Érzésre nincsen rossz állapotban, de óra szerint 425k ami a valóságban simán lehet 600.000 felett is. Csodák nincsenek, de egy motor szerintem nem így adja meg magát, hogy az utolsó tízezerig minden
jó utána meg napról napra romlik konstans módon egy keveset. Ha egyszer elindul reggel akkor utána már egész nap tökéletes.
Köszönöm! Ahogyan néztem, nem egy vészes az ára az újnak. Szerintem rendelek 4-et aztán kicseréltetem, a jelenlegi kitudja mióta teszi a dolgát. Ha az izzítás rendben és úgysem lett jobb akkor gondolom jöhet a befecskendező rendszer, PD elemek O gyűrű stb...
szep estet...megint en....nem dolgozik a futesem a sofor oldalon....neha beindul de ha allitok rajta kikapcsol es vissza se jon...volt hogy megaltam egy pihenon ujrainditottam az autot megint volt futes...most par napja semmi....nem indul be....mi lehet? ez elektros baj vagy kihez vigyem?....a masik hibamra se nincs meg megoldas...az hogy ugralgat a fordulatmerom es hang kisereteben..es kicsit mintha mozgatna az autot is...ha volt mar ilyen valakinek szivesen halgatom...barmelyik hibamra...
Bár az autóm egy B5.5-ös Passat, azért remélem nem hagytok magamra a problémámmal. 1.9 PD TDI 105 Le, óra szerint 425.000 km. Öt éve használom gondtslanul és a legnagyobb télben is hibátlanul indult elsőre egészen idén januárig (410.000km-ig). Januárban aztán egy picit nehezebben indult be de csak kb. annyivsl romlott a helyzet mintha egy hengernél nem izzítana. Aztán folyamatosan és apránként egyre rosszabb lett, hűvösebb nyári reggelen is éreztem, hogynem az igazi. Most reggel a tíz fok slatti hőmérsékletben már nagxon nehezen kel életre, akkor is háromhengerezik füstöl rendesen egy fél percig de utána tökéletesen működik. Az izzítógyertyák elvileg jók (próbalámpa alapján) az autó nem lett gyengébb, szépen jár.
A szerelőm, aki egyébként ügyes, de diagnosztikában kevésbé jártas egyelőre csak tippelni tud. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel, esetleg tanács, hogy mi lehet?
Valoszinu semmi baja sem volt, az EGR szelep nem zart rendesen az olajgozos korom lerakodastol, azt oldotta fel az a tisztoszer. A szelep azota kiiktatva, egy parszor zokkenomentesen vizsgazott EGR szelep nelkul. Kesobb voltak szokasos turbo problemak, erosebb gazadaskor lebetlizett, atallt veszuzemmodra. A masodik utan rajottem, hogy menet kozben le kell allitani a motort, visszainditani, es normalisan megy tovabb. Egy ido utan ezt is elhagyta, hibatlanul uzemel. Valoszinu itt is megszorultak a lapatok, amik kitisztultak maguktol.
Én most cseréltettem, conti vezérlés lett benne (gyári beszállító) és a hosszbordás és vízpumpa is cserélve lett ha már megbontották. Nem kerül sokkal többe és minden új benne.
Üdv! 2.0 pdtdi a6 2006 -oson szeretnék vezérlést cserélni! Milyen szijat és vizpumpát ajánlatok ,milyet vegyek? contitech,ina,gates vagy esetleg bosch?Kell ilyenkor cserélni a hosszbordásszijat feszitökkel vagy elég csak a hosszbordasszijat?Szerelö szerint ha elszakad odacsaphat a vezérlésnek amitöl az elugorhat... Válaszokat köszönöm
Nekem is akartak turbot cserelni 1700 euroert, aztan a vegen 6000 forintbol megusztam. Abbol 3500 volt valami tisztito spray, amit a szivocsobe kellett fujkalni.
Sajnos igen.A turbonál már volt egy 140 000 Ft os cserém, mert azt mondták hogy ott a gond, közbe kitalálták hogy a szivosor is rosz. Legyen összerakva és többet nem viszem oda.
Sajnos most erre van pénzem, legközelebb ujat vásárolok bele.Ha 50.000 kmt megy az is jo.Az a baj hogy a perelőm nem ért az új autokhoz és nem biztos hogy ez a probléma. Szelepek nem mozognak meg van mindegyik.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. VW passat b6 170L autoról beszélünk. 1 hete kijelzőn megjelent egy sárga hibajel ami leállítás után el is tünt.A héten elvittem szerelőhöz és a hibakód Szívócsőre(sor) jelzett, de a szerelőm nem ért az új kocsikhoz, ezért azt mondta vegyek egy újat mert minden második kis valami letört (ami gyárilag van így tervezve). Segítségeteket kérném hogy mégis miből tudom megállapítani hogy most jó vagy nem? Feleslegesen nem akarok 200.000 Ft-ot kifizetni.
...hát lehet, de ha nem muszáj akkor inkább mégsem!
A gond ott van, hogy a PD rendszernél elég körülményes a DPF regenerálásához szükséges körülmények előállítása és többek között emiatt is sokkal hamarabb hullanak mint a CR motorokon!
...persze csodák nincsenek ott sem, ha városi üzemben van, akkor azon is viszonylag hamar megkotlik majd. Tudomásul kell venni, hogy DPF-es dízel már nem való városba!
Tipikus városi autónak kicsi benzines, vagy hibrid kell! (esetleg elektromos!)
Egy kicsit autóbuzi kell lenni, hogy a rsz PD-t elviseld....:)
Lehet a részecskeszűrővel élni egy PD-nél, ha hosszú utakat jársz vele. Persze rendbe kell legyen minden a motornál, mert egy csomó feltétel kell teljesüljön, hogy egyáltalám elinduljon a regenerálás.
Ha csak városi forgalomba közlekedsz, akkor tutti, hogy 2ooe km alatt cserés.
Nekem egyszer vagy kétszer cseréltek egy 2 literes Skoda O2-sen a diff. nyomásmérőt és egyszer kimosták valamivel a szűrőt. Min. 45oe km kell legyen a részecskeszűrőben, a motort már kicseréltem. Ha több mint egy hétig a városba hajtom, akkor megjelenik a rsz ikon a műszerfalon és ki kell menni vele egy 2o-3o km útra, jól fel kell melegíteni a motor és kitisztitja magát.
Minden 15e km olajat kell benne cserélni és rá kell nézni a rsz is.
Inkább az a probléma, hogy az olajat hígitja az üa, ha sokszor probál regenerálni és nem sikerül.
Nekem úgy sült be a motorom, pár hónapja (felfőzte a vizet), hogy soha egy gramm olajat nem kellett utánnatölteni és semmi jelét nem adta annak, hogy baj lenne vele. A besülés egyik oka ugyebár a kenés hiánya. A turbóval mégsem nem volt soha gond... Elég furcsa jelenségek ezek.