Keresés

Részletes keresés

vz55 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 10591
Hát igen. Ez már a HÖHÖ kategória.
Nézz be a Viccek..... topikba is....
Előzmény: miki591001 (10590)
miki591001 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 10590
Figyelj!
Liftet nem csináltathat, mert egy fantomnak nem jár lift.
A szerződések nyilvánosságra hozatalában nincs benne:). Akkor nem is létezhet. Vagy Ő a jólelkű mikulás aki hozza és nem viszi a pénzt?
Előzmény: vz55 (10589)
vz55 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 10589

AHA. E héten éppen Borsod (BAZ) megyében "csavargok". Nos, az illető személy évek óta nem volt (Érden) képes egy korlátliftet felszereltetni magának a parkoló és a földszinti munkahelye között. Élvezi, hogy mindig mások cipeljék a táskáját (is) Tudom, láttam, töbször is.

Nos, ez tényleg az AHA kategoria.

Aba Atilla barátom kerekesszékes, autót vezet, pingpong versenyeket szervez, horgászik.

A múltkor egy szolnoki hivatalban egy kockefejű megkérdezte: Tud írni-olvasni?
A neje bedurrant: nem hülye, van agya. Lába nincs. Építész.

A topik ciméhez igazodva: biztonságosan, bátran vezet.
sziasztok.

Előzmény: miki591001 (10588)
miki591001 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 10588
Igazad van a mozgáskorlátozott helyénvalóbb.
De a lehet hogy a lelkére utalt?
Laci-62 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 10587
"Azt a rokkant pasit".........

Kijelentésed tartalmával nem kívánok foglalkozni, de pont Te, a híres szakmérnök használsz ilyen szavakat ???? Gondolkozzál már, és embereket ne testi adottságai miatt minősíts !
Előzmény: vz55 (10584)
azincourt Creative Commons License 2009.12.10 0 0 10586
Visszataszító a mód, ahogy azt próbáljátok bebizonyítani, hogy aki a városvezetés tetteit bírálja, az a város ellen dolgozik. Hazugság, hogy a bírálókat az zavarná, hogy a pályázatok sikeresek, hogy valaki azt szeretné, hogy ne legyen fejlődés. Az igazság az, hogy az eddigi tapasztalatok alapján egyszerűen attól tartunk sokan, hogy a pénz fölösleges dolgokra megy majd el, miközben fontosabb dolgokra nem jut.
Például csoda-buszmegállótáblákról hozsannáztok, miközben a megállókhoz építendő gyalogátkelőkről nincs szó. Pedig a menetrend ütemessé tétele után a közlekedők túlnyomó része fejből fogja tudni, mikor kellene jönni a busznak. De mi biztosítja, hogy nem megy el 4 perccel hamarabb az a busz? És mi biztosítja, hogy ha időben megy is a busz, átér-e a délutáni csúcsforgalomban a gyalogos a megállóhoz, vagy zebra híján 5 percet kell várnia, és a túloldalról nézi végig, ahogy elmegy a busz? (Mert nem akarja elüttetni magát a folyamatosan hömpölygő kocsisorral).
Előzmény: vincelléri (10585)
vincelléri Creative Commons License 2009.12.10 0 0 10585
Lehet összevissza beszélni, de tény (vkinek örömére, vkinek bánatára) a jelenlegi városvezetés jól pályázik, sikeres, eredményes és (ami fontos) nem kerget álmokat. Szerény véleményem szerint a helyi közlekedés fejlesztése (pontosabban megteremtése, mert a jelenleg Érd MJV területén nem létezik) sínen van. Az első fordulóban 250 milliót nyert a MJV.
vz55 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 10584
"A bevételt városházi főtanácsnokok fogják hazavinni."

Azt a rokkant pasit kifelejtetted, aki - bár nem alkalmazottja sem az önkorminak, sem a polgármesteri hivatalnak - mégis mindent és mindenkit kézben tart. !!!

( állítólag....) csak kérdezősködjetek a piacon szombatonként. Én is azt teszem, amikor éppen Érden vagyok.


Előzmény: Törölt nick (10581)
cayenne bors Creative Commons License 2009.12.09 0 0 10583
Amiről te beszélsz, az a Döcsakovszy megálmodta gumikerekű magasvasút Budaörstől a Duna-partig. Ezt az álmot kergetitek a mai napig is.
Előzmény: Törölt nick (10581)
cayenne bors Creative Commons License 2009.12.09 0 0 10582
Lesz. Szépen végig kell menni a soron. Az első pályázatnak csak a másodikkal együtt van értelme, illetve a második pályázat feltétele az, hogy végigcsináljuk az elsőt. Az kb. 750 milliós lesz.
Előzmény: Rooger Preed (10580)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.12.09 0 0 10580
Ez idáig szép és jó. És lesz is a közeljövőben tender a 10 helyijárat üzemeltetésére?
Előzmény: cayenne bors (10579)
cayenne bors Creative Commons License 2009.12.09 0 0 10579
Előzmény: Rooger Preed (10578)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.12.09 0 0 10578
Lehet valamit tudni a kb fél éve felmerült helyi buszközlekedésről?
azincourt Creative Commons License 2009.12.08 0 0 10577
Hozsanna Néked, ó Nagy Kijáró, hogy elintézted, ami máshol, másnak amúgy természetes lenne, és valakinek amúgy a kötelessége volna.
Előzmény: Parkvárosi (10576)
Parkvárosi Creative Commons License 2009.12.08 0 0 10576
Köszönjük annak, aki közbenjárt a Cserhalmi utca-Lőcsei utca kereszteződésében lévő körforgalmi gyalogosfeljáró megépítéséhez.
Moonclown Creative Commons License 2009.11.29 0 0 10575
Itt az agymosási kísérlet a lényeg.Nyuszika:Sapka-sapka!!!!

Tulajdonképpen a családtagok fuvarozása után miért nem fizetünk adót?Hiszen az is telekocsi, de a magyar jog szerint az autó csak egy ember /cég nevén lehet...
Előzmény: BringasLevy (10561)
vz55 Creative Commons License 2009.11.24 0 0 10574
Valahol már írtam: Az érdi Szt László téren szoktam tankolni.  60 % benzin, 40 % bioetanol. ( a fele-fele nem vált be, a katalizátor nagyon "fintorgott" )
Visszajelzett valami gorombaságot.......
Előzmény: Törölt nick (10572)
Piros Hangszóró Creative Commons License 2009.11.19 0 0 10573
Betűméret növeléseBetűméret csökkentése Elkészült a város közlekedési tábla katasztere!

Az elmúlt időszakban többször felmerült az igény, hogy a városra vonatkozóan készüljön közlekedési kataszter. A kataszteri felmérés és az arra épített nyilvántartás fontos alapot képez a műszaki intézkedésekhez, a hatóságok munkájához.

Ez az aprólékos munka hosszadalmas időt vett igénybe, melynek következtében elkészült a város közlekedési tábla nyilvántartása. A csatolt táblázat tartalmazza a közlekedési tábla típusát, az utca nevét és helyrajzi számát, ahol az található, illetve a tábla pontos elhelyezkedését és a felmérés időpontját.

A helyszínelések során azt is felmérték, hogy a kihelyezett jelzőtáblák - főleg a csomópontokban – megfelelnek-e a KRESZ előírásainak. Amennyiben ellentmondás tapasztalható, azt fel kell oldani, ha pedig a szabályozás nem logikus, azt egyértelműsíteni kell. A hibák feloldása folyamatos.

A közlekedési tábla nyilvántartás minél pontosabbá tétele, illetve a közlekedés táblák általi szabályozottságának logikussága, helyessége érdekében várjuk a lakosság észrevételeit, a pontos hely megjelölésével.
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.18 0 0 10572
A Kamara-erdőnél a volt Mechanikai Műveknél mindíg 15.-al olcsóbb mint a legolcsóbb nagy kút.S nem sufni kút, hanem hivatalos normál. Sok taxis, autósiskola jár oda. Tőlük kaptam én is és kirpóbáltam, müxik!
Előzmény: silus2 (10571)
silus2 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 10571
Fordítva is igaz lehet, hogy az "orosz" a Tesco-Shell áraihoz igazodik! Keressük az olcsóbbat, amíg találunk és megéri!
Előzmény: Törölt nick (10570)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.17 0 0 10570

No de hogy egy Shell az orosz áraihoz igazodjon....

 

Előzmény: mozo01 (10568)
szelídrepkenye Creative Commons License 2009.11.17 0 0 10569
Nem ezt hívják árkartellnek?
Előzmény: mozo01 (10568)
mozo01 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 10568
A kagylóvá változás után nem sokkal voltam ott tankolni, és mondta a kutas srác, hogy figyelik a szomszéd árait, és ahhoz igazodnak. Gondolom ez fordítva is igaz, ha az egyik emel a másik is....
Előzmény: Törölt nick (10566)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.17 0 0 10567

Egyénenként nem sokat, hacsak nem használ provokátorokat.

De ami rosszabb, járatja a száját a médiában, ellenpropagandát csinálva hülyíti a népet.

Előzmény: Nogo (10564)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.17 0 0 10566

Ez benne volt a pakliban valóban.

De az orosz miért emelte hozzá? Ha a Budafoki út belső részén meg pont egy tizessel olcsóbb ő is. Meg mások is.

De akit érdekel, tudok gázolajban 15-el olcsóbb kutat is a XI. kerületben.

Előzmény: Fricy (10565)
Fricy Creative Commons License 2009.11.17 0 0 10565
Várható volt, hogy a Shell drágítani fog, miután átvette az összes Tesco-kút üzemeltetését.
Előzmény: Törölt nick (10563)
Nogo Creative Commons License 2009.11.17 0 0 10564
Nem kell foglalkozni az APEH-al. Mit tud csinálni?
Előzmény: Törölt nick (10560)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.17 0 0 10563

Más.

Érdekes átalakulás volt a benzin/diesel árakban Érden!

Idáig a tecsó és a Lukoil az legolcsóbbak tartozott. Mostanra a tecsós kút visszadrágult a Mol és mások szintjére. Sőt, a néhai Jet, most Lukoil is dettó!

Így, ha Budafokon tankolok a Lukoilnál, vagy az Agip vagy az ósannál, egy tizessel olcsóbb. Néhány hete még azon filóztunk, mitől olcsóbb Érd, mint a nagyvilág kútjai. Kár volt, elolvasták mások is, most aztán változtattak rajta.

BringasLevy Creative Commons License 2009.11.16 0 0 10561
Van nekem nem megy a logika, vagy az APEH-nek...

Összedobják az pénzt, a tulajnál a bevétel.
De ha jól értem a történetet, akkor utaznak is és a bevételt a tulaj el is tankolja, vagyis kiadás.

Bevétel+kiadás=0Ft (aminek az adója 0Ft.)

Persze más dolog, mikor a tulaj beszedi a benzin pénzt és elzavarja az utasokat. De ez több némi adócsalásnál...

Előzmény: Törölt nick (10560)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.16 0 0 10560

Érdekes téma került elő valamelyik kerTV műsorában. Az volt a téma, hogy az ún. "telekocsi" rendszer vidéki viszonylatban müxik. A neten meghirdeti valaki, ha mondjuk Győrbe, Debrecenbe megy és az autó üres helyeire beül idegen is és összedobják a benzin árát. Így mindenki kényelmesen utazik, a költségek is megoszlanak és nem minden ember egy autónyi füstöt ereget a gépével.

Már szerveznék az agglomerációban is. Látszólag mindenki jól jár!

no egy fenét. Az APEH hisztizik, hogy nem lehet összedobni a benya árát. Mert adóköteles a tulajdonosnál mint bevétel.

Nesze neked környezet.

Oszt a Volán is hisztizik, hogy odalesz a bevétele. Meg a MÁV-nak.

Addig meg marad az egy ember/autó.

Magyarország 2009.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!