Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.26 -1 0 11548

Valamit nagyon félreolvastál szerintem, legalábbis a pánikkeltő hozzászólásodból ez jött le...

 

Kiejelenthetem, a Lacetti teljesen jó autó, olcsó és főleg ha az elvárások szinkronban vannak a lehetőségekkel, akkor elégedettek a tulajdonosok.

Előzmény: Törölt nick (11547)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.26 -1 0 11547

Sziasztok!

Egy "általános" kérdésem lenne felétek, ... hogy a Lacettikkel tényleg ennyi baj van (?)

Mert ebben a "hiba csokorban" olvasva a történeteket elég lesújtó és komoly dolgokról van szó, komolyabb összegekkel. A barátnőmnek van pár éve Lacetti sedan-ja (2005), de ő is rengeteget költött már rá. Persze tudom minden autóra költeni kell, ez természetes és az autózás vele járója. (de az én kis 1.3-as, 8-szelepes, 2000-es évj. swift sedanom-nak az ég egyadta világon semmi baja)

Kérek mindenkit tisztelettel, hogy ezt a hozzászólásomat, ne sértésnek vegyétek (!), de az én családomban sosem volt Chevrolet és a cikkek pedig ódákat zengtek erről a márkáról/típusról, tehát igazából 0 tapasztalatom van, csak kissé ledöbbentem a korábbi hozzászólásokat olvasva (rendszeresen látogatom ezt a topikot).

További kellemes napot és jó hétvégét minden autósnak!

Üdv.: Farkas Gábor

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.24 0 0 11546

nyugi, van olyan opel vectra B, amihez 160.000 a kat és 4 darab van benne !

Előzmény: Beren (11544)
sebike05 Creative Commons License 2017.05.24 0 0 11545

és még olcsón adom Listaára a katalizátornak pl bárdinál 172989 én oda tudom adni 75000ft ért és van készleten,veztengely jeladó 15000 és ez is van

Előzmény: Beren (11544)
Beren Creative Commons License 2017.05.24 0 0 11544

Kösz a válaszokat. A veztengely jeladó még oké, de a katalizátor árán azért nyeltem kettőt - nem mondom, hogy boldog vagyok... :-( Első körben kicseréltetem a veztengely jeladót, és ránézetek a katalizátorra, hátha csak eltömődött (a remény hal meg utoljára...).

Előzmény: sebike05 (11543)
sebike05 Creative Commons License 2017.05.24 0 0 11543

veztengely jeladó cserés csak gyári (Era Facet Delphi és társai csak a kukába) nehezebb indulás, elégetlen üzemanyag a katalizátorba kerül mihamarabb cserés.

vörösizzás valószínű megtette hatását a katalizátorban,csere fájni fog a tied Eur 4es ami drágább kb 80.000 ért tudok új Bosalt,vezetengely jeladó kb 20.000 10-20.000ft a csere

szelepfedéltömítés csere lehet nem oldja meg a problémád mert el van vetemedve a műanyag nemrégiben cseréltem komplett szelepfedelet ami modosított volt már ára tömítéssel 35000ft és csak gyári van

Előzmény: Beren (11541)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11542

Ez a büdös szánalmas, hogy nem képesek megcsinálni normálisan amit elvállalnak. Sok esetben a jó minőségűnek, vagy gyárinak mondott minőség mentes gagyi alkatrészeket akarnak beszerelni, vagy szerelnek is be, ez is elég nagy gond.

Előzmény: sebike05 (11540)
Beren Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11541

Üdv mindenkinek!

A Lacetti Klub oldalán már feltettem a kérdésem, de úgy látom, itt nagyobb élet van, úgyhogy megpróbálom itt is... :-)

Egy 2006-os, 1.6 benzines Lacetti boldogít sárga lámpával. Szerencsére nem P0300, de nem is mondanám sokkal bíztatóbbnak: P0342 ("Vezérműtengely helyzet érzékelő 'A' áramkör alacsony jelszint - 1.hengersor vagy egyedülálló szenzor") és P0420 ("Katalizátor-rendszer hatékonyság határérték alatt - 1.hengersor") egyszerre... Amit ebből a kocsi viselkedésén érezni lehet, csak annyi, hogy melegen néha kicsit nehezebben indul, mint a hibajelzések előtt, illetve főleg ilyenkor villan fel a lámpa. Több kérdésem is lenne:

  • Mi okozhatja ezeket a hibákat?
  • Összefüggenek ezek a hibák?
  • Az előző nagy szervizkor nem sikerült rendesen visszatennie a szakbarbáromnak a szelepfedél tömítését, így volt egy olyan esetem, hogy némi olaj folyt be az egyik gyertya üregébe, így ott nem volt szikra és három hengerrel jöttem hazáig (éjszaka nem nagyon olt mód megnézni ilyesmit). Mire hazaértem, a katalizátor szó szerint vörösen izzott, féltem is, hogy meggyullad a fű a kocsi alatt... Ha jól sejtem, ez nem feltétlenül tett jót a katalizátornak, okozhatta ez a P0420-at?
  • El lehet így menni a szervizig, vagy nem érdemes kockáztatni?

Nem akarom a kocsit úgy odaadni egy szerelőnek, hogy fogalmam sincs a lehetséges okokról (meg hogy esetleg neki sincs fogalma se a dologról...).

Előre is kösz a válaszokat!

Beren

sebike05 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11540

szervizeknek csak 6hónap vagy 10.000km garanciát kell vállalni,de kérdés mit cseréltek volt egy beszámított autónk aminek csinálták a hengerfejét majd 100.000ft os számla volt és a motort gyűrűzni kellett ami saját zsebes volt...

Előzmény: Törölt nick (11530)
sebike05 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11539

130-150.000Ft simán gyűrűzés +hajtókarcsapágy hajtókarcsavar csere,hengerfej felújítás(szimeringek cseréje+szelepek köszörülése)hengerfej szívó kipufogosor tömítés szelepfedél tömítés vezér és főtengely szimeringek hengerfejcsavar ezekkel számolhatsz...

Előzmény: Törölt nick (11534)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11538

YW

Előzmény: Lizzzzy (11537)
Lizzzzy Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11537

köszönöm a segítséget :)

Előzmény: Törölt nick (11536)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11536

mielőtt szétrobbantják a motort, továbbra is javaslom

 

- kompresszió mérés

- szivárgás mérés

- Hengerfal állapota vizsgálat (endszokópos vizsgálat) ?

- Gyertyák alapos vizsgálata (nincs-e egy nagyon elkormolódva)

Előzmény: Lizzzzy (11535)
Lizzzzy Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11535

magánszemélytől vettem

köszönöm szépen a segítséget

Előzmény: Törölt nick (11534)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11534

Lehet 80-100000 is a javítás igen. Esetleg, ha kereskedőtől vetted 1 éven belül, szavatosság miatt nála is lehet talán reklamálni. 

Előzmény: Lizzzzy (11532)
Lizzzzy Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11533

akkor még nem az enyém volt az autó amikor ezeket kicserélték.

Előzmény: Törölt nick (11530)
Lizzzzy Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11532

azt gondoltam, hogy nem csinálják meg puszira, de csak arra voltam kíváncsi, hogy körülbelül mennyi költséggel jár 80-, 90,- 100-, 200 ezer forint vagy 20-, 30ezer körül, körülbelül mire számítsak.

Előzmény: Törölt nick (11531)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11531

"ha most szétszedik, akkor az nagyon sokba fog nekem kerülni ugye?"

Valószínűleg igen, de mi számít soknak? 5000 Forinttól több lesz biztosan a költség.

Előzmény: Lizzzzy (11529)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11530

A szerelő korábbi a motorfelújítást végző szerelő nem vállalt garanciát? 1 éven belül elvileg a beszerelt alkatrészekre is kellene lennie garanciának, természetesen számla nélkül esélyed kevés.
Lehet, hogy nem kell mindent cserélni, de lehet, hogy a nagy részét újra cserélni kell, a tömítéseket biztos, de ezt így látatlanban senki nem fogja neked megmondani. Lehet anyaghiba is, de lehet szerelési hiba.
A két lehetőség, vagy garanciában kell megnézetni, de mindenképp hozzáértőhöz kell elvinni megcsináltatni. 

Előzmény: Lizzzzy (11529)
Lizzzzy Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11529

ha most szétszedik, akkor az nagyon sokba fog nekem kerülni ugye? és a mostani alkatrészeit ugyanúgy ki kell cserélni megint, vagy meg lehet belőle menteni?

Előzmény: Törölt nick (11528)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11528

Akkor énszerintem leginkább szerelés hiba lehet.

 

Pl. egyik szelepnél eszi az olajat (szelepszár szimmerint vagy szelepvezető hiba)

Előzmény: Lizzzzy (11527)
Lizzzzy Creative Commons License 2017.05.23 0 0 11527

sem alatta, sem a motortérben nem látok folyást, de még szivárgásra utaló jelet, egy autószerelőnek elmeséltem ő látatlanban annyit mondott hogy szét kell szedni a motort ott lehet valami, de a motor tavaly nyáron esett át egy teljes felújításon, lehetséges lenne, hogy valamit rosszul raktak össze akkor, vagy miért lehet ez?

Előzmény: Törölt nick (11524)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.22 0 0 11526

Hozzászólasod felhoz pár kérdést:

 

Mit jelent az, hogy "blokkot mennyiért újítanak fel?" ? A hengerfej eszerint 100% rendben van ?

 

Azt tudod, hogy pontosan miért eszi az olajat ?

Mennyi a kompresszió ?

Mennyi a szivárgás ?

Hengerfal állapota milyen (endszokókos vizsgálat) ?

 

Előzmény: lasanya13 (11525)
lasanya13 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 11525

Sziasztok, valaki megtudná mondani, hogy a egy 1.6 os blokkot mennyiért újítanak fel? Sajnos eszi az olajat, illetve, hogy mennyire érdemes magadnak megcsinálni, vagy csak szervíz?

Köszönöm szépen!

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.22 0 0 11524

1-Van-e alatta tócsa ?

2-Motortérben jelentősebb olajnyom ?(pl. pálca nem megy be a helyére és ott kifröcsköli ?)

3-A tágulási tartályban szép piros-e a fagyálló vagy olajos ?

Előzmény: Lizzzzy (11520)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.22 0 0 11523

Kopott alkatrészek a motorban, dugó, gyűrű, nem megfelelő tömítettség stb. 

Az autó alatt nincs olajfolt?

Előzmény: Lizzzzy (11522)
Lizzzzy Creative Commons License 2017.05.22 0 0 11522

reménykedtem hogy hátha csak azt írja valaki hogy hülye vagyok hozzá, de mi lehet az oka?

Előzmény: somi1955 (11521)
somi1955 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 11521

A Lacikra nem jellemző az olajfogyás,ezért a gubanc a valószínű.:(

Előzmény: Lizzzzy (11520)
Lizzzzy Creative Commons License 2017.05.22 0 0 11520

Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem, decemberben vásárolt 1,6-os Lacettinél (2005) nagyon gyorsan fogy a motorolaj, valaki tapasztalt már hasonlót ez gyári hiba lehet vagy valami nagy gubanc van az autónál. Köszönöm, ha valaki válaszol.

ChevK Creative Commons License 2017.05.18 0 0 11519

Milyen árban mozoghat egy kilincs kiszerelés- festés műhelyben vidéken?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!