A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Meggyüttem a 7 nap Balkánrul, tiszta utacai motorozás ez az év :)
Jártam már párszor Albániában, most Bosznia, Horvátország, Szerbia Montenegro volt a program. Meg jobb volt mint gondoltam, majd összeklimpírozok némi beszámolót az impresszióim alapján. Az egyetlen csalódas a Tara kanyon volt, lehet a rúl nagy hype miatt vártam valami húdenagyot, ha én írnám az útikönyvet, az lenne benne, elég ha visszalapcsolsz 2-t a híd előtt, és lassabban mész át.:)
Eladó ÚJ BMW System 7 Carbon Evo Prime bukósisak, S(54-55)-es méretben. A tapasztalatok alapján, fejformától függően, kisebb fejmérettel is érdemes próbálni! Legújabb model, felhajtható állrész négyrudas mechanizmussal, teljes carbon sisakhéj, MIPS rendszer(ütközéskor csökkenti a fej forgó mozgását, belső héj többszegmenses expandált polisztirol, PINLOCK, napszemüveg csúszkás mozgatással, rendkívül jó szellőzés, szerszámmentesen jet sisakká alakítható(állrésze levehető), stb....
Köszönöm, meglepően jól bírtam :) a motornak szinte meg sem kottyant, hibátlanul tette a dolgát.
Az időjárással is szerencsém volt, összesen max 200km mentem esőben.
Csak hátsó gumi kopásjelzőre ért 7000km után, és akkor még Grenoble előtt jártam. Ausztriában már kint volt a szövet. Hétvége volt és nem volt gumi se gumis, szóval kockáztattam és haza jöttem vele.
A múlt hónapban az első igazán hosszú túrát teljesítettem (9000 km). Portugáliáig és vissza motoroztam, az utazás célja a Cabo de Roca volt az útvonalat pedig néhány személyes érdeklődés illetve netes javaslatok alapján állítottam össze. Számomra a legjobb motorozási élményt Portugália középső része nyújtotta, ahol ritka forgalom mellett rengetek különböző kanyart megtéve lehetett élvezetesen motorozni.
Persze a Pireneusok és az Alpok is lenyűgöző volt, bár visszafelé Olaszországban már túlzott volt a forgalom és sajnos a hátsógumi nem bírta, így nagyon kíméletesen kellet vele bánnom.
Indulás előtt is volt izgalom mert a TPS megadta magát, de Eko és Kupec segítségével még időben cserélni tudtam. (Ezúton is köszönet érte)
Meg kell néznem, svájc előtt levettem a hátsót, a balkán után fogom visszatenni( jó lesz áttelelni), elöl az újhoz képest 2mm hiányzik, 10 ezer lehet benne kb, majd kinézem az excelben.
Pár kép és egy kis beszámoló a Szlovén kanyarunkról .
Csütörtök - Vasárnap volt a terv . Csütörtök este Kobarid kemping . Péntek csomagok nélkül Kluzej Hermann erőd --> Mangart --> lefelé Tarvisio --> Vrsic -- > kemping Kozjak vizesés . Szombat reggel indulás Hallstatt-ba a Wurzenpasson keresztül . Hallstattban sajnos este elromlott az idő ( eső ) így vasárnap reggel esőruha fel és autópályán hazafelé vettük az irányt .
Olajcsere után jobb lett a váltó, de fokozatosan “romlott” az olajcsere előtti szintre. Jobb maradt a Motorexszel érzésre, de ahogy @tibizizi is írja, a jóság elmúlik.
Én minden olajcsere után ezt érzem. Használtam már Castrolt, Motult, Advantec-et. 2-3000 km, és vége a jóságnak. Tavasszal szoktam cserélni. Ez vagy azért van, mert olyankor még kicsit hűvösebb van, vagy azért, mert kezd fáradni az olaj. Az én váltóm kánikulában, városi araszoláskor a leg hisztisebb. Amint kicsit visszahül, azonnal jobb.
Köszönöm, hogy ezt megosztottad. Szerencsére találtam egy elég jó váltós példányt, de lassan aktuális lesz a szerviz és én is Motorex Boxer 4T 5W40-t kérek bele. Remélem még jobb lesz, majd beszámolok.