Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Kipróbáltam a 624-et.JGA-341 kanyarba sincs hozzá képest,pedig mióta az van a KELEBIA-kecskemét vonalon(gyilok341)azóta nincs késés!!!Szó mi szó az a rocsó be van idomítva.
Na ismét kapunk 2 használt járgányt és ismét az Albától és ismét 2 256.44-est!!!! Ma találkoztunk velük a McDonladsnál amikor is az új villamost fotóztuk. A frsz.-muk pedig DUD-026 és DUD-202. Itt égy kép is meg + egy kép a KPY-624-ről:
Én a 18 vagyok megdöbbenve. Pár hete Rbatkával akartunk haza jönni, döbbenten vettük észre, hogy a busz elment 22.00-kor (hétvégéről van szó amikor mindig ilyenkor megy). Én inkább 22.30 raknám át a járatot. Az 5 kihasználatlanságát nem hiszem, pont reggel.
Nagy valószínűséggel a 2 Alfa fog délelőtt a 14-en pörögni,eddig is délelőtt gyakran voltak a járaton.Bár az is elég tömve szokott lenni,elvégre 35000 lakosú városrészről van szó...
A 17-t megszüntetését gondolom a 20 percről 15 percre sűrűsödő 1-el szeretnék kompenzálni.
Szerintem úgy is lehetett volna,hogy 17-es helyett 1A járatot vezettek volna be,ugyanúgy a Vidámparkból indulna,csak nem kanyarodna le az Autóscsárdánál,hanem tovább menne,a turbó körforgó és a 2.körforgalom közti (jelenlegi 17-es)megállóban megállna-onnan 200m az Auchan-,majd a 2.körforgóból nyíló új szervízúton menne ki a Homokbánya,Kollégiumhoz.
Bár az se lett volna rossz megoldás,ha a 11-es végállomása kikerül az Auchanhoz,így meg lenne oldva a központ,sőt még a Petőfiváros csatlakozása is az Auchanhoz,igaz,akkor a Kollégiumtól nem lehetne eljutni"közvetlenül" a bevásárló központhoz...
Az egészben felmerül az,ha megszűnik a 17-es,akkor a sűrített 1-es ki fog-e járni az Auchan felé és az új úton megy a Homokbányára,vagy marad a jelenlegi útvonal.Ha marad a jelenlegi,akkor az Auchan-t nem lehet majd közvetlenül megközelíteni tömegközlekedéssel. :S
"14-es:munkanapokon alacsonypadlós járat délelőtt!?Reméljük,nem a 2 412-t adják ki,mert igaz hogy alacsonypadlós,csak tömve lesz..."
Meg reméljük, hogy nem a két ex berlines kocsit...., mert az is tömve lesz! (lenne) :D
A 17-es járatot megszüntetni hülyeség, legalább is csúcsban az. Mivel teszem föl kiküldené az egyest, amikor a homoknál is tömve van a busz, és onnan átmenne az auchanhoz, na azt megnézném, hogy szállnának föl az emberkék a tömött buszra (sehogy), na erről ennyit.
És innen is köszönetet mondok (nem irónia, tényleg köszönöm), hogy a 22-esen eltolták a járatok indulását 5 perccel, így végre adott a csatlakozás a Budapest felől vonattal érkezőknek. Ez egy nagyon jó lépés. Valamint hetényi barátaim nevében is köszönjük az új hétvégi járatpárt, szükség volt már rá, tényleg hasznos változás ez is, mint a hivatalossá tett rásegítő járatok reggel. Reméljük a Volán győzi majd kocsival és anyagiakkal a fentiek betartását! :)
Azért csak belecsempészett a Volán egy kis járatmegszüntetést...És akkor mivel lesz pótolva a 17-es járat?Vagy az egyes a Kadafalvi úton fog közlekedni és megáll a jelenlegi 17-es megállóban?
Számomra pozitívum,hogy az 1-es munkanapokon kap +7 járatot,illetve napközben végre iskolanapokon 15 perces lesz a követés.
Ha jól néztem,jövőre már csak a 21-1-es(amiből 21-es lesz) fog megállni a régi KTE pálya helyén-Bem utcán élők biztos örülnek majd...
10-es:új járatok,indulási idő korrigálása.
14-es:munkanapokon alacsonypadlós járat délelőtt!?Reméljük,nem a 2 412-t adják ki,mert igaz hogy alacsonypadlós,csak tömve lesz...
23-as:első járatok Katonatelepről indulnak,utolsók oda érkeznek.
29-es:új hétvégi járatpár:)
Ez persze még csak tervezet,holnap dől el minden.Elsőre nem olyan rossz,másodikra azért már fellelhetőek benne sumákok,átfedések-jó Kunságos szokás szerint.:D