Keresés

Részletes keresés

babar34 Creative Commons License 2009.09.24 0 0 11560

Az olajszivattyú a mási oldalon van. Így van ez régóta, annyi, hogy az újabbakon hatékonyabb szivattyú található.

A szelepszárszim. tömíti el az olajat a hengerfej olajos részét a tűztértől. Minden szelepen kell egy tömítés. Ha megkeményszik, átszivárog az olaj.

Előzmény: banditmotoros (11549)
babar34 Creative Commons License 2009.09.24 0 0 11559

A gyári bukócső jobb védelmet ad és csak 25e az ára. A kipuffancs igen nehéz, ha van rá keret cseréld le egy Yoshimurára. Rettenet jó hangja van!

Túra plekó szintén hasznos, függ a magasságodtól, hogy kell-e.

Gyári gumi csak esőben jó, Sport túra Metzeler kell rá, sokkal jobb vele kanyarban és féktávon.

Tankpadot talán tett rá a kereskedő...

Előzmény: bruinboy (11557)
ovadriva Creative Commons License 2009.09.24 0 0 11558
Szia BruinBoy!

Udv a klubban! Nekem is ez az evjarat van, ezzel a SW-motech bukokerettel:
http://sw-motech.com/produkt/index.php?produkt_id=581&marken_id=272

Amargoban rendeltem, igaz eleg lassan jott meg, euromotor-nal is talalsz ilyet.
Gratula a motorhoz, varjuk a fotokat :)
Hali
Előzmény: bruinboy (11557)
bruinboy Creative Commons License 2009.09.24 0 0 11557
sziasztok!
Nem rég lettem én is motoros!:) Egy Suzuki GSF650S van, 2007-es kiadás, karburátoros. Szívesen fogadok okosságokat vele kapcsolatban.
Keresek hozzá bukókeretet vagy bukógombát, tud valaki segíteni benne?
bruinboy Creative Commons License 2009.09.24 0 0 11556
suzuki gsf 650s
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11555

De vajon tényleg csak 98Le?

ha igen,akkor mivel sikerült igy lebutítani?(és miért?)

 

Előzmény: ovadriva (11554)
ovadriva Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11554
Hali,

En ugy tom a 98 LE az valami europaban forgalmazott modellekre vonatkozo folytas miatt van, mintha az hallottam volna, hogy USA-ban vagy Japanban tobb... de valaki talan tud konkretumot.
Koszi a linkeket, nagyon szep kepek!
Előzmény: Törölt nick (11553)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11553
Hogy hogyan sikerül(egyáltalán sikerül e) ezt az irdatlan nagy (1255ccm),motort csak 98Le-re gyártani azt magam sem értem.Nem mondom,hogy egy nakedbikenek nem elég,de azért még akaratlanul is többnek kéne ennél lenni,ha belegondolunk,ez a régi GSX-R leszármazottja,ami még 1100-as korában is 155Le-volt!
Előzmény: Törölt nick (11552)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11552

Itt meg a nagytestvérek!

108Nm nyomaték már 3700-as fordulaton!!!!!

Előzmény: Törölt nick (11551)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11551

Nem tudom némettel hogy álltok,de nekik van már Teszt az uj Banditról és GSX-F-ről.

Bár én a Banditot tesztelem már nyár óta:)

Előzmény: Törölt nick (11550)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11550

Még eddig utána sem néztem mit lehet kapni hozzá,meg hol.

Pedig ideje lenne...

Én egy másik ormányt szeretnék,meg valami bukógombát,bukócsövet,késöbb esetleg egy kicsi,könnyü karbondobot.

Előzmény: babar34 (11548)
banditmotoros Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11549
Pontosan, a 4-es. Miből gondoltad?
Nem vágom ennyire a témát, mi ez a szelepszár szimering? Köze van a beömlő vagy kiömlő szelepekhez?
Előzmény: babar34 (11546)
babar34 Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11548
Úgy fest a K9-re más bukócső való, mint a K8-ra. Valamit módosítottak lent is. Figyelj, ha rendelsz cuccokat hozzá!
Előzmény: Törölt nick (11547)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11547

Bukócsővet?

Bukógombát gondoltam....

Különben első héten lefektettem a garázsban:)

Szerencsére tudtam tartani rajt annyit,hogy csak egy fékkar kellett hozzá:)

Előzmény: babar34 (11544)
babar34 Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11546

" csilingelő hangot hallok hideg indításnál, amíg be nem melegszik a motor a hang konstans módon hallszik, ezután megszűnik"

Azonnal OCS!

Érzékeny az olajra, így hát évente vagy 6000 km.ként cserélni kell jó minőségű (SF vagy SG fokozatú) félszintetikus olajjal. Figyelni kell a légszűrőt is, van hogy már 12ezer km-nél nem lehet kifújni rendesen. 6-7 dl/1000 km-ig nyugodtan hajthatod, megbízható még később is, csak akkor még el lehet adni. Egy normális felújítás sok pénz, így egyszerűbb egy kicsit olcsóbban adni és frissebbet keresni.

 

 

Egy ismerősömnek 85000 km van a 600as 2000es Bandikájában, ugyan csipkedi az olajat, de szépen jár, gurul vele. Bár nemrég betankolt valami dzsuvát, komoly karbi dugulással szenved, nemistom meggyógyult-e a bringa.

 

Melyik henger gyertyája olajos? 4-es? Még előfordulhat a szelepszár szimering bekeményedése is, elvégre már 9 éves... 16x1000 ft+munka

Előzmény: banditmotoros (11543)
babar34 Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11545
... ja, és grat az új géphez!
Előzmény: Törölt nick (11542)
babar34 Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11544

Jó döntés volt a Bandika! A Ducati nagyon ráz - vibrál, a Hornet meg már egy kicsit nehézkes. Én csak a fejidomost láttam élőben, az is nagyon szép, tetszett.

Szubjektíve nekem a csupasz jobban tetszik, még 2001-ben egy szezont olyannal nyomtam. Csak egy kis kormányplekó volt rajta, ami mögé el lehetett bújni 270nél (1200es volt a drága)

Bukócsövet mindenképp vegyél rá, a gyári elég jó és olcsó is.

Előzmény: Törölt nick (11542)
banditmotoros Creative Commons License 2009.09.22 0 0 11543
Hali,

A következő szimptómákat fedeztem fel a Banditomon:
- gyertya cserénél vettem észre, hogy az egyik gyertya olajos
- az utolsó 5000 km-en utána kellett töltsek kb fél liter olajat
- csilingelő hangot hallok hideg indításnál, amíg be nem melegszik a motor a hang konstans módon hallszik, ezután megszűnik

Olajszivárgás jelei sehol nem látszanak, tehát arra tudok következtetni, hogy az olaj bekerül az egyik hengertérbe, és ott elég. Érdekes módon nem füstöl kéket egyáltalán, valószinüleg annyira kis mennyiségű ez a hengerbe bekerült olaj, hogy a füst színén nem észlelhető. A leadott teljesítményen sem véltem gyengülést felfedezni.

Szerintetek mennyire súlyos a probléma? Egyáltalán mi okozhatja? Elgurul még símán 15-20ezer kilométert, vagy pedig ez súlyosbodni fog olyan mértékben, hogy muszáj lesz beavatkozni?
Az utántöltött olaj mennyisége szerintem nem vészes.

A motor pareméterei: 2000-es kiadásu 600as Bandit, 20ezer futott kilométerben.
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.20 0 0 11542

Nekem  a nakedbike tetszik,az idomos nem.Szeretem a szelet,meg igy legalább nem tépek annyira:)

110-120-ig elég a tempó,ahoz meg nem kell fejidom.

Ducati Monstert szerettem volna,de az nem nagyon alkalmas két személynek,meg használlt Hornet 900-on gondolkodtam,de végül ugy gondolom jól döntöttem Bandikával.

Nem az utasom,csak fotó kedvéért fogja a kormányt,biztattam,hogy csináljon jogsit,de fél tőle.Igy meg szerintem jobb is,ha nem vezet...

Előzmény: ovadriva (11541)
ovadriva Creative Commons License 2009.09.20 0 0 11541
Szelben meg nagy esoben azert jol jon az az "S" betu a Bandit utan :)
Most meg, hogy kesztyutarto is van benne, ha jol lattam... lenne hova rakni a sok motyot.
CO-pilotnak is van jogsija motorra vagy csak allohelyben ul elol?
Előzmény: Törölt nick (11540)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.20 0 0 11540

Brrrr.Fejidomos....

Izlések és pofonok:)

Nekem igy tetszik:)

Mégegy kép a CO-pilotommal:

 

Asszonypajtással a kormány mögött
Előzmény: ovadriva (11539)
ovadriva Creative Commons License 2009.09.20 0 0 11539
Hali Nachtstern!

Nagyon szep motor ;)
Remeljuk lesz a fejidomos ezust szinben es bordo vazzal ;)
Gratula!
Előzmény: Törölt nick (11538)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.20 0 0 11538

Nekem már az uj model van.Nagyon jó(650-es)

Előzmény: babar34 (11537)
babar34 Creative Commons License 2009.09.16 0 0 11537

Itten meg a csupasz változat:

 

A 650est már láttam, gyönyörű darab. Szép új műszerfal, új indexek, feka blokk, új (gladiusos) e.lámpa, alsó, felső villahíd szintén fekete... Igazi élménymoci!

babar34 Creative Commons License 2009.09.16 0 0 11536

Fejidomos 2010es modell, egy kicsit változott a neve:

GSX1250F L0

(az L0 a 2010-es modellévet jelenti, bár ezt már sokan tudják)

bezilajos Creative Commons License 2009.09.16 0 0 11535
2009 szeptember 20-án motoros börze  Helyszín: Budapest. XXIII.ker. / Soroksár / Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területe. További info: Bézi Lajos. 06-70-374-2948 és 06-20-291-7828.
babar34 Creative Commons License 2009.09.16 0 0 11534

Csak annyiban, hogy 10-12 év után máshol is lehet elektromos baj. Mint ahogy Te is volt írtad "töltési rendszer". Pl.: kábelek, csatlakozók, fesz.szab, tekercs stb...

Egy pár éves bringánál ez igen ritkán fordulhat elő...

Előzmény: banditmotoros (11533)
banditmotoros Creative Commons License 2009.09.16 0 0 11533
2000es bandit 600-as. Miért számít ez?
Előzmény: babar34 (11531)
bezilajos Creative Commons License 2009.09.14 0 0 11532
2009 szeptember 20-án motoros börze  Helyszín: Budapest. XXIII.ker. / Soroksár / Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területe. További info: Bézi Lajos. 06-70-374-2948 és 06-20-291-7828
babar34 Creative Commons License 2009.09.14 0 0 11531

Aksira 6 hónap garancia van márkától függetlenül. Talán zárlatos az akku... Egyébként a motoros aksikat "lassú tűzön kell pirítani", ergo 1A alatt.

Mennyi idős a bandit?

Előzmény: banditmotoros (11529)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!