Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2024.05.12 0 11 164756

Cole28 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 164755

*sorry, ott volt az MZE415.

Előzmény: Cole28 (164753)
Cole28 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 164754

Erről van esetleg csináltál képet, ami itt megosztható? Sajnos ezt nem láttam. 

Előzmény: TorzónBorzAlom (164750)
Cole28 Creative Commons License 2024.05.11 0 1 164753

Jó kérdés, ezekre soha nem kapunk választ, de az Ikarus 415-öt is be lehetett volna tenni Ikarus 405 mellé pl. a fanoknak, bár mondjuk én nem tudom miért kell ezekről tízezernyi képet készíteni és szokás szerint ugyanazok csinálták a fesztivált, akik a GVM-en lógnak egész nap...

Én tényleg azt gondoltam, hogy majd meg lehet nézni a ráncajtóst, hiszen a múltkori bemutatóra én mint átlag ember nem mehettem be. 

Előzmény: Jim1987 (164751)
torqmatic Creative Commons License 2024.05.11 0 0 164752

A levegővesztésre is oda lehetne figyelni, mert elég bizarr, hogy leállítás után 10 perccel az egyik jobbra dől, a másik meg balra...

Előzmény: TorzónBorzAlom (164750)
Jim1987 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 164751

az sikerült eldugni hátrébb, a kordonon túl...

kérdés miért?

 

a Száva kocsiszínben komplexebb volt a nyílt nap, többféle típussal stb új járművel is

itt kicsit fapados...

Előzmény: Cole28 (164749)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.05.11 -1 3 164750

Picit kevésnek érződött, és megint tele volt minden gyerekkel és sulinettel... Érdekes volt látni a BPO-358-at még saját futóművekkel, messze a továbbra is többszínű ajtószárnyas BPI-280-at. Kár, hogy ezek nem voltak aktív részesei a napnak. Rá kellene majd lassan nézni a nosztalgiaflottára, mert a 284-esen és az MZEn is nőnek a rozsdafoltok. 

Előzmény: nemeza (164744)
Cole28 Creative Commons License 2024.05.11 0 1 164749

Kár, hogy nem a ráncajtós BPI280 volt az egyik nosztalgiajárat.

Előzmény: nemeza (164744)
riezaK Creative Commons License 2024.05.11 0 1 164748

De, ha neked okoznak kárt, akkor is számít a másik fél biztositójával szemben a hobbijármű regiszter. Nem sokat mert így is verekedned kell a pénzedért, de számít. 

Előzmény: Törölt nick (164747)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.11 0 2 164747

OFF:

Az hogy a egy öreg autóra saját kötelezőmet hol kötöm annak semmi jelentősége nincs, annak szempontjából ha nekem okoz kárt valaki.

Az lenne a lényeg, hogy a kárt okozó biztosítója is "elismerje" az egyediségét (kora, pótolhatatlan alkatrészek miatt).

ON ->

Előzmény: riezaK (164745)
riezaK Creative Commons License 2024.05.11 0 2 164746

Maximum ideiglenesen, de akkor nem kell új rendszám. Esetleg úgy ítélhették meg, hogy meg van rongálódva és ugye trikolórosból már nem gyártanak újat... Vagy "csak úgy" mindenesetre ez az új szerintem nem passzol egy ilyen öreg járműhöz, sokat ront az összképen.

 

Lehet kérni a régi trikoloros kombót EU-sban (ez 56 ezer Ft) nem az igazi de sztem jobb mint a németrendszám. 

Előzmény: torqmatic (164738)
riezaK Creative Commons License 2024.05.11 0 1 164745

Lehetne egy új kategória ami retrót vagy nosztalgiát jelent, és hozzá passzoló biztosítást, illetve más által okozott sérülésnél az egyediségének megfelelő kártérítést.

 


Sok éve létezik ilyen. 

 

https://www.kedvezmenyesbiztositas.hu/

 

Előzmény: Törölt nick (164740)
nemeza Creative Commons License 2024.05.11 0 4 164744

Köszönjük a nyíltnap szervezését!

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.10 0 9 164743

Tavaly a villamos pótlásból is jutott egy délutáni start, ez is kőbányai Conecto:

(Széll Kálmán tér, Várfok utca)

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.10 0 11 164742

Aztán ilyen is volt, nem is olyan nagyon rég amikor önálló vonal volt a 191, Sarolta utca volt a Szemlőhegy és Solaris-al illetve Volvo-val is jártuk:

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.10 0 8 164741

Két "műveleti tevékenységem" az utóbbi időből. :-) 

Mostanában több startot is adunk Kőbányáról a 95/195-re. 

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.10 0 4 164740

Nem követtem szorosan az életútját, azt hiszem ez is Ukrajnába szánt jármű volt de nem vették át.

Azt sem tudom, hogy mennyi időt állt mire új gazdára talált, sanszos, hogy még is ki lehetett vonva a forgalomból.

 

Csak úgy eszembe jutott annak kapcsán amit írtál, hogy nem áll jól ezeknek öreg járműveknek az új rendszám,

az OT-s vizsgának pedig feltételei vannak. Lehetne egy új kategória ami retrót vagy nosztalgiát jelent, és hozzá passzoló biztosítást, illetve más által okozott sérülésnél az egyediségének megfelelő kártérítést.

 

Pár éve volt, hogy közel eredeti állapotú két körlámpás 1500-as Zsigulit telibe vágtak hátulról és filléreket kapott a tulaj, mert nem volt OT minősítés. Érthető, de attól a helyreállítása a most már egyedisége miatt horribilis összegekbe kerülhet. Esetleg kapcsolódhatna a retró/nosztalgia minősítéshez egyedi rendszám formátum.

Előzmény: torqmatic (164738)
Villámhetes Creative Commons License 2024.05.09 0 16 164739

torqmatic Creative Commons License 2024.05.09 0 7 164738

Maximum ideiglenesen, de akkor nem kell új rendszám. Esetleg úgy ítélhették meg, hogy meg van rongálódva és ugye trikolórosból már nem gyártanak újat... Vagy "csak úgy" mindenesetre ez az új szerintem nem passzol egy ilyen öreg járműhöz, sokat ront az összképen.

Előzmény: Törölt nick (164737)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.09 0 0 164737

Lehet ki volt vonva a forgalomból?

Előzmény: torqmatic (164736)
torqmatic Creative Commons License 2024.05.09 -1 6 164736

Az átrendszámozásra vajh' miért volt szükség?

Előzmény: Csak egy Volános (164734)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.05.08 0 0 164735
Előzmény: Csak egy Volános (164734)
Csak egy Volános Creative Commons License 2024.05.08 0 12 164734

A BPO-881 sikeresen vizsgázott az MVK-nál, új rendszáma AAFB-790. Az érdeklődők szombaton már utazhatnak vele a miskolci 20-as vonalon.

toto92 Creative Commons License 2024.05.08 0 9 164733

A topiktárs a 15. nickjén spammel mindent tele azzal hogy mi van Salgótarjánban, Trizsnek teljesen igaza van.

Előzmény: Tomsz85 (164732)
Tomsz85 Creative Commons License 2024.05.08 -2 1 164732

Ez a hozzászolásod jobban OFF. :) Ennyire nem kellene sarkosnak lenned. :) 

Előzmény: trizs77 (164727)
08-73 Creative Commons License 2024.05.08 0 0 164731

Szombaton melyik retro IK lesz a K1-en, és melyik a K2-őn?

morgó mh. Creative Commons License 2024.05.08 0 0 164728

A 90-es évek közepe és 2010 között jellemző helyzethez képest nem kérdés, hogy óriási a fejlődés. Manapság azért ritkaságszámba megy mondjuk az, hogy ki lehessen látni a B tengely mögött az úttestre. (Nem, nem a szakadt csuklóharmonikára célzok.) Kérdés, mit hoz a jövő...

Előzmény: Ormoz (164726)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.08 -3 6 164727

Figyelmetlen és fegyelmezetlen vagy.

 

A Nógrád Volán buszai és a trolibuszok is itt OFF téma.

 

 

Előzmény: Ormoz (164726)
Ormoz Creative Commons License 2024.05.08 -13 0 164726

Egy könyven olvastam: a rendszerváltás a BKV -t nehéz helyzetben találta.Ez a mai napig tart.(Bár már minden cégnél)

Javult mostanában a buszok karbantartása? Nem hallani annyi busztüzet,széteső buszokat, mint régebben.

Most nem az ikarus 412 esek leégésére céloztam ,bár az is könnyebben megelőzhető lenne karbantartással .De hogy 6 leégett pár év alatt az durva.Az szar konstrukció de csak a BKV nál volt tűzesete a típusnak.+Salgótarjánban a 411 és (FHK 261)is kigyulladt egyszer,de az menthető volt

A trolibuszok egy humorista szerint maguktól leégnek.bar az nem.ide tartozik, de a trolik se ezt a leégős korszakot élik mostanság.Javult a buszok állapota, jobban figyelik ,karbantartják őket talán?a BKV nál fix gazdájuk sincs a buszoknak, ezt tudom , talán emiatt is van a sok ,, kilengés".A szerelők se szaggatják magukat túlzottan, meg  csúcsra járatva dolgoznak alacsony bérért.A sofőrök dettó.

Szerencsére már nem hallani buszok szétszakadásáról sem, bár csuklósokra értendő. Tudtommal ,2 435 ös volt a BKV történetében ami kettétört, mindkettő 2009 es sztori.Egyik pont a 7 -esen az astoriánál, BPO 565 ös.Pwrsze sajnos el tudom képzelni hogy 280 as meg amúgy is több  csuklós kocsi járt így.

Az újabb technikákhoz nagyobb tudás másfajta javítás kell, amit helyben sokszor nem is tudnak elvégezni. Bár nálunk selejtek az egykor alvállalkozós Volvo Csuklósok (nagy szerencse )az a pár év amit Pesten töltöttek, kimaradt volna az életükből, azt meghálálták volna.Hiába hogy nem a BKV járatta őket, de sokban volt közük hozzájuk.A Localok még gyűrik az aszfaltot Nógrádban,bár pestről  Hálisten teljesen eltűnt a típus.Bkv ugyan nem vett belőle, mégis ezer szállal összefonódott az alvállalkozóval.A gyatra karbantartás minden kocsin meglátszik.

Pestre megyek pénteken, kíváncsi vagyok utazok e veled Karcsi:)95- ös vonalon jársz most?Délutános vagy?

 

 

BX 59-76 Creative Commons License 2024.05.08 0 1 164725

AA DI-648

Gyaníthatóan Futár OBU-t vagy valamilyen rendszereszközt cseréltek benne, csak nem lett átírva az azonosító/rendszám.

Előzmény: Zoltán Ján (164724)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!