Koszonom. A mechanizmust nem látom at sajnos. A szikráztatót egy mikrokapcsoló vezerli, amit pedig egy elforgó műanyag korong. Nem tudok rájönni, hogy a begyújtást követően milyen mechanizmus hozza működésbe újra a mikrokapcsolot.
Köszönöm a valaszt, de a megoldáshoz sajnos nem kerültem közelebb. Az en rendszerem hibás, csak nem tudom hol a hiba. Nincs benne duopack, a palack tele van. Begyullad szépen, de a szikráztatás tovább folytatódik, égő láng mellett is. Nem áll le a szikra. Melyik alkatrész állítja le a szikrát es milyen mechanizmus alapján? A langőrt cseréltem. A hiba továbbra is fennáll.
Boldog ünnepeket minden kedves fórumtársnak! Még mindig a truma kályhával szenvedek. Szépen begyullad a láng, de az automata szikráztató tovább szikrázik. Kicseréltem a lángőr szenzort, de semmi változás. Jelzem nem is vártam nagy eredményt a cserétől, mert a lángőr végzi a dolgát, vagyis ha elfújom a lángot, 20 másodpercen belül lekapcsolja a gázt. Lebontottam a mikrokapcsoló fedelét, láthatóan ott minden rendben tűnik, bár nem értem a működését, vagyis azt, hogy ha kialszik a láng, akkor a mikrokacsolót mi hozza működésbe. Tudna valaki okosat mondani, hogy hol keressem a hibát?
20 Euro körül van már hasonló (csak nincs farkája az érzékelővel), 30-ért olyan, ami pont ugyanezt tudja (ennek már van farkincája), és hajszálpont ugyanez a típus a conrad.de-n is csak 40 Euro, ami 13200 Ft. Érdekes a Conrad árképzése...
Ez már űrtechnology, de a vezérlés ilyennel megoldható se perc alatt:
https://www.conrad.hu/hu/univerzalis-konnektoros-termosztat-40-999-degc-renkforce-ut-300-1373757.html?gclid=EAIaIQobChMI1JCAl7i35gIVk-maCh3ZCAlFEAQYAyABEgKoDfD_BwE
Nekem egy ehhez hasonló végzi a sima elektromos 2kW-os konvektor vezérlését meglepően jól.
Az alkatrészkérdés igen picit problémásabb mint az európaiaknál de szerencsés esetben pár nap, max 1 hét és megjön hozzá minden típus specifikus alkatrész, szóval nem vészes. Több amerikai autóm volt, nyilván a meghibásodás veszélye minden járműnél fennáll de tapasztalatom szerint egy jól átnézett, karbantartott USA vasnál ez szinte minimális. Lehet mert túlméreteznek mindent?
Nem ezt hirdették, rá Írországban találtam, szerintem kedvező áron 8000 euróért, kis átvizsgálás és szépen végigjött majd 2500 kmért :). Jó időnk volt hazafelé, Normandiában megálltunk kicsit Omaha beachen, ahol, gondolom a partraszállás 75. évfordulója miatt rengeteg amerikai volt, mindenki köszöngetett :)
77k km futásteljesítmény 7,5V8, gyönyörű hanggal.. 4,4 tonna saját tömeg, 6 fekhely( kis emberekből több ), beépített áramfejlesztő, stb..
Az a helyzet szerintem, hogy nem számít a távolság. Nem azt kell nézni mi van közel, mert az út is jó, az is nyaralás, az is egy élmény. Ahogy beülök és indulunk, máris elfog egy fajta nagyon jó érzés. Ez pedig nem más mint az utazás élménye. Az utazást is élvezni kell, nem pedig letudni, túlélni, gyorsan lepörgetni. Aki ezt nem élvezi, az nem igazi lakjós. Az menjen repülővel szállodába, Ha értitek mit szeretnék írni.
Hat igen! Mi már igy is évi 2-3 alkalommal megyünk külföldre+ az otthoni termalok. El sem tudom képzelni, ha több időm lenne hogy nem tudnék mit kezdeni lygammal.
Hát gyerekek, 6 év múlva lenne itt a nyugdíj de úgy döntöttem, 3 év múlva leállok, lecserélem a lakókocsit lakóauróra és világgá megyek. Az uticélok tárháza kimeríthetetlen.
Sok kollégámtól hallom, hogy félnek a nyugdíjas idöszaktól mert halálra fogják unni magukat. Tágranyílt szemekkel hallgatják az én multamat és terveimet, hogy mennyire várom és mit fogok csinálni. De egyiknek sem jutott még eszébe, hogy akár utánozhatna is. Nem is értem őket.......