sziasztok! Nem rég lettem én is motoros!:) Egy Suzuki GSF650S van, 2007-es kiadás, karburátoros. Szívesen fogadok okosságokat vele kapcsolatban. Keresek hozzá bukókeretet vagy bukógombát, tud valaki segíteni benne?
En ugy tom a 98 LE az valami europaban forgalmazott modellekre vonatkozo folytas miatt van, mintha az hallottam volna, hogy USA-ban vagy Japanban tobb... de valaki talan tud konkretumot. Koszi a linkeket, nagyon szep kepek!
Hogy hogyan sikerül(egyáltalán sikerül e) ezt az irdatlan nagy (1255ccm),motort csak 98Le-re gyártani azt magam sem értem.Nem mondom,hogy egy nakedbikenek nem elég,de azért még akaratlanul is többnek kéne ennél lenni,ha belegondolunk,ez a régi GSX-R leszármazottja,ami még 1100-as korában is 155Le-volt!
" csilingelő hangot hallok hideg indításnál, amíg be nem melegszik a motor a hang konstans módon hallszik, ezután megszűnik"
Azonnal OCS!
Érzékeny az olajra, így hát évente vagy 6000 km.ként cserélni kell jó minőségű (SF vagy SG fokozatú) félszintetikus olajjal. Figyelni kell a légszűrőt is, van hogy már 12ezer km-nél nem lehet kifújni rendesen. 6-7 dl/1000 km-ig nyugodtan hajthatod, megbízható még később is, csak akkor még el lehet adni. Egy normális felújítás sok pénz, így egyszerűbb egy kicsit olcsóbban adni és frissebbet keresni.
Egy ismerősömnek 85000 km van a 600as 2000es Bandikájában, ugyan csipkedi az olajat, de szépen jár, gurul vele. Bár nemrég betankolt valami dzsuvát, komoly karbi dugulással szenved, nemistom meggyógyult-e a bringa.
Melyik henger gyertyája olajos? 4-es? Még előfordulhat a szelepszár szimering bekeményedése is, elvégre már 9 éves... 16x1000 ft+munka
Jó döntés volt a Bandika! A Ducati nagyon ráz - vibrál, a Hornet meg már egy kicsit nehézkes. Én csak a fejidomost láttam élőben, az is nagyon szép, tetszett.
Szubjektíve nekem a csupasz jobban tetszik, még 2001-ben egy szezont olyannal nyomtam. Csak egy kis kormányplekó volt rajta, ami mögé el lehetett bújni 270nél (1200es volt a drága)
Bukócsövet mindenképp vegyél rá, a gyári elég jó és olcsó is.
A következő szimptómákat fedeztem fel a Banditomon: - gyertya cserénél vettem észre, hogy az egyik gyertya olajos - az utolsó 5000 km-en utána kellett töltsek kb fél liter olajat - csilingelő hangot hallok hideg indításnál, amíg be nem melegszik a motor a hang konstans módon hallszik, ezután megszűnik
Olajszivárgás jelei sehol nem látszanak, tehát arra tudok következtetni, hogy az olaj bekerül az egyik hengertérbe, és ott elég. Érdekes módon nem füstöl kéket egyáltalán, valószinüleg annyira kis mennyiségű ez a hengerbe bekerült olaj, hogy a füst színén nem észlelhető. A leadott teljesítményen sem véltem gyengülést felfedezni.
Szerintetek mennyire súlyos a probléma? Egyáltalán mi okozhatja? Elgurul még símán 15-20ezer kilométert, vagy pedig ez súlyosbodni fog olyan mértékben, hogy muszáj lesz beavatkozni? Az utántöltött olaj mennyisége szerintem nem vészes.
A motor pareméterei: 2000-es kiadásu 600as Bandit, 20ezer futott kilométerben.
Nekem a nakedbike tetszik,az idomos nem.Szeretem a szelet,meg igy legalább nem tépek annyira:)
110-120-ig elég a tempó,ahoz meg nem kell fejidom.
Ducati Monstert szerettem volna,de az nem nagyon alkalmas két személynek,meg használlt Hornet 900-on gondolkodtam,de végül ugy gondolom jól döntöttem Bandikával.
Nem az utasom,csak fotó kedvéért fogja a kormányt,biztattam,hogy csináljon jogsit,de fél tőle.Igy meg szerintem jobb is,ha nem vezet...
Szelben meg nagy esoben azert jol jon az az "S" betu a Bandit utan :) Most meg, hogy kesztyutarto is van benne, ha jol lattam... lenne hova rakni a sok motyot. CO-pilotnak is van jogsija motorra vagy csak allohelyben ul elol?
A 650est már láttam, gyönyörű darab. Szép új műszerfal, új indexek, feka blokk, új (gladiusos) e.lámpa, alsó, felső villahíd szintén fekete... Igazi élménymoci!
2009 szeptember 20-án motoros börze Helyszín: Budapest. XXIII.ker. / Soroksár / Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területe. További info: Bézi Lajos. 06-70-374-2948 és 06-20-291-7828.
Csak annyiban, hogy 10-12 év után máshol is lehet elektromos baj. Mint ahogy Te is volt írtad "töltési rendszer". Pl.: kábelek, csatlakozók, fesz.szab, tekercs stb...
Egy pár éves bringánál ez igen ritkán fordulhat elő...
2009 szeptember 20-án motoros börze Helyszín: Budapest. XXIII.ker. / Soroksár / Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területe. További info: Bézi Lajos. 06-70-374-2948 és 06-20-291-7828