tanulós motorvezérlés megléte, csak éppen úgy tudom létezik ilyen. A MJ motorokhoz emlékeim szerint Bosch elektronika jár, a deutschoktól meg minden kitelik...
Még okozhat eltérést, ha más-más kúton tankol az egyikőtök, mint a másik.